Hee jij bent die zeikerd uit de FBquote:
Vind dit niet echt een manier van overleggen om eerlijk te zijn.... Het is goed dat er het woord overleg bij staatquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
In de categorie overleg:
Dit topic verdwijnt naar beneden, het wordt een centraal topic. Kost je in het begin even zoeken, maar dan post je even en staat 'ie in je MyAt. Enfin, iedereen weet wel hoe een centraal topic werkt.
Zo blijft de VBL index overzichtelijk
Hoiquote:
Het is zo dubbel-op een SC en HOOLSquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:33 schreef rubbereend het volgende:
wat een gezeik nog steedsHools is open, iedereen tevreden toch
Whehequote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee jij bent die zeikerd uit de FB!
Chocomel graag. En SCH heeft met 5-2 van Ajax gewonnen dus daar pas ik voorquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
HoiBiertje? Koffie?
Teken je ook even de petitie waarin we SCH terug willen? Hij ligt daar op het hoekje van de bar
Het was ook niet bedoeld als in: 'oh als jullie het niet willen gaat het niet door'.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:34 schreef dndiek het volgende:
Goedemiddag
[..]
Vind dit niet echt een manier van overleggen om eerlijk te zijn.... Het is goed dat er het woord overleg bij staat
Nog 47 uur, dan is hij weer terug.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
HoiBiertje? Koffie?
Teken je ook even de petitie waarin we SCH terug willen? Hij ligt daar op het hoekje van de bar
Dan moet je het geen overleg noemenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Het was ook niet bedoeld als in: 'oh als jullie het niet willen gaat het niet door'.
We kijken het even aan. En dit is het laatste wat ik erover heb gezegd in HOOLS.
Nee, de VBL SC heeft nog geile sletten nodig.quote:
quote:
Uhuquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]zeker als het al dagen vastgevroren zit
En dan gaan mensen zout strooien, en dan moet je met je hondje er overheen lopen en dat vinden zijn pootjes niet echt fijnquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:51 schreef -SG- het volgende:
De toplaag ging nog wel, was poedersneeuw, maar daaronder.
Nee mijn hond liep gister met een 'homo poot (quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:56 schreef Blauwjongetje het volgende:
[..]
En dan gaan mensen zout strooien, en dan moet je met je hondje er overheen lopen en dat vinden zijn pootjes niet echt fijn
dan laat je je hond toch lekker in je eigen tuin schijtenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:56 schreef Blauwjongetje het volgende:
[..]
En dan gaan mensen zout strooien, en dan moet je met je hondje er overheen lopen en dat vinden zijn pootjes niet echt fijn
sneeuw altijd zo snel mogelijk ruimen, dat weet ik nog wel van 'vroeger'quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:51 schreef -SG- het volgende:
De toplaag ging nog wel, was poedersneeuw, maar daaronder.
Ben je niet goed, gewoon bij de burenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:57 schreef Ruud het volgende:
[..]
dan laat je je hond toch lekker in je eigen tuin schijten
Wil je even in het FA topic kijken svp?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:58 schreef shmoopy het volgende:
Maar heeft er hier al iemand zelf geschaatst?
ja doeiquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee, de VBL SC heeft nog geile sletten nodig.
ik ga het straks doen is de bedoeling. Mijn evenwichtsgevoel is weer vrij normaal vandaag, die anderhalve graad koorts boeit mij verder niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:58 schreef shmoopy het volgende:
Er ligt geen ijs meer op de grachtquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:58 schreef shmoopy het volgende:
Vaduz denk ik.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:58 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb helaas geen tijdquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:58 schreef shmoopy het volgende:
zover loop Vaduz niet hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vaduz denk ik.
Die loopt ook marathons.
Shmoopy heeft alleen een scheve schaats gereden.
er ligt hier geen ijsquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:58 schreef shmoopy het volgende:
Jij doet toch alleen mee met de koek en zopie?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:00 schreef Ole het volgende:
[..]
Er ligt geen ijs meer op de gracht![]()
En trouwens, ik krijg altijd koude voeten van schaatsen
Shmoopy zijn ze al van de dubbele ijzers af ?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:02 schreef shmoopy het volgende:
De Jaap Edenbaan is haske leuk, man!
Natuurijs durf ik ook niet meer aan nu.
En Again, je bent een bikkel, even lekker een koude neus halen en dan straks met hete choco op de bank met een deken verder uitzieken.
Inderdaadquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Jij doet toch alleen mee met de koek en zopie?
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wanneer ga jij naar buiten om te schaatsen tong?
Ik heb in december met de groepen 3 t/m 8 geschaatstquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:58 schreef shmoopy het volgende:
Heb om 8 uur al boodschappen gedaan.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wanneer ga jij naar buiten om te schaatsen tong?
Ik hoor het al, een echte liefhebber.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb om 8 uur al boodschappen gedaan.
Ik haalde iemand in.
Dat is genoeg voor vandaag
Sinds het rookverbod moet hij wel elke dag naar buitenquote:
Jij moet het vrouwelijk niveau maar hooghouden de komende 48 uurquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:09 schreef shmoopy het volgende:
bluezz ook 48 uur.
J. schaatst vorige week voor de 2-e keer (!) mee, op noren, en gaat me gewoon voorbij.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Shmoopy zijn ze al van de dubbele ijzers af ?
is dat het moment dat je je oud gaat voelen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:11 schreef shmoopy het volgende:
[..]
J. schaatst vorige week voor de 2-e keer (!) mee, op noren, en gaat me gewoon voorbij.
Hetzelfde plaatje als SCHquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:15 schreef Suijk het volgende:
Zeg me niet dat ze ook piemels aan het posten was.
Zelfde plaatje als SCH.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:15 schreef Suijk het volgende:
Volgens mij hetzelfde plaatjequote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:15 schreef Suijk het volgende:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zelfde plaatje als SCH.
De SCH die mij nu met mails bestookt en mij een homofoob noemt.
Nee, want ik ga ook als de brandweer.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is dat het moment dat je je oud gaat voelen?
Ah joh. Stiekem zijn we allemaal een beetje homofoob.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zelfde plaatje als SCH.
Nee ik vind het allang geen geintje meer.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ah joh. Stiekem zijn we allemaal een beetje homofoob.
Typisch.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zelfde plaatje als SCH.
Hou dat liever tussen jou en SCH en in FC, kee?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zelfde plaatje als SCH.
Wil je dan ook even in het FA topic kijken?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:19 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Hou dat liever tussen jou en SCH en in FC, kee?
Snap ik, maar ga eens relativeren joh. Waar gaat het eigenlijk over. En als je het echt niet meer tof vindt moet je gewoon kappen, want het kan wel mooi je weekend vergallen en dat lijkt me niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee ik vind het allang geen geintje meer.
Wil ik wel hoor, maar kan het helaas nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wil je dan ook even in het FA topic kijken?
Bluezz begon er ook al over. Wat een ontzettend domme redenatie trouwens.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:19 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Hou dat liever tussen jou en SCH en in FC, kee?
SCH hè, zo gaat dat.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:22 schreef Grulez het volgende:
[..]
Bluezz begon er ook al over. Wat een ontzettend domme redenatie trouwens.
Eens. De pijp aan maarten voor vandaag,. Computer uit, vrouw op schoot en schaatsen kijkenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Snap ik, maar ga eens relativeren joh. Waar gaat het eigenlijk over. En als je het echt niet meer tof vindt moet je gewoon kappen, want het kan wel mooi je weekend vergallen en dat lijkt me niet de bedoeling.
Inderdaad. Als wij (de users) het allemaal zo goed weten, kunnen we best een weekendje zonder je.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:23 schreef Grulez het volgende:
[..]
Eens. De pijp aan maarten voor vandaag,. Computer uit, vrouw op schoot en schaatsen kijken
Ik ontken alles!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wil je dan ook even in het FA topic kijken?
Wehehquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:24 schreef tong80 het volgende:
Shoompy komt in Hools en de twee trouwste Hoolers worden geband
Ik durf hier amper te posten
Hoax, jouw MSN deed het niet.quote:
En dan daarna berichten van een gebande doorgevenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:24 schreef tong80 het volgende:
Maar wat vind jij er van tong? En dan vooral van de reactie. De ban door de mods is nl gewoon gebaseerd op policy die al jaren bestaat.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:26 schreef tong80 het volgende:
-edit-
Ik wilde SCH nog waarschuwen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:28 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar wat vind jij er van tong? En dan vooral van de reactie. De ban door de mods is nl gewoon gebaseerd op policy die al jaren bestaat.
Tot 0400quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:26 schreef Ole het volgende:
Ik ga puzzelen![]()
en daarna bij vrienden eten ( homo's jah! )
en daarna verder zuipen
evn daarna zie ik nog wel
Trouwste HOOLSers?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:24 schreef tong80 het volgende:
als we nog gaan joetjoepen welquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:32 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ben je er ook om 6.00/ 6.30? Dan ben ik er ook
De berichtgever vanuit Marathon werd onthoofd bedoel je ?quote:
golfer, sinds jij weer post gebeurt er hier van allesquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:32 schreef golfer het volgende:
Wat een ongelooflijke soap is dit.
Oh, hoi Shmoops. Gezellig dat je ook weer eens hier langskomt.
jaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
De berichtgever vanuit Marathon werd onthoofd bedoel je ?
daar heb ik dan vast zin in!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |