Ik ben er zo een die die film nog niet gezien heeft.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:55 schreef Stereotomy het volgende:
Ben vanavond naar een vriendin van me geweest, samen Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain gekeken. Ik wist niet dat er nog mensen bestonden die deze film nog niet hadden gezien.
Ze vond het tof, en ik vind het ook een toffe film, dus ik vond het niet erg dat ik hem voor de tiende keer zag.
En momenteel ben ik chocola'tjes aan het eten in de vorm van Venz XL hagel puur. Die dingen zijn zo groot dat je gewoon per korrel kunt eten als snack.![]()
En jij?
Same here. Gelukkig is er muziek!quote:
Dat wel, maar spannend is andere... en ik denk niet eens dat het doorgaat.. ze zou bij me blijven slapen en dat doet ze toch niet dus ben benieuwd of we naar de film uberhaupt nog wat gaan doen... achja we shall see. Ben gelukkig iig niet heel de avond op fokquote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:23 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi knuffel, kluts.![]()
Is wel gezellig knuffel, naar de bios en daarna een kroegje in.
Nou neen hoor... ze is hetroquote:
dat laatste is belangrijker, want jij bekeert alle vrouwen tochquote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Nou neen hoor... ze is hetroen niet mijn type
Wou net zeggen, jij kan toch iedereen zo ver krijgen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Nou neen hoor... ze is hetroen niet mijn type
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:38 schreef Belsezar het volgende:
Zo, ik ben weer beterEindelijk!
En we gaan er meteen van genieten! Straks even naar de stad en vanmiddag krijg ik bezoek en word er heerlijk gekookt voor me
Ik?? spannende plannen??quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:39 schreef Bengeltje het volgende:
Hey Adol, jij spannende plannen?
[..]
Wou net zeggen, jij kan toch iedereen zo ver krijgen.
Goh, ik ga er altijd vanuit dat jij zo een sexy dame bij je voordeur hebt staan als je even knipt met je vingers.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik?? spannende plannen??Met wie zou ik nu spannende plannen moeten hebben
![]()
Et toi?
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:39 schreef Bengeltje het volgende:
Hey Adol, jij spannende plannen?
[..]
Wou net zeggen, jij kan toch iedereen zo ver krijgen.
Ik zal zo eens even met mijn vingers knippen dan, kijken of er wat spannends gebeurtquote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goh, ik ga er altijd vanuit dat jij zo een sexy dame bij je voordeur hebt staan als je even knipt met je vingers.
Ik niet, kinderen enz he.Maar wel gezellig.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Toe maar, een date? Hoe heb je dat zo snel geregeld vanuit je ziektebedje.
Dat is voornamelijk door die andere reden.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]das niet waar! jullie willen niet
Dus je geeft het toe. Vertel eens wat meer.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zal zo eens even met mijn vingers knippen dan, kijken of er wat spannends gebeurt
Ik ken er echt maar 3 ofzo.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:47 schreef Feitosa het volgende:
Woohoo, de eerste namen van Graspop Metal Meeting zijn bekend.
Heaven & Hell, Disturbed, Volbeat, Papa Roach, Blind Guardian, Anthrax, Trivium, Sacred Reich, W.A.S.P., Devil Driver, Epica, Legion Of The Damned, Parkway Drive, God Forbid, Kataklysm, Firewind, Laaz Rockit', Keep Of Kalessin, Scar Symmetry, Samael, Dagoba, Negura Bunget, Taake, Eths en Wolves In The Throne Room
Dat wordt vet!!!
Een echte date dus? Of een mogelijke scharrel?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]![]()
Gisteren een smsje sturen of ze zin had wat leuks te gaan doen en dan een smsje terug krijgen met dat ze er rond 3 uur is met haar wii en boodschappen voor het koken
Oew! het werkt! Er kruipt nu een sexy dame onder mijn tafel!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:45 schreef Bengeltje het volgende:
Dus je geeft het toe. Vertel eens wat meer.
Ik ken een groot aantal ook niet hoor.quote:
Damn, er zitten echt nooit sexy mannen onder mijn bureau. Ik doe toch iets fout.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Oew! het werkt! Er kruipt nu een sexy dame onder mijn tafel!![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Oew! het werkt! Er kruipt nu een sexy dame onder mijn tafel!![]()
Ben je daar vorig jaar niet ook heen geweest?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:49 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik ken een groot aantal ook niet hoor.
Yup, samen met JB. 1 dag maar overigens.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ben je daar vorig jaar niet ook heen geweest?
Das meer dan ik... ik kom niet verder papa roachquote:
Indeed. Ik ben benieuwd naar Dagoba, Negura Bunget, Taake en Wolves In The Throne Room.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:47 schreef Feitosa het volgende:
Woohoo, de eerste namen van Graspop Metal Meeting zijn bekend.
Heaven & Hell, Disturbed, Volbeat, Papa Roach, Blind Guardian, Anthrax, Trivium, Sacred Reich, W.A.S.P., Devil Driver, Epica, Legion Of The Damned, Parkway Drive, God Forbid, Kataklysm, Firewind, Laaz Rockit', Keep Of Kalessin, Scar Symmetry, Samael, Dagoba, Negura Bunget, Taake, Eths en Wolves In The Throne Room
Dat wordt vet!!!
Dat weet ik nog nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een echte date dus? Of een mogelijke scharrel?
Wel gelijk actief na je ziek zijn, ze wil van je winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |