quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:47 schreef swarmahoer het volgende:
tt is ook een hint voor sommige nijmegenscnewbies
Ik ga ff huiswerk maken en vanavond ff de stad inquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:21 schreef swarmahoer het volgende:
nog tips om mijn avond door te komen
Zomaarquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:40 schreef DaMart het volgende:
Tof, cadeautje van de NS: 2 kaarten om een dag met 40% korting te reizen....
Ik had een voordeelkaart bij de Bruna gekocht om een dag onbeperkt door Nederland te reizen, en daarbij zat een verzoek om wat rvagen te beantwoorden. Dat heb ik dus gedaan. En ik vulde het in, omdat ik nu ook kans maak op een dag onbeperkt eerste klas reizen door heel Nederlandquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Sociaal, dat soort dingen krijgen bij mij een standaard pavlov-rot-op-met-je-kut-enquete-wegklik-reactie
.
" Helpdesk ***, met Sander"....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:02 schreef Sander het volgende:
Ik zit mezelf te Googlen. Voor het gesprek van maandag. Kijken wat ik vind, want zij vinden het vast ook
Dat is oud. En dat Google je?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
" Helpdesk ***, met Sander"....
Nee, damn linkt werkt niet:quote:
1 |
quote:
quote:LastRequest, overview - Hyves.net - Always in touch with your friends - [ Vertaal deze pagina ]
Name: LastRequest. Hangouts: Café XX, Café XX, Café XX. Hangouts are the networks for visitors of bars, ...
Hehe cool, waarvoor?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:37 schreef LastRequest het volgende:
[..]Als je mijn voor- + achternaam googlet vind je me pas onderaan pagina 2.. en dan wel een link naar m'n hyves hahaha.. met de volgende tekst:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |