Wat lief dat je dat direct zegt.quote:
geen bi-sexuele gevoelens, hoewel ik weleens denk hoe het is om een vent te pijpen, maar de gedachte dat er vervolgens een lichaam aan vast zit, brengt me weer erg snel down-to-earth! dus nee, ik hou het bij vrouwen, daar ben ik beter inquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ts begint he.. en ik heb al geantwoord
Dan kan je gelijk vertellen in hoe verre jij bi bent (of niet)quote:
Mijn voorkeur gaat uit naar vrouwen maar een trio met een man erbij zou ik niet uit de weg gaan. Alleen met een man dat zou ik niet willen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat lief dat je dat direct zegt.
Ik heb persoonlijk wel eens wat geprobeerd en dat was leuk voor een eenmalige gebeurtenis, maar niet voor herhaling vatbaar. Ik hou gewoon teveel van mannen
Ik had er toch een knipoogje achter?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat voor beeld heb jij wel niet van mij!
He laat ook een paar vrouwen voor ons mannen over alsjeblieft.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
Kijk iig al 2 vrouwen die ik kan bekeren
uh...quote:
Ik vergeet mijn pi wel eensquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had er toch een knipoogje achter?
Eigenlijk heb ik wel eens een andere man afgetrokken en hij mij. Dat vond ik toch best wel geil. Maar toch zou ik er liever nog een vrouw bij willen. Overigens ben ik totaal niet aangetrokken tot mannen alleen seksueel.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
Kz BI neigt naar vrouwen
Tijn in gedachte soms BI
Cue in gedachten soms Bi
JB te weinig ervaring met vrouwen
Ripley GEEN BI was voor 1x leuk
Adol wilt alleen maar mannen
MrBox wilt alleen vrouwen
Als er geen lichaam aan vast zou zitten, begeef je je wel heel snel op Elegy-horror-terrein.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
geen bi-sexuele gevoelens, hoewel ik weleens denk hoe het is om een vent te pijpen, maar de gedachte dat er vervolgens een lichaam aan vast zit, brengt me weer erg snel down-to-earth!
Vind het wel knap dat je dat hier zo durft toe te gevenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik wel eens een andere man afgetrokken en hij mij. Dat vond ik toch best wel geil. Maar toch zou ik er liever nog een vrouw bij willen. Overigens ben ik totaal niet aangetrokken tot mannen alleen seksueel.
Dank je voor de samenvatting, ik kon het nog nauwelijks volgen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
Kz BI neigt naar vrouwen
Tijn in gedachte soms BI
Cue in gedachten soms Bi
JB te weinig ervaring met vrouwen
Ripley GEEN BI was voor 1x leuk
Adol wilt alleen maar vrouwen
MrBox wilt alleen vrouwen
trio's met een andere man erbij heb ik ook wel een aantal maal gehad, dat heeft niks met bi zijn te maken, althans, bij mij gebeurde er niks tussen de mannen, maar was het puur om de vrouw te plezierenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat uit naar vrouwen maar een trio met een man erbij zou ik niet uit de weg gaan. Alleen met een man dat zou ik niet willen.
Ik ook. Mannen doen daar vaak zo hysterisch overquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Vind het wel knap dat je dat hier zo durft toe te geven![]()
hoe was geprek trouwens met ouders??
Kijk, dat klinkt goedquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
trio's met een andere man erbij heb ik ook wel een aantal maal gehad, dat heeft niks met bi zijn te maken, althans, bij mij gebeurde er niks tussen de mannen, maar was het puur om de vrouw te plezieren
Waarom zou ik dat niet toegeven? Ik mag dan nog wel maagd zijn maar ik schaam mij er niet voor dat ik iemand anders heb afgetrokken. Ik zou het zo weer doen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Vind het wel knap dat je dat hier zo durft toe te geven![]()
hoe was geprek trouwens met ouders??
hehe, daarom begin ik er ook maar niet aanquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als er geen lichaam aan vast zou zitten, begeef je je wel heel snel op Elegy-horror-terrein.
mannen zijn op dat gebied zoooquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook. Mannen doen daar vaak zo hysterisch over
ik denk dat het verandert als je wat ouder wordt, ik heb er niks op tegen om er nu over te praten wat ik vroeger allemaal gedaan hebquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die wel, ja. De dames in kwestie waren daar altijd uitstekend over te sprekenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
trio's met een andere man erbij heb ik ook wel een aantal maal gehad, dat heeft niks met bi zijn te maken, althans, bij mij gebeurde er niks tussen de mannen, maar was het puur om de vrouw te plezieren
Mooiquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet toegeven? Ik mag dan nog wel maagd zijn maar ik schaam mij er niet voor dat ik iemand anders heb afgetrokken. Ik zou het zo weer doen.
Dat gesprek ging goed. Ze vonden het vervelend voor mij. En ze gaan mij helpen.
Dat kan ook. Maar ik zou wel wat met die andere man doen. Dus samen met een vrouw een man bevredigen en elkaar natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet. Waarom zou je daar hysterisch over doen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
mja, dat vinden ze altijd wel verdomd leuk jaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die wel, ja. De dames in kwestie waren daar altijd uitstekend over te spreken.
Goed om te horenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet toegeven? Ik mag dan nog wel maagd zijn maar ik schaam mij er niet voor dat ik iemand anders heb afgetrokken. Ik zou het zo weer doen.
Dat gesprek ging goed. Ze vonden het vervelend voor mij. En ze gaan mij helpen.
Dankjewelquote:
nog nooit een triootje gehad oid dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:31 schreef Ripley het volgende:
Iedereen denkt altijd dat ik een wild leven heb op het gebied van seks, maar dat valt zo ontzettend mee. Zeker als ik hoor over al die trio's
Ach ik ben nog maagd dus ik kan alleen nog dromen van trio enzo. Maar als ik de kans krijg zou ik dat zeker doen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:31 schreef Ripley het volgende:
Iedereen denkt altijd dat ik een wild leven heb op het gebied van seks, maar dat valt zo ontzettend mee. Zeker als ik hoor over al die trio's
Dus...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
mja, dat vinden ze altijd wel verdomd leuk ja
Mee of tegen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:31 schreef Ripley het volgende:
Iedereen denkt altijd dat ik een wild leven heb op het gebied van seks, maar dat valt zo ontzettend mee.
wanneer wat?!quote:
Ik hoop dat je nu dom speeltquote:
Zou er bijna jaloers op worden als ik het zie. Zou het echt zoveel plezier geven?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:31 schreef Ripley het volgende:
wat je niet kent, mis je nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ik ben nog maagd dus ik kan alleen nog dromen van trio enzo. Maar als ik de kans krijg zou ik dat zeker doen.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nu dom speelt
Ik vond het errug leukquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zou er bijna jaloers op worden als ik het zie. Zou het echt zoveel plezier geven?
Wat? Wil je ook een M-M-V trio??quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zou er bijna jaloers op worden als ik het zie. Zou het echt zoveel plezier geven?
ik weet het niet.. ze zeggen niet voor niks dat de fantasie vaak leuker is dan de werkelijkheidquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
wat je niet kent, mis je niet
gewoon eeuwig maagd blijven, dan mis je de sex ook niet, als het ooit een keer gebeurt
Je klinkt nu net als een vriendin van me die tegen me zei: 'Was ik jou maar, dan wist ik niet wat ik miste en hoefde ik al dat gezeik van relaties en seks niet te doorstaan'.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
wat je niet kent, mis je niet
gewoon eeuwig maagd blijven, dan mis je de sex ook niet, als het ooit een keer gebeurt
Het slaat ook echt nergens opquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je klinkt nu net als een vriendin van me die tegen me zei: 'Was ik jou maar, dan wist ik niet wat ik miste en hoefde ik al dat gezeik van relaties en seks niet te doorstaan'.
Ik kon haar wel een rotschop verkopen op dat moment.
Of een V-M-V trio?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat? Wil je ook een M-M-V trio??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |