Ik ben geen potente internetheldquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:37 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
als een ware potente internetheld hoor je natuurlijk te zeggen dat je haar gruwelijk gaat batsen in de sauna mijn waarde
Daten?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
laat ik er nu graag op uitgaan en leuke dingen doen maar ook graag films en series kijken en muziek luisteren en laat ik nu ook nog es in de zorg werken....
tja de meeste levens bestaan toch ook uit reizen/lezen/fillmpje/etc. dus als je dat wil vertellen dan is de creativiteit vaak ver te zoeken. Enkelen hebben misschien nog een aparte hobby of wat dan ook.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:39 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat klopt, maar daar is meestal wel doorheen te prikken. Iemand die hoog opgeeft van zijn of haar managementfunctie maar een profiel heeft wat leest alsof een zesjarige met dyslexie het heeft ingeramd zal hooguit manager schoffelen zijn ofzo
Maar serieus, als ik voor "ik hou van reizen" en "ook kijk ik graag een filmpje met een wijntje" een euro zou krijgen elke keer als ik het zag, dan kon ik nu wel royaal met vakantie
Allemaal blaten ze elkaar politiek correct na, blijkbaar zijn de gebruikers gespeend van enige creativiteit of een dosis lef.
ik heb je foto bekeken en was uitgecreendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klinkt allemaal leuk en aardig maar helaas is dat niet zo makkelijk gezegd als gedaan. Maar het klopt wel.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
begin met jezelf op waarde inschatten misschien zelfs een beetje meer.
wees tevreden met wie je bent en hoe je er uit ziet
ben je er niet tevreden mee, achterhaal waarmee niet en verander dit in positieve zin.
dan ga dat al uitstralen waardoor er positieve reacties van anderen komen en je zelfvertrouwen ook groeit.
Nee inderdaad, daarom ben ik wat terughoudend. Zou het verschrikkelijk ongemakkelijk vinden ook.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Als je duidelijk bent geweest, en ze lijkt toch andere verwachtingen te hebben, kun je beter misschien niet meegaan inderdaad.
En ja, zo komt het vaak wel over, referenties inclusief.
Ja, ik vind het ook zo lullig voor haar. Ze zegt wel "jamaar ik ga wel vaker met mensen naar de sauna" maar toch...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vreselijk he als je duidelijk aangeeft er zit niet meer in en toch gaan ze proberen
ook niet in de top 10?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:40 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ben geen potente internetheldSex komt niet eens voor in mijn top 3 onmisbaar leuke tijdverdrijven.
Dat begrijp ik ook wel, maar daar komt dan de kwestie creativiteit kijken. Als iemand postzegels verzameld kan die dat doodleuk neerkwakken maar als er een beetje leuk verhaal van wordt gemaakt zegt dát veel meer over de persoon dan wat er eigenlijk wordt beschreven.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
tja de meeste levens bestaan toch ook uit reizen/lezen/fillmpje/etc. dus als je dat wil vertellen dan is de creativiteit vaak ver te zoeken. Enkelen hebben misschien nog een aparte hobby of wat dan ook.
Ik spaar spaarpotten, origineel genoeg?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
tja de meeste levens bestaan toch ook uit reizen/lezen/fillmpje/etc. dus als je dat wil vertellen dan is de creativiteit vaak ver te zoeken. Enkelen hebben misschien nog een aparte hobby of wat dan ook.
lul niet dat is wel makkelijk gedaanquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal leuk en aardig maar helaas is dat niet zo makkelijk gezegd als gedaan. Maar het klopt wel.
In de top 10 wel, maar hoog staat het niet bij me. Vind sex gewoon niet zo heel erg geweldig leuk om te doen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:43 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ook niet in de top 10?
En nee je hebt gelijk, sex als tijdverdrijf is voor kneuzen. Sex met een geliefde, met iemand voor wie je door het vuur wil gaan, dat is een ander verhaal!
Misschien moet ik dat Paiq gedoe maar eens keer gaan proberen. Nu eerst maar eens een leuke foto van mijzelf zien te krijgen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:40 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Lance Armstrong won de tour france ook niet gelijk toen ie net had leren fietsen op zijn driewielertje! Als je niets probeert, wordt je niet gekwetst maar veranderd er ook niets. Als dat laatste is wat je wilt, vooral niets doen. Als je wel wilt dat er wat veranderd, tja... koop dan een doos pleisters en leer fietsen
bijna net zo'n leuke hobby als smurfen smurfenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik spaar spaarpotten, origineel genoeg?.
Klopt, maar het probleem is dat als je er allerlei creativiteit ingooit, dan komt het 'kijk ik ben creatief' over. Het is toch nooit goed.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:44 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook wel, maar daar komt dan de kwestie creativiteit kijken. Als iemand postzegels verzameld kan die dat doodleuk neerkwakken maar als er een beetje leuk verhaal van wordt gemaakt zegt dát veel meer over de persoon dan wat er eigenlijk wordt beschreven.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb je foto bekeken en was uitgecreend
Allemaal de schuld van de cameramanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MET inhoud???quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik spaar spaarpotten, origineel genoeg?.
das waarquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:45 schreef Elegy het volgende:
[..]
In de top 10 wel, maar hoog staat het niet bij me. Vind sex gewoon niet zo heel erg geweldig leuk om te doen.
En sex met een geliefde is niks voor mij, niet voor niets geef ik mijn singleheid een 10 hè
Als het even kan wel met inhoud ja...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
MET inhoud???
ik peper en zout stelletjes
Gelukkig zijn onze levens te vergelijken met elkaar.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
lul niet dat is wel makkelijk gedaan
heb het zelf ook voor elkaar gekregen!
ik was ooit eens net zo als jij met een enorm minderwaardigheidscomplex!
Je hebt creatief en creatief. Het kan té veel zijn, dat klopt. Een goede balans is het devies. Voor mij is een vrij generiek profiel een teken voor iemand die:quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Klopt, maar het probleem is dat als je er allerlei creativiteit ingooit, dan komt het 'kijk ik ben creatief' over. Het is toch nooit goed.
Dankjequote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:47 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
das waarJij bent inderdaad een overtuigde loner en kan daar prima mee omgaan. Respect daar voor en dat meen ik zonder sarcasme!
Playerquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
Kijk... ik heb gewoon 2 afspraakjes geregeld... 1tje met een belgische chick die ik via RP ken en 1tje met een chick die sort of involved is met een ander.. mja sort of is niet helemaal O:) en dat tegelijkertijd...
WHOSE YOUR DADDY MOMMY
Als men niet op het uiterlijk zou letten, zou dat betekenen dat als iedereen hetzelfde innerlijk had je op iedereen verliefd zou kunnen worden.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:49 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je hebt creatief en creatief. Het kan té veel zijn, dat klopt. Een goede balans is het devies. Voor mij is een vrij generiek profiel een teken voor iemand die:
1. doodsaai is
2. geen moeite ergens in wil stoppen
3. voor mij dus ook niet de moeite waard is om eventueel te leren kennen
En dan heb je ook nog eens de factor foto's natuurlijk. Ik zal eerlijk zijn: als je er in mijn ogen niet aantrekkelijk uitziet lees ik de rest van het profiel ook niet. Politiek incorrect? Vast maar dat boeit me niet. Het staat wellicht een beetje in contrast met wat ik eerder zei maar je snapt me wel denk ik
en denk je dat dit altijd zo geweest is????quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig zijn onze levens te vergelijken met elkaar.![]()
Wat voor jou vanzelfsprekend kot mij al heel veel moeite bijvoorbeeld. Om maar een voorbeeld te noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |