sneeuw altijd zo snel mogelijk ruimen, dat weet ik nog wel van 'vroeger'quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:51 schreef -SG- het volgende:
De toplaag ging nog wel, was poedersneeuw, maar daaronder.
Ben je niet goed, gewoon bij de burenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:57 schreef Ruud het volgende:
[..]
dan laat je je hond toch lekker in je eigen tuin schijten
Wil je even in het FA topic kijken svp?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:58 schreef shmoopy het volgende:
Maar heeft er hier al iemand zelf geschaatst?
ja doeiquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee, de VBL SC heeft nog geile sletten nodig.
ik ga het straks doen is de bedoeling. Mijn evenwichtsgevoel is weer vrij normaal vandaag, die anderhalve graad koorts boeit mij verder niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:58 schreef shmoopy het volgende:
Er ligt geen ijs meer op de grachtquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:58 schreef shmoopy het volgende:
Vaduz denk ik.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:58 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb helaas geen tijdquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:58 schreef shmoopy het volgende:
zover loop Vaduz niet hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vaduz denk ik.
Die loopt ook marathons.
Shmoopy heeft alleen een scheve schaats gereden.
er ligt hier geen ijsquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:58 schreef shmoopy het volgende:
Jij doet toch alleen mee met de koek en zopie?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:00 schreef Ole het volgende:
[..]
Er ligt geen ijs meer op de gracht![]()
En trouwens, ik krijg altijd koude voeten van schaatsen
Shmoopy zijn ze al van de dubbele ijzers af ?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:02 schreef shmoopy het volgende:
De Jaap Edenbaan is haske leuk, man!
Natuurijs durf ik ook niet meer aan nu.
En Again, je bent een bikkel, even lekker een koude neus halen en dan straks met hete choco op de bank met een deken verder uitzieken.
Inderdaadquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Jij doet toch alleen mee met de koek en zopie?
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wanneer ga jij naar buiten om te schaatsen tong?
Ik heb in december met de groepen 3 t/m 8 geschaatstquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:58 schreef shmoopy het volgende:
Heb om 8 uur al boodschappen gedaan.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wanneer ga jij naar buiten om te schaatsen tong?
Ik hoor het al, een echte liefhebber.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb om 8 uur al boodschappen gedaan.
Ik haalde iemand in.
Dat is genoeg voor vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |