Ik ben er zo een die die film nog niet gezien heeft.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:55 schreef Stereotomy het volgende:
Ben vanavond naar een vriendin van me geweest, samen Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain gekeken. Ik wist niet dat er nog mensen bestonden die deze film nog niet hadden gezien.
Ze vond het tof, en ik vind het ook een toffe film, dus ik vond het niet erg dat ik hem voor de tiende keer zag.
En momenteel ben ik chocola'tjes aan het eten in de vorm van Venz XL hagel puur. Die dingen zijn zo groot dat je gewoon per korrel kunt eten als snack.![]()
En jij?
Same here. Gelukkig is er muziek!quote:
Dat wel, maar spannend is andere... en ik denk niet eens dat het doorgaat.. ze zou bij me blijven slapen en dat doet ze toch niet dus ben benieuwd of we naar de film uberhaupt nog wat gaan doen... achja we shall see. Ben gelukkig iig niet heel de avond op fokquote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:23 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi knuffel, kluts.![]()
Is wel gezellig knuffel, naar de bios en daarna een kroegje in.
Nou neen hoor... ze is hetroquote:
dat laatste is belangrijker, want jij bekeert alle vrouwen tochquote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Nou neen hoor... ze is hetroen niet mijn type
Wou net zeggen, jij kan toch iedereen zo ver krijgen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Nou neen hoor... ze is hetroen niet mijn type
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:38 schreef Belsezar het volgende:
Zo, ik ben weer beterEindelijk!
En we gaan er meteen van genieten! Straks even naar de stad en vanmiddag krijg ik bezoek en word er heerlijk gekookt voor me
Ik?? spannende plannen??quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:39 schreef Bengeltje het volgende:
Hey Adol, jij spannende plannen?
[..]
Wou net zeggen, jij kan toch iedereen zo ver krijgen.
Goh, ik ga er altijd vanuit dat jij zo een sexy dame bij je voordeur hebt staan als je even knipt met je vingers.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik?? spannende plannen??Met wie zou ik nu spannende plannen moeten hebben
![]()
Et toi?
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:39 schreef Bengeltje het volgende:
Hey Adol, jij spannende plannen?
[..]
Wou net zeggen, jij kan toch iedereen zo ver krijgen.
Ik zal zo eens even met mijn vingers knippen dan, kijken of er wat spannends gebeurtquote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goh, ik ga er altijd vanuit dat jij zo een sexy dame bij je voordeur hebt staan als je even knipt met je vingers.
Ik niet, kinderen enz he.Maar wel gezellig.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Toe maar, een date? Hoe heb je dat zo snel geregeld vanuit je ziektebedje.
Dat is voornamelijk door die andere reden.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]das niet waar! jullie willen niet
Dus je geeft het toe. Vertel eens wat meer.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zal zo eens even met mijn vingers knippen dan, kijken of er wat spannends gebeurt
Ik ken er echt maar 3 ofzo.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:47 schreef Feitosa het volgende:
Woohoo, de eerste namen van Graspop Metal Meeting zijn bekend.
Heaven & Hell, Disturbed, Volbeat, Papa Roach, Blind Guardian, Anthrax, Trivium, Sacred Reich, W.A.S.P., Devil Driver, Epica, Legion Of The Damned, Parkway Drive, God Forbid, Kataklysm, Firewind, Laaz Rockit', Keep Of Kalessin, Scar Symmetry, Samael, Dagoba, Negura Bunget, Taake, Eths en Wolves In The Throne Room
Dat wordt vet!!!
Een echte date dus? Of een mogelijke scharrel?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]![]()
Gisteren een smsje sturen of ze zin had wat leuks te gaan doen en dan een smsje terug krijgen met dat ze er rond 3 uur is met haar wii en boodschappen voor het koken
Oew! het werkt! Er kruipt nu een sexy dame onder mijn tafel!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:45 schreef Bengeltje het volgende:
Dus je geeft het toe. Vertel eens wat meer.
Ik ken een groot aantal ook niet hoor.quote:
Damn, er zitten echt nooit sexy mannen onder mijn bureau. Ik doe toch iets fout.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Oew! het werkt! Er kruipt nu een sexy dame onder mijn tafel!![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Oew! het werkt! Er kruipt nu een sexy dame onder mijn tafel!![]()
Ben je daar vorig jaar niet ook heen geweest?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:49 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik ken een groot aantal ook niet hoor.
Yup, samen met JB. 1 dag maar overigens.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ben je daar vorig jaar niet ook heen geweest?
Das meer dan ik... ik kom niet verder papa roachquote:
Indeed. Ik ben benieuwd naar Dagoba, Negura Bunget, Taake en Wolves In The Throne Room.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:47 schreef Feitosa het volgende:
Woohoo, de eerste namen van Graspop Metal Meeting zijn bekend.
Heaven & Hell, Disturbed, Volbeat, Papa Roach, Blind Guardian, Anthrax, Trivium, Sacred Reich, W.A.S.P., Devil Driver, Epica, Legion Of The Damned, Parkway Drive, God Forbid, Kataklysm, Firewind, Laaz Rockit', Keep Of Kalessin, Scar Symmetry, Samael, Dagoba, Negura Bunget, Taake, Eths en Wolves In The Throne Room
Dat wordt vet!!!
Dat weet ik nog nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een echte date dus? Of een mogelijke scharrel?
Wel gelijk actief na je ziek zijn, ze wil van je winnen.
Ze heeft niet zoveel aan hoor! Wel zachte lippen die nu oewwwwquote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Wat heeft ze aan, of wat heeft ze niet aan.
Kan je me dat ook leren? Dat ik met mijn vingers knip en er staat iemand voor de deur?
Het zegt mij allemaal niks. Maar ik heb overal wel lol. Ben gister nog naar een band geweest die een combinatie van Blues en arabische muziek speelde. Ik bedoel maar.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Indeed. Ik ben benieuwd naar Dagoba, Negura Bunget, Taake en Wolves In The Throne Room.
Singles-meet op Graspop.
Oh en goede morgen trouwens
Dito.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Das meer dan ik... ik kom niet verder papa roach
Al 12 jaar? Nee, dan zal het niets meer worden toch? Lijkt me vreselijk als het dan niets wordt, is misschienquote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat weet ik nog nietIk ken haar namelijk al een jaar of 12 maar we zien elkaar dan weer 3 jaar niet en dan weer wel zeg maar.
Je tikt de spijker op de kop! Ze is altijd aan het wedijverenEn dominant dus dat gaat leuk worden vanavond
Vorig jaar hadden we een meet op park pop was ook erg leukquote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Indeed. Ik ben benieuwd naar Dagoba, Negura Bunget, Taake en Wolves In The Throne Room.
Singles-meet op Graspop.
Oh en goede morgen trouwens
Hey gedraag je.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ze heeft niet zoveel aan hoor! Wel zachte lippen die nu oewwwwewejhww
dhhw#$
![]()
123r
![]()
pfffjieuwww....!!
Ik had het er laatst nog met een vriendin over, die zegt altijd standaard als ze mij belt: Hey, kom eens van die vent af. Ik had het daar zo met haar over, en zij neemt dus wel gewoon op tijdens de sex ed.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey gedraag je.Typen tijdens is zo not done.
Welke dag?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:51 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Yup, samen met JB. 1 dag maar overigens.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had het er laatst nog met een vriendin over, die zegt altijd standaard als ze mij belt: Hey, kom eens van die vent af. Ik had het daar zo met haar over, en zij neemt dus wel gewoon op tijdens de sex ed.
Ik zou er gelijk vanaf stappen als een vent dat zou doen.
Ik heb wel eens gehad dat een van onze telefoons per ongeluk belde naar het laatst gekozen nummer.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]echt dan is het moment toch zo weg als je de telefoon opneemt tijdens sex of ligt dat aan mij??
Dat lijkt mij ook wel interessant zulke dingen. Ondanks dat mijn voorkeur naar metal uit gaat. Luister ik ook naar andere dingen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het zegt mij allemaal niks. Maar ik heb overal wel lol. Ben gister nog naar een band geweest die een combinatie van Blues en arabische muziek speelde. Ik bedoel maar.
Zoiets moet men mij niet flikken nee.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had het er laatst nog met een vriendin over, die zegt altijd standaard als ze mij belt: Hey, kom eens van die vent af. Ik had het daar zo met haar over, en zij neemt dus wel gewoon op tijdens de sex ed.
Het was een beetje vakantie-achtige muziek en ik heb een onwijs leuke avond gehad. Dus dan is het goed!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook wel interessant zulke dingen. Ondanks dat mijn voorkeur naar metal uit gaat. Luister ik ook naar andere dingen.
Hoi Bengeltjequote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dito.
Hoi Tijn.![]()
[..]
Al 12 jaar? Nee, dan zal het niets meer worden toch? Lijkt me vreselijk als het dan niets wordt, is misschien
die vriendschap ook weg.
Vanavond lig je dus weer te zweten, maar dan doordat je met de Wii bezig was.
en met je vingers knippen wel?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey gedraag je.Typen tijdens is zo not done.
Goedemorgen dawgjelief.![]()
Parkpop is jammer genoeg tergelijker tijd met Graspop. Maar zoiets doen is inderdaad leuk.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we een meet op park pop was ook erg leukAndere muziek dat wel
quote:
quote:
Wat voor muziek vind jij dan wel leuk?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht heeft niets met graspop
Then go get some.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
koffie lijkt me lekkerder 's ochtends hoor, zou ik nu ook wel zin in hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DUCK MY SICK OR SOMETHING LIKE THAT!
WHAT? ARE YOU NUCKING FUTS???!!!
opzoute ! Ik denk niet zoals jij bent :(
IK BEN HOOGBEVAAGD!
Heeft iemand die voor je gezet? Wat lief.quote:
Ben jij JB??quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
koffie lijkt me lekkerder 's ochtends hoor, zou ik nu ook wel zin in hebben
Sommige vrouwen die voor sekslijnen werken doen dat tijdens het huishouden. Maar dat is weer iets totaal anders.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
ik doe gewoon waar ik zin in heb hoorquote:
Dat is het hem dus. Echt vrienden waren we nooit en we hebben al eens gezoend. Het is nooit echt duidelijkg eworden tussen ons.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dito.
Hoi Tijn.![]()
[..]
Al 12 jaar? Nee, dan zal het niets meer worden toch? Lijkt me vreselijk als het dan niets wordt, is misschien
die vriendschap ook weg.
Vanavond lig je dus weer te zweten, maar dan doordat je met de Wii bezig was.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:08 schreef 1DIOOT het volgende:
Haal dat movie weg idioot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*eens is*quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik doe gewoon waar ik zin in heb hoor![]()
ochtendsex is
te ver lopen, zit nu op de bankquote:
zie ik eruit, alsof ik tieten heb?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heeft iemand die voor je gezet? Wat lief.![]()
[..]
Ben jij JB??Neem je nog een bakkie.
Klinkt op zn minst interessantquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is het hem dus. Echt vrienden waren we nooit en we hebben al eens gezoend. Het is nooit echt duidelijkg eworden tussen ons.
Dus we zien wel.
Geen echte vrienden? Wat dan? Dus misschien toch je in het zweet werken op een andere manier?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is het hem dus. Echt vrienden waren we nooit en we hebben al eens gezoend. Het is nooit echt duidelijkg eworden tussen ons.
Dus we zien wel.
Bij mij is nr1 er anders niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das voor nr twee dan? Want nr 1 is er natuurlijk al...
Dan laat je het doen. Duh.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
te ver lopen, zit nu op de bank
kloontje van iemand?quote:
Zal ik even pakken?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Waarom geef je dan antwoord, zoiets heb je ook wel eens tegen mij gezegd als ik reageerdequote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
zie ik eruit, alsof ik tieten heb?
*check*quote:
*knip*quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
*check*
*knipt met vingers![]()
koffie staat voor me!
Ik probeer met mij vingers te knippen maar dat lukt niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
*check*
*knipt met vingers![]()
koffie staat voor me!
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom geef je dan antwoord, zoiets heb je ook wel eens tegen mij gezegd als ik reageerde
terwijl jij het tegen iemand anders had. [ afbeelding ]
Op zich is koffie die je met een schaar te lijf moet gaan wel goede koffiequote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:14 schreef dawg het volgende:
[..]
*knip*
*knipknipknip*
Kut, hier werkt het niet.
Ik heb het eens gehad dat moeder van mijn toenmalige vriend maar bleef bellen en bellen en bellen... en dat was tijdens nou ong het beste sex wat ik met een man ooit had... ik zat zooo dicht bij mijn vaginale hoogtepunt... mja inderdaad dat overblijven gaan van telefoon is ook en moodkiller dus toen gestopt...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zoiets moet men mij niet flikken nee.Dan zal ik wel pist worden, oke als dat ding blijft overgaan,
gaat je de zin ook wel over.![]()
Gelukkig nog nooit meegemaakt.
Voor die koffie moet je schijnbaar bij JB zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op zich is koffie die je met een schaar te lijf moet gaan wel goede koffie.
Ik zal het jullie laten weten inderdaadquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Klinkt op zn minst interessant
Jij ziet wel, wij horen wel natuurlijk
Nou op elk feestje draaiden we eromheen. Elke keer flirten en toespelingen maken waar de rest van de vrienden bij waren. En het werd meestal op een bepaald moment altijd vrij serieus en dan hield de avond altijd op zeg maar. Dus we zien wel.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geen echte vrienden? Wat dan? Dus misschien toch je in het zweet werken op een andere manier?
[..]
Bij mij is nr1 er anders niet.
hmm, mja, die truc heb ik ook nog niet goed onder controle, werkt hier ook niet altijd...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:14 schreef dawg het volgende:
[..]
*knip*
*knipknipknip*
Kut, hier werkt het niet.
Anoukquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor muziek vind jij dan wel leuk?
Volgende keer gewoon de telefoon uit zetten.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik heb het eens gehad dat moeder van mijn toenmalige vriend maar bleef bellen en bellen en bellen... en dat was tijdens nou ong het beste sex wat ik met een man ooit had... ik zat zooo dicht bij mijn vaginale hoogtepunt... mja inderdaad dat overblijven gaan van telefoon is ook en moodkiller dus toen gestopt...
Nee hoor, dan had ik het wel gepaktquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
hmm, mja, die truc heb ik ook nog niet goed onder controle, werkt hier ook niet altijd...![]()
maar nu dus wel!![]()
misschien wil de koffiejuffrouw zelf ook nog koffie
oew! goeie tip!! tnx!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]De schat.
Verwen hem niet te veel, dadelijk moet je ook nog voeten masseren.
mij wat te sterkquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op zich is koffie die je met een schaar te lijf moet gaan wel goede koffie.
Op zich leuke muziek.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Anouk
Pink
Foo Fighters
Gabriella Cilmi
Joss Stone
Cranberries
en op z'n tijd ook lekker slamfm aan maar meeste favo muziek is dus pop, pop/rock, (soft) rock
* overstapt naar JB *quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Voor die koffie moet je schijnbaar bij JB zijn.![]()
Goedemorgen Lit.
Tot een paar weken geleden werkte het wel altijd. Misschien eens kijken voor een nieuw koffiezetapparaat.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
hmm, mja, die truc heb ik ook nog niet goed onder controle, werkt hier ook niet altijd...![]()
maar nu dus wel!![]()
misschien wil de koffiejuffrouw zelf ook nog koffie
Anouk is tof.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Anouk
Pink
Foo Fighters
Gabriella Cilmi
Joss Stone
Cranberries
en op z'n tijd ook lekker slamfm aan maar meeste favo muziek is dus pop, pop/rock, (soft) rock
gevraagd bedoel jequote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, dan had ik het wel gepakt
Gepakt?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, dan had ik het wel gepakt
Overstapt? Waar was je?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
* overstapt naar JB *
Goedemorgen.
Bij zn vaste koffiedame?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gepakt?![]()
[..]
Overstapt? Waar was je?
Tja ik heb best wel een brede muzieksmaak... maar overal waar hard voor staat valt automatisch af bij mijquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op zich leuke muziek.Behalve Slamfm
goedemorgen!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
* overstapt naar JB *
Goedemorgen.
ik heb een multifunctionele, die ook broodjes kan afbakken, wat er nu dus gebeurtquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:20 schreef dawg het volgende:
[..]
Tot een paar weken geleden werkte het wel altijd. Misschien eens kijken voor een nieuw koffiezetapparaat.
Dat geniet bij mij dan weer vooral mijn voorkeur.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Tja ik heb best wel een brede muzieksmaak... maar overal waar hard voor staat valt automatisch af bij mij
heeft ie daar een relatie mee dan?quote:
Waarom hield het dan op, er is blijkbaar wel iets tussen jullie.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zal het jullie laten weten inderdaad
[..]
Nou op elk feestje draaiden we eromheen. Elke keer flirten en toespelingen maken waar de rest van de vrienden bij waren. En het werd meestal op een bepaald moment altijd vrij serieus en dan hield de avond altijd op zeg maar. Dus we zien wel.
gelukkig leven we in een vrij landquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat geniet bij mij dan weer vooral mijn voorkeur.
Ik ook alleen sommige urban, dance en pop kan ik niet verdragen. Nederlands talig a la Jantje Smit daar ben ik allergies voor.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Tja ik heb best wel een brede muzieksmaak... maar overal waar hard voor staat valt automatisch af bij mij
Harde muziek geniet jouw voorkeur.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat geniet bij mij dan weer vooral mijn voorkeur.
* Knuffelzacht schiet zichzelf ook spontaan liever overhoop als je ze jantje of fransje hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook alleen sommige urban, dance en pop kan ik niet verdragen. Nederlands talig a la Jantje Smit daar ben ik allergies voor.
Ik werd laatst meegevraagd naar de Toppers. Thank God dat ik me daar onderuit heb kunnen lullen zeg.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook alleen sommige urban, dance en pop kan ik niet verdragen. Nederlands talig a la Jantje Smit daar ben ik allergies voor.
Ja, maar ook hardcore, hardstyle bijvoorbeeld. Maar ik luister echt van alles.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Harde muziek geniet jouw voorkeur.
Dan liep het feestje leeg en ging iedereen weer naar huis of stappen of wat dan ook. En zij was altijd met anderen omdat ze uit amsterdam kwam. Maar ze heeft nu eigen vervoerquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom hield het dan op, er is blijkbaar wel iets tussen jullie.
Doe maar niet want wij willen je niet missen daar ben je veel te lief voor.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht schiet zichzelf ook spontaan liever overhoop als je ze jantje of fransje hoor
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik werd laatst meegevraagd naar de Toppers. Thank God dat ik me daar onderuit heb kunnen lullen zeg.
Voor Nederlandstalig moet je in de stemming zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
onderuitquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik werd laatst meegevraagd naar de Toppers. Thank God dat ik me daar onderuit heb kunnen lullen zeg.
Dat waren vrienden van je?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
heb jij vrienden dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat waren vrienden van je?
Blij dat ik niet zulke vrienden heb.
Ik had ook een multifunctional, maar deed het op het laatst niet goed meer. Zette ooit thee terwijl ik koffie wilde, leidde dus een eigen leventje, leek wel.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:24 schreef Adolecens het volgende:
ik heb een multifunctionele, die ook broodjes kan afbakken, wat er nu dus gebeurt![]()
goed merk, leuke features, simpele bediening en makkelijk in onderhoud! En het ziet er ook nog eens goed uit.
Je zou bijna denken dat het Duits is
Ja, je ergens onderuit lullen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
onderuit![]()
je bent er maar gelijk het bed mee ingedoken, nadat je zei dat al die moeite van de Toppers daarecht niet voor nodig was?
Er bestaat ergens een video van een dronken Belsezar die Hazes playbacked in het openbaar op een bankje in de stadquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Voor Nederlandstalig moet je in de stemming zijn.Ben echt geen Nederlandse muziek fan.
Maar kotsen ervan gaat me weer wat ver.
Hardcore daar luisterde ik vroeg ook naar. In de tijd dat Gabber populair was.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar ook hardcore, hardstyle bijvoorbeeld. Maar ik luister echt van alles.
Nu:
Wat voor een exemplaar?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:32 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik had ook een multifunctional, maar deed het op het laatst niet goed meer. Zette ooit thee terwijl ik koffie wilde, leidde dus een eigen leventje, leek wel.
Maar ik heb misschien al een nieuwe op het oog.
Dus er zijn nu wel kansen dat je straks weer onsingle bent.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan liep het feestje leeg en ging iedereen weer naar huis of stappen of wat dan ook. En zij was altijd met anderen omdat ze uit amsterdam kwam. Maar ze heeft nu eigen vervoer
Ik ben erg ontopic hoor.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Sommige Nederlandse muziek is best okee hoor
Maarreh, slowchat enzo?
Jij niet danquote:
ja inderdaad! tijd voor vervanging zegquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:32 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik had ook een multifunctional, maar deed het op het laatst niet goed meer. Zette ooit thee terwijl ik koffie wilde, leidde dus een eigen leventje, leek wel.
En eentje die je een trap onder je gat kan geven enz.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:34 schreef dawg het volgende:
Oh, ik moet eigenlijk wel een koffiezetapparaat hebben die ook jointjes kan draaien.
Grmbl net als die foto gisteren, ZIEN.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Er bestaat ergens een video van een dronken Belsezar die Hazes playbacked in het openbaar op een bankje in de stad
Link please. Ik heb vandaag nog niet gelachenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Er bestaat ergens een video van een dronken Belsezar die Hazes playbacked in het openbaar op een bankje in de stad
Electronica met een eigen leventje. Meteen wegdoen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:32 schreef dawg het volgende:
[..]
sorry, ik ben in een mega irritante bui! dat heb je soms he...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, je ergens onderuit lullen?
En nee, het ging om de moeder van een vriendin die het vroeg. En als je niet normaal kunt doen, stel ik voor dat je dan gewoon niks zegt.
This Threat Is Worthless Without VIDEO!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een irritante bui is mij niet onbekend nee, maar ik vond die opmerking gewoon niet nodig.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
sorry, ik ben in een mega irritante bui! dat heb je soms he...![]()
en dan kunnen reacties wel eens anders zijn als gedacht
Ik heb uren met mijn koffiezetapparaat gepraat. Ik heb ook al aan mijn bonsai gevraagd of die een goed woordje wilde doen. Maar het mocht niet baten.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ja inderdaad! tijd voor vervanging zegAls er thee gezet wordt en je iets anders wil, dan is er duidelijk iets kapot... Jammer dat die dingen zo lastig te repareren zijn...
Tijd voor iets nieuws! Wel even opletten dat dat nieuwe model betere opties heeft en een simpele en duidelijke gebruiksaanwijzing he
Promotie?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik volg het allemaal niet meer.
Gisteren was ik nog een koe, nu een koffiezetapparaat.
Gaat goed hier
Volgens mij zijn er nog veel meer dingen langs gekomen hoor. Die nog erger zijn dan koeien en koffiezetapparaten.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gaat goed hier
ter kennisgeving aangenomenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een irritante bui is mij niet onbekend nee, maar ik vond die opmerking gewoon niet nodig.
Ik ga nergens van uit, we zien welquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dus er zijn nu wel kansen dat je straks weer onsingle bent.![]()
Of wil je liever nog niet.
[..]
Ik ben erg ontopic hoor.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En eentje die je een trap onder je gat kan geven enz.![]()
Het lijkt nu wel een zoek een koffiedate.
[..]
Grmbl net als die foto gisteren, ZIEN.
Sorry, hij staat op iemands telefoon. Ik zal eens bellen en vragen of ik hem kan krijgen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Link please. Ik heb vandaag nog niet gelachen
Misschien ben je nu van koe naar koffiejufvrouw gepromoveerd. Volgende stap is singlequote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is dat een promotie?
Een koe leeft tenminste nog
Okee, nu ben ik heel benieuwd naar je bonsai...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:39 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb uren met mijn koffiezetapparaat gepraat. Ik heb ook al aan mijn bonsai gevraagd of die een goed woordje wilde doen. Maar het mocht niet baten.
Ik heb er eentje op het oog, maar eerst wil ik natuurlijk wel kijken of het kwaliteitskoffie is.
Voel jij je aangesproken?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gaat goed hier
Ja, koffie met melk. Dan is de koffie belangerijker dan de melk. Dus ja een promotiequote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is dat een promotie?
waarschijnlijk kwam er alleen nog maar wat gepruttel uit! verloren zaak dan!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:39 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb uren met mijn koffiezetapparaat gepraat. Ik heb ook al aan mijn bonsai gevraagd of die een goed woordje wilde doen. Maar het mocht niet baten.
Ik heb er eentje op het oog, maar eerst wil ik natuurlijk wel kijken of het kwaliteitskoffie is.
Maar een koffiezetapparaat is slankquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is dat een promotie?
Is dat niet dat best groot voor een boom ding op een tafeltje?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Okee, nu ben ik heel benieuwd naar je bonsai...
Toffe boom.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Okee, nu ben ik heel benieuwd naar je bonsai...
Uiteraard. Niets belangrijker dan 's morgens een lekker bakje koffie.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
waarschijnlijk kwam er alleen nog maar wat gepruttel uit! verloren zaak dan!![]()
bij die nieuwe eerst ff een paar proefbakkie's vragen en goed proeven, door je mond laten rollen en kijken wat er gebeurt als je flink wat bakkie's achter elkaar zet, of het dan niet begint te sputteren!
Uhu. Maar ik stel voor dat je mij dan voortaan daar niet meer mee lastigvalt.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ter kennisgeving aangenomenik vind dingen ook wel eens niet nodig
ik heb er ook nog een slagroommachine bij, om de koffie mee af te toppenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Uiteraard. Niets belangrijker dan 's morgens een lekker bakje koffie.
Nu ga je te ver. Slagroom.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik heb er ook nog een slagroommachine bij, om de koffie mee af te toppenOok een tip, gelijk erbij regelen, koffie zonder slagroom is als een koe zonder uiers
*roept iets over openbaar forum, vrijheid van reageren en af en toe een relbuiquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Uhu. Maar ik stel voor dat je mij dan voortaan daar niet meer mee lastigvalt.
Dus je neemt ons in de maling dat is niet lief.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja.
Hoewel ik het niet echt erg vind, ik doe maar net alsof
Nee, ik drink nooit koffie met slagroom. Ik hoef ook geen tig apparaten, veel te veel gezeur met die dingen dan.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik heb er ook nog een slagroommachine bij, om de koffie mee af te toppenOok een tip, gelijk erbij regelen, koffie zonder slagroom is als een koe zonder uiers
Ik leef ook zonder koffie. Ik vind koffie viesquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
Deze single leeft al heel haar leven zonder koffie
Insgelijks.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
*roept iets over openbaar forum, vrijheid van reageren en af en toe een relbui![]()
wat goes around, comes around
zolang ze goeie koffie zet en geen zure melk geeft is het primaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus je neemt ons in de maling dat is niet lief.
Geoeg over koeien en koffie tijd voor het volgende onderwerp.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
zolang ze goeie koffie zet en geen zure melk geeft is het prima
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht vindt dat kluts en en adol nu maar moeten kappen en gezellig moeten den
quote:
1tje is genoeg?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, ik drink nooit koffie met slagroom. Ik hoef ook geen tig apparaten, veel te veel gezeur met die dingen dan.
Ik koop wel een bus slagroom dan. Op of geen zin meer, weg ermee dan. En weer een nieuwe als je wel wer zin in slagroom hebt.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
1tje is genoeg?
de meeste Sommige kun je ook wel tegelijk gebruiken
Schijnt wel iets te hebben...
Goei morgen Cuequote:
CGquote:
Met slagroom kan je ook hele andere dingen gebruiken dan bij de koffie.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:54 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik koop wel een bus slagroom dan. Op of geen zin meer, weg ermee dan. En weer een nieuwe als je wel wer zin in slagroom hebt.
Nog freaky dromen die je wilt delen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Hier gaat het wel oke ja. Vet veel gedrromd, maar ook lekker lang geslapen
Meisjes plagen, kusjes vragenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht vindt dat kluts en en adol nu maar moeten kappen en gezellig moeten den
Lang slapen is toch lekker.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Hier gaat het wel oke ja. Vet veel gedrromd, maar ook lekker lang geslapen
* tijnbrein gaat meisjes plagenquote:
Ik werd bijna verkracht.. en uh bijna overreden door vrachtwagen.. en uh een hoop voorbinddildo's in een loods, schoenen die ik moest vangen. Zulks soort dingenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nog freaky dromen die je wilt delen?
Plaag jij mij dan esquote:
ja, op warme appeltaart spuiten he tijn?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met slagroom kan je ook hele andere dingen gebruiken dan bij de koffie.![]()
Kortom een wilde nacht.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik werd bijna verkracht.. en uh bijna overreden door vrachtwagen.. en uh een hoop voorbinddildo's in een loods, schoenen die ik moest vangen. Zulks soort dingen
Uhh jaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:58 schreef Adolecens het volgende:
Zo, mijn koffie apparaat is nu ook al broodjes aan het maken![]()
veromd goed modelletje![]()
[..]
ja, op warme appeltaart spuiten he tijn?
Voorbinddildo's zijn leukquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik werd bijna verkracht.. en uh bijna overreden door vrachtwagen.. en uh een hoop voorbinddildo's in een loods, schoenen die ik moest vangen. Zulks soort dingen
sodeju! wat voor films kijk jij?!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar weet jij dan weer alles vanquote:
Dat was jij in dat filmpje met de Keeper dan Ado.quote:
strap onsins ookquote:
pas 1x gebruikt maar het was erug leuk om een meisje te neuken als een ventquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar weet jij dan weer alles van
Uhm dat is een goede, eig bar weinigquote:
Ok, freaky was dus de goede woordkeuzequote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ssttquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat was jij in dat filmpje met de Keeper dan Ado.
Ik zie de scene zo voor me als zijn vader de keuken in komtquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik onthoud wel veel jaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jij onthoudt echt alles wat je droomt he CG?
everybody wants to be a manquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
pas 1x gebruikt maar het was erug leuk om een meisje te neuken als een vent
Ik houd mijn mond al dicht.quote:
Beetje wel hequote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok, freaky was dus de goede woordkeuze
Vooroordeel, maar ik dacht gelijk dat ze droomde over voorbinddildo's omdat ze jou gaat meetenquote:
ik dus ookquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zie de scene zo voor me als zijn vader de keuken in komt
Je bent niet de enige.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vooroordeel, maar ik dacht gelijk dat ze droomde over voorbinddildo's omdat ze jou gaat meeten
Warm apple pie.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zie de scene zo voor me als zijn vader de keuken in komt
dan bereid ze haar zelf in elk geval mentaal goed voorquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vooroordeel, maar ik dacht gelijk dat ze droomde over voorbinddildo's omdat ze jou gaat meeten
Dat is niet de reden denk ik zo.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
en daarom heb ik dus een koffiemeisjequote:
Oke, dan wil ik het ding wel lenen, broodjes en appeltaart. Ik ben verkocht.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
met welk doel?! waarom dat dan gedaan? nu alle ranzige details ook!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is niet de reden denk ik zo.
Moet nog geld krijgen van een vriendin.. en we hebben ooit samen met nog een vriendin een voorbinddildo gekocht, maar nooit gebruikt
Mmmmquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
en daarom heb ik dus een koffiemeisjezodat ik geen appeltaarten hoef te neuken
Heb je hem nog?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is niet de reden denk ik zo.
Moet nog geld krijgen van een vriendin.. en we hebben ooit samen met nog een vriendin een voorbinddildo gekocht, maar nooit gebruikt
Zou je ook een man met een voorbind-dildo willen neuken?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
pas 1x gebruikt maar het was erug leuk om een meisje te neuken als een vent
Om het ooit te gaan gebruiken.. Maar al snel werd de vriendschap minder vanuit mijn kant, dus spreek ze eig nooit meer.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
met welk doel?! waarom dat dan gedaan? nu alle ranzige details ook!
ik zal het masjientje een keer langs sturen, als ik het maar wel terug krijg!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oke, dan wil ik het ding wel lenen, broodjes en appeltaart. Ik ben verkocht.
Nop.. die uh vriendin van mij heeft um.quote:
Ik heb het daar wel eens over gehad me een scharrel..quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou je ook een man met een voorbind-dildo willen neuken?
OMFG! Je komt echt zo uit die films lopen he?!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou je ook een man met een voorbind-dildo willen neuken?
Echt? Ben je bi dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Om het ooit te gaan gebruiken.. Maar al snel werd de vriendschap minder vanuit mijn kant, dus spreek ze eig nooit meer.
Ik had niet anders van je verwacht CGquote:
Ik zag de scene een tijdje terug nog, zorgt nog steeds voor een glimlachquote:
In gedachten soms .. in praktijk weet ik het nog nietquote:
Welke films?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
OMFG! Je komt echt zo uit die films lopen he?!
Wat voor beeld heb jij wel niet van mij!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:09 schreef Belsezar het volgende:
Ik had niet anders van je verwacht CG![]()
quote:
\quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
In gedachten soms .. in praktijk weet ik het nog niet
Als vrouw de rollen omdraaien is toch ook een keer leuk. Althans mij lijkt dat een keer leuk om te ervaren.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik heb het daar wel eens over gehad me een scharrel..
Oh die film.quote:
Knuffelzacht weet hoe ik er tegenover staquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:11 schreef Ripley het volgende:
Ik zie mogelijkheden, knuffelzacht
Maar die gedachten gaan dan vrij ver toch - ik heb nooit met een vriendin een voorbinddildo gekocht
Wel gefantaseerd of gedaan dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
\
Ik zie mogelijkheden, knuffelzacht
Maar die gedachten gaan dan vrij ver toch - ik heb nooit met een vriendin een voorbinddildo gekocht
Ik heb bi-seksuele fantasiënenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:12 schreef Adolecens het volgende:
ONTOPIC:
Welke vrouwen èn mannen zijn hier bi-sexueel dan?
Dat geeft dit topic nog meer potentie
Ts begint he.. en ik heb al geantwoordquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:12 schreef Adolecens het volgende:
ONTOPIC:
Vrouwen zijn best leuk...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:12 schreef Adolecens het volgende:
ONTOPIC:
Wat lief dat je dat direct zegt.quote:
geen bi-sexuele gevoelens, hoewel ik weleens denk hoe het is om een vent te pijpen, maar de gedachte dat er vervolgens een lichaam aan vast zit, brengt me weer erg snel down-to-earth! dus nee, ik hou het bij vrouwen, daar ben ik beter inquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ts begint he.. en ik heb al geantwoord
Dan kan je gelijk vertellen in hoe verre jij bi bent (of niet)quote:
Mijn voorkeur gaat uit naar vrouwen maar een trio met een man erbij zou ik niet uit de weg gaan. Alleen met een man dat zou ik niet willen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat lief dat je dat direct zegt.
Ik heb persoonlijk wel eens wat geprobeerd en dat was leuk voor een eenmalige gebeurtenis, maar niet voor herhaling vatbaar. Ik hou gewoon teveel van mannen
Ik had er toch een knipoogje achter?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat voor beeld heb jij wel niet van mij!
He laat ook een paar vrouwen voor ons mannen over alsjeblieft.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
Kijk iig al 2 vrouwen die ik kan bekeren
uh...quote:
Ik vergeet mijn pi wel eensquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had er toch een knipoogje achter?
Eigenlijk heb ik wel eens een andere man afgetrokken en hij mij. Dat vond ik toch best wel geil. Maar toch zou ik er liever nog een vrouw bij willen. Overigens ben ik totaal niet aangetrokken tot mannen alleen seksueel.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
Kz BI neigt naar vrouwen
Tijn in gedachte soms BI
Cue in gedachten soms Bi
JB te weinig ervaring met vrouwen
Ripley GEEN BI was voor 1x leuk
Adol wilt alleen maar mannen
MrBox wilt alleen vrouwen
Als er geen lichaam aan vast zou zitten, begeef je je wel heel snel op Elegy-horror-terrein.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
geen bi-sexuele gevoelens, hoewel ik weleens denk hoe het is om een vent te pijpen, maar de gedachte dat er vervolgens een lichaam aan vast zit, brengt me weer erg snel down-to-earth!
Vind het wel knap dat je dat hier zo durft toe te gevenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik wel eens een andere man afgetrokken en hij mij. Dat vond ik toch best wel geil. Maar toch zou ik er liever nog een vrouw bij willen. Overigens ben ik totaal niet aangetrokken tot mannen alleen seksueel.
Dank je voor de samenvatting, ik kon het nog nauwelijks volgen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
Kz BI neigt naar vrouwen
Tijn in gedachte soms BI
Cue in gedachten soms Bi
JB te weinig ervaring met vrouwen
Ripley GEEN BI was voor 1x leuk
Adol wilt alleen maar vrouwen
MrBox wilt alleen vrouwen
trio's met een andere man erbij heb ik ook wel een aantal maal gehad, dat heeft niks met bi zijn te maken, althans, bij mij gebeurde er niks tussen de mannen, maar was het puur om de vrouw te plezierenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat uit naar vrouwen maar een trio met een man erbij zou ik niet uit de weg gaan. Alleen met een man dat zou ik niet willen.
Ik ook. Mannen doen daar vaak zo hysterisch overquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Vind het wel knap dat je dat hier zo durft toe te geven![]()
hoe was geprek trouwens met ouders??
Kijk, dat klinkt goedquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
trio's met een andere man erbij heb ik ook wel een aantal maal gehad, dat heeft niks met bi zijn te maken, althans, bij mij gebeurde er niks tussen de mannen, maar was het puur om de vrouw te plezieren
Waarom zou ik dat niet toegeven? Ik mag dan nog wel maagd zijn maar ik schaam mij er niet voor dat ik iemand anders heb afgetrokken. Ik zou het zo weer doen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Vind het wel knap dat je dat hier zo durft toe te geven![]()
hoe was geprek trouwens met ouders??
hehe, daarom begin ik er ook maar niet aanquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als er geen lichaam aan vast zou zitten, begeef je je wel heel snel op Elegy-horror-terrein.
mannen zijn op dat gebied zoooquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook. Mannen doen daar vaak zo hysterisch over
ik denk dat het verandert als je wat ouder wordt, ik heb er niks op tegen om er nu over te praten wat ik vroeger allemaal gedaan hebquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die wel, ja. De dames in kwestie waren daar altijd uitstekend over te sprekenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
trio's met een andere man erbij heb ik ook wel een aantal maal gehad, dat heeft niks met bi zijn te maken, althans, bij mij gebeurde er niks tussen de mannen, maar was het puur om de vrouw te plezieren
Mooiquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet toegeven? Ik mag dan nog wel maagd zijn maar ik schaam mij er niet voor dat ik iemand anders heb afgetrokken. Ik zou het zo weer doen.
Dat gesprek ging goed. Ze vonden het vervelend voor mij. En ze gaan mij helpen.
Dat kan ook. Maar ik zou wel wat met die andere man doen. Dus samen met een vrouw een man bevredigen en elkaar natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet. Waarom zou je daar hysterisch over doen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
mja, dat vinden ze altijd wel verdomd leuk jaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die wel, ja. De dames in kwestie waren daar altijd uitstekend over te spreken.
Goed om te horenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet toegeven? Ik mag dan nog wel maagd zijn maar ik schaam mij er niet voor dat ik iemand anders heb afgetrokken. Ik zou het zo weer doen.
Dat gesprek ging goed. Ze vonden het vervelend voor mij. En ze gaan mij helpen.
Dankjewelquote:
nog nooit een triootje gehad oid dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:31 schreef Ripley het volgende:
Iedereen denkt altijd dat ik een wild leven heb op het gebied van seks, maar dat valt zo ontzettend mee. Zeker als ik hoor over al die trio's
Ach ik ben nog maagd dus ik kan alleen nog dromen van trio enzo. Maar als ik de kans krijg zou ik dat zeker doen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:31 schreef Ripley het volgende:
Iedereen denkt altijd dat ik een wild leven heb op het gebied van seks, maar dat valt zo ontzettend mee. Zeker als ik hoor over al die trio's
Dus...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
mja, dat vinden ze altijd wel verdomd leuk ja
Mee of tegen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:31 schreef Ripley het volgende:
Iedereen denkt altijd dat ik een wild leven heb op het gebied van seks, maar dat valt zo ontzettend mee.
wanneer wat?!quote:
Ik hoop dat je nu dom speeltquote:
Zou er bijna jaloers op worden als ik het zie. Zou het echt zoveel plezier geven?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:31 schreef Ripley het volgende:
wat je niet kent, mis je nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ik ben nog maagd dus ik kan alleen nog dromen van trio enzo. Maar als ik de kans krijg zou ik dat zeker doen.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nu dom speelt
Ik vond het errug leukquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zou er bijna jaloers op worden als ik het zie. Zou het echt zoveel plezier geven?
Wat? Wil je ook een M-M-V trio??quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zou er bijna jaloers op worden als ik het zie. Zou het echt zoveel plezier geven?
ik weet het niet.. ze zeggen niet voor niks dat de fantasie vaak leuker is dan de werkelijkheidquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
wat je niet kent, mis je niet
gewoon eeuwig maagd blijven, dan mis je de sex ook niet, als het ooit een keer gebeurt
Je klinkt nu net als een vriendin van me die tegen me zei: 'Was ik jou maar, dan wist ik niet wat ik miste en hoefde ik al dat gezeik van relaties en seks niet te doorstaan'.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
wat je niet kent, mis je niet
gewoon eeuwig maagd blijven, dan mis je de sex ook niet, als het ooit een keer gebeurt
Het slaat ook echt nergens opquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je klinkt nu net als een vriendin van me die tegen me zei: 'Was ik jou maar, dan wist ik niet wat ik miste en hoefde ik al dat gezeik van relaties en seks niet te doorstaan'.
Ik kon haar wel een rotschop verkopen op dat moment.
Of een V-M-V trio?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat? Wil je ook een M-M-V trio??
je hebt nog niet eens goeie sex dus?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik weet het niet.. ze zeggen niet voor niks dat de fantasie vaak leuker is dan de werkelijkheid
Geef mij eerst maar eens goede sex met z'n tweeen
ook goeiemiddag jaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je klinkt nu net als een vriendin van me die tegen me zei: 'Was ik jou maar, dan wist ik niet wat ik miste en hoefde ik al dat gezeik van relaties en seks niet te doorstaan'.
Ik kon haar wel een rotschop verkopen op dat moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |