NETZOONIEUWWWquote:
Met tieten heb je snel zoveel views, hoef je niks bijzonders voor te doen.quote:Op zondag 27 april 2008 20:35 schreef Liquidootje het volgende:
Hoe kom jij trouwens aan 52000+ views in 3 jaar?
Komt door mij.quote:Op zondag 27 april 2008 20:35 schreef Liquidootje het volgende:
Hoe kom jij trouwens aan 52000+ views in 3 jaar?
Post je soms veel in kpd/keldertje/sex?
Maar ik keur je trouwens wel als een lekker piece of face-ass![]()
Jij krijgt een bal in je gezicht, gaat dan liggen zeiken en dan zelf een bal bij iemand in het gezicht gooien. Dát is hypocriet.quote:Op zondag 27 april 2008 20:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wie de bal kaatst kan 'm terug verwachten hè.
Als de vrouwen hier gekeurd zouden willen worden hadden ze vast wel een Sugababes- of ander soortgelijkig profiel aangemaakt, toch?
Fijn dat je zo'n internet held bent.
Nee hoor, da's gerechtigheid.quote:Op zondag 27 april 2008 20:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij krijgt een bal in je gezicht, gaat dan liggen zeiken en dan zelf een bal bij iemand in het gezicht gooien. Dát is hypocriet.
Maar jij hebt wel tieten, maar ik kijk verder nooit in jouw fobo. Allure_ evenmin, maar daar zie je geen tieten.quote:Op zondag 27 april 2008 20:36 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Met tieten heb je snel zoveel views, hoef je niks bijzonders voor te doen.
Staat niet in het woordenboek hoor, mierenneuker. Of hoort dat niet aan elkaar? Zoek het even op voor mequote:
Nee, dat is het niet. Zo probeer jij het misschien goed te praten, maar als je goed nadenkt weet je ook wel dat ik gelijk heb.quote:
Ja, want elk woord staat natuurlijk in het woordenboek.quote:Op zondag 27 april 2008 20:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Staat niet in het woordenboek hoor, mierenneuker. Of hoort dat niet aan elkaar? Zoek het even op voor me.
Kwestie van logica. Je typt Nederlands, dus samenstellingen moeten aan elkaar. Zo moeilijk is het nietquote:Op zondag 27 april 2008 20:40 schreef Allure_ het volgende:
Staat niet in het woordenboek hoor, mierenneuker. Of hoort dat niet aan elkaar? Zoek het even op voor me.
Dat klopt dan ook wel weer. Maar ik vind het te veel moeite kosten om een i met trema op te zoekenquote:Op zondag 27 april 2008 20:42 schreef IQM het volgende:
Ja, want elk woord staat natuurlijk in het woordenboek.Er bestaat ook nog zoiets als een samenstelling.
Anyway, tuxepux heeft gelijk. Het ís "internetheld".Maar het is ook "naïef" in plaats van "naief". Dat dan weer wel.
Je ondermijnt cerrors modrechten.... Nu blijft dit voor altijd openquote:Op zondag 27 april 2008 20:44 schreef Allure_ het volgende:
ZarGon slotje. Doe je werk eens.
Jawel man, ik ben echt pissig over die spatie!quote:Op zondag 27 april 2008 20:46 schreef QueenR het volgende:toch wel leuk. Zo ff je opgekropte agressie kwijtraken
![]()
Dadelijk nog een gezamelijke cooling down? cappuchino'tje ? ff relaxen?![]()
(oftewel, er is hier toch niemand die het serieus neemt?
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |