leuk in de zin van leuk gevonden, maar niet dat ik het leuk vind om te doenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vind je dat vrijchatten van de foto leuk?
ik juist totaal niet. Klikt het de eerste 10 minuten.. Dan komt de foto en dan word je heel leuk afgewezen. Tja hoe zou dat nou komen
Als het er niet in gaat zitten is het goed dat je het afkapt. Maar misschien geef jehet toch niet genoeg kans. Misschien worden ze na date 5 alleen maar leuker. Al kan je het bij veel personen al wel zeggen hoor bij date 1. Het moet toch wel redelijk klikken.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het heeft er ook mee te maken dat ik gewoon ECHT verliefd wil worden en na 1 date is wel duidelijk of dat erin zit of niet en dan haak ik af (omdat hun dus meer dan vriendschap willen)
oh ik ben zo vermoeiend he wordt soms gek van mezelf haha
ben blij als ik door deze fase heen ben
ik vond t zo lastig dan praat je wel'leuk tegen elkaar bent ergens over bezig, ziet dan een foto die gewoon echt niet is van JOEPIE en dan, gewoon wegklikken? zeggen euh wat een rotkop laat maar zitten....quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik juist totaal niet. Klikt het de eerste 10 minuten.. Dan komt de foto en dan word je heel leuk afgewezen. Tja hoe zou dat nou komen
haha het is wel iets nieuws enzo. Maar om nou te zeggen dat het die site zo leuk maaktquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:16 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
leuk in de zin van leuk gevonden, maar niet dat ik het leuk vind om te doen
dat praten gaat je hier anders goed afquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
paiq een keer dus geprobeerd
maar vind dat verplicht tegen elkaar aanpraten al vermoeiend als ik er aan denk op dit moment
ok t wordt steeds duidelijker he, ik ben gewoon lui !
Adios Feitosa.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:16 schreef Feitosa het volgende:
Ben ff een paar sexy boxershorts halen voor vanavond.![]()
Later.....
Precies mijn puntquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat zou dus niks voor mij zijn. Daarom ga ik dat niet eens proberen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat klikken lukt meestal wel maar dat net een beetje meer gevoel is t probleemquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het moet toch wel redelijk klikken.
er zit toch gewoon een tijd aan vast. Dus maakt niet echt uit hoe je je berichten maakt.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:19 schreef DaMart het volgende:
Ik merk ook dat sommige mensen daar per zin een nieuw bericht maken, in de hoop zsm de foto's te kunnen zien. Ik stop dus gewoon een hele lap tekst in één bericht om dat wat te temperen.
gelukkig barst je echt van het zelfvertrouwen he, en verzwelg je al helemaaaaaal niet in het zelf medelijden he?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou dus niks voor mij zijn. Daarom ga ik dat niet eens proberen.
Je bent gewoon nog niet de goede tegenkomen.. Simpelquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat klikken lukt meestal wel maar dat net een beetje meer gevoel is t probleem
en ik d8 wel oh leuk dat kan best leuke vriendschap worden maar dan wil de ander toch wat anders
nou ja lang genoeg over gekletst ik geef t op en mezelf maar de schuld
Gewoon dit forum gebruiken. PM Danny even met je idee.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat praten gaat je hier anders goed af
Eigenlijk zou er gewoon een dating site moeten zijn met een goed forum er aanvast.
*pling!*
Even een leuke catchy naam bedenken en eens kijken of het gaat werken
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat klikken lukt meestal wel maar dat net een beetje meer gevoel is t probleem
en ik d8 wel oh leuk dat kan best leuke vriendschap worden maar dan wil de ander toch wat anders
nou ja lang genoeg over gekletst ik geef t op en mezelf maar de schuld
Oh, ik dacht altijd dat het was gebaseerd op het aantal verstuurde berichtenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
er zit toch gewoon een tijd aan vast. Dus maakt niet echt uit hoe je je berichten maakt.
toededokie... Waarom zou ik Danny vragen? Het is niet dat ik geen eigen infrastructuur heb om forums te runnen. (heb er namelijk meerdere draaiende eentje met iets van 7K aan ledenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon dit forum gebruiken. PM Danny even met je idee.
En dat is dus gelijk ook hun zwakte omdat de "knappe" dames bedolven worden onder aandacht en de rest achterblijftquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies mijn punt.
Op andere sites vindt die beoordeling vrijwel meteen plaats, wat weer als voordeel heeft dat je meteen duidelijkheid hebt. En op zich is het concept dus best leuk bedacht, maar werkt het na het vrijchatten net zo als op andere sites. Enige verschil is daarbij dat je elkaar wel al gesproken hebt.
Ik merk ook dat sommige mensen daar per zin een nieuw bericht maken, in de hoop zsm de foto's te kunnen zien. Ik stop dus gewoon een hele lap tekst in één bericht om dat wat te temperen.
Bij uhm paiq is het op tijd. Staat volgens mij zelfs wel een klokje in beeld. 10 minuten dacht ik.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh, ik dacht altijd dat het was gebaseerd op het aantal verstuurde berichten.
Als het uiterlijk je niet aanstaat, dan werkt het toch bij voorbaat al niet? Daarom lijkt Paiq mij ook niks, net zoals RP, Lexa, en al die anderen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
En dat is dus gelijk ook hun zwakte omdat de "knappe" dames bedolven worden onder aandacht en de rest achterblijft![]()
Misschien zijn jullie zelf wel te veel gefocussed op de foto'sen te weinig op de persoon
Ik keek altijd naar de combinatie van foto en profieltekst. Soms zagen ze er heel leuk uit, maar was de profieltekst waardeloos. Tja, dan houdt het op en klik ook door naar de volgende. En soms was de foto wat minder, maar hadden ze een leuke profieltekst die dat genoeg compenseerde om contact te zoeken.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
En dat is dus gelijk ook hun zwakte omdat de "knappe" dames bedolven worden onder aandacht en de rest achterblijft![]()
Misschien zijn jullie zelf wel te veel gefocussed op de foto'sen te weinig op de persoon
Op aantal berichten en niet op tijdquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bij uhm paiq is het op tijd. Staat volgens mij zelfs wel een klokje in beeld. 10 minuten dacht ik.
Waarom zou ik mijzelf gaan pijnige door zoiets te gaan proberen. Ik ben geen masochist hoor. Ik heb inderdaad weinig zelfvertrouwen en dat straal ik ook uit.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:20 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
gelukkig barst je echt van het zelfvertrouwen he, en verzwelg je al helemaaaaaal niet in het zelf medelijden he?
dat klopt ook wel en vind ik best een nare eigenschap van mezelf en toch doe ik hetquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ow oke.. zal wel, al lange tijd niet meer geweestquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
Op aantal berichten en niet op tijddat klokje is alleen voor je speeddate
en langzaam komen we gezaamlijk tot een oplossingquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:26 schreef Duimelot het volgende:
Ok ik ga de meest enge uitzoeken en daar mee daten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |