sorry, ik ben in een mega irritante bui! dat heb je soms he...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, je ergens onderuit lullen?
En nee, het ging om de moeder van een vriendin die het vroeg. En als je niet normaal kunt doen, stel ik voor dat je dan gewoon niks zegt.
This Threat Is Worthless Without VIDEO!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Er bestaat ergens een video van een dronken Belsezar die Hazes playbacked in het openbaar op een bankje in de stad
Een irritante bui is mij niet onbekend nee, maar ik vond die opmerking gewoon niet nodig.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
sorry, ik ben in een mega irritante bui! dat heb je soms he...![]()
en dan kunnen reacties wel eens anders zijn als gedacht
Ik heb uren met mijn koffiezetapparaat gepraat. Ik heb ook al aan mijn bonsai gevraagd of die een goed woordje wilde doen. Maar het mocht niet baten.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ja inderdaad! tijd voor vervanging zegAls er thee gezet wordt en je iets anders wil, dan is er duidelijk iets kapot... Jammer dat die dingen zo lastig te repareren zijn...
Tijd voor iets nieuws! Wel even opletten dat dat nieuwe model betere opties heeft en een simpele en duidelijke gebruiksaanwijzing he
Promotie?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik volg het allemaal niet meer.
Gisteren was ik nog een koe, nu een koffiezetapparaat.
Gaat goed hier
Volgens mij zijn er nog veel meer dingen langs gekomen hoor. Die nog erger zijn dan koeien en koffiezetapparaten.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gaat goed hier
ter kennisgeving aangenomenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een irritante bui is mij niet onbekend nee, maar ik vond die opmerking gewoon niet nodig.
Ik ga nergens van uit, we zien welquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dus er zijn nu wel kansen dat je straks weer onsingle bent.![]()
Of wil je liever nog niet.
[..]
Ik ben erg ontopic hoor.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En eentje die je een trap onder je gat kan geven enz.![]()
Het lijkt nu wel een zoek een koffiedate.
[..]
Grmbl net als die foto gisteren, ZIEN.
Sorry, hij staat op iemands telefoon. Ik zal eens bellen en vragen of ik hem kan krijgen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Link please. Ik heb vandaag nog niet gelachen
Misschien ben je nu van koe naar koffiejufvrouw gepromoveerd. Volgende stap is singlequote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is dat een promotie?
Een koe leeft tenminste nog
Okee, nu ben ik heel benieuwd naar je bonsai...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:39 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb uren met mijn koffiezetapparaat gepraat. Ik heb ook al aan mijn bonsai gevraagd of die een goed woordje wilde doen. Maar het mocht niet baten.
Ik heb er eentje op het oog, maar eerst wil ik natuurlijk wel kijken of het kwaliteitskoffie is.
Voel jij je aangesproken?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gaat goed hier
Ja, koffie met melk. Dan is de koffie belangerijker dan de melk. Dus ja een promotiequote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is dat een promotie?
waarschijnlijk kwam er alleen nog maar wat gepruttel uit! verloren zaak dan!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:39 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb uren met mijn koffiezetapparaat gepraat. Ik heb ook al aan mijn bonsai gevraagd of die een goed woordje wilde doen. Maar het mocht niet baten.
Ik heb er eentje op het oog, maar eerst wil ik natuurlijk wel kijken of het kwaliteitskoffie is.
Maar een koffiezetapparaat is slankquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is dat een promotie?
Is dat niet dat best groot voor een boom ding op een tafeltje?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Okee, nu ben ik heel benieuwd naar je bonsai...
Toffe boom.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Okee, nu ben ik heel benieuwd naar je bonsai...
Uiteraard. Niets belangrijker dan 's morgens een lekker bakje koffie.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
waarschijnlijk kwam er alleen nog maar wat gepruttel uit! verloren zaak dan!![]()
bij die nieuwe eerst ff een paar proefbakkie's vragen en goed proeven, door je mond laten rollen en kijken wat er gebeurt als je flink wat bakkie's achter elkaar zet, of het dan niet begint te sputteren!
Uhu. Maar ik stel voor dat je mij dan voortaan daar niet meer mee lastigvalt.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ter kennisgeving aangenomenik vind dingen ook wel eens niet nodig
ik heb er ook nog een slagroommachine bij, om de koffie mee af te toppenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Uiteraard. Niets belangrijker dan 's morgens een lekker bakje koffie.
Nu ga je te ver. Slagroom.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik heb er ook nog een slagroommachine bij, om de koffie mee af te toppenOok een tip, gelijk erbij regelen, koffie zonder slagroom is als een koe zonder uiers
*roept iets over openbaar forum, vrijheid van reageren en af en toe een relbuiquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Uhu. Maar ik stel voor dat je mij dan voortaan daar niet meer mee lastigvalt.
Dus je neemt ons in de maling dat is niet lief.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja.
Hoewel ik het niet echt erg vind, ik doe maar net alsof
Nee, ik drink nooit koffie met slagroom. Ik hoef ook geen tig apparaten, veel te veel gezeur met die dingen dan.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik heb er ook nog een slagroommachine bij, om de koffie mee af te toppenOok een tip, gelijk erbij regelen, koffie zonder slagroom is als een koe zonder uiers
Ik leef ook zonder koffie. Ik vind koffie viesquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
Deze single leeft al heel haar leven zonder koffie
Insgelijks.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
*roept iets over openbaar forum, vrijheid van reageren en af en toe een relbui![]()
wat goes around, comes around
zolang ze goeie koffie zet en geen zure melk geeft is het primaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus je neemt ons in de maling dat is niet lief.
Geoeg over koeien en koffie tijd voor het volgende onderwerp.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
zolang ze goeie koffie zet en geen zure melk geeft is het prima
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht vindt dat kluts en en adol nu maar moeten kappen en gezellig moeten den
quote:
1tje is genoeg?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, ik drink nooit koffie met slagroom. Ik hoef ook geen tig apparaten, veel te veel gezeur met die dingen dan.
Ik koop wel een bus slagroom dan. Op of geen zin meer, weg ermee dan. En weer een nieuwe als je wel wer zin in slagroom hebt.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
1tje is genoeg?
de meeste Sommige kun je ook wel tegelijk gebruiken
Schijnt wel iets te hebben...
Goei morgen Cuequote:
CGquote:
Met slagroom kan je ook hele andere dingen gebruiken dan bij de koffie.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:54 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik koop wel een bus slagroom dan. Op of geen zin meer, weg ermee dan. En weer een nieuwe als je wel wer zin in slagroom hebt.
Nog freaky dromen die je wilt delen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Hier gaat het wel oke ja. Vet veel gedrromd, maar ook lekker lang geslapen
Meisjes plagen, kusjes vragenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht vindt dat kluts en en adol nu maar moeten kappen en gezellig moeten den
Lang slapen is toch lekker.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Hier gaat het wel oke ja. Vet veel gedrromd, maar ook lekker lang geslapen
* tijnbrein gaat meisjes plagenquote:
Ik werd bijna verkracht.. en uh bijna overreden door vrachtwagen.. en uh een hoop voorbinddildo's in een loods, schoenen die ik moest vangen. Zulks soort dingenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nog freaky dromen die je wilt delen?
Plaag jij mij dan esquote:
ja, op warme appeltaart spuiten he tijn?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met slagroom kan je ook hele andere dingen gebruiken dan bij de koffie.![]()
Kortom een wilde nacht.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik werd bijna verkracht.. en uh bijna overreden door vrachtwagen.. en uh een hoop voorbinddildo's in een loods, schoenen die ik moest vangen. Zulks soort dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |