Uhh jaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:58 schreef Adolecens het volgende:
Zo, mijn koffie apparaat is nu ook al broodjes aan het maken![]()
veromd goed modelletje![]()
[..]
ja, op warme appeltaart spuiten he tijn?
Voorbinddildo's zijn leukquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik werd bijna verkracht.. en uh bijna overreden door vrachtwagen.. en uh een hoop voorbinddildo's in een loods, schoenen die ik moest vangen. Zulks soort dingen
sodeju! wat voor films kijk jij?!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik werd bijna verkracht.. en uh bijna overreden door vrachtwagen.. en uh een hoop voorbinddildo's in een loods, schoenen die ik moest vangen. Zulks soort dingen
Daar weet jij dan weer alles vanquote:
Dat was jij in dat filmpje met de Keeper dan Ado.quote:
strap onsins ookquote:
pas 1x gebruikt maar het was erug leuk om een meisje te neuken als een ventquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar weet jij dan weer alles van
Uhm dat is een goede, eig bar weinigquote:
Ok, freaky was dus de goede woordkeuzequote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ssttquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat was jij in dat filmpje met de Keeper dan Ado.
Ik zie de scene zo voor me als zijn vader de keuken in komtquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik onthoud wel veel jaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jij onthoudt echt alles wat je droomt he CG?
everybody wants to be a manquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
pas 1x gebruikt maar het was erug leuk om een meisje te neuken als een vent
Ik houd mijn mond al dicht.quote:
Beetje wel hequote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok, freaky was dus de goede woordkeuze
Vooroordeel, maar ik dacht gelijk dat ze droomde over voorbinddildo's omdat ze jou gaat meetenquote:
ik dus ookquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zie de scene zo voor me als zijn vader de keuken in komt
Je bent niet de enige.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vooroordeel, maar ik dacht gelijk dat ze droomde over voorbinddildo's omdat ze jou gaat meeten
Warm apple pie.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zie de scene zo voor me als zijn vader de keuken in komt
dan bereid ze haar zelf in elk geval mentaal goed voorquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vooroordeel, maar ik dacht gelijk dat ze droomde over voorbinddildo's omdat ze jou gaat meeten
Dat is niet de reden denk ik zo.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
en daarom heb ik dus een koffiemeisjequote:
Oke, dan wil ik het ding wel lenen, broodjes en appeltaart. Ik ben verkocht.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
met welk doel?! waarom dat dan gedaan? nu alle ranzige details ook!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is niet de reden denk ik zo.
Moet nog geld krijgen van een vriendin.. en we hebben ooit samen met nog een vriendin een voorbinddildo gekocht, maar nooit gebruikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |