20 tot 25 euro, lekker goedkoop dusquote:
Tja we zijn dan ook zielige wanhopige singlesquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Denk dat veel fokkers gebruik maken van het internet
da's wel kut ja, dan zakt de moed je een volgende keer nog sneller in de schoenenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen maar dates gehad via datingsites. Was vroeger een stuk verlegener dan tegenwoordig en vroeg iemand niet zo snel mee uit. En als ik dan alle moed verzameld had, dan werd er weer bedankt voor de eer.
Heb er 1 via datingsite gehad volgens mij en een paar vanuit fok.. en verder weinig real life..quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Tja we zijn dan ook zielige wanhopige singles
ik had t idee dat er maar 2 hier in t topic met elkaar neukenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:53 schreef Adolecens het volgende:
toch opmerkelijk dat er zo weinig van ons in de lijst "wie neukt met wie" staan...
volgens mij zou ie flink ge-updated kunnen worden, naar aanleiding van alle dingen die hier gebeuren
Ik denk dat mensen dat soort zaken graag voor zich houdenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:53 schreef Adolecens het volgende:
toch opmerkelijk dat er zo weinig van ons in de lijst "wie neukt met wie" staan...
volgens mij zou ie flink ge-updated kunnen worden, naar aanleiding van alle dingen die hier gebeuren
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik had t idee dat er maar 2 hier in t topic met elkaar neuken
zijn er meer dan?
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:53 schreef Adolecens het volgende:
maar goed, ik ga mijn masjientje eens even onder handen nemen, flink doorsmeren en klaar maken voor een volgend gebruik en duik zelf ff in bad!
Ja, dat gebeurde ook wel. Maar ja, enige tijd later toch weer eens proberen met iemand anders, en dan zelfde verhaal.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
da's wel kut ja, dan zakt de moed je een volgende keer nog sneller in de schoenen![]()
zelf niet zoveel ervaring mee, wel gehad dat de vrouw in kwestie mij tegenviel en haar bedankt
Oh, dan moet ik dus toch weer wat vaker meeposten hier!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:53 schreef Adolecens het volgende:
welke 2 weet jijquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
Hmmz dan word ik wel nieuwsgierig... ik weet het ook maar van 2
WIE NEUKT WIE HIER OP HET FORUM? MAAK HET BEKEND!
ik kon t proberen hequote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
Haha ik ga hun vertrouwen niet beschamen
ze moeten er maar zelf voor uitkomen
sja zou niet zo netjes van me zijn dat hier te zeggen tochquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij kon natuurlijk ook beginnen
valt ze op vrouwen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:00 schreef Cuegirllie het volgende:voor een huisgenote valt door de brievenbus een boekje over zomervakanties voor singles
nopquote:
Kroeg, club e.d.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:41 schreef Duimelot het volgende:
Hoe komen de singles hier aan hun dates?
Als er meerdere manieren zijn, merk je verschil in de date zelf(leuk, minder leuk etc.)
bijna is helemaal niet hequote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:03 schreef mrbox het volgende:
Ik heb vooral mijn dates gehaald van paiq (toen dat nog net was begonnen)..... Heel gezellig maar niet relatie materiaal jah of bijna relatie materiaal
Verdorrie... niemand hier lesbi of bisexuele vriendinnen? gosh hoe kom ik dan ooit aan een date zonder een datingsitequote:
We hebben hier een gaytentquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Verdorrie... niemand hier lesbi of bisexuele vriendinnen? gosh hoe kom ik dan ooit aan een date zonder een datingsite
Nee dat is ook wel helder, bij 2 heb ik dat echt jammer gevonden maar hey zo werkt het nu eenmaal in de liefdequote:
yep dat kan teleurstellend zijnquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee dat is ook wel helder, bij 2 heb ik dat echt jammer gevonden maar hey zo werkt het nu eenmaal in de liefde
Als je verwacht dat het slagingpercentage erg laag zal zijn, heeft daten geen zin. Het nadeel van internet vind ik dat het zo snel al als date wordt bestempeld. Het gewoon gezellig ontmoeten van elkaar en lol hebben kom je eig nooit tegen (behalve als het om zelfde geslacht gaat en geen van beide bi isquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:10 schreef Duimelot het volgende:
Maar sja via internet kom je zoveel makkelijker aan een date, maar als ik vooraf al weet dat t slagings% erg laag is is dat ook nutteloos toch?
Vriendinnen van vrienden/vriendinnen en/of internet. Er zit natuurlijk wel verschil in als de ene variant betekent dat je elkaar al gezien hebt (en dus het idee hebt dat er een fysieke klik zou kunnen zijn) en tussen een foto op een schermpje, maar dat is alleen voor de eerste date. Daarna is wat mij betreft het verschil wel wegquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:41 schreef Duimelot het volgende:
Als er meerdere manieren zijn, merk je verschil in de date zelf(leuk, minder leuk etc.)
Dat klopt ook weerquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je verwacht dat het slagingpercentage erg laag zal zijn, heeft daten geen zin. Het nadeel van internet vind ik dat het zo snel al als date wordt bestempeld. Het gewoon gezellig ontmoeten van elkaar en lol hebben kom je eig nooit tegen (behalve als het om zelfde geslacht gaat en geen van beide bi is)
Er zijn best een groot aantal mensen die wel hele geslaagde dates c.q. relaties er uit hebben gesleept via internet dus het moet opzich wel kunnen...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:10 schreef Duimelot het volgende:
Maar sja via internet kom je zoveel makkelijker aan een date, maar als ik vooraf al weet dat t slagings% erg laag is is dat ook nutteloos toch?
Nja wie weet komen we de 30ste nog leuke mensen tegenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Dat klopt ook weer
al geef ik altijd duidelijk aan dat ik vriendschap zoek en dat de insteek is van de 'date'
sja ik ben wel toe aan weer wat leuks te gaan doen enzo en was aan t bedenken of ik datingsites nog es een kans moet geven maar heb er ergens ook weinig trek in :S
soms ben ik zo moe van mezelf he pfffffffff
Datingsites ben ik zat..het eeuwige gelul over wat je allemaal doet. En de kans is zo klein dat je een leuk iemand tegen komt .. neh.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:14 schreef Duimelot het volgende:
Dat klopt ook weer
al geef ik altijd duidelijk aan dat ik vriendschap zoek en dat de insteek is van de 'date'
sja ik ben wel toe aan weer wat leuks te gaan doen enzo en was aan t bedenken of ik datingsites nog es een kans moet geven maar heb er ergens ook weinig trek in :S
soms ben ik zo moe van mezelf he pfffffffff
Ik ken er een paarquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Verdorrie... niemand hier lesbi of bisexuele vriendinnen? gosh hoe kom ik dan ooit aan een date zonder een datingsite
Een nicht van mijn is lesbi. Maar volgens mij heeft zij al een relatie.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Helaas heb ik nog nooit een date gehad.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:41 schreef Duimelot het volgende:
Je hebt toch een ex of heb ik het verkeerd gelezenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas heb ik nog nooit een date gehad.
Wat een bitterheidquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Datingsites ben ik zat..het eeuwige gelul over wat je allemaal doet. En de kans is zo klein dat je een leuk iemand tegen komt .. neh.
En kerels zeggen toch wel ja en amen over een vriendschapsafspraak.. want wie weet of het klikt en dan ben jij ook wel om
ik denk dat het probleem eigenlijk bij mezelf ligtquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
Er zijn best een groot aantal mensen die wel hele geslaagde dates c.q. relaties er uit hebben gesleept via internet dus het moet opzich wel kunnen...
Ik vooral de ervaring met dates van internet dat het erg gezellig is maar het wat mist...
Bitterheid? volgens mij is het gewoon realiteit. En andersom is het volgens mij ook zo. Dus tja..quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:21 schreef mrbox het volgende:
Wat een bitterheidZoek dan ook naar oprechtheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |