Inderdaad. Als wij (de users) het allemaal zo goed weten, kunnen we best een weekendje zonder je.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:23 schreef Grulez het volgende:
[..]
Eens. De pijp aan maarten voor vandaag,. Computer uit, vrouw op schoot en schaatsen kijken
Ik ontken alles!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wil je dan ook even in het FA topic kijken?
Wehehquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:24 schreef tong80 het volgende:
Shoompy komt in Hools en de twee trouwste Hoolers worden geband
Ik durf hier amper te posten
Hoax, jouw MSN deed het niet.quote:
En dan daarna berichten van een gebande doorgevenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:24 schreef tong80 het volgende:
Maar wat vind jij er van tong? En dan vooral van de reactie. De ban door de mods is nl gewoon gebaseerd op policy die al jaren bestaat.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:26 schreef tong80 het volgende:
-edit-
Ik wilde SCH nog waarschuwen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:28 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar wat vind jij er van tong? En dan vooral van de reactie. De ban door de mods is nl gewoon gebaseerd op policy die al jaren bestaat.
Tot 0400quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:26 schreef Ole het volgende:
Ik ga puzzelen![]()
en daarna bij vrienden eten ( homo's jah! )
en daarna verder zuipen
evn daarna zie ik nog wel
Trouwste HOOLSers?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:24 schreef tong80 het volgende:
als we nog gaan joetjoepen welquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:32 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ben je er ook om 6.00/ 6.30? Dan ben ik er ook
De berichtgever vanuit Marathon werd onthoofd bedoel je ?quote:
golfer, sinds jij weer post gebeurt er hier van allesquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:32 schreef golfer het volgende:
Wat een ongelooflijke soap is dit.
Oh, hoi Shmoops. Gezellig dat je ook weer eens hier langskomt.
jaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
De berichtgever vanuit Marathon werd onthoofd bedoel je ?
daar heb ik dan vast zin in!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |