Typisch een man!quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
Lelijk is ze niet.
I'd do her.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:35 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Typisch een man!
Oprotten, a-romantisch stuk proletariaat!
PostNaSlotje!quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:51 schreef Stofje het volgende:
Ik bel je in de dallure! Ik neuk je in je ster, allure!
Ik blijf mezelf reuze grappig vinden met deze gedane uitspraken en moet nogmaals grinniken.
Stofje met zijn altijd toffe grappen ha ha!quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:51 schreef Stofje het volgende:
Ik bel je in de dallure! Ik neuk je in je ster, allure!
Ik blijf mezelf reuze grappig vinden met deze gedane uitspraken en moet nogmaals grinniken.
Eigenlijk wel.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:54 schreef frenzy2003 het volgende:
is ze niet wat oud voor een "kindervriend"?
Kom maar even hiernaartoe, dan zullen we tezamen even genieten.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Stofje met zijn altijd toffe grappen ha ha!
Nog niet sluiten dit topic verdulleme!
Laten we tezamen even genieten van deze prille liefde.
mischien heeft ze een kleiner zusje???quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:54 schreef frenzy2003 het volgende:
is ze niet wat oud voor een "kindervriend"?
dan moet de TT zijn: Allure ik wil je zusje.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:57 schreef jovink het volgende:
[..]
mischien heeft ze een kleiner zusje???
Hou je niet meer van me?quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Stofje met zijn altijd toffe grappen ha ha!
Nog niet sluiten dit topic verdulleme!
Laten we tezamen even genieten van deze prille liefde.
Jawel! Maar onze relatie verwatert lichtelijk als je constant goeie topics sluit!quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hou je niet meer van me?Zeg ja, anders is deze rotzooi zo dicht.
![]()
Doe dan eens lief tegen me. Ik hoor alleen maar kritiek van je.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jawel! Maar onze relatie verwatert lichtelijk als je constant goeie topics sluit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |