Ik heb inderdaad een ex. Maar ik heb nooit echt een date met haar gehad. Vooruit eentje dan. In de stroomde regen naar de dierentuin.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt toch een ex of heb ik het verkeerd gelezen.
ja dat gedoe eromheen, msnen bellen enzo 'elkaar leren kennen' meestal spreek ik toch vrij snel afquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Datingsites ben ik zat..het eeuwige gelul over wat je allemaal doet. En de kans is zo klein dat je een leuk iemand tegen komt .. neh.
En kerels zeggen toch wel ja en amen over een vriendschapsafspraak.. want wie weet of het klikt en dan ben jij ook wel om
Een van mijn dates was met vrieskou en gladheid naar de dierentuin, had gelijk een goede reden om aan zijn arm te hangen want ik heb val-angstquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een ex. Maar ik heb nooit echt een date met haar gehad. Vooruit eentje dan. In de stroomde regen naar de dierentuin.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb volgens mij dezelfde kronkel.
Mijn internet-dating loopt spaak omdat ik niet MSN. Soms zwengel ik hem aan, maar ik ben meer van de sms en afspreken denk ik. En al die 'contacten' die ik had via relatieplanet ofzo, beginnen via MSN en dat loopt bij mij al spaakquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja dat gedoe eromheen, msnen bellen enzo 'elkaar leren kennen' meestal spreek ik toch vrij snel af
maar ze zeggen dus gewoon ja en amen gvd ik heb teveel vertrouwen in de mens hihihi
Het zou mij niets verbazen als ik ook zo'n kronkel heb..quote:
Tja dat bespringen is niet het meest interessante wat je zegt....quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik denk dat het probleem eigenlijk bij mezelf ligt
een aantal dates was heel leuk en gezellig en als ik er voor open zou staan zeker potentieeltjes
maar als ze dan na de date beginnen over elkaar weer zien of erger nog tijdens de date proberen me te bespringen enzo dan haak ik toch steeds af
lijkt wel een soort bindingsangst
met 1 iemand heb ik vaker afgesproken maar die accepteerde ook echt het stukje vriendschap en kon er enorm eme lachen. maar toen we eens gingen stappen kwam ik daar die verliefdheid tegen zeg maar. Diegene waar ik mee daar was vond het niet erg maar sindsdien is dat contact toch langzaam een beetje verwaterd.
Aan de andere kant wil ik ook wel daten in de hoop op meer maar als t dan meer lijkt te worden haak ik alweer af. wil ik nu wel of niet meer?
Ik weet het zelf niet, mensen help me eens om die kronkel in mn hoofd goed te draaien
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn internet-dating loopt spaak omdat ik niet MSN. Soms zwengel ik hem aan, maar ik ben meer van de sms en afspreken denk ik. En al die 'contacten' die ik had via relatieplanet ofzo, beginnen via MSN en dat loopt bij mij al spaak.
Oeh vtelquote:
Ik leer in het echt geen 'nieuwe' jongens kennen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:28 schreef Neptunes het volgende:
[..]
In het echt heb je moeite om aan de man te komen?
Eentje is bi en woont nu samen met een kerel, de ander is lesbisch en heeft volgens mij al een nieuw vriendinnetje dat half aan is geloof ikquote:
Hmmz dat schiet niet opquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eentje is bi en woont nu samen met een kerel, de ander is lesbisch en heeft volgens mij al een nieuw vriendinnetje dat half aan is geloof ik.
Jammer. Dierentuinen zijn best wel leuk op zijn tijd.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een van mijn dates was met vrieskou en gladheid naar de dierentuin, had gelijk een goede reden om aan zijn arm te hangen want ik heb val-angst.
Nog steeds zo jammer dat dat niks is geworden.
Gewoon hier op Fok! gaan zoeken naar leuke mannen. Die zitten hier genoegquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik leer in het echt geen 'nieuwe' jongens kennen.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn internet-dating loopt spaak omdat ik niet MSN. Soms zwengel ik hem aan, maar ik ben meer van de sms en afspreken denk ik. En al die 'contacten' die ik had via relatieplanet ofzo, beginnen via MSN en dat loopt bij mij al spaak.
het gaat niet om alleen nog eens afspreken maar alles er omheen wat gezegd wordtquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tja dat bespringen is niet het meest interessante wat je zegt....
Als een date leuk is dan is het toch niet meer dan normaal dat je nog een keer wil afspreken ? Wat voor gedachte gang zit er bij jou daarachter dan dat je dat het afkapt ? m.a.w. wat is dan die bindingsangst wat je zegt
Toen MSN wilde installeren blokkeerde mijn virusscanner MSN. Lekker belangrijk trouwens ik heb toch weinig vrienden. Een paar van mijn vrienden is toch nooit online.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:36 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nog iemand die nauwelijks MSN't... Kreeg laatst van een paar vrienden ook al het verwijt dat mijn msn zo weinig aan staat. 1 iemand stuurt mij sinds kort ook een SMS met 'He zet je MSN eens aan eikel'
ik heb m altijd aan maar sta altijd afwezigquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:36 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nog iemand die nauwelijks MSN't... Kreeg laatst van een paar vrienden ook al het verwijt dat mijn msn zo weinig aan staat. 1 iemand stuurt mij sinds kort ook een SMS met 'He zet je MSN eens aan eikel'
Dat klinkt wel heelquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een van mijn dates was met vrieskou en gladheid naar de dierentuin, had gelijk een goede reden om aan zijn arm te hangen want ik heb val-angst.
Nog steeds zo jammer dat dat niks is geworden.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het gaat niet om alleen nog eens afspreken maar alles er omheen wat gezegd wordt
het overduidelijke : ik vind je wel heeeeeeeeeeel leuk en hoop dat er toch een relatie uit voort komt
ik krijg bijna t idee dat al mn dates desperate waren want er was er geen een die me niet heeeeeeeel leuk vond en zo lief en grappig en vooral mooi
Kweenie, tis een gevoel dat me dan bekruipt van ja maar ik vind jou gewoon aardig en thats it.
Dan waren er nog gradaties van die nog een beetje normaal en nuchter deden maar ook bv die al direct erg claimerig deden en beledigd als ik niet meteen weer tijd had. Of die al vroeg wat ik een datum 3mnd verder had opstaan omdat hij dan een bedrijfsfeestje had en die datum moest ik vrijhouden en verderop in t gesprek zoiets van: dan kan ik mijn nieuwe vriendin aan mn collegas voorstellen.
En weer een ander die ik maar een uurtje had ontmoet omdat vrienden van me zouden komen en hij ging weg toen hun aankwamen en toen kreeg ik 5 smsjes achter elkaar met dingen als je bent leuk etc maar ook: als je vrienden vragen wie ik ben dan zeg maar dat je me nog heeeel vaak gaat zien en we kerst samen vieren! (ik had iets laten vallen over dat ik opzag tegen de kerst alleen)
En nog een een militair die dus afentoe op uitzending ging die melde wanneer hij ongeveer weer moest gaan, dan kon ik er rekening mee houden dat ik m dan een paar maandjes heel erg moest gaan missen.
Ligt het nu aan mij of zijn dit geen dingen die je na 1 date gaat zeggen???
Die staan wel min of meer op dezelfde lijn als tegen een man zeggen dat je direkt wil beginnen met proberen zwanger te worden, ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:37 schreef Duimelot het volgende:
Dat kan natuurlijk, dat is ook leuk om te krijgen. Maar om nou gelijk te zeggen dat ie je mist enzoquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
Neen dat zou ik net zeggen... wel zoiets van een smsje na een date van vond het leuk en hoop je nog eens te zien... (mocht er niet gezoend zijn ;') )
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het gaat niet om alleen nog eens afspreken maar alles er omheen wat gezegd wordt
het overduidelijke : ik vind je wel heeeeeeeeeeel leuk en hoop dat er toch een relatie uit voort komt
ik krijg bijna t idee dat al mn dates desperate waren want er was er geen een die me niet heeeeeeeel leuk vond en zo lief en grappig en vooral mooi
Kweenie, tis een gevoel dat me dan bekruipt van ja maar ik vind jou gewoon aardig en thats it.
Dan waren er nog gradaties van die nog een beetje normaal en nuchter deden maar ook bv die al direct erg claimerig deden en beledigd als ik niet meteen weer tijd had. Of die al vroeg wat ik een datum 3mnd verder had opstaan omdat hij dan een bedrijfsfeestje had en die datum moest ik vrijhouden en verderop in t gesprek zoiets van: dan kan ik mijn nieuwe vriendin aan mn collegas voorstellen.
En weer een ander die ik maar een uurtje had ontmoet omdat vrienden van me zouden komen en hij ging weg toen hun aankwamen en toen kreeg ik 5 smsjes achter elkaar met dingen als je bent leuk etc maar ook: als je vrienden vragen wie ik ben dan zeg maar dat je me nog heeeel vaak gaat zien en we kerst samen vieren! (ik had iets laten vallen over dat ik opzag tegen de kerst alleen)
En nog een een militair die dus afentoe op uitzending ging die melde wanneer hij ongeveer weer moest gaan, dan kon ik er rekening mee houden dat ik m dan een paar maandjes heel erg moest gaan missen.
Dat is het ook.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:44 schreef dawg het volgende:
Een datingsite vind ik op een of andere manier dan ook altijd geforceerd. Ofzo.
zou ik dan misschien verkeerd 'screenen' !?!?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]je pikt er inderdaad wel de wanhopige mensen uit haha
Neen dat zou ik net zeggen... wel zoiets van een smsje na een date van vond het leuk en hoop je nog eens te zien... (mocht er niet gezoend zijn ;') )
Inderdaad. Dus daarom ga ik daar maar geen energie meer insteken is toch zinloos voor mij.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:44 schreef dawg het volgende:
Een datingsite vind ik op een of andere manier dan ook altijd geforceerd. Ofzo.
Ik denk dat er juist op datingsites gewoon veel van dit soort wanhopige figuren rondlopen. Niet alleen mannen trouwens.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zou ik dan misschien verkeerd 'screenen' !?!?
Geen idee... dan zou ik moeten weten hoe je screent en waarop lolquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zou ik dan misschien verkeerd 'screenen' !?!?
ja maar ik geef er geen aanleiding toe om zo te reageren is t probleem.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
Grappig
Beetje herkenbaar met een paar dates toen ik net begon te daten
![]()
hoewel dit wel erg extreem is...
Het is niet zo vreemd dat je hier bindingsangst van krijgt ze zijn gewoon te gretig / "enthousiast"
maar irl dates vinden is gewoon vrij lastig als single moeder die niet elke avond op stap kanquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:48 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik denk dat er juist op datingsites gewoon veel van dit soort wanhopige figuren rondlopen. Niet alleen mannen trouwens.
Op datingsites lukt mij het niet om een date te vinden en in irl al helemaal niet. Misschien ben ik gewoon te wanhopig en kom daardoor te desparate over.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar irl dates vinden is gewoon vrij lastig als single moeder die niet elke avond op stap kan
en daarnaast een vriendenkring heeft die er amper op uit gaat.
Dat denk ik ook wel, zeker op de populaire sites als lexa en rp. Ik 'screen' nu al een tijd eMatching en ik moet zeggen dat de vrouwen die daar voorbij komen een stuk, uhh minder desperaat over lijken te komen dan de gemiddelde mavo moeder met kinderen. Wat me op RP vooral opgevallen is, is dat er vrij veel vrouwen tussen zitten die totaal geen aandacht aanzichzelf besteden en vinden dat wij mannen ze maar moeten accepteren zoals ze zijn. Nu zit daar wel een kern van waarheid in, maar een beetje meer aandacht aan je foto en je presentatie kan ook weer geen kwaad.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:48 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik denk dat er juist op datingsites gewoon veel van dit soort wanhopige figuren rondlopen. Niet alleen mannen trouwens.
of als single man die te vaak verhuisd incl buiten NL is om een steady vriendenkring op te bouwen. Klinkt raar maar nadat ik maandje of 8 weg geweest ben, is mijn kring gereduceerd tot 2 mensen die ook nog eens 200Km verderop wonen :|quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar irl dates vinden is gewoon vrij lastig als single moeder die niet elke avond op stap kan
en daarnaast een vriendenkring heeft die er amper op uit gaat.
ik begin met de fotoquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Geen idee... dan zou ik moeten weten hoe je screent en waarop lol
dat maakt t toch lastiger om zo nieuwe mensen te leren kennen hequote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:55 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
of als single man die te vaak verhuisd incl buiten NL is om een steady vriendenkring op te bouwen. Klinkt raar maar nadat ik maandje of 8 weg geweest ben, is mijn kring gereduceerd tot 2 mensen die ook nog eens 200Km verderop wonen :|
Zoww!!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat maakt t toch lastiger om zo nieuwe mensen te leren kennen he
al kan het dus wel, dat heb ik wel gemerkt alleen lastiger
nou iig ga ik de 30e weer wat doen
en hopelijk komend weekend, al moet ik alleen heb ik mezelf voorgenomen!
Misschien hier op Fok! een datingsite maken.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:01 schreef mrbox het volgende:
Profiel sites heb ik zo weinig mee, het is maar net hoe je een profiel opsteld...
Een date site zoals Paiq is leuk maar heeft als zwakte dat er te weinig feedback is op het koppelings algorithm en dat de mensen bijna nooit tegelijkertijd online zijn...
Heb altijd nog zitten denken of ik zelf niet met een beter concept kon komen, gezien mijn eigen ervaringen...
misschien is t t beste wat ze kunnen aan presentatie !?!?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, zeker op de populaire sites als lexa en rp. Ik 'screen' nu al een tijd eMatching en ik moet zeggen dat de vrouwen die daar voorbij komen een stuk, uhh minder desperaat over lijken te komen dan de gemiddelde mavo moeder met kinderen. Wat me op RP vooral opgevallen is, is dat er vrij veel vrouwen tussen zitten die totaal geen aandacht aanzichzelf besteden en vinden dat wij mannen ze maar moeten accepteren zoals ze zijn. Nu zit daar wel een kern van waarheid in, maar een beetje meer aandacht aan je foto en je presentatie kan ook weer geen kwaad.
Fok IS al 1 grote datingsitequote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien hier op Fok! een datingsite maken.
ik zie mezelf toch niet alleen de kroeg in gaanquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zoww!!![]()
en dan alleen de kroeg in ofzo?
Daar heb ik dan nog weinig van gemerkt anders.quote:
Hebben ze in het verleden al ooit geprobeerd, was geen succes.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien hier op Fok! een datingsite maken.
quote:
wat doe je dit weekend?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar heb ik dan nog weinig van gemerkt anders.
Met Carnaval ga je zeker ook weer op mannen jacht.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zie mezelf toch niet alleen de kroeg in gaan
misschien wel als er een live band ofzo speelt dan ga ik iig al voor de muziek
ik heb geen idee maar ga dit weekend hoe dan ook er op uit
Paiq is de enige datingsite waar ik nog op zit. Af en toe laat ik een berichtje achter, maar daar blijft het wel bij. Op zich is het concept wel leuk bedacht, dat je pas een foto ziet als je elkaar beter hebt leren kennen. Maar als je eenmaal de foto's hebt vrijgechat en ze bevallen niet, is het alsnog einde oefening. Tenminste, dat is mijn ervaring (twee kanten op dan).quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:01 schreef mrbox het volgende:
Profiel sites heb ik zo weinig mee, het is maar net hoe je een profiel opsteld...
Een date site zoals Paiq is leuk maar heeft als zwakte dat er te weinig feedback is op het koppelings algorithm en dat de mensen bijna nooit tegelijkertijd online zijn...
Heb altijd nog zitten denken of ik zelf niet met een beter concept kon komen, gezien mijn eigen ervaringen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |