20 tot 25 euro, lekker goedkoop dusquote:
Tja we zijn dan ook zielige wanhopige singlesquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Denk dat veel fokkers gebruik maken van het internet
da's wel kut ja, dan zakt de moed je een volgende keer nog sneller in de schoenenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen maar dates gehad via datingsites. Was vroeger een stuk verlegener dan tegenwoordig en vroeg iemand niet zo snel mee uit. En als ik dan alle moed verzameld had, dan werd er weer bedankt voor de eer.
Heb er 1 via datingsite gehad volgens mij en een paar vanuit fok.. en verder weinig real life..quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Tja we zijn dan ook zielige wanhopige singles
ik had t idee dat er maar 2 hier in t topic met elkaar neukenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:53 schreef Adolecens het volgende:
toch opmerkelijk dat er zo weinig van ons in de lijst "wie neukt met wie" staan...
volgens mij zou ie flink ge-updated kunnen worden, naar aanleiding van alle dingen die hier gebeuren
Ik denk dat mensen dat soort zaken graag voor zich houdenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:53 schreef Adolecens het volgende:
toch opmerkelijk dat er zo weinig van ons in de lijst "wie neukt met wie" staan...
volgens mij zou ie flink ge-updated kunnen worden, naar aanleiding van alle dingen die hier gebeuren
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik had t idee dat er maar 2 hier in t topic met elkaar neuken
zijn er meer dan?
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:53 schreef Adolecens het volgende:
maar goed, ik ga mijn masjientje eens even onder handen nemen, flink doorsmeren en klaar maken voor een volgend gebruik en duik zelf ff in bad!
Ja, dat gebeurde ook wel. Maar ja, enige tijd later toch weer eens proberen met iemand anders, en dan zelfde verhaal.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
da's wel kut ja, dan zakt de moed je een volgende keer nog sneller in de schoenen![]()
zelf niet zoveel ervaring mee, wel gehad dat de vrouw in kwestie mij tegenviel en haar bedankt
Oh, dan moet ik dus toch weer wat vaker meeposten hier!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:53 schreef Adolecens het volgende:
welke 2 weet jijquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
Hmmz dan word ik wel nieuwsgierig... ik weet het ook maar van 2
WIE NEUKT WIE HIER OP HET FORUM? MAAK HET BEKEND!
ik kon t proberen hequote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
Haha ik ga hun vertrouwen niet beschamen
ze moeten er maar zelf voor uitkomen
sja zou niet zo netjes van me zijn dat hier te zeggen tochquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij kon natuurlijk ook beginnen
valt ze op vrouwen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:00 schreef Cuegirllie het volgende:voor een huisgenote valt door de brievenbus een boekje over zomervakanties voor singles
nopquote:
Kroeg, club e.d.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:41 schreef Duimelot het volgende:
Hoe komen de singles hier aan hun dates?
Als er meerdere manieren zijn, merk je verschil in de date zelf(leuk, minder leuk etc.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |