Wat voor muziek vind jij dan wel leuk?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht heeft niets met graspop
Then go get some.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
koffie lijkt me lekkerder 's ochtends hoor, zou ik nu ook wel zin in hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DUCK MY SICK OR SOMETHING LIKE THAT!
WHAT? ARE YOU NUCKING FUTS???!!!
opzoute ! Ik denk niet zoals jij bent :(
IK BEN HOOGBEVAAGD!
Heeft iemand die voor je gezet? Wat lief.quote:
Ben jij JB??quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
koffie lijkt me lekkerder 's ochtends hoor, zou ik nu ook wel zin in hebben
Sommige vrouwen die voor sekslijnen werken doen dat tijdens het huishouden. Maar dat is weer iets totaal anders.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had het er laatst nog met een vriendin over, die zegt altijd standaard als ze mij belt: Hey, kom eens van die vent af. Ik had het daar zo met haar over, en zij neemt dus wel gewoon op tijdens de sex ed.
Ik zou er gelijk vanaf stappen als een vent dat zou doen.
ik doe gewoon waar ik zin in heb hoorquote:
Dat is het hem dus. Echt vrienden waren we nooit en we hebben al eens gezoend. Het is nooit echt duidelijkg eworden tussen ons.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dito.
Hoi Tijn.![]()
[..]
Al 12 jaar? Nee, dan zal het niets meer worden toch? Lijkt me vreselijk als het dan niets wordt, is misschien
die vriendschap ook weg.
Vanavond lig je dus weer te zweten, maar dan doordat je met de Wii bezig was.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:08 schreef 1DIOOT het volgende:
Haal dat movie weg idioot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*eens is*quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik doe gewoon waar ik zin in heb hoor![]()
ochtendsex is
te ver lopen, zit nu op de bankquote:
zie ik eruit, alsof ik tieten heb?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heeft iemand die voor je gezet? Wat lief.![]()
[..]
Ben jij JB??Neem je nog een bakkie.
Klinkt op zn minst interessantquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is het hem dus. Echt vrienden waren we nooit en we hebben al eens gezoend. Het is nooit echt duidelijkg eworden tussen ons.
Dus we zien wel.
Geen echte vrienden? Wat dan? Dus misschien toch je in het zweet werken op een andere manier?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is het hem dus. Echt vrienden waren we nooit en we hebben al eens gezoend. Het is nooit echt duidelijkg eworden tussen ons.
Dus we zien wel.
Bij mij is nr1 er anders niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das voor nr twee dan? Want nr 1 is er natuurlijk al...
Dan laat je het doen. Duh.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
te ver lopen, zit nu op de bank
kloontje van iemand?quote:
Zal ik even pakken?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Waarom geef je dan antwoord, zoiets heb je ook wel eens tegen mij gezegd als ik reageerdequote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
zie ik eruit, alsof ik tieten heb?
*check*quote:
*knip*quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
*check*
*knipt met vingers![]()
koffie staat voor me!
Ik probeer met mij vingers te knippen maar dat lukt niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
*check*
*knipt met vingers![]()
koffie staat voor me!
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom geef je dan antwoord, zoiets heb je ook wel eens tegen mij gezegd als ik reageerde
terwijl jij het tegen iemand anders had. [ afbeelding ]
Op zich is koffie die je met een schaar te lijf moet gaan wel goede koffiequote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:14 schreef dawg het volgende:
[..]
*knip*
*knipknipknip*
Kut, hier werkt het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |