Ik heb het eens gehad dat moeder van mijn toenmalige vriend maar bleef bellen en bellen en bellen... en dat was tijdens nou ong het beste sex wat ik met een man ooit had... ik zat zooo dicht bij mijn vaginale hoogtepunt... mja inderdaad dat overblijven gaan van telefoon is ook en moodkiller dus toen gestopt...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zoiets moet men mij niet flikken nee.Dan zal ik wel pist worden, oke als dat ding blijft overgaan,
gaat je de zin ook wel over.![]()
Gelukkig nog nooit meegemaakt.
Voor die koffie moet je schijnbaar bij JB zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op zich is koffie die je met een schaar te lijf moet gaan wel goede koffie.
Ik zal het jullie laten weten inderdaadquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Klinkt op zn minst interessant
Jij ziet wel, wij horen wel natuurlijk
Nou op elk feestje draaiden we eromheen. Elke keer flirten en toespelingen maken waar de rest van de vrienden bij waren. En het werd meestal op een bepaald moment altijd vrij serieus en dan hield de avond altijd op zeg maar. Dus we zien wel.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geen echte vrienden? Wat dan? Dus misschien toch je in het zweet werken op een andere manier?
[..]
Bij mij is nr1 er anders niet.
hmm, mja, die truc heb ik ook nog niet goed onder controle, werkt hier ook niet altijd...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:14 schreef dawg het volgende:
[..]
*knip*
*knipknipknip*
Kut, hier werkt het niet.
Anoukquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor muziek vind jij dan wel leuk?
Volgende keer gewoon de telefoon uit zetten.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik heb het eens gehad dat moeder van mijn toenmalige vriend maar bleef bellen en bellen en bellen... en dat was tijdens nou ong het beste sex wat ik met een man ooit had... ik zat zooo dicht bij mijn vaginale hoogtepunt... mja inderdaad dat overblijven gaan van telefoon is ook en moodkiller dus toen gestopt...
Nee hoor, dan had ik het wel gepaktquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
hmm, mja, die truc heb ik ook nog niet goed onder controle, werkt hier ook niet altijd...![]()
maar nu dus wel!![]()
misschien wil de koffiejuffrouw zelf ook nog koffie
oew! goeie tip!! tnx!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]De schat.
Verwen hem niet te veel, dadelijk moet je ook nog voeten masseren.
mij wat te sterkquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op zich is koffie die je met een schaar te lijf moet gaan wel goede koffie.
Op zich leuke muziek.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Anouk
Pink
Foo Fighters
Gabriella Cilmi
Joss Stone
Cranberries
en op z'n tijd ook lekker slamfm aan maar meeste favo muziek is dus pop, pop/rock, (soft) rock
* overstapt naar JB *quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Voor die koffie moet je schijnbaar bij JB zijn.![]()
Goedemorgen Lit.
Tot een paar weken geleden werkte het wel altijd. Misschien eens kijken voor een nieuw koffiezetapparaat.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
hmm, mja, die truc heb ik ook nog niet goed onder controle, werkt hier ook niet altijd...![]()
maar nu dus wel!![]()
misschien wil de koffiejuffrouw zelf ook nog koffie
Anouk is tof.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Anouk
Pink
Foo Fighters
Gabriella Cilmi
Joss Stone
Cranberries
en op z'n tijd ook lekker slamfm aan maar meeste favo muziek is dus pop, pop/rock, (soft) rock
gevraagd bedoel jequote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, dan had ik het wel gepakt
Gepakt?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, dan had ik het wel gepakt
Overstapt? Waar was je?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
* overstapt naar JB *
Goedemorgen.
Bij zn vaste koffiedame?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gepakt?![]()
[..]
Overstapt? Waar was je?
Tja ik heb best wel een brede muzieksmaak... maar overal waar hard voor staat valt automatisch af bij mijquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op zich leuke muziek.Behalve Slamfm
goedemorgen!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
* overstapt naar JB *
Goedemorgen.
ik heb een multifunctionele, die ook broodjes kan afbakken, wat er nu dus gebeurtquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:20 schreef dawg het volgende:
[..]
Tot een paar weken geleden werkte het wel altijd. Misschien eens kijken voor een nieuw koffiezetapparaat.
Dat geniet bij mij dan weer vooral mijn voorkeur.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Tja ik heb best wel een brede muzieksmaak... maar overal waar hard voor staat valt automatisch af bij mij
heeft ie daar een relatie mee dan?quote:
Waarom hield het dan op, er is blijkbaar wel iets tussen jullie.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zal het jullie laten weten inderdaad
[..]
Nou op elk feestje draaiden we eromheen. Elke keer flirten en toespelingen maken waar de rest van de vrienden bij waren. En het werd meestal op een bepaald moment altijd vrij serieus en dan hield de avond altijd op zeg maar. Dus we zien wel.
gelukkig leven we in een vrij landquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat geniet bij mij dan weer vooral mijn voorkeur.
Ik ook alleen sommige urban, dance en pop kan ik niet verdragen. Nederlands talig a la Jantje Smit daar ben ik allergies voor.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Tja ik heb best wel een brede muzieksmaak... maar overal waar hard voor staat valt automatisch af bij mij
Harde muziek geniet jouw voorkeur.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat geniet bij mij dan weer vooral mijn voorkeur.
* Knuffelzacht schiet zichzelf ook spontaan liever overhoop als je ze jantje of fransje hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook alleen sommige urban, dance en pop kan ik niet verdragen. Nederlands talig a la Jantje Smit daar ben ik allergies voor.
Ik werd laatst meegevraagd naar de Toppers. Thank God dat ik me daar onderuit heb kunnen lullen zeg.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook alleen sommige urban, dance en pop kan ik niet verdragen. Nederlands talig a la Jantje Smit daar ben ik allergies voor.
Ja, maar ook hardcore, hardstyle bijvoorbeeld. Maar ik luister echt van alles.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Harde muziek geniet jouw voorkeur.
Dan liep het feestje leeg en ging iedereen weer naar huis of stappen of wat dan ook. En zij was altijd met anderen omdat ze uit amsterdam kwam. Maar ze heeft nu eigen vervoerquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom hield het dan op, er is blijkbaar wel iets tussen jullie.
Doe maar niet want wij willen je niet missen daar ben je veel te lief voor.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht schiet zichzelf ook spontaan liever overhoop als je ze jantje of fransje hoor
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik werd laatst meegevraagd naar de Toppers. Thank God dat ik me daar onderuit heb kunnen lullen zeg.
Voor Nederlandstalig moet je in de stemming zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
onderuitquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik werd laatst meegevraagd naar de Toppers. Thank God dat ik me daar onderuit heb kunnen lullen zeg.
Dat waren vrienden van je?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
heb jij vrienden dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat waren vrienden van je?
Blij dat ik niet zulke vrienden heb.
Ik had ook een multifunctional, maar deed het op het laatst niet goed meer. Zette ooit thee terwijl ik koffie wilde, leidde dus een eigen leventje, leek wel.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:24 schreef Adolecens het volgende:
ik heb een multifunctionele, die ook broodjes kan afbakken, wat er nu dus gebeurt![]()
goed merk, leuke features, simpele bediening en makkelijk in onderhoud! En het ziet er ook nog eens goed uit.
Je zou bijna denken dat het Duits is
Ja, je ergens onderuit lullen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
onderuit![]()
je bent er maar gelijk het bed mee ingedoken, nadat je zei dat al die moeite van de Toppers daarecht niet voor nodig was?
Er bestaat ergens een video van een dronken Belsezar die Hazes playbacked in het openbaar op een bankje in de stadquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Voor Nederlandstalig moet je in de stemming zijn.Ben echt geen Nederlandse muziek fan.
Maar kotsen ervan gaat me weer wat ver.
Hardcore daar luisterde ik vroeg ook naar. In de tijd dat Gabber populair was.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar ook hardcore, hardstyle bijvoorbeeld. Maar ik luister echt van alles.
Nu:
Wat voor een exemplaar?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:32 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik had ook een multifunctional, maar deed het op het laatst niet goed meer. Zette ooit thee terwijl ik koffie wilde, leidde dus een eigen leventje, leek wel.
Maar ik heb misschien al een nieuwe op het oog.
Dus er zijn nu wel kansen dat je straks weer onsingle bent.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan liep het feestje leeg en ging iedereen weer naar huis of stappen of wat dan ook. En zij was altijd met anderen omdat ze uit amsterdam kwam. Maar ze heeft nu eigen vervoer
Ik ben erg ontopic hoor.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Sommige Nederlandse muziek is best okee hoor
Maarreh, slowchat enzo?
Jij niet danquote:
ja inderdaad! tijd voor vervanging zegquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:32 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik had ook een multifunctional, maar deed het op het laatst niet goed meer. Zette ooit thee terwijl ik koffie wilde, leidde dus een eigen leventje, leek wel.
En eentje die je een trap onder je gat kan geven enz.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:34 schreef dawg het volgende:
Oh, ik moet eigenlijk wel een koffiezetapparaat hebben die ook jointjes kan draaien.
Grmbl net als die foto gisteren, ZIEN.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Er bestaat ergens een video van een dronken Belsezar die Hazes playbacked in het openbaar op een bankje in de stad
Link please. Ik heb vandaag nog niet gelachenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Er bestaat ergens een video van een dronken Belsezar die Hazes playbacked in het openbaar op een bankje in de stad
Electronica met een eigen leventje. Meteen wegdoen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:32 schreef dawg het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |