Heb t zelf wel eens gedaan, maar merk dat ik dan teveel bedenk wat anderen van mij zouden vinden.. tja onzekerheid enzoquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:05 schreef Duimelot het volgende:
ik zie mezelf toch niet alleen de kroeg in gaan
misschien wel als er een live band ofzo speelt dan ga ik iig al voor de muziek
ik heb geen idee maar ga dit weekend hoe dan ook er op uit
Hmmz dan heb je gewoon pech, je screent zoals de rest het doet... misschien maar een kijken voor een ander type dan waar je normaal op screent??quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik begin met de foto
dan de leeftijd en woonplaats
dan lees ik wat ze zelf geschreven hebben
dan de rest van t profiel
Ik merk dat ik let op muziekintresse, boeken en films
of er wat humor inzit zoiets eigenlijk
als ze dan nog niet zijn afgevallen dan msn ofzo
maar dat is lastig omdat ik met de meeste mensen wel kan ouwehoeren en t lijkt of t klikt. maar begint t meteen over sex of dat de ander wel of niet nog kinderen wil enzo, dus doorslaan naar een van de twee items dan haak ik ook alweer af
daarna vaak even bellen en afspreken
zoiets!?
oh ik heb bv een 'date' gehad waarmee we een spelletjes avond hadden afgesproken en rummicub en triviant en stratego hebben gespeeld daarna film gekeken (dat was die me toen besprong)
het was in begin echt gezellig en lachen enzo maar toen veranderde alles
Ik weet t ook niet
heb opeens toch geen zin meer om nog es op een datingsite te gaan kijken
???quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met Carnaval ga je zeker ook weer op mannen jacht.
Niks eigenlijk. Morgenavond bij mijn ouders eten.quote:
ze waren al zo verschillendquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Hmmz dan heb je gewoon pech, je screent zoals de rest het doet... misschien maar een kijken voor een ander type dan waar je normaal op screent??
kut dat inkomen mis ik :Squote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:08 schreef Feitosa het volgende:
Zal ik dan eens beginnen.
Goddelijke 30+er zoekt nymphomane vrouw met flinke voorgevel en ditto inkomen.
Een 2e date plannen misschien een optie?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ze waren al zo verschillend
ik weet t echt niet wat ik 'fout' doe
Klopt, de pm is er niet voor niksquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:07 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uhu... alleen niet officieel, dat hebben ze volgens mij al een keer geprobeerd maar toen het mocht was het niet leuk meer
oh tis weekendquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niks eigenlijk. Morgenavond bij mijn ouders eten.
Vier jij geen carnaval dan?quote:
Wss weinig. Tja mogelijk dat je toch te snel afhaakt. Maar van die enge gasten daar schiet een tweede date ook niks mee op.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ze waren al zo verschillend
ik weet t echt niet wat ik 'fout' doe
Oh daar is de PM dus voor.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Klopt, de pm is er niet voor niks
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:09 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Een 2e date plannen misschien een optie?
Volgend weekend heb ik nog geen plannen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh tis weekend
komend weekend bedoel ik, dit weekend kan ik niet weg
ben geen fanatieke carnaval vierder, een dagje of wat is wel leukquote:
Ik vier helemaal geen carnaval. Waar is carnaval eigenlijk?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ben geen fanatieke carnaval vierder, een dagje of wat is wel leuk
maar met carnaval kan je alleen neukerdjes vinden geen relatie materiaal
het heeft er ook mee te maken dat ik gewoon ECHT verliefd wil worden en na 1 date is wel duidelijk of dat erin zit of niet en dan haak ik af (omdat hun dus meer dan vriendschap willen)quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:13 schreef Cuegirllie het volgende:
He duimpie misschien heb jij hetzelfde als ik. Na 3 dates zijn ze gewoon niet meer wat je wil/verwachte..
Vind je dat vrijchatten van de foto leuk?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:14 schreef kwaakvaak het volgende:
Paiq, op een of andere manier kom ik niet lekker door die interfacing heen. Het feit dat je iemands foto moet vrij chatten is dan weer wel leuk. Aan de andere kant, in de kroeg beoordeel ik iemand toch in eerste instantie ook op uiterlijk. Heel globaal maar toch, als een vrouw als een aangeklede vuilniszak bij loopt sla ik haar toch ook over.
paiq een keer dus geprobeerdquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:14 schreef kwaakvaak het volgende:
Paiq, op een of andere manier kom ik niet lekker door die interfacing heen. Het feit dat je iemands foto moet vrij chatten is dan weer wel leuk. Aan de andere kant, in de kroeg beoordeel ik iemand toch in eerste instantie ook op uiterlijk. Heel globaal maar toch, als een vrouw als een aangeklede vuilniszak bij loopt sla ik haar toch ook over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |