Maar Fok! is best groot en daardoor bekender. Het was maar een suggestie.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:23 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
toededokie... Waarom zou ik Danny vragen? Het is niet dat ik geen eigen infrastructuur heb om forums te runnen. (heb er namelijk meerdere draaiende eentje met iets van 7K aan leden)
jij moet echt wat aan dat zelfvertrouwen gaan doen want echt neem van mij aan als je de fotos van mannen op datingsites bekijkt dan is minimaal 70% echt een stuk minder aantrekkelijk op de fotos (je hanekam foto niet meegerekendquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom zou ik mijzelf gaan pijnige door zoiets te gaan proberen. Ik ben geen masochist hoor. Ik heb inderdaad weinig zelfvertrouwen en dat straal ik ook uit.
Wat mij hier wel duidelijk wordt van Paiq dat iedereen die niet aantrekkelijk gelijk deleted en ignored dus dat zou voor mij een kansloze onderneming worden.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom zou ik mijzelf gaan pijnige door zoiets te gaan proberen. Ik ben geen masochist hoor. Ik heb inderdaad weinig zelfvertrouwen en dat straal ik ook uit.
Wat mij hier wel duidelijk wordt van Paiq dat iedereen die niet aantrekkelijk gelijk deleted en ignored dus dat zou voor mij een kansloze onderneming worden.
Ja dat wordt elke keer maar gezegd hier maar klopt dat wel ? Kijk er is een verschil tussenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Als het uiterlijk je niet aanstaat, dan werkt het toch bij voorbaat al niet? Daarom lijkt Paiq mij ook niks, net zoals RP, Lexa, en al die anderen.
Zo werkt het ook andere datingsites ook, alleen bij Paiq pas na een gesprek. En dan is het eigenlijk zonde van je tijd als je haar uiterlijk niks vindt.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
welk forum?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:23 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
toededokie... Waarom zou ik Danny vragen? Het is niet dat ik geen eigen infrastructuur heb om forums te runnen. (heb er namelijk meerdere draaiende eentje met iets van 7K aan leden)
Klopt, maar dat krijg je op datingsites die overspoeld worden door fakers en wanhopige mensen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:29 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja dat wordt elke keer maar gezegt hier maar klopt dat wel ? Kijk er is een verschil tussen![]()
"double bagger" en "niet helemaal mijn keuze".
uhu... maar het is toch veel leuker om iets nieuws op te bouwen en een heel ander publiek te trekken. Fok is zeker groter maar ook voor een groot deel bevolkt door puberende baggeraars die je eigenlijk liever niet op een dating site ziet komenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar Fok! is best groot en daardoor bekender. Het was maar een suggestie.
Met een e-penis van 25cm.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:31 schreef Elegy het volgende:
RP en andere sites
Allemaal houden ze van reizen, koken, hebben een uitstekende baan en naast dat ze allemaal cultureel geweldig onderlegd zijn zitten ze ook wel eens graag op de bank met een goed glas wijn en een filmpje in de dvd speler
Dat zijn dan de vrouwen. De mannen zijn allemaal internetheroes
Hmm, laatst (twee weken geleden) een meisje leren kennen en die wil met me naar de sauna
De geweldige baan valt vaak wel erg tegen.. en heel veel zijn niet goed in de nederlandse taal en hebben vaak niet van punten en hoofdletters gehoordquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:31 schreef Elegy het volgende:
RP en andere sites
Allemaal houden ze van reizen, koken, hebben een uitstekende baan en naast dat ze allemaal cultureel geweldig onderlegd zijn zitten ze ook wel eens graag op de bank met een goed glas wijn en een filmpje in de dvd speler
Hmm, laatst (twee weken geleden) een meisje leren kennen en die wil met me naar de sauna
Allemaal prima dawg enzo en we weten nu eenmaal dat jij altijd heerlijk vind om je lekker af te geven op datingsites. Maar ondertussen zit jij hier ook nogsteeds te posten bij singles en kan je wel zeggen dat het zonde is om te investeren in gesprekken met minder knappe mensen maar is het niet dat we nu dat juist tegen jou zwakte aanlopen waarom jij hier nogsteeds post ? (en dus geen relatie hebt)quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:30 schreef dawg het volgende:
[..]
Klopt, maar dat krijg je op datingsites die overspoeld worden door fakers en wanhopige mensen.
Ik word alleen al op basis van mijn foto afgewezen zonder dat ze de moeite nemen om verder te kijken.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij moet echt wat aan dat zelfvertrouwen gaan doen want echt neem van mij aan als je de fotos van mannen op datingsites bekijkt dan is minimaal 70% echt een stuk minder aantrekkelijk op de fotos (je hanekam foto niet meegerekend)
wat wel erg 'onaantrekkelijk' is is juist die onzekerheid en dat minderwaardige....
Daarom ga ik totaal geen tijd meer stekken in datingsites die zijn niet aan mij besteed.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Zo werkt het ook andere datingsites ook, alleen bij Paiq pas na een gesprek. En dan is het eigenlijk zonde van je tijd als je haar uiterlijk niks vindt.
Ja inderdaad, allemaal (en fok is daar geen uitzondering in!) zijn het eersteklas minnaars, ze geven nog net geen referenties opquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:32 schreef dawg het volgende:
[..]
Met een e-penis van 25cm.
En sauna, waarom de?
begin met jezelf op waarde inschatten misschien zelfs een beetje meer.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik word alleen al op basis van mijn foto afgewezen zonder dat ze de moeite nemen om verder te kijken.
Maar hoe verbeter ik mijn zelf vertrouwen? Het is niet dat je even een onsje zelfvertrouwen bij de slager gaat halen ofzo.
als een ware potente internetheld hoor je natuurlijk te zeggen dat je haar gruwelijk gaat batsen in de sauna mijn waardequote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:35 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, allemaal (en fok is daar geen uitzondering in!) zijn het eersteklas minnaars, ze geven nog net geen referenties op
Nou, ik vind sauna best lekker hoor, maar ik heb haar nog maar één keer gesproken. Daarna duidelijk gemaakt dat ik haar gewoon aardig vind maar dat ze verder echt niks hoeft te verwachten. Verder wat vriendschappelijke pm's uitgewisseld op hyves waarin ik onder meer zei dat een kruidenbad wel erg lekker is tijdens vrkoudheid (en dat ben ik nu) en toen kwam ze dus daarmee.
Ik weet het niet, ik vind het zo...hoopvol van haar
En de vrouwen werken of in het onderwijs, of in de zorg...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:31 schreef Elegy het volgende:
RP en andere sites
Dus eerst tien minuten chatten om vervolgens net zo hard weer te worden afgewezen als op andere sites. Leuk.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:29 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dude, dat is de grap van een foto. Op een foto kan iedereen er met een beetje goede wil prima uit zien. En als je even op je vingers gaat zitten voor je een desperate reply tikt aan aan je chatpartner mag paiq toch echt geen probleem zijn imho
Als je duidelijk bent geweest, en ze lijkt toch andere verwachtingen te hebben, kun je beter misschien niet meegaan inderdaad.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:35 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, allemaal (en fok is daar geen uitzondering in!) zijn het eersteklas minnaars, ze geven nog net geen referenties op
Nou, ik vind sauna best lekker hoor, maar ik heb haar nog maar één keer gesproken. Daarna duidelijk gemaakt dat ik haar gewoon aardig vind maar dat ze verder echt niks hoeft te verwachten. Verder wat vriendschappelijke pm's uitgewisseld op hyves waarin ik onder meer zei dat een kruidenbad wel erg lekker is tijdens vrkoudheid (en dat ben ik nu) en toen kwam ze dus daarmee.
vreselijk he als je duidelijk aangeeft er zit niet meer in en toch gaan ze proberenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:35 schreef Elegy het volgende:
[..]
Op datingsites zitten weer andere mensen die liever niet wil hebben.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:30 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uhu... maar het is toch veel leuker om iets nieuws op te bouwen en een heel ander publiek te trekken. Fok is zeker groter maar ook voor een groot deel bevolkt door puberende baggeraars die je eigenlijk liever niet op een dating site ziet komen
Dat klopt, maar daar is meestal wel doorheen te prikken. Iemand die hoog opgeeft van zijn of haar managementfunctie maar een profiel heeft wat leest alsof een zesjarige met dyslexie het heeft ingeramd zal hooguit manager schoffelen zijn ofzoquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De geweldige baan valt vaak wel erg tegen.. en heel veel zijn niet goed in de nederlandse taal en hebben vaak niet van punten en hoofdletters gehoord
laat ik er nu graag op uitgaan en leuke dingen doen maar ook graag films en series kijken en muziek luisteren en laat ik nu ook nog es in de zorg werken....quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
En de vrouwen werken of in het onderwijs, of in de zorg....
Lance Armstrong won de tour france ook niet gelijk toen ie net had leren fietsen op zijn driewielertje! Als je niets probeert, wordt je niet gekwetst maar veranderd er ook niets. Als dat laatste is wat je wilt, vooral niets doen. Als je wel wilt dat er wat veranderd, tja... koop dan een doos pleisters en leer fietsenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus eerst tien minuten chatten om vervolgens net zo hard weer te worden afgewezen als op andere sites. Leuk.Maar niet geschoten is altijd mis. Misschien ga ik dat een keer proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |