Sinds het rookverbod moet hij wel elke dag naar buitenquote:
Jij moet het vrouwelijk niveau maar hooghouden de komende 48 uurquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:09 schreef shmoopy het volgende:
bluezz ook 48 uur.
J. schaatst vorige week voor de 2-e keer (!) mee, op noren, en gaat me gewoon voorbij.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Shmoopy zijn ze al van de dubbele ijzers af ?
is dat het moment dat je je oud gaat voelen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:11 schreef shmoopy het volgende:
[..]
J. schaatst vorige week voor de 2-e keer (!) mee, op noren, en gaat me gewoon voorbij.
Hetzelfde plaatje als SCHquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:15 schreef Suijk het volgende:
Zeg me niet dat ze ook piemels aan het posten was.
Zelfde plaatje als SCH.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:15 schreef Suijk het volgende:
Volgens mij hetzelfde plaatjequote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:15 schreef Suijk het volgende:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zelfde plaatje als SCH.
De SCH die mij nu met mails bestookt en mij een homofoob noemt.
Nee, want ik ga ook als de brandweer.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is dat het moment dat je je oud gaat voelen?
Ah joh. Stiekem zijn we allemaal een beetje homofoob.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zelfde plaatje als SCH.
Nee ik vind het allang geen geintje meer.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ah joh. Stiekem zijn we allemaal een beetje homofoob.
Typisch.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zelfde plaatje als SCH.
Hou dat liever tussen jou en SCH en in FC, kee?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zelfde plaatje als SCH.
Wil je dan ook even in het FA topic kijken?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:19 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Hou dat liever tussen jou en SCH en in FC, kee?
Snap ik, maar ga eens relativeren joh. Waar gaat het eigenlijk over. En als je het echt niet meer tof vindt moet je gewoon kappen, want het kan wel mooi je weekend vergallen en dat lijkt me niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee ik vind het allang geen geintje meer.
Wil ik wel hoor, maar kan het helaas nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wil je dan ook even in het FA topic kijken?
Bluezz begon er ook al over. Wat een ontzettend domme redenatie trouwens.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:19 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Hou dat liever tussen jou en SCH en in FC, kee?
SCH hè, zo gaat dat.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:22 schreef Grulez het volgende:
[..]
Bluezz begon er ook al over. Wat een ontzettend domme redenatie trouwens.
Eens. De pijp aan maarten voor vandaag,. Computer uit, vrouw op schoot en schaatsen kijkenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Snap ik, maar ga eens relativeren joh. Waar gaat het eigenlijk over. En als je het echt niet meer tof vindt moet je gewoon kappen, want het kan wel mooi je weekend vergallen en dat lijkt me niet de bedoeling.
Inderdaad. Als wij (de users) het allemaal zo goed weten, kunnen we best een weekendje zonder je.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:23 schreef Grulez het volgende:
[..]
Eens. De pijp aan maarten voor vandaag,. Computer uit, vrouw op schoot en schaatsen kijken
Ik ontken alles!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wil je dan ook even in het FA topic kijken?
Wehehquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:24 schreef tong80 het volgende:
Shoompy komt in Hools en de twee trouwste Hoolers worden geband
Ik durf hier amper te posten
Hoax, jouw MSN deed het niet.quote:
En dan daarna berichten van een gebande doorgevenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:24 schreef tong80 het volgende:
Maar wat vind jij er van tong? En dan vooral van de reactie. De ban door de mods is nl gewoon gebaseerd op policy die al jaren bestaat.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:26 schreef tong80 het volgende:
-edit-
Ik wilde SCH nog waarschuwen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:28 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar wat vind jij er van tong? En dan vooral van de reactie. De ban door de mods is nl gewoon gebaseerd op policy die al jaren bestaat.
Tot 0400quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:26 schreef Ole het volgende:
Ik ga puzzelen![]()
en daarna bij vrienden eten ( homo's jah! )
en daarna verder zuipen
evn daarna zie ik nog wel
Trouwste HOOLSers?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:24 schreef tong80 het volgende:
als we nog gaan joetjoepen welquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:32 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ben je er ook om 6.00/ 6.30? Dan ben ik er ook
De berichtgever vanuit Marathon werd onthoofd bedoel je ?quote:
golfer, sinds jij weer post gebeurt er hier van allesquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:32 schreef golfer het volgende:
Wat een ongelooflijke soap is dit.
Oh, hoi Shmoops. Gezellig dat je ook weer eens hier langskomt.
jaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
De berichtgever vanuit Marathon werd onthoofd bedoel je ?
daar heb ik dan vast zin in!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |