Die in Nederland wordt toegepast.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het gaat in feite om Europese wetgeving
[..]
Hoeveel kinderen zouden er verkracht worden zonder een wet?![]()
[..]
De totaalverbieders zijn niet voor rede vatbaar.
Wat een klets zeg. Mensen die het recht eisen om bijvoorbeeld met asbest te werken of een hoer die het recht eist om zonder condoom zaad in d´r mossel op te vangen zijn rijp voor de hulpverlening.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als medewerker eis ik het recht om van een recht af te zien zoals een militair kan kiezen voor gevaarlijke en ongezonde arbeidsomstandigheden. Alleen autistische totaalverbieders snappen de vergelijking niet.
[..]
Ik probeer gewoon te weten te komen waarom je niet voor rede vatbaar bent. Het lijkt me niet dat je zo dom als je nu overkomt geboren bent.quote:Je hebt geen argumenten? Ach, dat wisten we al.
Ik geloof er niets van dat een wet het aantal kinderverkrachtingen significant reduceert. Net zoals de doodstraf het aantal moorden in Amerika significant vermindert.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die in Nederland wordt toegepast.
Jij denkt echt dat dat er minder zouden zijn dan met een wet?
Mijn argumentatie staat als een huis, jij moet rare sprongen maken omdat je er niets tegenin te brengen hebt.quote:Jij bent niet voor rede vatbaar. Je komt met geen enkel zinnig argument, begrijpend lezen is teveel gevraagd en je springt constant van de hak op de tak. Laat de pillen gewoon eens liggen en probeer een tijdje helder te blijven.
Dat is geen argument voor een verbod. Van mij mag iedereen zelf kiezen. .quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat een klets zeg. Mensen die het recht eisen om bijvoorbeeld met asbest te werken of een hoer die het recht eist om zonder condoom zaad in d´r mossel op te vangen zijn rijp voor de hulpverlening.
Ik ben uitstekend voor rede vatbaar. Ik accepteer niet dat mijn vrijheden worden ingeperkt als het niet nodig is. Als er een voor iedereen duidelijke rook-omgeving is waar gewerkt kan worden kan ik er voor kiezen om er wel te werken en de anti-rokers niet. Dan is iedereen blij. De anti-rokers accepteren zo'n oplossing uit principe niet en ze komen met de meest fantastische drogredenen (waaronder een overheid die hun sociale contacten zou moeten regelenquote:[..]
Ik probeer gewoon te weten te komen waarom je niet voor rede vatbaar bent. Het lijkt me niet dat je zo dom als je nu overkomt geboren bent.
Heb je bronnen van je bewering? Volgens jou kan volgens de wet het verkrachten van kinderen dus best legaal gemaakt worden?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van dat een wet het aantal kinderverkrachtingen significant reduceert. Net zoals de doodstraf het aantal moorden in Amerika significant vermindert.
[..]
Mijn argumentatie staat als een huis, jij moet rare sprongen maken omdat je er niets tegenin te brengen hebt.
Dat is wel een argument.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is geen argument voor een verbod. Van mij mag iedereen zelf kiezen. .
[..]
Ik ben uitstekend voor rede vatbaar. Ik accepteer niet dat mijn vrijheden worden ingeperkt als het niet nodig is. Als er een voor iedereen duidelijke rook-omgeving is waar gewerkt kan worden kan ik er voor kiezen om er wel te werken en de anti-rokers niet. Dan is iedereen blij. De anti-rokers accepteren zo'n oplossing uit principe niet en ze komen met de meest fantastische drogredenen (waaronder een overheid die hun sociale contacten zou moeten regelen) om hun zin te krijgen. Ze hebben er niets aan en het lukt ze niet, ze willen gewoon klieren.
Kom jij maar met bronnen dat het verbieden van zaken nut heeft. Aan het druggebruik in de US and A te zien helpt het geen zak.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heb je bronnen van je bewering? Volgens jou kan volgens de wet het verkrachten van kinderen dus best legaal gemaakt worden?
Jouw "argumentatie" is niet eens argumentatie. Het is geneuzel van de bovenste plank. Als er wordt gevraagd om bronnen of argumenten, geef je keer op keer niet thuis.
Nee dat is het niet. Als ik zelfmoord wil plegen is dat mijn zaak, daar heeft een overheid niets mee te maken.quote:
Ze hoeven er geen last van te hebben als ze de juiste keuzes maken. Dan is er ook geen reden om het te verbieden. Dat is fascistisch.quote:Andere mensen accepteren jouw asociale gedrag niet. Zo zeer zelfs dat er wetten voor moeten worden gemaakt omdat figuren als jij zich niet normaal kunnen gedragen.
De illusie dat de meerderheid mag doen en laten wat het wil in een democratie.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:08 schreef Montagui het volgende:
[..]
Wow!? Discutabel? Hoe kom je daar bij? Pure democratie.
Wonderbaarlijk? Pure democratie.
Select? Nee hoor, MEERDERHEID....again, pure democratie.
Hun gewicht tegenaan gooien....tja, once again, meerderheid, need I say more.
USA is lastig te vergelijken met Nederland natuurlijk. Er spelen meerdere factoren dan alleen een wet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kom jij maar met bronnen dat het verbieden van zaken nut heeft. Aan het druggebruik in de US and A te zien helpt het geen zak.
We hebben het er al uitgebreid over gehad en zo werkt het gewoon niet. Er zijn altijd wetten en regels waar je je aan dient te houden.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Als ik zelfmoord wil plegen is dat mijn zaak, daar heeft een overheid niets mee te maken.
[..]
Ze hoeven er geen last van te hebben als ze de juiste keuzes maken. Dan is er ook geen reden om het te verbieden. Dat is fascistisch.
Veel meer, een wet is alleen maar een afspraak. Je kan een afspraak niet opdringen. Mensen maken zelf uit of ze drugs gebruiken of niet. Een wet helpt daar niet tegen. En dat geld ook voor roken in de horeca.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
USA is lastig te vergelijken met Nederland natuurlijk. Er spelen meerdere factoren dan alleen een wet.
Als een wet een afspraak is, dan is het wel een opgelegde afspraak en een afspraak waar men je aan probeert te houden. Het is dus geen vrijblijvende afspraak.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Veel meer, een wet is alleen maar een afspraak. Je kan een afspraak niet opdringen. Mensen maken zelf uit of ze drugs gebruiken of niet. Een wet helpt daar niet tegen. En dat geld ook voor roken in de horeca.
En je hebt nog steeds geen gelijkquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
We hebben het er al uitgebreid over gehad
Mensen maken zelf uit of ze dood willen of drugs willen gebruiken. Wetten helpen daar niet tegen.quote:. Er zijn altijd wetten en regels waar je je aan dient te houden.
Je bent niet verplicht om een rook-kroeg binnen te gaan dus een totaalverbod is niet nodig.quote:Iets ongezonds en overlastgevends verbieden is niet fascistisch. Wellicht in de belevingswereld van junks en verslaafden, maar niet in de realiteit.
En daar gaat het dus fout.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als een wet een afspraak is, dan is het wel een opgelegde afspraak
Succesquote:Een wet kan mensen zeker wel op andere gedachten brengen. Als het legaal zou zijn om belasting te ontduiken, dan zou ik dat bijvoorbeeld meteen gaan doen.
Je hebt er weer niets zinnigs tegen in te brengen.....quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En daar gaat het dus fout.
[..]
Succes
quote:
Die 2,3 argumenten? Die weet ik nog wel.quote:Lees zelf alles nog maar eens terug als je weer helder bent.
Is gelukt. Ik ben tegen en ik wil steeds meer onzin-wetten terug draaien. Ik ben ondertussen zelfs tegen democratie. Wat dat betreft heb je gelijk. Maar het resultaat van denkende mensen is vast niet wat jij in je hoofd hebt.quote:Een wet kan mensen wel aan het denken zetten.
Je word niet ingeperkt. Je wilde toch al niet in mijn kroeg zijn en met een rookverbod nog steeds niet. Rookverbod is nutteloos. Wet afschaffen, Klink aftreden.quote:Een totaalverbod is wel nodig. Als er geen verbod zou zijn, dan word ik aardig beperkt in mijn mogelijkheden vanwege het asociale gedrag van rokers. Dat kan niet de bedoeling zijn.
Omdraaiing bewijslastquote:Ook in verdunde tabaksrook zitten een hele hoop schadelijke stoffen. Aan jou de taak om te bewijzen dat dat geen schadelijk effect heeft op mijn gezondheid.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:48 schreef Halcon het volgende:
Als je ze weet heb je er in elk geval geen zinnige repliek op.
Het is geen verstandige beslissing. Voor argumenten kan je de afgelopen 400 topics teruglezen.quote:Jij bent tegen, anderen nemen een verstandige beslissing
De locaties wilde je toch al niet bezoeken. Ga nou lekker naar een plek waar je wel wilt zijn.quote:Ik word wel ingeperkt. Ik kan immers niet naar bepaalde gelegenheden zonder dat ik word geconfronteerd met asociale rokende mensen.
Ik beweer niets, ik zie geen bewijs voor de stelling van de anti-rokers.quote:Nope, jij beweert/.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |