abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 januari 2009 @ 15:55:57 #1
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_64887984

De plek voor je beslommeringen als single!

Alles over je single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en sex! Die toch wel heel leuke dame/heer! en nog veel meer! Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn en alles heeft een plekje hier. Veel is bespreekbaar

Wel even een grande note: het is geen Slowchat.

Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 10 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.

De OP: FokWiki/Singles
  zaterdag 10 januari 2009 @ 15:57:07 #2
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64888043
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 15:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
Kijk... ik heb gewoon 2 afspraakjes geregeld... 1tje met een belgische chick die ik via RP ken en 1tje met een chick die sort of involved is met een ander.. mja sort of is niet helemaal O:) en dat tegelijkertijd...

WHOSE YOUR DADDY MOMMY
is dat het juiste moment om het dan eens over je MVV te hebben?
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 15:58:28 #3
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_64888094
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 15:57 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

is dat het juiste moment om het dan eens over je MVV te hebben?
Neen is het jusite moment om met haar over VVV te hebben
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  zaterdag 10 januari 2009 @ 16:00:17 #4
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64888155
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 15:54 schreef Duimelot het volgende:

[..]

je wilt single blijven maar weet wel precies hoe profielen eruit zien?
wat wil je nu
Het één sluit het ander niet uit. Mijn interesses zijn breed. Maar dan ook écht breed dus lees ik zonder gemoedsbezwaar de profielen op bijvoorbeeld RP.

Het is in elk geval altijd wel goed voor een dosis vermaeck ende hilaeriteit
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  zaterdag 10 januari 2009 @ 16:01:02 #5
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64888180
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 15:58 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

Neen is het jusite moment om met haar over VVV te hebben
damn!....
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 16:01:57 #6
238120 Duimelot
pi_64888210
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:00 schreef Elegy het volgende:

[..]

Het één sluit het ander niet uit. Mijn interesses zijn breed. Maar dan ook écht breed dus lees ik zonder gemoedsbezwaar de profielen op bijvoorbeeld RP.

Het is in elk geval altijd wel goed voor een dosis vermaeck ende hilaeriteit
ah brede intresses he
dus koken, lezen, reizen, met een wijntje op de bank, stappen etc etc

ik ben altijd juist vrijsnel uitgekeken op al die profielen vind het dood vermoeiend en alles behalve vermakelijk pffffffff
  zaterdag 10 januari 2009 @ 16:03:06 #7
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_64888245
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:01 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

damn!....
Sorry kwaak
  zaterdag 10 januari 2009 @ 16:06:07 #8
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64888321
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:01 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ah brede intresses he
dus koken, lezen, reizen, met een wijntje op de bank, stappen etc etc

ik ben altijd juist vrijsnel uitgekeken op al die profielen vind het dood vermoeiend en alles behalve vermakelijk pffffffff
Ja, echt een brede interesse in veel dingen. Iets wat de meesten niet kunnen hard maken die wel beweren ook breed geïnteresseerd te zijn.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_64888333
Hoe denken jullie eigenlijk dat de uitwerkingen zullen zijn van de opkomende depressie op het single leven?
Gaan mensen sneller troost zoeken bij elkaar? Zijn ze sneller geneigd om hun hoge eisen te laten varen e.d. ?.

Mocht je in de veronderstelling dat het wel goed blijft gaan met de economie, zie er dan als een denkbeeldige situatie
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_64888361
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 15:53 schreef Duimelot het volgende:

[..]

en denk je dat dit altijd zo geweest is????
dit komt omdat ik heel veel dingen in mijn leven veranderd heb, omdat ik aan mezelf gewerkt heb en door mijn hele denkwijze van negatief naar positief te veranderen.

En nog komt me niet alles aanwaaien, absoluut niet, als ik je mijn levensverhaal zou vertellen denk ik dat je wel anders piept over wat je hebt meegemaakt in je leven.
Ik ga er alleen heel anders mee om (nu) haal er mijn les uit en blijf er niet over miepen.

blijf vooral denken hoe slecht je het getroffen hebt, dat alles komt door wat er met je gebeurd is en dat geluk toch niet is weggelegd voor je. Geef alle externe factoren de schuld van JOUW leven en hoe het er nu uitziet, ik kan je zeggen dat er dan niets zal veranderen!

komt hard over misschien maar toch is het zo!
Ik ken jouw levensverhaal inderdaad niet. Je hebt ook volkomen gelijk met wat je zegt.
Ik ook al een heel stuk veranderd. Ik ben al een stuk positiever dan voorheen. Dat er nu een aantal dingen niet goed gaan in mijn leven is vervelend. Maar ik weet zeker dat die dingen wel goed komen. Het zou mij alleen een heleboel tijd en moeite kosten om die dingen te realiseren. Soms heb ik het gevoel dat ik tegen een onzichtbare muur oploop telkens weer en dat maakt mij zeer moedeloos.
Ik word soms behoorlijk gefrusteerd dat er dingen niet lukken in mijn leven die andere wel lukken. Als ik val sta ik telkens weer op alleen soms zit ik er even door heen. Maar ik ga door.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 16:08:39 #11
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64888384
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:06 schreef mrbox het volgende:
Hoe denken jullie eigenlijk dat de uitwerkingen zullen zijn van de opkomende depressie op het single leven?
Gaan mensen sneller troost zoeken bij elkaar? Zijn ze sneller geneigd om hun hoge eisen te laten varen e.d. ?.

Mocht je in de veronderstelling dat het wel goed blijft gaan met de economie, zie er dan als een denkbeeldige situatie
jij ziet een direct verband tussen de verslechtende economie en de kijk op het single leven?
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  zaterdag 10 januari 2009 @ 16:08:42 #12
238120 Duimelot
pi_64888387
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:06 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ja, echt een brede interesse in veel dingen. Iets wat de meesten niet kunnen hard maken die wel beweren ook breed geïnteresseerd te zijn.
of ik breed geintresseerd bent kan ik niet zeggen, ik sta iig overal voor open!
waarom kunnen anderen dat niet hardmaken volgens jou?
  zaterdag 10 januari 2009 @ 16:09:35 #13
238120 Duimelot
pi_64888411
quote:

wat heeft een opkomende depressie te maken met t single zijn??
wat veranderd er dan voor singles waardoor eropeens troost gezocht moet worden?
pi_64888425
tvp
pi_64888445
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:08 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

jij ziet een direct verband tussen de verslechtende economie en de kijk op het single leven?
Nee de komende slechte tijden... Het eigenlijke onderwerp is dus
"Is er een relatie welvaart en het aantal singles in een samenleving volgens jullie ?"
pi_64888469
quote:

Met een economische recessie zou het wel meevallen uit eindelijk. Nu zullen slecht presteerde bedrijven verdwijnen en de goede bedrijven blijven over.
Of dit ook effect heeft op relaties en singles dat weet ik niet.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 16:12:04 #17
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_64888474
quote:

Kredietcrisis? Meer seks!
  zaterdag 10 januari 2009 @ 16:12:46 #18
238120 Duimelot
pi_64888493
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:07 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik ken jouw levensverhaal inderdaad niet. Je hebt ook volkomen gelijk met wat je zegt.
Ik ook al een heel stuk veranderd. Ik ben al een stuk positiever dan voorheen. Dat er nu een aantal dingen niet goed gaan in mijn leven is vervelend. Maar ik weet zeker dat die dingen wel goed komen. Het zou mij alleen een heleboel tijd en moeite kosten om die dingen te realiseren. Soms heb ik het gevoel dat ik tegen een onzichtbare muur oploop telkens weer en dat maakt mij zeer moedeloos.
Ik word soms behoorlijk gefrusteerd dat er dingen niet lukken in mijn leven die andere wel lukken. Als ik val sta ik telkens weer op alleen soms zit ik er even door heen. Maar ik ga door.
het is goed dat je doorgaat en het gaat al beter geef je aan dan kom je er wel!
vergeet een ding niet, kijk niet naar anderen en wat hun wel lukt, je ziet ook alleen de buitenkant van iemand. Je wet ook niet wat het iemand gekost heeft om iets wel te laten slagen, je weet ook niet of het voor die persoon wel is wat die wil. En voor jij is het die persoon 'gelukt' wat jou niet lukt maar is dit geheel niet de wens of droom van de persoon in kwestie.

wees gelukkig en trots op wat je WEL bereikt hebt ipv moedeloos te worden van de dingen die (nog) niet lopen zoals jij ze graag zou zien.

oh wat en wijsheid, ik heb t gewoon goed met je voor
pi_64888535
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:11 schreef mrbox het volgende:

[..]

"Is er een relatie welvaart en het aantal singles in een samenleving volgens jullie ?"
Ik begrijp de vraag niet helemaal.
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 10 januari 2009 @ 16:14:35 #20
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64888552
quote:

[..]

Ik snap er eerlijk gezegd de ballen van.. dus ik hou mij even buiten een evt discussie
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  zaterdag 10 januari 2009 @ 16:15:16 #21
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64888573
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:08 schreef Duimelot het volgende:

[..]

of ik breed geintresseerd bent kan ik niet zeggen, ik sta iig overal voor open!
waarom kunnen anderen dat niet hardmaken volgens jou?
Niet iedereen maar wel veel. Mijn ervaring is dat er toch snel iets wordt gezegd als "nee, dát vind ik niet leuk hoor".
Daarbij hou ik wel in het achterhoofd dat het ook helemaal niet erg is en dat het "probleem" meer bij mij ligt dan bij anderen. Het is nu eenmaal zo dat ik me interesseer in dingen die je niet snel of makkelijk bespreekt met "CSI kijkend publiek", om er maar eens een gechargeerde term tegenaan te gooien. Het zijn lang niet altijd obscure zaken hoor (vaak wel, trouwens ) maar ik ben gewoon ook erg nieuwsgierig en word snel erg kriegel bij mensen die nogal vastzitten in hun eigen wereldje en niet "out-of-the-box" kunnen of willen denken.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 16:15:23 #22
238120 Duimelot
pi_64888575
quote:

[..]

misschien dat mensen minder snel uit elkaar zouden gaan dan omdat het dan net iets moeilijker gaat zijn om alleen een nieuwe start te maken. Dus om financiele redenen het niet aandurven om uit elkaar te gaan.
Maar verder zou ik niet zomaar iets kunnen bedenken.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 16:16:20 #23
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64888598
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:15 schreef Elegy het volgende:

[..]

Niet iedereen maar wel veel. Mijn ervaring is dat er toch snel iets wordt gezegd als "nee, dát vind ik niet leuk hoor".
Daarbij hou ik wel in het achterhoofd dat het ook helemaal niet erg is en dat het "probleem" meer bij mij ligt dan bij anderen. Het is nu eenmaal zo dat ik me interesseer in dingen die je niet snel of makkelijk bespreekt met "CSI kijkend publiek", om er maar eens een gechargeerde term tegenaan te gooien. Het zijn lang niet altijd obscure zaken hoor (vaak wel, trouwens ) maar ik ben gewoon ook erg nieuwsgierig en word snel erg kriegel bij mensen die nogal vastzitten in hun eigen wereldje en niet "out-of-the-box" kunnen of willen denken.
ik kijk geen CSI
  zaterdag 10 januari 2009 @ 16:18:08 #24
238120 Duimelot
pi_64888647
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:15 schreef Elegy het volgende:

[..]

en kan je ook voorbeelden geven van die brede intresse die dan voor velen volgens jou toch te ver gaan?
moet ik denken in de zin van dingen ondernemen (bunjee jumpen, een jaar erop uit trekken met rugzak of weet ik veel) of meer in experimenteren (drugs gebruiken, iemand met hiv virus neuken en kijken of je t wel of niet krijgt !?)
  zaterdag 10 januari 2009 @ 16:18:58 #25
238120 Duimelot
pi_64888670
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:16 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

ik kijk geen CSI
ik keek t wel maar ben er op uitgekeken
pi_64888680
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:12 schreef Duimelot het volgende:

[..]

het is goed dat je doorgaat en het gaat al beter geef je aan dan kom je er wel!
vergeet een ding niet, kijk niet naar anderen en wat hun wel lukt, je ziet ook alleen de buitenkant van iemand. Je wet ook niet wat het iemand gekost heeft om iets wel te laten slagen, je weet ook niet of het voor die persoon wel is wat die wil. En voor jij is het die persoon 'gelukt' wat jou niet lukt maar is dit geheel niet de wens of droom van de persoon in kwestie.

wees gelukkig en trots op wat je WEL bereikt hebt ipv moedeloos te worden van de dingen die (nog) niet lopen zoals jij ze graag zou zien.

oh wat en wijsheid, ik heb t gewoon goed met je voor
Dank je voor de wijze woorden.

Ik moet stoppen met mijzelf te spiegelen aan andere. Dat is toch zinloos. Dit jaar hoop ik toch een aantal dingen te kunnen realiseren. Zoals een leuke baan om te beginnen. Verder zie ik wel wat er op mijn pad komt.
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 10 januari 2009 @ 16:20:39 #27
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_64888710
quote:

[..]

Wellicht dat mensen juist meer zekerheid bij elkaar gaan opzoeken. Met z'n tweeën sta je natuurlijk sterker dan alleen.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 16:21:27 #28
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64888727
quote:

[..]

Volgens mij was het Kant die beweerde dat je het niveau van een samenleving kon afmeten aan onder andere het soort en aantal zelfmoorden.

Hierop voortbordurend kan je wellicht ook een parallel maken tussen singles en welvaart. Immers, als je het goed voor elkaar hebt is het niet per se nodig om niet single te blijven. Je bent zelf voorziend, zonder te hoeven bogen op een partner. Ook kan het er op wijzen dat singels hun eisen dermate hoog hebben omdat ze het meekrijgen (materiële standaarden) vanuit de entertainment en reclamewereld. Dus vrouwen willen met minimaal cup DD en een middeltje van een paar centimeter, en mannen willen die er op zijn minst uitzien als George Clooney en behept zijn met een enorme piemol.

Er is iets voor te zeggen dat als het slecht gaat men met veel minder genoegen neemt.

Natuurlijk is dit nergens op gestoeld, verzin het nu ter plekke dus als er andere invalshoeken zijn, laat het horen
pi_64888746
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:18 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ik keek t wel maar ben er op uitgekeken
Ik kijk het ook niet meer. Alles is eigenlijk wel een keer langs geweest. Maar af en toe een keer een aflevering kan geen kwaad.
14 SHADES OF GREY
pi_64888772
pi_64888798
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:23 schreef Lixi het volgende:

Goede middag op deze mooi zaterdag.
14 SHADES OF GREY
pi_64888857
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:15 schreef Duimelot het volgende:

[..]

misschien dat mensen minder snel uit elkaar zouden gaan dan omdat het dan net iets moeilijker gaat zijn om alleen een nieuwe start te maken. Dus om financiele redenen het niet aandurven om uit elkaar te gaan.
Maar verder zou ik niet zomaar iets kunnen bedenken.
Ja jammer dat het niet helemaal begrepen wordt maar net ff een rondgezocht op internet en wat hierbovenstaat is schijnbaar een van die dingen. Officiele scheidingen konden niet meer omdat het gewoon te veel geld koste, maar nam niet weg dat mensen elkaar niet verlieten.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 16:27:32 #33
238120 Duimelot
pi_64888881
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:26 schreef mrbox het volgende:

[..]

Ja jammer dat het niet helemaal begrepen wordt maar net ff een rondgezocht op internet en wat hierbovenstaat is schijnbaar een van die dingen. Officiele scheidingen konden niet meer omdat het gewoon te veel geld koste, maar nam niet weg dat mensen elkaar niet verlieten.
wat bedoel je dan?
pi_64888914
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:20 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Wellicht dat mensen juist meer zekerheid bij elkaar gaan opzoeken. Met z'n tweeën sta je natuurlijk sterker dan alleen.
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:21 schreef Elegy het volgende:

[..]

Volgens mij was het Kant die beweerde dat je het niveau van een samenleving kon afmeten aan onder andere het soort en aantal zelfmoorden.

Hierop voortbordurend kan je wellicht ook een parallel maken tussen singles en welvaart. Immers, als je het goed voor elkaar hebt is het niet per se nodig om niet single te blijven. Je bent zelf voorziend, zonder te hoeven bogen op een partner. Ook kan het er op wijzen dat singels hun eisen dermate hoog hebben omdat ze het meekrijgen (materiële standaarden) vanuit de entertainment en reclamewereld. Dus vrouwen willen met minimaal cup DD en een middeltje van een paar centimeter, en mannen willen die er op zijn minst uitzien als George Clooney en behept zijn met een enorme piemol.

Er is iets voor te zeggen dat als het slecht gaat men met veel minder genoegen neemt.

Natuurlijk is dit nergens op gestoeld, verzin het nu ter plekke dus als er andere invalshoeken zijn, laat het horen

Dat is mss wel het belangrijkste wat ik wil aanhalen... in hoeverre gaat zoiets op ?
  zaterdag 10 januari 2009 @ 16:29:45 #35
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64888942
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:16 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

ik kijk geen CSI
Maar je snapt me wel
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:18 schreef Duimelot het volgende:

[..]

en kan je ook voorbeelden geven van die brede intresse die dan voor velen volgens jou toch te ver gaan?
moet ik denken in de zin van dingen ondernemen (bunjee jumpen, een jaar erop uit trekken met rugzak of weet ik veel) of meer in experimenteren (drugs gebruiken, iemand met hiv virus neuken en kijken of je t wel of niet krijgt !?)
Het gaat niet alleen om het "te ver" element maar omdat men het meestal niet kan rijmen. Het meest voor de hand liggende voorbeeld is voor mij muziek. Als je in mijn sig kijkt staat daar de link naar mijn lastfm profiel. Het is voor mij geen enkel probleem om van Motorhead naar Justin Timberlake naar Vivaldi naar Tori Amos te gaan en dat uit zich in meerdere dingen.
Of mijn mateloze interesse voor het Derde Rijk, ondanks mijn niet zo blanke huid. Of dat ik nogal veel ontzettend wazige porno kijk maar zelf niet zo weg ben van sex.

Overigens is het ironisch dat ik vooral bij de wat meer "underground scènes" die beperkte visie tegenkom. Loop nu al een jaar of tien rond in de gothic scène maar als er ergens beperkte geesten rondlopen dan is het wel daar. Gelukkig is de scène vrij gefragmenteerd wat het voor mij weer interessant maakt.
pi_64888943
Ga even niet zo snel zeg .
Tap tap tap
pi_64888948
Lixichicki!
pi_64889000
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:30 schreef dawg het volgende:
Lixichicki!
haha, wat een warm welkom. Ik ben zo weer weg hoor even tijd doden nog een kwartiertje
  zaterdag 10 januari 2009 @ 16:33:05 #39
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64889034
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:29 schreef Elegy het volgende:
Maar je snapt me wel
[..]

Het gaat niet alleen om het "te ver" element maar omdat men het meestal niet kan rijmen. Het meest voor de hand liggende voorbeeld is voor mij muziek. Als je in mijn sig kijkt staat daar de link naar mijn lastfm profiel. Het is voor mij geen enkel probleem om van Motorhead naar Justlin Timberlake naar Vivaldi naar Tori Amos te gaan en dat uit zich in meerdere dingen.
Of mijn mateloze interesse voor het Derde Rijk, ondanks mijn niet zo blanke huid. Of dat ik nogal veel ontzettend wazige porno kijk maar zelf niet zo weg ben van sex.

Overigens is het ironisch dat ik vooral bij de wat meer "underground scènes" die beperkte visie tegenkom. Loop nu al een jaar of tien rond in de gothic scène maar als er ergens beperkte geesten rondlopen dan is het wel daar. Gelukkig is de scène vrij gefragmenteerd wat het voor mij weer interessant maakt.
Absoluut.
Het is steeds meer dat men bij een bepaald soort groep wil horen. Toch het hokjes denken. Gaat de mens zich naar gedragen. Mag dus bepaalde dingen niet leuk vinden. Want stel je voor dat een gothic naar frans bauer luistert om maar een vaag voorbeeld te geven.
Mensen houden zich te veel bezig met wat anderen van hen verwachte en leven daardoor sneller in een kleiner wereldje wat voor hen dan voldoende is.
(en zeker wat je zegd qua muzieksmaak.. daar heb ik altijd nog zoiets van: dat je bepaalde muziekstijlen niet leuk vind, kan ik begrijpen, maar dat wil niet zeggen dat het dan gelijk maar 'geen muziek' meer is)
pi_64889046
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:29 schreef CherryLips het volgende:
Ga even niet zo snel zeg .
Oke we zullen minder snel voor jou gaan.
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 10 januari 2009 @ 16:34:00 #41
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_64889054
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:28 schreef mrbox het volgende:

[..]

[..]

Dat is mss wel het belangrijkste wat ik wil aanhalen... in hoeverre gaat zoiets op ?
Mja, in hoeverre gaat die hele "depressie" op? We worden door de media wel gevoed met angstaanjagende scenario's over depressie, kredietcrisis en recessie, maar hoeveel daarvan merk ik daar als burger van? Ok, sigaretten en biertjes zijn duurder geworden, maar dat worden ze elk jaar. Ik zie het hele probleem niet zo
pi_64889074
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:31 schreef Lixi het volgende:

[..]

haha, wat een warm welkom. Ik ben zo weer weg hoor even tijd doden nog een kwartiertje
Mijn foto heb je al hoor.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 16:35:15 #43
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64889085
ach.. ik snap er de ballen van
  zaterdag 10 januari 2009 @ 16:35:45 #44
238120 Duimelot
pi_64889094
quote:

[..]

[..]

voor mij gaat het iig niet op dat ik in geval van een financiele krisis met minder genoegen zal nemen.
als single zijnde mis ik dan ook niet een materiele maar een emotionele behoefte en door een financiele krisis veranderd daar niets in. Waarom zou ik dan opeens dan mijn emotionele behoefte dus naar beneden schroeven?
  zaterdag 10 januari 2009 @ 16:35:52 #45
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64889098
quote:

[..]

[..]

Dat weet je pas als je het verval van een samenleving kan volgen/meemaakt. Als alles nog in kannen en kruiken is, zal men hoge standaarden hanteren. Mocht het sociale en economische stelsel wegvallen, dan duurt het niet zo lang voordat ook het flinterdunne laagje van wat wij beschaving noemen erodeert en verdwijnt.

Neem als voorbeeld het wegvallen van elektriciteit. In de westerse wereld heb je waarschijnlijk maar een week nodig voordat we elkaar de hersens inslaan voor een flesje spablauw. Nu is dat wel een enorm rampscenario maar wat ik er mee zeggen wil is dat het volgens mij wel uitmaakt hoe hoog de welvaart is in relatie tot het aantal singles. Gaat het slechter, dan zal men eerder geneigd zijn elkaar op te zoeken, al was het alleen maar vanwege financiële redenen.

Ik realiseer me wel dat ik hier ontzettend voorbij ga aan de emotie liefde, trouwens
pi_64889102
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:34 schreef dawg het volgende:

[..]

Mijn foto heb je al hoor.
En dat heeft ermee te maken dat ik een kwartiertje tijd moet doden?
pi_64889145
Kijk wat ik meer heen wil is gaat het een mentaliteits verandering teweeg brengen over de hele linie. Momenteel is er zo'n opvatting van meer is beter, meer vrienden, meer geld, betere baan, groter huis, knappe vriend(in) enz Zie alleen hier alleen al de discussie over het wel dan niet tijd stoppen in iemand met een mindere foto...

Nu is het zo dat als het slecht gaat met de economie en je kunt niet anders dan minder uitgeven en blij zijn met wat je hebt materialistisch gezien omdat je gewoon weg niet anders kan. Maar zou dan deze trend zich voortzetten op het niet materialistische vlak ?

Ik denk van wel, ik ben van mening dat de mensen zich bedenken wat nu werkelijk van belang is in het leven en dan in ziet dat het iig niet een grotere auto is.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 16:38:27 #48
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64889172
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:33 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Absoluut.
Het is steeds meer dat men bij een bepaald soort groep wil horen. Toch het hokjes denken. Gaat de mens zich naar gedragen. Mag dus bepaalde dingen niet leuk vinden. Want stel je voor dat een gothic naar frans bauer luistert om maar een vaag voorbeeld te geven.
Mensen houden zich te veel bezig met wat anderen van hen verwachte en leven daardoor sneller in een kleiner wereldje wat voor hen dan voldoende is.
(en zeker wat je zegd qua muzieksmaak.. daar heb ik altijd nog zoiets van: dat je bepaalde muziekstijlen niet leuk vind, kan ik begrijpen, maar dat wil niet zeggen dat het dan gelijk maar 'geen muziek' meer is)
Precies, men is zo ontzettend druk bezig met de "wat zouden ze van me vinden"vraag dat ze, in mijn opzicht, veel te veel mooie, leuke, interessante dingen missen.

Ik denk trouwens ook in hokjes, maar dat is uit praktische overwegingen om bijvoorbeeld mijn muziek of films te sorteren
  zaterdag 10 januari 2009 @ 16:39:39 #49
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64889210
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:37 schreef mrbox het volgende:

Ik denk van wel, ik ben van mening dat de mensen zich bedenken wat nu werkelijk van belang is in het leven en dan in ziet dat het iig niet een grotere auto is.
Tja dat ligt aan de persoon.. De 1 vind het belangrijk dat een evt partner een auto heeft en dit en dat. En de ander kijkt gewoon naar de persoon zelf.
en dan idd nog wat duimpie zegt.
pi_64889222
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:36 schreef Lixi het volgende:

[..]

En dat heeft ermee te maken dat ik een kwartiertje tijd moet doden?
Nee, maar ik had wel een PM verwacht om mij uitvoerig te bedanken.
pi_64889231
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:40 schreef dawg het volgende:

[..]

Nee, maar ik had wel een PM verwacht om mij uitvoerig te bedanken.
Helaas
  zaterdag 10 januari 2009 @ 16:40:55 #52
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64889244
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:38 schreef Elegy het volgende:

[..]

Precies, men is zo ontzettend druk bezig met de "wat zouden ze van me vinden"vraag dat ze, in mijn opzicht, veel te veel mooie, leuke, interessante dingen missen.

Ik denk trouwens ook in hokjes, maar dat is uit praktische overwegingen om bijvoorbeeld mijn muziek of films te sorteren
Haha. Hokjes denken kan ook niet anders. Wat je zegt al is het alleen om je muziek in te delen of om mensen te kunnen beschrijven aan anderen. Je ontkomt daar niet aan. maar dat betekend niet dat je je smaak en voorkeuren en dergelijke moet aanpassen aan dat hokje waar je toevallig ingezet bent door een ander (of jezelf)
  zaterdag 10 januari 2009 @ 16:44:23 #53
238120 Duimelot
pi_64889334
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:29 schreef Elegy het volgende:

[..]

Maar je snapt me wel
[..]

Het gaat niet alleen om het "te ver" element maar omdat men het meestal niet kan rijmen. Het meest voor de hand liggende voorbeeld is voor mij muziek. Als je in mijn sig kijkt staat daar de link naar mijn lastfm profiel. Het is voor mij geen enkel probleem om van Motorhead naar Justin Timberlake naar Vivaldi naar Tori Amos te gaan en dat uit zich in meerdere dingen.

ah ok, nou als je t zo stelt lan ik je wel bij benen met mijn brede intresse
volgens mij heeft een groot deel van een minder brede intresse hebben te maken met 'ergens bij willen horen' en je aanpassen aan de groep waarin je wilt behoren. Als daar dan geschreeuwt wordt dat bepaalde dingen not done zijn dan wordt dit snel uit de lijst van intresse geschrapt en wordt er niet meer open voor gestaan.
En als je dan de gothic scene noemt sja dat is dus ook gewoon een 'groepje' met hun eigen soort intresse. Leuk als je er in mee kunt gaan, minder leuk als je er op aangekeken wordt door anderen als je ier voor uit komt dat je intresses verder gaan.

Waarom zou iemand niet van true metal kunnen houden EN ook Marco Borsato kunnen waarderen?
Daar loop ik bv wel eens tegen aan, JIJ true metal?? dat kan niet en moet ik me bijna bewijzen door met wat namen en titels te komen.

Wil niet zeggen dat ik overal even geintresseerd in ben, maar ik wil er in ieder geval zelf achter komen wat ik wel waardeer en wat minder.

Ik denk dat je juist in de 'normale' groep mensen die niet in een bepaalde scene verkeren meer openminded mensen met een brede intresse zal tegen komen dan als je je bij een bepaalde groep voegt.

Wat ik wel gemerkt heb (als je verschillende groepen bekijkt) is dat de alternatieve groep mensen meer open staan voor anderen dan welke andere groep dan ook. Ze zijn wel een groepje maar denken niet in hokjes. Iedereen is welkom en overal is over te praten zonder dat je meteen vreemd wordt aangekeken.
pi_64889358
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:34 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Mja, in hoeverre gaat die hele "depressie" op? We worden door de media wel gevoed met angstaanjagende scenario's over depressie, kredietcrisis en recessie, maar hoeveel daarvan merk ik daar als burger van? Ok, sigaretten en biertjes zijn duurder geworden, maar dat worden ze elk jaar. Ik zie het hele probleem niet zo
We zitten nu dan ook nog niet in de depressie maar probeer het ff los te zien van dat
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:35 schreef Duimelot het volgende:

[..]
Waarom zou ik dan opeens dan mijn emotionele behoefte dus naar beneden schroeven?
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:35 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik realiseer me wel dat ik hier ontzettend voorbij ga aan de emotie liefde, trouwens
Jaa nu komen we tot de kern, in hoeverre zijn we nu werkelijk bezig met de emotionele behoefte te laten vervullen (passende partner zoeken) of zijn we teveel afgeleid door secudaire dingen die er eigenlijk niet zo toe doen... (en gaan we die dus als minder belangrijk zien als het economisch slecht gaat)
  zaterdag 10 januari 2009 @ 16:49:55 #55
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_64889494
Zooo nog een telefoonnummer gescored van een leuk chickie!

nog ff en ik word nog een player
pi_64889540
you go girl
Tap tap tap
pi_64889547
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:45 schreef mrbox het volgende:
Jaa nu komen we tot de kern, in hoeverre zijn we nu werkelijk bezig met de emotionele behoefte te laten vervullen (passende partner zoeken) of zijn we teveel afgeleid door secudaire dingen die er eigenlijk niet zo toe doen... (en gaan we die dus als minder belangrijk zien als het economisch slecht gaat)
Het is natuurlijk een heel mooi ideaalbeeld om te denken dat mensen wel terug zullen gaan naar de basis, maar mijn cynische zelf zegt dat ze zo mogelijk materialistischer ingesteld raken als "troost".
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  zaterdag 10 januari 2009 @ 16:52:35 #58
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_64889555
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:51 schreef CherryLips het volgende:
you go girl
Komende tijd iig een druk programma
  zaterdag 10 januari 2009 @ 16:55:12 #59
238120 Duimelot
pi_64889616
quote:

ik geef dus geen ene reet om materiele zaken, leuk als ik iets kan aanschaffen en handig dat erg nog wat financiele vrijheid is om afentoe wat leuks te gaan doen, maar zonder dat zou ik niet minder gelukkig zijn.

ik kom uit een klote relatie waarin financien opzich geen probleem waren, er was genoeg, we gingen minimaal 3x per jaar op vakantie, 2 auto's, eigen huis en alles wat zou spreken van een 'welvarend leven'
maar ik was diep ongelukkig en het gezegde geld maakt niet gelukkig klopte helemaal.

financiele crisis of niet, ik ga dus voor liefde, om elkaar gelukkig te maken is geen geld nodig!

bij profielen op een datingsite kijk ik dus ook niet naar het soort huis of welke merk schoenen ik misschien op de foto kan herkennen, ik ben dus behoorlijk bezig met de emotionele behoefte.

Misschien kunnen we als singles in een crisis wel samenvoegen door gezamelijk te eten en zo de kosten te drukken ook meteen erg gezellig!
pi_64889642
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
Zooo nog een telefoonnummer gescored van een leuk chickie!

nog ff en ik word nog een player
Hoeveel nummers en dates heb je dit jaar al gescoord dan?
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 10 januari 2009 @ 16:56:55 #61
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64889653
Bovenstaande dus (wat duim zegt). Het is relaxed om te kunnen doen waar je zin in hebt, geld en middelen ervoor te hebben. Maar dat maakt je niet automatisch gelukkiger.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 16:57:03 #62
238120 Duimelot
pi_64889657
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:52 schreef Litpho het volgende:

[..]

Het is natuurlijk een heel mooi ideaalbeeld om te denken dat mensen wel terug zullen gaan naar de basis, maar mijn cynische zelf zegt dat ze zo mogelijk materialistischer ingesteld raken als "troost".
laat ik een nieuwe auto aanschaffen via een veel te dure lening om mezelf te troosten omdat ik nu mijn brood bij de aldi moet halen ipv bij de bakker....
  zaterdag 10 januari 2009 @ 16:57:19 #63
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64889667
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:56 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

je moet vragen hoeveel ze vandaa ggescoord heeft
  zaterdag 10 januari 2009 @ 16:57:46 #64
238120 Duimelot
pi_64889673
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:52 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

Komende tijd iig een druk programma
sloerie
  zaterdag 10 januari 2009 @ 16:58:12 #65
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_64889682
quote:

[..]

We zitten nu dan ook nog niet in de depressie maar probeer het ff los te zien van dat
[..]

[..]

Wel, volgens Maslow staat seks onderaan de behoeftepiramide, maar seksuele intimiteit twee treden hoger.

Uitgaande van zijn theorie wil dit dus zeggen dat seks als daad ansich wel belangrijk is, maar dat men in tijden van nood bereid is om bepaalde zaken die het hebben van een relatie met zich meebrengt minder te laten meetellen. Maar dit is maar één theorie
  zaterdag 10 januari 2009 @ 16:59:41 #66
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_64889714
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:56 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

van cue en duim en Q en meisje van vandaag en nog een ander meisje

druk programma... met cue en duim weg, de zondag een date met die meid die sort of bezet is, de 21ste dagje antwerpen met belgische chick (dus mijn vrije weekeinden tot maart bezet
pi_64889742
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:55 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ik geef dus geen ene reet om materiele zaken, leuk als ik iets kan aanschaffen en handig dat erg nog wat financiele vrijheid is om afentoe wat leuks te gaan doen, maar zonder dat zou ik niet minder gelukkig zijn.

ik kom uit een klote relatie waarin financien opzich geen probleem waren, er was genoeg, we gingen minimaal 3x per jaar op vakantie, 2 auto's, eigen huis en alles wat zou spreken van een 'welvarend leven'
maar ik was diep ongelukkig en het gezegde geld maakt niet gelukkig klopte helemaal.

financiele crisis of niet, ik ga dus voor liefde, om elkaar gelukkig te maken is geen geld nodig!

bij profielen op een datingsite kijk ik dus ook niet naar het soort huis of welke merk schoenen ik misschien op de foto kan herkennen, ik ben dus behoorlijk bezig met de emotionele behoefte.

Misschien kunnen we als singles in een crisis wel samenvoegen door gezamelijk te eten en zo de kosten te drukken ook meteen erg gezellig!
Goed plan ik stem voor.
Wat heb je nu eigenlijk aan geld? Geld is handig om dingen van te kopen maar verder heb je niks aan geld als je niet gelukkig bent. Ik ben liever arm en gelukkig dan rijk en ongelukkig.
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:01:06 #68
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_64889748
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:58 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Wel, volgens Maslow staat seks onderaan de behoeftepiramide, maar seksuele intimiteit twee treden hoger.

[ afbeelding ]

Uitgaande van zijn theorie wil dit dus zeggen dat seks als daad ansich wel belangrijk is, maar dat men in tijden van nood bereid is om bepaalde zaken die het hebben van een relatie met zich meebrengt minder te laten meetellen. Maar dit is maar één theorie
jeejtje das lang geleden dat ik piramide van maslov heb gezien
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:02:39 #69
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_64889779
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:01 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

jeejtje das lang geleden dat ik piramide van maslov heb gezien
Heb hem ook 5 jaar geleden voor het laatst gehad, maar moest er meteen aan denken
pi_64889788
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:59 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

van cue en duim en Q en meisje van vandaag en nog een ander meisje

druk programma... met cue en duim weg, de zondag een date met die meid die sort of bezet is, de 21ste dagje antwerpen met belgische chick (dus mijn vrije weekeinden tot maart bezet
Dus in april heb je wel tijd.
14 SHADES OF GREY
pi_64889789
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:52 schreef Litpho het volgende:

[..]

Hoe moet ik dit dan zien ? soort van vastklampen aan laatste strohalmen ?
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:55 schreef Duimelot het volgende:

[..]

aah maar kijk jij hebt het aan den lijve ondervonden dat geld niet gelukkig maakt, dat heeft jou nu dus deze visie geven. En jij gaat nu dus minder voor de secundaire zaken
pi_64889835
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:57 schreef Duimelot het volgende:

[..]

laat ik een nieuwe auto aanschaffen via een veel te dure lening om mezelf te troosten omdat ik nu mijn brood bij de aldi moet halen ipv bij de bakker....
Dat is wellicht wat overdreven . Mensen die een lening afsluiten zodat hun buren maar niet hoeven te zien dat zij bij de Aldi kopen? Ik wou dat het vergezocht was .
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:06:38 #73
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_64889885
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:04 schreef Litpho het volgende:

[..]

Dat is wellicht wat overdreven . Mensen die een lening afsluiten zodat hun buren maar niet hoeven te zien dat zij bij de Aldi kopen? Ik wou dat het vergezocht was .
Ik dacht dat Aldi en Lidl tegenwoordig sociaal werden geaccepteerd sinds een paar jaar?
pi_64889892
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:03 schreef mrbox het volgende:

[..]

Yup. Shopping sprees met geld wat er niet is om maar niet aan pijnlijke beslissingen te hoeven denken bijvoorbeeld. Kijk, de meeste mensen zouden graag de voorkeur geven aan primaire zaken zoals echte liefde, maar in onze huidige maatschappij zijn er meer dan voldoende mensen ervan overtuigd dat ze zo'n beetje alles NU kunnen krijgen. Voordat je daar een echte omslag in maakt, zijn we al wel weer aan de volgende crisis toe .
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:07:28 #75
238120 Duimelot
pi_64889912
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:58 schreef Ludootje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

volgens mij draai je de boel nu om en moet je onderaan beginnen dat is nr1 van behoefte en daar staat sex ook bij
Het is een piramide en je hebt dus de fundamenten nodig en een fundament daar bouw je de rest op!?!?
Dus van beneden naar boven werken....

of begrijp ik t nu verkeerd?
pi_64889918
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:06 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Ik dacht dat Aldi en Lidl tegenwoordig sociaal werden geaccepteerd sinds een paar jaar?
Voedselbank dan. Ik leende de Aldi ook maar van Duimelotteke.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:09:20 #77
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64889961
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:07 schreef Duimelot het volgende:

Zo begrijp je het idd goed
Het zou raar zijn dat je begint bij zelfverwerkelijking enzo.. en je laatste behoefte eten en drinken is
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:10:10 #78
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_64889987
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:07 schreef Duimelot het volgende:

[..]

volgens mij draai je de boel nu om en moet je onderaan beginnen dat is nr1 van behoefte en daar staat sex ook bij
Het is een piramide en je hebt dus de fundamenten nodig en een fundament daar bouw je de rest op!?!?
Dus van beneden naar boven werken....

Nee, je ziet het goed. Seks staat onderaan, als fysieke behoefte. Maar hiermee wordt bedoeld seks om het voortplanten of uit "drift". Het gaat hierbij puur om de daad. Als je omhoog werkt naar de top komt er later pas intimiteit en sensualiteit bij kijken.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:10:30 #79
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64890000
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:07 schreef Litpho het volgende:

[..]

Voedselbank dan. Ik leende de Aldi ook maar van Duimelotteke.
Maargoed de voedselbank is je laatste redding enzo. Toch wel iets anders dan een mindere winkel dan bv de topmerken enzo.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:10:31 #80
238120 Duimelot
pi_64890001
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:03 schreef mrbox het volgende:

[..]

[..]

aah maar kijk jij hebt het aan den lijve ondervonden dat geld niet gelukkig maakt, dat heeft jou nu dus deze visie geven. En jij gaat nu dus minder voor de secundaire zaken
dat ging ik daarvoor ook al maar dat is erg moeilijk combineren met een partner die alleen maar voor secundaire zaken gaat.
hij is er echt een van: het enige belangrijke is wat de buitenwereld van me/ ons denkt en ziet.

Het moest er allemaal perfect etc uitzien maar hoe het verder zat dat boeide niet echt.
pi_64890007
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:09 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Zo begrijp je het idd goed
Het zou raar zijn dat je begint bij zelfverwerkelijking enzo.. en je laatste behoefte eten en drinken is
Dat is eerder de Zenpyramide van Maslow .
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:11:16 #82
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64890028
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:10 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Nee, je ziet het goed. Seks staat onderaan, als fysieke behoefte. Maar hiermee wordt bedoeld seks om het voortplanten of uit "drift". Het gaat hierbij puur om de daad. Als je omhoog werkt naar de top komt er later pas intimiteit en sensualiteit bij kijken.
ik vroeg mij al af hoe ze seks bedoelde, maar zet er dan voortplanting neer. Ik kies toch liever voor de sensualiteit en dergelijke dan voor de seks opzich.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:13:04 #83
238120 Duimelot
pi_64890094
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:06 schreef Ludootje het volgende:

[..]

geaccepteerd maar met schaamte nog bij vele geloof ik.

in iedergeval durft mijn dochter van 11 wel met een aldi zak rond te lopen zonder zich te schamen, in mijn tijd kon dat echt niet
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:13:46 #84
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_64890122
echt ik volg er niets meer van vandaag... mja ik ben ook evil bezig vandaag
pi_64890126
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:11 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

ik vroeg mij al af hoe ze seks bedoelde, maar zet er dan voortplanting neer. Ik kies toch liever voor de sensualiteit en dergelijke dan voor de seks opzich.
Seks is voor behoud van het ras natuurlijk wel belangrijk
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:13:54 #86
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64890130
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:10 schreef Litpho het volgende:

[..]

Dat is eerder de Zenpyramide van Maslow .
Idd ja.. en de vraag is maar net hoe lang dat stand gaat houden
pi_64890132
Van huis uit hebben we ( mijn familie ) genoeg geld gehad. Maar ze hebben nog nooit een nieuwe auto gekocht, m,n moeder laat trots koopjes zien van een 10tje etc.

Aldi, zeeman, hema.....het boeit ze niks.

Wel een groot huis, maar materiele zaken boeit ze weinig.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:15:16 #88
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64890177
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:13 schreef mrbox het volgende:

[..]

Seks is voor behoud van het ras natuurlijk wel belangrijk
Laten we lekker gaan uitsterven dan
Trouwens vondt het bericht van een hele tijd terug wel heel grappig. Toen met die stroomuitval in haaksbergen.. 9 maanden later waren er toch ineens wat meer baby's geboren dan normaal
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:15:28 #89
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_64890189
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:11 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Dat zal voor de meeste mensen zo gelden. Maar wat als je die keuze niet hebt? Kijk bijvoorbeeld naar een situatie als Darfur. Daar zit men helemaal onderin de piramide.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:16:16 #90
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_64890214
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:15 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Laten we lekker gaan uitsterven dan
Trouwens vondt het bericht van een hele tijd terug wel heel grappig. Toen met die stroomuitval in haaksbergen.. 9 maanden later waren er toch ineens wat meer baby's geboren dan normaal
alsof je alleen maar sex kan hebben als de tv niet werkt
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:16:27 #91
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64890224
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:13 schreef Feitosa het volgende:
Van huis uit hebben we ( mijn familie ) genoeg geld gehad. Maar ze hebben nog nooit een nieuwe auto gekocht, m,n moeder laat trots koopjes zien van een 10tje etc.

ik heb ook nooit geld problemen gehad en m'n ouders ook niet. Maar wat je zegt, het betekend niet gelijk dat je daardoor heel materialistisch wordt. Misschien ook wel juist minder. Geen idee.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:17:11 #92
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_64890256
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:13 schreef Duimelot het volgende:

[..]

geaccepteerd maar met schaamte nog bij vele geloof ik.

in iedergeval durft mijn dochter van 11 wel met een aldi zak rond te lopen zonder zich te schamen, in mijn tijd kon dat echt niet
Vond ik vroeger ook niet leuk, weet nog goed dat als ik gymspullen mee moest nemen naar school ik altijd wel een AH tas ofzo pakte
pi_64890261
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:13 schreef Feitosa het volgende:

Mijn ouders komen de laatste tien jaar naar mijn idee ook niet echt geld tekort. Mijn vader is nogal dol op geluidssystemen enzo, dus daar spaart hij ook echt voor, en ze hebben mijn studie betaalt. De eerste vier jaar in ieder geval. Maar het is net alsof ik tegenover m'n vrienden mijn excuses moet aanbieden dat mijn ouders dat wilden/konden betalen. Het is 'in' om rond te kunnen komen van weinig geld, ofzo. Of dat gevoel heerst alleen onder studenten ofzo.
Tap tap tap
pi_64890286
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
echt ik volg er niets meer van vandaag... mja ik ben ook evil bezig vandaag
Economie is niet aan mij besteed dus ik snap er totaal niks van. Maar dat geeft niet. Misschien leer ik er nog wat van.
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:18:56 #95
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_64890304
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:17 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Mijn ouders komen de laatste tien jaar naar mijn idee ook niet echt geld tekort. Mijn vader is nogal dol op geluidssystemen enzo, dus daar spaart hij ook echt voor, en ze hebben mijn studie betaalt. De eerste vier jaar in ieder geval. Maar het is net alsof ik tegenover m'n vrienden mijn excuses moet aanbieden dat mijn ouders dat wilden/konden betalen. Het is 'in' om rond te kunnen komen van weinig geld, ofzo. Of dat gevoel heerst alleen onder studenten ofzo.
Dat probeer ik ook altijd, maar het lukt me nooit
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:19:34 #96
238120 Duimelot
pi_64890315
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:17 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Vond ik vroeger ook niet leuk, weet nog goed dat als ik gymspullen mee moest nemen naar school ik altijd wel een AH tas ofzo pakte
ja nou een zeeman of wibra tas was nog erger
pi_64890341
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:18 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Dat probeer ik ook altijd, maar het lukt me nooit
Het mooie is vaak dat als ik krap bij kas zit en een maandje rustig aan wil doen, anderen ineens wel geld hebben en geweldige plannen hebben en als ik dan nee zeg dan moet ik niet zo piepen .
Tap tap tap
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:20:14 #98
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64890344
quote:

Het is 'in' om rond te kunnen komen van weinig geld, ofzo. Of dat gevoel heerst alleen onder studenten ofzo.
Daar heb je wel een goed punt ja. Want als je ouders het betalen is het allemaal zo van: ja maar ik betaal alles lekker zelf en kijk hoe goed ik het doe!
pi_64890355
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:16 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

alsof je alleen maar sex kan hebben als de tv niet werkt
Volgens mij waren het ook maar een paar meer baby's dan normaal. Dus het valt wel mee.
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:21:27 #100
238120 Duimelot
pi_64890380
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:20 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Daar heb je wel een goed punt ja. Want als je ouders het betalen is het allemaal zo van: ja maar ik betaal alles lekker zelf en kijk hoe goed ik het doe!
ja maar ze hebben dan wel straks nu een studielening staan om U tegen te zeggen dus NU doen ze t zelfde als degene die t door de ouders betaald krijgen
pi_64890398
quote:

[..]

Oh , dat gezeik van andere studenten zou ik me niet druk om maken.

Ik ben erg verwend , kreeg alles betaald. Bij mij waren ze altijd aan het zeiken : "zeker van je ouders gekregen "

Puur jaloezie.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:22:07 #102
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_64890414
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:19 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ja nou een zeeman of wibra tas was nog erger
Klopt
Ik vond het al erg genoeg dat ik altijd de oude kleren kreeg van buurjongens... Gelukkig hield dat op toen ik twaalf werd
pi_64890445
quote:

[..]

Dat is dan hooguit alleen het gevoel van de meeste dan want steden tripjes maken en op zomer + winter vakantie gaan is nu niet echt een goed voorbeeld "moeten rondkomen van weinig geld"
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:23:19 #104
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_64890458
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:20 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het mooie is vaak dat als ik krap bij kas zit en een maandje rustig aan wil doen, anderen ineens wel geld hebben en geweldige plannen hebben en als ik dan nee zeg dan moet ik niet zo piepen .
Bekend fenomeen. Zit deze maand ook al weer de dagen te tellen (nog dertien dagen, fyi) tot de stufi weer komt
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:23:46 #105
238120 Duimelot
pi_64890477
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:22 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Klopt
Ik vond het al erg genoeg dat ik altijd de oude kleren kreeg van buurjongens... Gelukkig hield dat op toen ik twaalf werd
ik kreeg mn nieuwe kleren via de kledingbeurs
(oude kleren brengen krijg je punten voor en daar kan je wat anders voor uitzoeken)

ik schaamde me er dood voor tot een vriendinnetje eens meeging en het helemaal te gek vond dat ik ZELF mijn kleren mocht uitzoeken ipv dat mama ze altijd voor dr meenam

alles heeft zn voors en zn tegens
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:23:58 #106
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64890484
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:21 schreef Duimelot het volgende:
ja maar ze hebben dan wel straks nu een studielening staan om U tegen te zeggen dus NU doen ze t zelfde als degene die t door de ouders betaald krijgen
Zeg ook niet dat het makkelijk is. Maar het is wat CL zei. Je moet je zowat schuldig gaan voelen als je ouders voor je betalen (wat die van mij trouwens niet meer deden toen ik het huis uit ging )
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:24:00 #107
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64890486
zo... even bijlezen hoor. Net mijn computer meuk van de ene naar de andere kant van de kamer verplaatst. Weg van het tochtige raam naar een warm hoekje

(en windows 7 64bit geinstalleerd, en dat draait best goed. Ik zou bijna terug switchen van osx naar windows als het straks echt uit is)
pi_64890514
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:20 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

En standaard zeshonderd euro rood staan omdat ze zo nodig twee keer per jaar op vakantie willen, dat krijg ik niet van m'n ouders hoor .
Tap tap tap
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:25:15 #109
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64890529
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:23 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Bekend fenomeen. Zit deze maand ook al weer de dagen te tellen (nog dertien dagen, fyi) tot de stufi weer komt
Ik ben blij dat ik wekelijks mijn geld van t werken krijg. Zou dan enorm aan dat maandritme moeten wennen zeg.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:26:11 #110
238120 Duimelot
pi_64890566
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:23 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Zeg ook niet dat het makkelijk is. Maar het is wat CL zei. Je moet je zowat schuldig gaan voelen als je ouders voor je betalen (wat die van mij trouwens niet meer deden toen ik het huis uit ging )
dat schuldig voelen herken ik ook wel van de tijd met mn ex hoor
ik was me altijd aan t excuseren over alweer een vakantie (ja maar was heel vorodelig en veel korting etc.) ik schaamde er eigenlijk gewoon voor
zoveel luxe terwijl anderen amper rond kwamen.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:27:14 #111
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64890603
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:24 schreef CherryLips het volgende:
En standaard zeshonderd euro rood staan omdat ze zo nodig twee keer per jaar op vakantie willen, dat krijg ik niet van m'n ouders hoor .
vakantie.. praat me er niet van.
Vriendin van me gaat zo'n 3/4 x per jaar lijkt het wel samen met haar vriend. Haar ouders betalen veel voor haar en zelfs soms nog de vakantie. En ze heeft nooit geld En ze werkte toen iets van 20 en nu meer uren per week
pi_64890626
Hoeveel langdurige of tijdelijke stellen heeft deze topicreeks eigenlijk opgeleverd?
Jesus saves but death prevails.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:27:59 #113
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_64890628
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:23 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ik kreeg mn nieuwe kleren via de kledingbeurs
(oude kleren brengen krijg je punten voor en daar kan je wat anders voor uitzoeken)

ik schaamde me er dood voor tot een vriendinnetje eens meeging en het helemaal te gek vond dat ik ZELF mijn kleren mocht uitzoeken ipv dat mama ze altijd voor dr meenam

alles heeft zn voors en zn tegens
Ach, ik begrijp het wel van m'n moeder. Vroeger was ze een alleenstaande bijstandsmoeder, tegenwoordig hebben m'n moeder en stiefvader het goed zat (3x per jaar vakantie, weekendje parijs etc.)
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:28:47 #114
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_64890657
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:25 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Ik ben blij dat ik wekelijks mijn geld van t werken krijg. Zou dan enorm aan dat maandritme moeten wennen zeg.
Werk nu gelukkig ook voor een uitzenburo bij een callcenter ( ), heerlijk om wekelijks wat geld te krijgen
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:29:06 #115
238120 Duimelot
pi_64890667
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:27 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Ach, ik begrijp het wel van m'n moeder. Vroeger was ze een alleenstaande bijstandsmoeder, tegenwoordig hebben m'n moeder en stiefvader het goed zat (3x per jaar vakantie, weekendje parijs etc.)
ja ik ben ook opgegroeid met een alleenstaande bijstandsmoeder
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:29:12 #116
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64890670
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:27 schreef Ludootje het volgende:

[..]

tja als je het geld ervoor hebt waarom zou je het dan niet gebruiken. moet je het allemaal maar op je spaarrekening zetten en er niks mee doen?
pi_64890675
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:22 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Klopt
Ik kreeg vaak de kleren van m'n nichtje, maar zij droeg vaak Oilily en Naf Naf en Ditp Dito, werd ik op school gepest omdat ik een kakker was . Ons huis viel uit elkaar van ellende, maar ik was wel een kakker .
Tap tap tap
pi_64890683
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:27 schreef Shivo het volgende:
Hoeveel langdurige of tijdelijke stellen heeft deze topicreeks eigenlijk opgeleverd?
Relax , working on it.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:29:38 #119
238120 Duimelot
pi_64890685
quote:
we weten van 2 zeker dat ze met elkaar neuken
verder is t me onbekend
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:30:52 #120
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64890724
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:28 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Werk nu gelukkig ook voor een uitzenburo bij een callcenter ( ), heerlijk om wekelijks wat geld te krijgen
Je hebt tenminste altijd geld.. al is het niet goed voor het leren omgaan met geld
pi_64890760
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:29 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ja ik ben ook opgegroeid met een alleenstaande bijstandsmoeder
Bij ons was het weer 8x modaal o.i.d. Vrienden die het thuis krap hadden vonden ons altijd rijk, terwijl ik juist dacht dat het normaal was.

Ach ja, ik was jong en naief.
pi_64890783
quote:

[..]

verder is t me onbekend
Over 5 jaar een reunie houden van de mensen die nu in dit topic komen en kijken waar iedereen dan in het leven staat.
14 SHADES OF GREY
pi_64890793
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:25 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Ik ben freelancer en de bedrijven willen soms nog wel eens achterlopen met uitbetalen . Kijk, ik heb veel op m'n spaarrekening staan, ik verdien op dit moment (nou ja, tot twee maanden geleden dan ) te weinig om op mezelf te gaan wonen maar genoeg om af en toe iets duurs te kopen. Ik heb een nieuwe pc gekocht (investering voor het werk trouwens) en een Fatboy en een digitale camera en ik begin net met rijlessen, gewoon gespaard al die tijd. Maar ik ben niet op vakantie geweest, in de laatste week van december een budgetreisje naar Londen. En toch moet ik die grote uitgaven verantwoorden omdat ik nog 'bij pappie en mammie' woon, terwijl de zogenaamde arme studenten een eigen studio hebben, twee keer per jaar op vakantie gaan, overal korting op krijgen en een OV hebben. Ze vergeten even dat het gebrek aan OV mij soms 100 euro per maand kost.
Tap tap tap
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:33:20 #124
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64890795
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:31 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Bij ons was het weer 8x modaal o.i.d. Vrienden die het thuis krap hadden vonden ons altijd rijk, terwijl ik juist dacht dat het normaal was.

Ach ja, ik was jong en naief.
Ik vond het heel vreemd toen ik voor het eerst zag dat een auto ook een paar honderd euro kon kosten ipv standaard meer dan 25.000 euro (auto van de zaak enzo)
pi_64890797
Als ik ergens slecht tegen kan is het wel zonder geld zitten en dan echt slecht
Misschien dat daarom de economie me momenteel ook zo boeid
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:34:18 #126
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_64890823
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:29 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

tja als je het geld ervoor hebt waarom zou je het dan niet gebruiken. moet je het allemaal maar op je spaarrekening zetten en er niks mee doen?
Groot gelijk inderdaad. Alhoewel... Studerende zoon zou ook wel mee willen genieten . Gelukkig betalen ze dan tegenwoordig ook mijn tandartsrekeningen en gaan we wel eens kleren kopen
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:29 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik kreeg vaak de kleren van m'n nichtje, maar zij droeg vaak Oilily en Naf Naf en Ditp Dito, werd ik op school gepest omdat ik een kakker was . Ons huis viel uit elkaar van ellende, maar ik was wel een kakker .
Dat had ik dus ook, moeder helemaal van "Dat zijn merk kleren!" terwijl het er mij om ging dat ze nieuw waren in plaats van merk
Ach ja, nu boeit het me niet zoveel meer. Krijg nu nog regelmatig kleren van mijn oom. Hij heeft een hele goede smaak en vaak zat draagt hij kleren maar een paar keer voordat hij er op uitgekeken is
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:35:05 #127
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64890846
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:33 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik ben freelancer en de bedrijven willen soms nog wel eens achterlopen met uitbetalen . Kijk, ik heb veel op m'n spaarrekening staan, ik verdien op dit moment (nou ja, tot twee maanden geleden dan ) te weinig om op mezelf te gaan wonen maar genoeg om af en toe iets duurs te kopen. Ik heb een nieuwe pc gekocht (investering voor het werk trouwens) en een Fatboy en een digitale camera en ik begin net met rijlessen, gewoon gespaard al die tijd. Maar ik ben niet op vakantie geweest, in de laatste week van december een budgetreisje naar Londen. En toch moet ik die grote uitgaven verantwoorden omdat ik nog 'bij pappie en mammie' woon, terwijl de zogenaamde arme studenten een eigen studio hebben, twee keer per jaar op vakantie gaan, overal korting op krijgen en een OV hebben. Ze vergeten even dat het gebrek aan OV mij soms 100 euro per maand kost.
Een OV bespaard idd erg veel geld!!
Maar het is per situatie zo verschillend. Sommige mensen moeten als ze thuis wonen ook gewoon mee betalen en anderen weer niet. Sommigen die uit huis wonen betaald pappie de huur van anderen weer niet. Etc etc.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:35:05 #128
238120 Duimelot
pi_64890847
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:33 schreef mrbox het volgende:
Misschien dat daarom de economie me momenteel ook zo boeid
gewoon zorgen dat je niet zonder komt te zitten
we leven nog altijd in nederland
waar niemand zonder geld hoeft te zitten al doe je er niks voor
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:35:19 #129
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_64890857
Hoi allemaal
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:35:24 #130
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_64890862
quote:

[..]

verder is t me onbekend
Wie?
pi_64890863
quote:
ik zou ze de kost niet willen geven
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_64890886
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:34 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Groot gelijk inderdaad. Alhoewel... Studerende zoon zou ook wel mee willen genieten . Gelukkig betalen ze dan tegenwoordig ook mijn tandartsrekeningen en gaan we wel eens kleren kopen
[..]

Dat had ik dus ook, moeder helemaal van "Dat zijn merk kleren!" terwijl het er mij om ging dat ze nieuw waren in plaats van merk
Ach ja, nu boeit het me niet zoveel meer. Krijg nu nog regelmatig kleren van mijn oom. Hij heeft een hele goede smaak en vaak zat draagt hij kleren maar een paar keer voordat hij er op uitgekeken is
Oh ik was heel blij met die kleding hoor, allemaal leuke kleurtjes enzo . Beetje jammer van die reacties gelijk.
Tap tap tap
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:36:00 #133
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64890888
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:34 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Haha dat natuurlijk niet vergeten
Maar je snapt m'n punt wel
pi_64890901
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:35 schreef automatic_ het volgende:
Hoi allemaal
waz.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:36:39 #135
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_64890908
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:35 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Ik zou jou nog eens een belangrijke sms sturen!
pi_64890926
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:35 schreef automatic_ het volgende:
Hoi allemaal
hoi Auto!
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:37:10 #137
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64890928
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:33 schreef mrbox het volgende:
Misschien dat daarom de economie me momenteel ook zo boeit
Daar lijkt het wel op ja
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:37:17 #138
238120 Duimelot
pi_64890931
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:35 schreef Adolecens het volgende:

[..]

we hebben t toen jullie in bad zaten nog over gehad en komen toch echt op 2 uit...
zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten denk ik
vandaar dat je zo hoog inzet!?!?
pi_64890937
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:36 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik zou jou nog eens een belangrijke sms sturen!
huh, pardon?! heb ik iets gemist??
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:37:43 #140
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_64890947
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:35 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Oh ik was heel blij met die kleding hoor, allemaal leuke kleurtjes enzo . Beetje jammer van die reacties gelijk.
Dat was toch allemaal roze, rood en geel? (Oililly in ieder geval)
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:36 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Haha dat natuurlijk niet vergeten
Maar je snapt m'n punt wel
Klopt, je kan er beter van genieten
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:38:31 #141
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_64890977
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:37 schreef Adolecens het volgende:

[..]

huh, pardon?! heb ik iets gemist??
Ja, ik denk het wel
En Hoi
pi_64890984
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:37 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Dat was toch allemaal roze, rood en geel? (Oililly in ieder geval
[..]

Klopt, je kan er beter van genieten
Ja, allemaal roze . En Naf Naf en Dito Dito ook, vraag me af wat er met die merken is gebeurd? Dat waren simpele shirtjes maar stond het merk er heel vrolijk op, steeds met een ander thema. En Mexx. Nu is er geen zak meer aan.
Tap tap tap
pi_64890999
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:35 schreef Duimelot het volgende:

[..]

Ow daar heb ik ook wel voor gezorgd maar de zorg blijft ondanks dat toch wel een beetje hangen
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:33 schreef CherryLips het volgende:

[..]
. En toch moet ik die grote uitgaven verantwoorden omdat ik nog 'bij pappie en mammie' woon, terwijl de zogenaamde arme studenten een eigen studio hebben, twee keer per jaar op vakantie gaan, overal korting op krijgen en een OV hebben. Ze vergeten even dat het gebrek aan OV mij soms 100 euro per maand kost.
Waarom moet jij je grote uitgaven verantwoorden dan omdat je thuis woont
pi_64891006
Lekker off-topic trouwens .
On-topic: vroeger vonden jongens me ook al niet leuk .
Tap tap tap
pi_64891013
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:35 schreef Duimelot het volgende:

[..]

Zelfs ik heb geld. Alleen een uitkering trekken is geen feest hoor.
14 SHADES OF GREY
pi_64891016
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:37 schreef Duimelot het volgende:

[..]

we hebben t toen jullie in bad zaten nog over gehad en komen toch echt op 2 uit...
zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten denk ik
vandaar dat je zo hoog inzet!?!?
is het de moeite waard van teruglezen?
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:39:49 #147
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_64891022
Jongens, waar gaat het over?
Geld?
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:40:12 #148
238120 Duimelot
pi_64891027
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:39 schreef Adolecens het volgende:

[..]

nee geloof t niet
pi_64891028
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:39 schreef CherryLips het volgende:
Waarom niet? Jij bent een leuke meid.
14 SHADES OF GREY
pi_64891046
quote:
Vroeger vloerde ik jongens en liet ze vluchten naar het meisjes toilet.
pi_64891048
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:38 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja, allemaal roze . En Naf Naf en Dito Dito ook, vraag me af wat er met die merken is gebeurd? Dat waren simpele shirtjes maar stond het merk er heel vrolijk op, steeds met een ander thema. En Mexx. Nu is er geen zak meer aan.
omg! ik zie flashbacks naar mijn zusje in die tijd...
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:40:48 #152
238120 Duimelot
pi_64891050
quote:
fobo bekeken....
waarom niet dan?
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:41:05 #153
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_64891059
Maaruh, wie doet wie dan? Ben er een tijdje uitgeweest
pi_64891065
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:39 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Volgens mij is er niets uitgekomen. Flauw he.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:41:29 #155
238120 Duimelot
pi_64891072
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:40 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Vroeger vloerde ik jongens en liet ze vluchten naar het meisjes toilet.
vroeger vloerde ik jongens in t meisjes toilet
pi_64891074
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:39 schreef mrbox het volgende:

[..]

Ow daar heb ik ook wel voor gezorgd maar de zorg blijft ondanks dat toch wel een beetje hangen
[..]

Waarom moet jij je grote uitgaven verantwoorden dan omdat je thuis woont
Ik heb soms het idee dat mensen denken: 'Oh daar heb je CL weer, die betaalt geen huur en woont bij pappie en mammie en kan dus dure spullen kopen.'
Misschien zit het gewoon in m'n hoofd .
Tap tap tap
pi_64891087
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:40 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Waarom niet? Jij bent een leuke meid.
.
Vroeger niet .
Tap tap tap
pi_64891092
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:39 schreef automatic_ het volgende:
Geld?
Economie crisies en singles ofzo. Maar ik ben de draad al lang kwijt geraakt.
14 SHADES OF GREY
pi_64891102
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:39 schreef automatic_ het volgende:
Geld?
Nee dit is beetje de afloop van een "discussie" in hoeverre de economische achteruitgang mensen minder laat leiden in secundaire dingen bij het vinden van een partner.
pi_64891110
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:41 schreef Duimelot het volgende:

[..]

vroeger vloerde ik jongens in t meisjes toilet
Wat moesten die jongens daar. En waarom was jij zo gemeen, zo krijg je geen vriendjes.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:42:40 #161
238120 Duimelot
pi_64891111
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:41 schreef CherryLips het volgende:

[..]

.
Vroeger niet .
je schrijft OOK AL niet leuk
waarom nu dan niet?
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:42:44 #162
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_64891115
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:42 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Economie crisies en singles ofzo. Maar ik ben de draad al lang kwijt geraakt.
Oh oke.
Ik ben single (& student) en heb totaal geen last van de economische crisis. Zo.
pi_64891125
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:41 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Volgens mij is er niets uitgekomen. Flauw he.
voor wie?
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:43:23 #164
238120 Duimelot
pi_64891129
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:42 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Wat moesten die jongens daar. En waarom was jij zo gemeen, zo krijg je geen vriendjes.
ik lokte ze mee en vloerde ze en dan besprong ik ze
pi_64891140
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:42 schreef Duimelot het volgende:

[..]

je schrijft OOK AL niet leuk
waarom nu dan niet?
Oh geen idee, de jongens waarvan ik van m'n stoel glij, zien mij niet staan, en ik trek jongens aan die ik niet mijn type vind, soort vicieuze cirkel.
Tap tap tap
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:44:08 #166
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64891159
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:42 schreef mrbox het volgende:

[..]

Nee dit is beetje de afloop van een "discussie" in hoeverre de economische achteruitgang mensen minder laat leiden in secundaire dingen bij het vinden van een partner.
Weinig discussie meer laten we het weer eens over neuken hebben anders
pi_64891166
wie neukt wie?
Tap tap tap
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:44:34 #168
238120 Duimelot
pi_64891172
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:43 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Oh geen idee, de jongens waarvan ik van m'n stoel glij, zien mij niet staan, en ik trek jongens aan die ik niet mijn type vind, soort vicieuze cirkel.
ok maar er zijn dus wel jongens die jou leuk vinden alleen vind jij ze dan niet leuk
dat is een ander probleem dan dat jongens in t algemeen je niet leuk vinden
pi_64891177
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:43 schreef Adolecens het volgende:

[..]

voor wie?
Voor diegene die alles willen weten, wij allemaal dus?
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:43 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ik lokte ze mee en vloerde ze en dan besprong ik ze
Ah, oke. Zou bijna willen vragen of je daarmee veel vriendjes hebt gekregen.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:44:58 #170
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_64891184
Ik neuk niemand meer.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:45:06 #171
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64891189
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:44 schreef CherryLips het volgende:
wie neukt wie?
Geen idee, maar Ado en Knuffel zijn de grootste players dacht ik
pi_64891197
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:41 schreef CherryLips het volgende:

[..]

.
Vroeger niet .
Vroeger is voorbij. En volgens mij krijg jij aandacht genoeg van de jongens tegenwoordig.
14 SHADES OF GREY
pi_64891199
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:44 schreef automatic_ het volgende:
Ik neuk niemand meer.
En die scharrel dan ?
pi_64891217
quote:

[..]

Die moet toch te doorbreken zijn? Zou alleen niet weten hoe..
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:45:50 #175
238120 Duimelot
pi_64891219
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:44 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Voor diegene die alles willen weten, wij allemaal dus?
[..]

Ah, oke. Zou bijna willen vragen of je daarmee veel vriendjes hebt gekregen.
ja maar toen was ik nog naief en d8 dat ze me echt leuk vonden maar t ging ze alleen om sex en dikke tieten dus eigenlijk niet wat ik wilde
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:45:56 #176
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_64891222
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:45 schreef mrbox het volgende:

[..]

En die scharrel dan ?
Mijn FB is verliefd geworden op een meisje
Of naja, morgen gaan ze elkaar ontmoeten.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:46:00 #177
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_64891225
Kz is er vandoor... bezig met sociaal leven oid
pi_64891226
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:44 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ok maar er zijn dus wel jongens die jou leuk vinden alleen vind jij ze dan niet leuk
dat is een ander probleem dan dat jongens in t algemeen je niet leuk vinden
Ja ok, je hebt gelijk, ik ben altijd zo negatief . Maar als je het omdraait valt het idd nog best mee .
Tap tap tap
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:46:17 #179
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64891234
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:45 schreef Elegy het volgende:

[..]

Die horen er altijd te zijn he
pi_64891243
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:44 schreef automatic_ het volgende:
Ik neuk niemand meer.
Blauwtje gelopen?
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:46:52 #181
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_64891260
quote:

[..]

En wat kan je daar aan doen? Het enige wat je zelf in de hand hebt zijn jouw waarden. Die kan je bijstellen. Dus begin bij jezelf en werk dan naar buiten toe. Het is jouw realiteit, iedereen die daarin komt is een gast. Jij hebt het voor het zeggen in je eigen wereld!

/peptalk.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:47:06 #182
238120 Duimelot
pi_64891266
ik neuk niemand
al ben ik er aan t denken komend weekend mn principes opzij te schuiven
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:47:20 #183
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64891276
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:46 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja ok, je hebt gelijk, ik ben altijd zo negatief . Maar als je het omdraait valt het idd nog best mee .
Dan heet dus gewoon pech hebben ipv dat ze je niet leuk vinden
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:47:26 #184
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_64891280
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:46 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Blauwtje gelopen?
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:45 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Mijn FB is verliefd geworden op een meisje
Of naja, morgen gaan ze elkaar ontmoeten.
pi_64891281
quote:

[..]

leuke woordspraak "van je stoel glij" Van wat voor mannen ga jij glijen dan?
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:47:51 #186
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64891295
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:47 schreef Duimelot het volgende:
ik neuk niemand
Heb je ook al iemand op het oog of wordt het dan iemand uti de kroeg of zoiets?
pi_64891298
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:45 schreef Elegy het volgende:

[..]

valt allemaal erg mee hoor
pi_64891302
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:45 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ja maar toen was ik nog naief en d8 dat ze me echt leuk vonden maar t ging ze alleen om sex en dikke tieten dus eigenlijk niet wat ik wilde
School, pubers, flauw.
pi_64891311
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:47 schreef Duimelot het volgende:
ik neuk niemand
iemand op het oog?
pi_64891320
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:47 schreef Adolecens het volgende:

[..]

leuke woordspraak "van je stoel glij" Van wat voor mannen ga jij glijen dan?
Gozers met humor, een leuke lach, een lekker bekkie, niet rokend .
Tap tap tap
pi_64891335
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:48 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

School, pubers, flauw.
Soms heb ik het idee dat ik nog steeds in de brugklas zit als er weer ruzie in het kippenhok van vriendinnen is .
Tap tap tap
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:49:20 #192
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64891342
Geld.. lastig spul altijd te weinig van en ik ben al afgekicked van de dure gadgets. Maar ik weiger te besparen op eten. Er staat nu een onwijs lekkere pasta saus in te koken, maar er ging wel voor 15 euro aan ingredienten in. En ja het is voor 1 man gekookt.

Kleding is een ander verhaal, ik koop het niet veel maar als ik het koop komt het niet bij de wibra vandaan en ik heb toch wel een voorkeur voor bepaalde merken. Nee geen tommy enzo, meer de mainstream surf skate hoek.

Auto, diesel maar ik gebruik hem zelden tot nooit, maar inruilen is duurder dan voor de deur laten staan. Hop weer 100 euro per maand weg gevlogen.

Net een investering gedaan in mijn online infrastructuur, 1200 euro uitgegeven.

Echt waar geld verdampt soms sneller dan het bier uit de koelkast
pi_64891347
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:47 schreef automatic_ het volgende:

[..]

[..]
Ik had het gelezen. Jammer.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:49:59 #194
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64891369
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:48 schreef Adolecens het volgende:

[..]

valt allemaal erg mee hoor
Ik zie je anders aan de lopende band telefoonnummers scoren hier
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:50:07 #195
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_64891374
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:49 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Ik had het gelezen. Jammer.
Zeker
Maaaár wel leuk voor hem natuurlijk.
pi_64891382
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Soms heb ik het idee dat ik nog steeds in de brugklas zit als er weer ruzie in het kippenhok van vriendinnen is .
Meiden kunnen er dan ook wat van. Op elke leeftijd volgens mij.
pi_64891385
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:48 schreef CherryLips het volgende:

[..]

dat moet goed komen dan, die zijn er genoeg
pi_64891388
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:49 schreef Elegy het volgende:

[..]

Hij maakt een inhaalslag op jou en jij kijkt hem daar op aan? Fraai is dat...
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:50:32 #199
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_64891389
quote:

[..]

Of jij stelt hele zware eisen of je moet meer mensen ontmoeten
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:50:32 #200
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_64891390
quote:

[..]

Hij heeft het inderdaad te druk met telefoonnummers scoren en smsen, dat hij belangrijke smsjes over het hoofd ziet
pi_64891410
quote:

[..]

ik heb de zijne nog steeds niet.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:51:17 #202
238120 Duimelot
pi_64891419
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:47 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Heb je ook al iemand op het oog of wordt het dan iemand uti de kroeg of zoiets?
sja iemand vinden zal het probleem niet zijn lijkt mij zo
wie wil er nu niet neuken met mij als ik me aanbied
pi_64891423
quote:

[..]

Die zijn er hier op Fok! genoeg.
14 SHADES OF GREY
pi_64891446
Sommige mensen scoren om het scoren ipv om de kwaliteit.
pi_64891459
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:50 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Of jij stelt hele zware eisen of je moet meer mensen ontmoeten
Sinds Orlando Bloom een beetje uit de picture is gok ik op dat tweede .
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:52:21 #206
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64891460
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:50 schreef Litpho het volgende:

[..]

Hij maakt een inhaalslag op jou en jij kijkt hem daar op aan? Fraai is dat...
Inhaalslag? Ik heb van maar één fokster (nuja, twee, maar die andere post niet in dit topic en die ken ik al tien jaar ofzo) de telefoonnummers hoor
pi_64891466
quote:

[..]

Telefoonnummers is nog altijd wat anders als de koffer induiken toch??
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:52:50 #208
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_64891483
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:51 schreef Duimelot het volgende:

[..]

Geen idee. Pics?
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:52:52 #209
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64891486
quote:

[..]

Op het moment niet
pi_64891492
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:52 schreef Elegy het volgende:

[..]

Inhaalslag? Ik heb van maar één fokster (nuja, twee, maar die andere post niet in dit topic en die ken ik al tien jaar ofzo) de telefoonnummers hoor
Maar gelukkig hap je wel vriendelijk .
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:53:00 #211
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64891493
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:50 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Hij heeft het inderdaad te druk met telefoonnummers scoren en smsen, dat hij belangrijke smsjes over het hoofd ziet
Aaahw
pi_64891496
quote:

[..]

Probeer het eens bij de heren in een homo-bar
pi_64891497
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:52 schreef Litpho het volgende:

[..]

Sinds Orlando Bloom een beetje uit de picture is gok ik op dat tweede .
Orlando rookt .
Tap tap tap
pi_64891511
quote:

[..]

sorry meid!
pi_64891517
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:53 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Orlando rookt .
Ik bedoel maar .
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:53:47 #216
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64891528
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:52 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Waar denk je dat de term "nummertje maken" vandaan komt
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:53 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ik ben ook heel vriendelijk
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:54:07 #217
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64891538
quote:

[..]

Ik

Tenzij ik al mijn films, games en muziek heb geluisterd.
pi_64891542
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
Kz is er vandoor... bezig met sociaal leven oid
Fijne avond knuffel.
quote:

[..]

Ieder zijn hobby he. Maar wat onvriendelijk om jouw sms te negeren.
pi_64891548
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:53 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Orlando rookt .
Wie dan?
14 SHADES OF GREY
pi_64891569
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:52 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Het is toch een eerste stap tot, niet ?
pi_64891587
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:51 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

ik heb de zijne nog steeds niet.
ik bied mijn nummer ook nooit aan, ik krijg nummers
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:55:42 #222
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64891593
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:53 schreef Elegy het volgende:

Ik ben ook heel vriendelijk
Dat vinden we wel prettig
pi_64891597
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:53 schreef mrbox het volgende:

[..]

Waarschijnlijk krijg je nog verrassend veel response.
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:55:59 #224
238120 Duimelot
pi_64891602
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:53 schreef mrbox het volgende:

[..]

dat wordt misschien moeilijker maar daar kan ik wel veel plezier beleven!
(vroegah een hele tijd in een homobar wezen stappen (voor de muziek en t dansen))
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:56:15 #225
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_64891612
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:53 schreef Litpho het volgende:

[..]

Hij had toch ooit een date met Logician?
pi_64891613
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:52 schreef Elegy het volgende:

[..]

ok, ik beken, ik ga verder dan twee...
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:57:17 #227
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64891647
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:56 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Hij had toch ooit een date met Logician?
Ik dacht het wel ja
pi_64891648
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:56 schreef Adolecens het volgende:

[..]

ok, ik beken, ik ga verder dan twee...
Ik ook. Een weinig . 14 stuks .
pi_64891663
Ik ga vanavond lekker eten in een restaurantje aan het water
mijn koetje weet dat alleen nog niet...

eens bedenken wat ze mag gaan eten van me
pi_64891665
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:55 schreef Adolecens het volgende:

[..]

ik bied mijn nummer ook nooit aan, ik krijg nummers
O, oke. Dan ligt de schuld bij mij.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:57:56 #231
238120 Duimelot
pi_64891675
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:54 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik

Tenzij ik al mijn films, games en muziek heb geluisterd.
ik let dan wel op aan wie ik mezelf aanbied....
dan is de kans op een blauwtje lopen ook kleiner gheghe
pi_64891700
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:57 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

O, oke. Dan ligt de schuld bij mij.
inderdaad!

pi_64891706
hallo
pi_64891717
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:57 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ik let dan wel op aan wie ik mezelf aanbied....
dan is de kans op een blauwtje lopen ook kleiner gheghe
mja.. of je kapt het op voorhand al af
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:59:19 #235
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64891719
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:57 schreef Adolecens het volgende:

pi_64891720
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:57 schreef Adolecens het volgende:

Koetje? Dan denk ik aan een vadsig wijf met hangtieten
pi_64891721
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:58 schreef Leanne het volgende:
hallo
Leanne .
pi_64891727
quote:
hallo
Hoi! wat bloos je lief
pi_64891741
quote:
hallo
Hallo. Vanwaar die smilie?
pi_64891756
quote:
hallo
Hoi. Waarom zo verlegen.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 18:01:03 #241
238120 Duimelot
pi_64891781
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:59 schreef Adolecens het volgende:

[..]

mja.. of je kapt het op voorhand al af
toen had ik ook nog niet t idee toch maar even van mn principes af te stappen he
pi_64891782
quote:
hallo
Goede avond.
14 SHADES OF GREY
pi_64891786
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:59 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Koetje? Dan denk ik aan een vadsig wijf met hangtieten
wrong thoughts je hebt het een paar topics geleden gemist.
Kan ook wel zeggen masjientje, of koffieapparaat...
  zaterdag 10 januari 2009 @ 18:02:00 #244
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64891812
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:55 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Dat vinden we wel prettig
Dier vriendelijk en plant aardig zelfs!

oud, niet echt sterk grapje
pi_64891814
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:01 schreef Duimelot het volgende:

[..]

toen had ik ook nog niet t idee toch maar even van mn principes af te stappen he
pi_64891828

En Leanne, laat je niet afschrikken door Ado.
pi_64891835
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:59 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Hoi! wat bloos je lief
Je zegt ook altijd die heerlijk tacky dingen ook. En het trieste is dat vrouwen dat nog leuk vinden ook.

No offense verder.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 18:03:04 #248
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64891850
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:02 schreef Elegy het volgende:

[..]

Dier vriendelijk en plant aardig zelfs!

oud, niet echt sterk grapje
Idd
  zaterdag 10 januari 2009 @ 18:03:33 #249
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64891869
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:01 schreef Adolecens het volgende:

[..]

wrong thoughts je hebt het een paar topics geleden gemist.
Kan ook wel zeggen masjientje, of koffieapparaat...
Is het er ook eentje die mango's kan schillen? Dat is lekker namelijk
pi_64891883
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:02 schreef dawg het volgende:

En Leanne, laat je niet afschrikken door Ado.
afschrikken??
Ik vind het lief als een vrouw een beetje verlegen is, maar toch iets zegt!
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:02 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Je zegt ook altijd die heerlijk tacky dingen ook. En het trieste is dat vrouwen dat nog leuk vinden ook.

No offense verder.
hey.. doe eens niet zo! ik zeg alleen dat ik het lief vind, meer niet!
pi_64891936
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:04 schreef Adolecens het volgende:

[..]

afschrikken??
Ik vind het lief als een vrouw een beetje verlegen is, maar toch iets zegt!
Uhu.
pi_64891949
hallo allemaal

ik ben lief maar ik bloos omdat ik niet zo vaak in singles ben

hoe gaat het met iedereen? Nog spannende plannen voor vanavond
pi_64891954
Volgens mij is iedereen er, behalve JB
  zaterdag 10 januari 2009 @ 18:07:02 #254
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64891963
edit: niks gezegd..
  zaterdag 10 januari 2009 @ 18:08:10 #255
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64891981
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:06 schreef Adolecens het volgende:
Vergeet Belsezar niet
en kluts.. en RZ ...
pi_64891991
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:06 schreef Leanne het volgende:
hallo allemaal

Straks uit eten met m,n schatje.
pi_64892007
quote:
hallo allemaal

Welkom dan! lief, blozend én aantrekkelijk.. Goeie combi
Waarom ben je hier niet vaker dan, denk niet dat we het vervelend zouden vinden als je wat langer blijft hoor!

En ik ga straks lekker eten, aan het water, uitzicht over de jachthaven
pi_64892010
Jezus wat gaat dit topic snel!
Jesus saves but death prevails.
pi_64892034
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:08 schreef Shivo het volgende:
Jezus wat gaat dit topic snel!

U riep?
  zaterdag 10 januari 2009 @ 18:09:36 #260
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64892039
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:08 schreef Adolecens het volgende:
en het gaat maar door en door ..
  zaterdag 10 januari 2009 @ 18:10:02 #261
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64892052
quote:
hallo allemaal

Hoi, hier alles goed Met jou?

Ik ga vanavond mijn warrior naar lvl 30 proberen te krijgen in Titan Quest en 5 Centimeters per Second kijken die deze week is bezorgd.

En straks komt er nog een vriend van me langs die in de buurt moet zijn om eem bakkie koffie te drinken.

Jij?
  zaterdag 10 januari 2009 @ 18:10:17 #262
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_64892057
Gaat ook weer heerlijk de "oude" singelsreeks kant op, SC op en top
pi_64892093
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:08 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Vergeet Belsezar niet
en kluts.. en RZ ...
B, "date", JB "date", kluts en RZ weet ik niet. Schandalig ze houden info achter.
pi_64892099
quote:

[..]

Vergeet Belsezar niet
en kluts.. en RZ ...
Bels is aan het batsen, denk ik.
pi_64892101
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:08 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Waarom ben je hier niet vaker dan, denk niet dat we het vervelend zouden vinden als je wat langer blijft hoor!

En ik ga straks lekker eten, aan het water, uitzicht over de jachthaven
ik post best vaak onzin dingen maar huppel ook een beetje van topic naar topic..heb niet vaste topics waar ik altijd in post..zit ook weleens in KSC.

Ik ga straks ook eten maar ik eet nu soep want ik had honger en vanavond een verjaardag
  zaterdag 10 januari 2009 @ 18:12:36 #266
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64892117
Ow oke.. aah dat verklaard het wel haha
pi_64892126
quote:

[..]

Vergeet Belsezar niet
en kluts.. en RZ ...
Venco
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 10 januari 2009 @ 18:13:03 #268
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64892134
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:06 schreef Adolecens het volgende:
die is nog aan het herkauwen
  zaterdag 10 januari 2009 @ 18:13:15 #269
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64892143
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:11 schreef Bengeltje het volgende:
Schandalig ze houden info achter.
Mocht ik er niet zijn.. dan doe ik niks bijzonders
Dan weet je het al vast
pi_64892148
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:10 schreef Elegy het volgende:

[..]

Hoi, hier alles goed Met jou?

Ik ga vanavond mijn warrior naar lvl 30 proberen te krijgen in Titan Quest en 5 Centimeters per Second kijken die deze week is bezorgd.

En straks komt er nog een vriend van me langs die in de buurt moet zijn om eem bakkie koffie te drinken.

Jij?
lief zie boven.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 18:13:33 #271
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_64892152
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:11 schreef dawg het volgende:

[..]

Bels is aan het batsen, denk ik.
't is idd wel een player (op de goede manier dan)
pi_64892165
quote:

[..]

B, "date", JB "date", kluts en RZ weet ik niet. Schandalig ze houden info achter.
JB een date? Ligt zij ook al te batsen?!
Nah ja, ik ga er zo toch vandoor en lekker uit eten
  zaterdag 10 januari 2009 @ 18:14:49 #273
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64892188
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:13 schreef Adolecens het volgende:

[..]

k heb zo'n flauw vermoeden dat ze wel gaat batsen vanavond
pi_64892195
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:13 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Ain't we all?
pi_64892196
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:10 schreef Ludootje het volgende:
Gaat ook weer heerlijk de "oude" singelsreeks kant op, SC op en top
Er kwamen de afgelopen dagen anders genoeg singles-gerelateerde onderwerpen voorbij
pi_64892220
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:13 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Ja, die Belsezar zit achter elke vrouw aan en duikt ook met iedereen het bed in he...
Idioot...
pi_64892231
quote:

[..]

RZ heeft gewerkt en geslapen en is even naar de Praxis geweest.

Iedereen weer tevree met mijn wel en wee?
pi_64892235
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:13 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Wat dan? Is ze geen single meer?
pi_64892237
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:12 schreef Leanne het volgende:

[..]

ik post best vaak onzin dingen maar huppel ook een beetje van topic naar topic..heb niet vaste topics waar ik altijd in post..zit ook weleens in KSC.

Ik ga straks ook eten maar ik eet nu soep want ik had honger en vanavond een verjaardag
Ok, klinkt leuk! En wat bracht je nu hier dan?
pi_64892258
Ik ben er vandoor.

Ff douchen en kleren uizoeken voor vanavond. Gotta look sharp.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 18:16:43 #281
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_64892261
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:15 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Ja, die Belsezar zit achter elke vrouw aan en duikt ook met iedereen het bed in he...
Idioot...
Oi, 't is een heel relaxte kerel hoor
  zaterdag 10 januari 2009 @ 18:17:21 #282
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64892275
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:13 schreef Leanne het volgende:

[..]

lief zie boven.
Mooi

Leuke cadeau's gekocht?
pi_64892282
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:16 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Wat dan? Is ze geen single meer?
Wie? Nou ja, ze had iets liefs en onschudligs vond ik... Het idee dat zij net zo verloederlijk is als de rest hier, kraakt het plaatje in mijn hoofd af, wat ik had van haar
pi_64892284
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:16 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Ok, klinkt leuk! En wat bracht je nu hier dan?
ehm omdat ik best wel happy single ben...ok al date ik wel regelmatig , en omdat ik me weleens verveel op zaterdagmiddag

maar hier issut best wel een vaste club zo te merken?
pi_64892292
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:15 schreef RealZeus het volgende:

[..]

RZ heeft gewerkt en geslapen en is even naar de Praxis geweest.

Iedereen weer tevree met mijn wel en wee?

Kreeg je sms dat je je moest melden ofzo?
  zaterdag 10 januari 2009 @ 18:18:11 #286
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64892295
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:16 schreef Feitosa het volgende:
Gotta look sharp.
Sony.like.no.other.

pi_64892301
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:16 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Idd, Rebel is lief.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 18:19:12 #288
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64892321
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:17 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Wie? Nou ja, ze had iets liefs en onschudligs vond ik... Het idee dat zij net zo verloederlijk is als de rest hier, kraakt het plaatje in mijn hoofd af, wat ik had van haar
Van onschuldig kalfje tot afgewerkte, uitgelubberde melkkoe in slechts twee postings

Laat het haar maar niet horen
pi_64892336
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:17 schreef Leanne het volgende:

[..]

ehm omdat ik best wel happy single ben...ok al date ik wel regelmatig , en omdat ik me weleens verveel op zaterdagmiddag

maar hier issut best wel een vaste club zo te merken?
we zijn heel open en zijn altijd erg geïnteresseerd in nieuwe mensen leren kennen hier!
ik heb zo'n idee dat je er goed tussenpast
pi_64892338
quote:

[..]

Dat is ze dus nog. JB is de enige vrouw die mij zou kunnen laten twijfelen, omdat ze zo lief is.

zaterdag 10 januari 2009 @ 18:19:46 #291
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64892339
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:16 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Mijn kameraad
pi_64892341
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:17 schreef Elegy het volgende:

[..]

Mooi

Leuke cadeau's gekocht?
volgens mij kende ik jou al wel elegy, van eerdere forums?

Ehm nou nee, want de jarige in kwestie wist niet wat hij voor kado wilde maar ik weet dat hij mijn aanwezigheid op prijs stelt. Ik vind het sowieso heel moeilijk om een kado te kopen voor mannen.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 18:20:11 #293
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64892352
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:19 schreef Adolecens het volgende:

[..]

we zijn heel open en zijn altijd erg geïnteresseerd in nieuwe mensen leren kennen hier!
Tussen jou en....?

pi_64892367
quote:

[..]

Stel je niet zo aan man!
pi_64892373
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:18 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Kreeg je sms dat je je moest melden ofzo?
Nee, in tegenstelling tot de rest hier heb ik geen telefoonnumer van iemand hier.

Ik kwam gewoon dit topic weer tegen.
pi_64892383
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:19 schreef Elegy het volgende:

[..]

Van onschuldig kalfje tot afgewerkte, uitgelubberde melkkoe in slechts twee postings

Laat het haar maar niet horen

Ze is nu vast ontzettendddddddddddddddd nieuwsgierig naar wat hier allemaal gezegd wordt, vermoed ik zo Hier kan ze niet tegen

Maar goed, ik ga er vandoor! Heb gereserveerd om half zeven!
Fijne avond allemaal!
  zaterdag 10 januari 2009 @ 18:21:38 #297
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64892387
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:18 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Idd, Rebel is lief.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 18:21:52 #298
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_64892397
B houd gewoon heel veel van vrouwen, dat kan je hem toch niet kwalijk nemen?
pi_64892403
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:19 schreef Adolecens het volgende:

[..]

hihi ok thanks

Ik moet alleen m'n <------ avatar nog terug veranderen, maar kan de originele niet meer vinden
  zaterdag 10 januari 2009 @ 18:22:47 #300
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_64892421
En vol?
  zaterdag 10 januari 2009 @ 18:23:12 #301
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_64892437
Nee dus

Edit: Toch wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo