Mmmmquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
en daarom heb ik dus een koffiemeisjezodat ik geen appeltaarten hoef te neuken
Heb je hem nog?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is niet de reden denk ik zo.
Moet nog geld krijgen van een vriendin.. en we hebben ooit samen met nog een vriendin een voorbinddildo gekocht, maar nooit gebruikt
Zou je ook een man met een voorbind-dildo willen neuken?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
pas 1x gebruikt maar het was erug leuk om een meisje te neuken als een vent
Om het ooit te gaan gebruiken.. Maar al snel werd de vriendschap minder vanuit mijn kant, dus spreek ze eig nooit meer.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
met welk doel?! waarom dat dan gedaan? nu alle ranzige details ook!
ik zal het masjientje een keer langs sturen, als ik het maar wel terug krijg!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oke, dan wil ik het ding wel lenen, broodjes en appeltaart. Ik ben verkocht.
Nop.. die uh vriendin van mij heeft um.quote:
Ik heb het daar wel eens over gehad me een scharrel..quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou je ook een man met een voorbind-dildo willen neuken?
OMFG! Je komt echt zo uit die films lopen he?!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou je ook een man met een voorbind-dildo willen neuken?
Echt? Ben je bi dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Om het ooit te gaan gebruiken.. Maar al snel werd de vriendschap minder vanuit mijn kant, dus spreek ze eig nooit meer.
Ik had niet anders van je verwacht CGquote:
Ik zag de scene een tijdje terug nog, zorgt nog steeds voor een glimlachquote:
In gedachten soms .. in praktijk weet ik het nog nietquote:
Welke films?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
OMFG! Je komt echt zo uit die films lopen he?!
Wat voor beeld heb jij wel niet van mij!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:09 schreef Belsezar het volgende:
Ik had niet anders van je verwacht CG![]()
quote:
\quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
In gedachten soms .. in praktijk weet ik het nog niet
Als vrouw de rollen omdraaien is toch ook een keer leuk. Althans mij lijkt dat een keer leuk om te ervaren.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik heb het daar wel eens over gehad me een scharrel..
Oh die film.quote:
Knuffelzacht weet hoe ik er tegenover staquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:11 schreef Ripley het volgende:
Ik zie mogelijkheden, knuffelzacht
Maar die gedachten gaan dan vrij ver toch - ik heb nooit met een vriendin een voorbinddildo gekocht
Wel gefantaseerd of gedaan dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
\
Ik zie mogelijkheden, knuffelzacht
Maar die gedachten gaan dan vrij ver toch - ik heb nooit met een vriendin een voorbinddildo gekocht
Ik heb bi-seksuele fantasiënenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:12 schreef Adolecens het volgende:
ONTOPIC:
Welke vrouwen čn mannen zijn hier bi-sexueel dan?
Dat geeft dit topic nog meer potentie
Ts begint he.. en ik heb al geantwoordquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:12 schreef Adolecens het volgende:
ONTOPIC:
Vrouwen zijn best leuk...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:12 schreef Adolecens het volgende:
ONTOPIC:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |