abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 11 januari 2009 @ 20:10:40 #101
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_64925564
quote:
Op zondag 11 januari 2009 19:38 schreef Verluste het volgende:

[..]

Maar dat maakt religie nog niet de oorzaak van iets. Dus religie heeft er bar weinig mee te maken.
de oorzaak misschien niet maar als je denkt dat het er 'bar weinig' mee te maken heeft dan heb je oogkleppen op!

als het om die arme palestijnen zou gaan, waarom waren er dan geen demonstraties toen het Libaneze leger in 2007 een maand of 4 oorlog voerde met militanten in het Palestijnse vluchtelingenkamp Nahr al-Bared?
het is doodstil als er geen 'ongelovigen' bij betrokken zijn ... van jouw kan ik me ook nix herinneren rond die kwestie

[ Bericht 0% gewijzigd door sp3c op 11-01-2009 20:26:56 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_64925671
quote:
Op zondag 11 januari 2009 20:06 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Je refereert naar leven na de dood. Prima natuurlijk. Maar dan ook dit: als die Palestijnen gestorven zijn door toedoen van de vijand, dan zullen ze op de Dag des Oordeels toch zeker wel een tof rapportcijfer meekrijgen wat een ticket naar het nieuwe Paradijs garandeert of niet? Dus met hen zit het wel puik, ze moeten Israël juist dankbaar zijn.
Je bedoelt ze moeten God dankbaar zijn en niet de criminelen die hen hebben gedood.
pi_64925685
quote:
Joden moeten in Israël zijn als Messias komt

Zo'n 500 betogers van joodse en christelijke organisaties kwamen vrijdag bijeen in Den Haag om hun steun te betuigen aan Israël in de strijd tegen Hamas.

DEN HAAG - Enkele honderden betogers van Christenen voor Israël en aanverwante organisaties zijn vrijdag bijeengekomen in Den Haag om Israël te steunen in de strijd tegen Hamas. „Wij staan achter Israël, achter de God van Israël."

Wat er op het Plein in Den Haag moet klinken? „De waarheid", zegt Leo Markus, lid van Christenen voor Israël, uit Waddinxveen, „de waarheid en anders niets. In Korinthe lees ik dat de bazuin een helder geluid moet voortbrengen. Vandaag brengen wij dat in de praktijk."

Samen met Ewout Hol en Rob de Rooij is hij in een restaurant neergestreken, om zich op de betoging voor te bereiden. Hij zet een grote ramshoorn aan de mond. „Mannen, voor de God van Abraham, Izak en Jakob, Die het land aan Israël heeft gegeven", klinkt het. Even later loeit de ramshoorn door het café.

„Wij staan achter Israël, achter de God van Israël", verklaart Hol zijn aanwezigheid bij de betoging. Hij volgt de berichtgeving in de media over het gewapend conflict tussen het Israëlische leger en Hamas op de voet. „Wat absoluut onderbelicht is gebleven, is waarom onze Joodse broeders en zusters erop gebrand zijn om het land Israël te blijven. Ze moeten er zijn als de Messias komt."

„Is het je opgevallen", vraagt De Rooij, „dat er ondanks de talloze raketaanvallen nog maar zo weinig Israëlische slachtoffers zijn gevallen? God Zelf strijdt voor Zijn volk." In vogelvlucht laat hij de geschiedenis van Israël de revue passeren. „God bracht Israël iedere keer in het beloofde land. Van de Eufraat tot de Tigris; Israël mag het land nooit prijsgeven. Sharon is ongehoorzaam geweest, kijk wat er van hem gekomen is. Hij ligt geveld." Tegen elven stroomt een hoek van het Plein vol met enkele honderden betogers. Directeur Naftaniel van het CIDI spreekt de sympathisanten toe. Hij vraagt de Nederlandse regering Israël te blijven steunen.

Over het vredesbestand dat in de maak is, is hij positief. „Maar pas op. Het vorige bestand was slechts een opstap voor meer agressie door Hamas," aldus Naftaniel, die memoreert dat er vrijdagochtend opnieuw elf raketaanvallen op Israël zijn uitgevoerd.

Ook Ziv Hagbi, een 18-jarige inwoner van de Israëlische grensplaats Sderot, en Elisabeth Lubotsky, oud-voorzitter van de jongerenafdeling van het CIDI, roepen de menigte op Israël te blijven steunen.

Naftaniel hoort het al niet meer. Samen met voorzitter D. Schutte van Christenen voor Israël vertrekt hij om een petitie te overhandigen aan de vaste Kamercommissie van buitenlandse zaken.

Markus is opgetogen over de vreedzame betoging. Enthousiast zet hij de ramshoorn opnieuw aan de mond.
http://www.refdag.nl/arti(...)ls+Messias+komt.html

En dan hebben dit soort fundamentalisten het gore lef om anderen voor extremisten uit te maken.
Oh, en doe geen moeite om de bron te checken hoor:

Vandaag is het zondag. We wijden deze dag in het bijzonder aan de dienst van God. Wij beschouwen de zondag als een rustdag, een opdracht van God en een geschenk, waar we dankbaar voor mogen zijn. Om die reden actualiseren we onze site vandaag niet.

PS, waar is het gesloten topic hierover gebleven Ik kan het niet meer terugvinden in mijn actieve topics, en de submit werd ook niet geplaatst op de FP. Vreemd.
pi_64926109
quote:
Op zondag 11 januari 2009 20:00 schreef SalmanPack het volgende:

[..]

Helemaal niets, net als de 271 Palestijnse dode vrouwen en kinderen.
Idd, maar die hebben de pech dat ze in een oorlogsgebied wonen.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
  zondag 11 januari 2009 @ 20:26:22 #105
219969 Ghazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_64926213
quote:
Op zondag 11 januari 2009 20:13 schreef SalmanPack het volgende:

[..]

PS, waar is het gesloten topic hierover gebleven Ik kan het niet meer terugvinden in mijn actieve topics, en de submit werd ook niet geplaatst op de FP. Vreemd.
Vreemd genoeg is mijn bijdrage op de FP, waarin de vermeende moord op 900 Joden door de profeet wordt betwist, verwijderd.
What lies in the shadow of the statue?
  Moderator zondag 11 januari 2009 @ 20:30:10 #106
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_64926363
quote:
Op zondag 11 januari 2009 20:13 schreef SalmanPack het volgende:

[..]

WFL
'Joden moeten in Israël zijn als Messias komt'

mogelijk is tijdens de schoonmaak jouw reactie verwijderd waardoor het dus ook uit je AT lijstje is verdwenen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 11 januari 2009 @ 20:30:43 #107
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_64926382
quote:
Op zondag 11 januari 2009 20:26 schreef Ghazi het volgende:

[..]

Vreemd genoeg is mijn bijdrage op de FP, waarin de vermeende moord op 900 Joden door de profeet wordt betwist, verwijderd.
Het is een zionistisch complot!
pi_64926410
quote:
Op zondag 11 januari 2009 20:09 schreef moussie het volgende:

leuk hoor, die dooddoener iedere keer weer ..

maar begrijp ik je goed, omdat er over het een niet genoeg gezegd wordt mag je over het ander ook niets zeggen ?
Nee, er zou juist meer aan gedaan moeten worden. Ik probeerde aan te geven dat er ernstige conflicten zijn die kennelijk ook mogen blijven bestaan. Dat is natuurlijk een zeer bedroevende conclusie.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_64926458
quote:
Op zondag 11 januari 2009 20:01 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik betaal de schade maar haal jij die 870 doden terug van Gaza ??
met jouw valt gewoon niet te praten.

Meki ik geloof werkelijk dat je je hart wel op de juiste plaats hebt, maar doe iets aan die tunnel visie.
Je praat iets recht wat krom, en krom wat recht is.
Dat is redelijk vermoeiend.
  zondag 11 januari 2009 @ 20:38:48 #110
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_64926723
quote:
Op zondag 11 januari 2009 20:32 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

met jouw valt gewoon niet te praten.

Meki ik geloof werkelijk dat je je hart wel op de juiste plaats hebt, maar doe iets aan die tunnel visie.
Je praat iets recht wat krom, en krom wat recht is.
Dat is redelijk vermoeiend.
De mensen die tegen Meki praten zijn doorgaans ook niet mee te praten aangezien ze nooit de vorige topics lezen en een tunnelvisie hebben door hun onwetendheid over het conflict.
Dasvidanja
pi_64926873
quote:
Op zondag 11 januari 2009 20:38 schreef Verluste het volgende:

[..]

De mensen die tegen Meki praten zijn doorgaans ook niet mee te praten aangezien ze nooit de vorige topics lezen en een tunnelvisie hebben door hun onwetendheid over het conflict.
Eens, wat hier soms gepost wordt, is echt diep triest.
Meki bedoelt het mischien allemaal wel goed, maar hij spant toch wel de kroon qua onzin, zo vermoeiend
pi_64926960

Joe the Plumber: Israel should have acted sooner against rocket strikes (AP)

http://www.google.com/hos(...)YKIoXJDHR7gD95L47VO0
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  zondag 11 januari 2009 @ 20:50:13 #113
19242 yavanna
Results may vary.
pi_64927148
quote:
Op zondag 11 januari 2009 20:45 schreef Caesu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

''He described himself as a "peaceloving man," but added, "when someone hits me, I'm going to unload on the boy.''
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_64927343
quote:
Op zondag 11 januari 2009 20:50 schreef yavanna het volgende:

''He described himself as a "peaceloving man," but added, "when someone hits me, I'm going to unload on the boy.''
Domme redneck waarschijnlijk?
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_64927962
Zit er nog iemand naar Ramattan te kijken?
Er lijken weer wat gevechten op te laaien als ik het zo hoor
pi_64927985
quote:
Op zondag 11 januari 2009 20:45 schreef Caesu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 11 januari 2009 @ 21:14:09 #117
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_64928117
Obama werkt al aan Midden-Oosten
Uitgegeven: 11 januari 2009 20:41
Laatst gewijzigd: 11 januari 2009 20:41

WASHINGTON - Barack Obama wil meteen na zijn ambtsaanvaarding wat gaan doen aan de crises in het Midden-Oosten. Hij stelt daarom nu al een team van deskundigen samen om hem terzijde te staan.
De in november tot president gekozen Democraat Obama zei dit zondag tegen de omroep ABC. Obama wordt 20 januari geïnaugureerd als 44e president van de Verenigde Staten.

Obama denkt aan ''een strategische benadering die zowel recht doet aan de verwachtingen van de Israëli's als die van de Palestijnen''.

Jegens Iran heeft Washington een nieuwe houding nodig, meende Obama . ''En wij zullen die nieuwe houding aannemen,'' verzekerde hij zonder dat verder toe te lichten. De huidige Amerikaanse regering van de Republikein George Bush stond vrijwel op voet van oorlog met Teheran.

Gaza

Obama herhaalde dat hij niet veel kwijt wil over de toestand in Gaza omdat de VS maar één regering heeft. Hij herhaalde daarbij dat iedere regering de plicht heeft zijn burgers te beschermen, in een kennelijke verwijzing naar Israël en de raketbeschietingen van de Palestijnse beweging Hamas.

Eerder in het weekeinde ontkenden Obama's medewerkers berichten uit de Britse pers dat zij geheime contacten met Hamas voorzien wanneer Obama president is geworden.

Bush

Bush heeft zondag bij een andere omroep gezegd dat zijn opvolgers de harde realiteit begrijpen van de strijd tegen het terrorisme. Hij meende dat Obama dat ook inziet, maar hij vreesde dat het land in het algemeen minder op zijn hoede zou worden.

Dan zouden de VS gevaarlijk kwestbaar worden, vreesde Bush.

Obama herhaalde zondag ten aanzien van het omstreden gevangenenkamp in de Amerikaanse basis aan de Cubaanse Baai van Guantánamo dat het kamp dichtgaat. Maar hij kon niet beloven dat het in de eerste honderd dagen van zijn regering dichtgaat.

BRON: http://www.nu.nl/algemeen(...)n-midden-oosten.html
  zondag 11 januari 2009 @ 21:25:48 #119
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_64928672
quote:
Op zondag 11 januari 2009 21:14 schreef B4CO het volgende:

[..]

Meki... 90% van alle betogers zijn MOSLIM.. die staan altijd achter de Pally's.
Een meerderheid van de Nederlanders steunt ook Israel in zijn recht op zelfverdediging, dus die protesten geven geen afspiegeling van wat het "volk" in welk land dan ook daadwerkelijk vindt.

http://www.spitsnieuws.nl(...)ael_schuldige_c.html
  Donald Duck held zondag 11 januari 2009 @ 21:31:26 #120
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_64928952
quote:
Op zondag 11 januari 2009 20:38 schreef Verluste het volgende:
Dat is ook zo'n favoriet trucje hier van sommigen, de ander gewoon 'onwetend' noemen en dan iets zeggen als "je weet niks, dus zeg ook maar niks". Dat kan op iedereen wel van toepassing zijn, vanwege de enorme voorgeschiedenis van dit conflict. En 'vorige topics doorlezen' trekt ook op niks, het is nu deel 36 en het komt allemaal geen steek verder.

[ Bericht 0% gewijzigd door __Saviour__ op 11-01-2009 23:04:35 ]
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zondag 11 januari 2009 @ 21:33:31 #121
135430 Sargon
pi_64929055
- knip -

[ Bericht 98% gewijzigd door sp3c op 11-01-2009 22:16:59 ]
pi_64929859
Gaza families' struggle for food
(01:54) Report

Jan 10 - Gaza residents talk about hardship; UN agency will resume operations only after receiving guarantees from Israeli army.

Locked inside the coastal slice of land, just 40 kilometres (24 miles) long and up to 12 kilometres wide, with next to no food getting in each day, 1.5 million people are battling to find enough to keep their families alive.

Penny Tweedie reports.

http://www.reuters.com/news/video?videoId=96767&videoChannel=1
pi_64930143
  • 22:36 Palestinians: 60 Gazans die Sunday from Gaza op, including 17 wounded Saturday (AP)
  • "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_64930753
    quote:
    Op zondag 11 januari 2009 21:14 schreef B4CO het volgende:

[..]

Meki... 90% van alle betogers zijn MOSLIM.. die staan altijd achter de Pally's.
    Wat een nutteloze opmerking.
    Wat wou je dan zeggen dat alle anderen joden christenen en ongelovigen allemaal voor Israel zijn.

Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
      zondag 11 januari 2009 @ 22:12:46 #125
    135430 Sargon
    pi_64930791
    quote:
    Op zondag 11 januari 2009 22:11 schreef Meki het volgende:

[..]

Wat een nutteloze opmerking.
    Wat wou je dan zeggen dat alle anderen joden christenen en ongelovigen allemaal voor Israel zijn.

Nee, dat is juist het probleem, het gebrek aan kritiek.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')