Daarmee zullen ze wel doelen op vaste ingrediënten, zoals balletjes en stukjes groente of kip bijvoorbeeld. Dat het niet enkel een soort van bouillon is, zoals bij de goedkopere merken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:10 schreef FFnog het volgende:
De mooiste vind ik nog steeds die op een pakje soep...
Soep met ingredienten...
Ja duh, soep zonder ingredienten zal wel nergens naar smaken denk ik...
Ik heb een anti-kalk shampoo.quote:
Begin de dag met een lach!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb een anti-kalk shampoo.![]()
Ik zag, ik lachte, ik kocht hem om mijn ochtendhumeur te verdrijven. En dat werkt nu al twee maanden. Iedere keer dat ik die fles in mijn handen heb moet ik onwillekeurig toch even grinniken.
In Belgie hebben ze de text moeten veranderen naar 'thuis openen' omdat er teveel geopende verpakkingen in de supermarkten stonden.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:06 schreef Conflict het volgende:
Ik erger me meer aan de aanwijzing hoe ik iets moet openen. "Hier openen"... Ik bepaal zelf wel hoe ik een verpakking open, daar heb ik geen hulp bij nodig.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
In Belgie hebben ze de text moeten veranderen naar 'thuis openen' omdat er teveel geopende verpakkingen in de supermarkten stonden.
Precies haar is dood weefsel net als nagels bv.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:31 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Shampoo die je haar 'van binnenuit' herstelt...
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:55 schreef Man-E-Faces het volgende:
"nu vernieuwd!"Soms staat dat echt máánden of zelfs jarenlang op een product.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:16 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb er net zelf een bedacht:
"Water uit betrouwbare bron"
Die vind ik ook altijd zo geniaal ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:39 schreef Koenholio het volgende:
Of bij die reclame van die wc-reiniger of zoiets:
"In je wc verzamelt zich allemaal onhygiënisch vuil! Met dit middel wordt je wc weer hygiënisch schoon!"
Kan iets onhygiënisch schoon zijn? Of hygiënisch vies? Wtf
Ik mag lijen van nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:46 schreef LostnFound het volgende:
dat deze nog niet voorbij is gekomen
[ afbeelding ]
"gaat in je dna zitten"
Ghehe, afgelopen week stond die vraag in nrc.next, in next question ofzo. Het blijkt in principe wel te kunnenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:39 schreef Koenholio het volgende:
"In je wc verzamelt zich allemaal onhygiënisch vuil! Met dit middel wordt je wc weer hygiënisch schoon!"
"Lekker, gemakkelijk en gezond"quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:17 schreef BasementDweller het volgende:
Albert Hein huismerken hebben altijd van die baasteksten
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:21 schreef BasementDweller het volgende:
[ afbeelding ]
OMGGGGG!!!!! HAGELSLAG VAN ECHTE CHOCOLADE. EPIC!
Die is niet zo heel gek. Chocolade mag pas zo heten als het een bepaald percentage aan cacao bevat. De goedkopere merken laag in de schappen halen dat niet. Kijk maar eens naar de naam daarvan, je zult nergens het woord chocolade tegen komen op de verpakking.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:21 schreef BasementDweller het volgende:
[ afbeelding ]
OMGGGGG!!!!! HAGELSLAG VAN ECHTE CHOCOLADE. EPIC!
Da's een grap hoop ik, of is het echt?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:25 schreef kamustra het volgende:
"Zonder toegevoegde suikers" op een appel
Die nephagel vind ik stiekem erg lekker, net als koetjesrepen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die is niet zo heel gek. Chocolade mag pas zo heten als het een bepaald percentage aan cacao bevat. De goedkopere merken laag in de schappen halen dat niet. Kijk maar eens naar de naam daarvan, je zult nergens het woord chocolade tegen komen op de verpakking.
Een verkapte tvpquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's een grap hoop ik, of is het echt?
quote:NIEUW OLVARIT MET ECHTE STUKJES GLAS
Ik kies ook altijd bewust. Onbewust kiezen is volgens mij geen kiezen. Kiezen is een bewuste handeling.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:44 schreef Isegrim het volgende:
Ik kies trouwens altijd bewust. En soms kies ik bewust voor patat met kroketten en mayo.
Je weet dat "ik kies bewust" er alleen op mag staan als er minder zout in zit als in vergelijkbare producten?quote:
Dat ook nog eens.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik kies ook altijd bewust. Onbewust kiezen is volgens mij geen kiezen. Kiezen is een bewuste handeling.
18 pagina's tellende documentatiequote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:28 schreef Isegrim het volgende:
Oh en ik erger me ook aan dat blauwe klavertje en dat 'ik kies bewust'-gedoe want het is uiterst misleidend.
Als je bewusteloos bent heb je niets te kiezen . . .quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik kies ook altijd bewust. Onbewust kiezen is volgens mij geen kiezen. Kiezen is een bewuste handeling.
Omdat veel van die producten waar het op staat helemaal niet zo vreselijk gezond zijn...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
18 pagina's tellende documentatie, waarom misleidend
?
Moest het vreselijk gezond zijn? Waar staat dat dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:54 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Omdat veel van die producten waar het op staat helemaal niet zo vreselijk gezond zijn...
Ja want het een is met bubbels en het ander niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:54 schreef J0ttem het volgende:
Bij de ingrediënten van Coca Cola staat altijd "Sprankelend Water"
Ik bedoel wtf, krijg ik een verschil te zien als ik een glas 'sprankelend' water naast een glas kraanwater zet?![]()
Dat wordt gesuggereerd. Mensen gaan echt niet die webpagina met de werkelijke richtlijnen lezen hoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:00 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Moest het vreselijk gezond zijn? Waar staat dat dan?
Volgens mij is dat het niet en wordt ook koolzuur genoemd.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja want het een is met bubbels en het ander niet.
Heeft er waarschijnlijk mee te maken dat de merknaam Lego niet genoemd mag wordenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:37 schreef Batsnek het volgende:
Ik zag laatst bij de action doosjes 'speelsteentjes' met de tekst 'past op het bekende steentje uit denemarken'. Toch wel erg dat het tegenwoordig zo omslachtig en onzinnig moet allemaal.
Komt doordat het patent op Lego is vervallen, iedereen mag dus zulke blokjes maken. Maar de naam Lego is nog wel steeds een beschermd handelsmerk.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:37 schreef Batsnek het volgende:
Ik zag laatst bij de action doosjes 'speelsteentjes' met de tekst 'past op het bekende steentje uit denemarken'. Toch wel erg dat het tegenwoordig zo omslachtig en onzinnig moet allemaal.
Staat ook op pindakaasquote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:52 schreef Scootmobiel het volgende:
Ja, en soms zie je op de verpakking van chocoladerepen weleens staan: 'Kan sporen van noten bevatten'. Handig om te weten voor mensen die allergisch voor noten zijn, maar tot mijn stomme verbazing heb ik het ook een keer op een reep hazelnotenchocolade zien staan!![]()
Gelukkig zat er toch wel meer hazelnoot in dan alleen sporen daarvan, maar tóch...
Bedankt voor deze waardevolle toevoeging.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:11 schreef enilnomrow het volgende:
Hmm, dit had een heel mooi topic kunnen worden. Is het deels ook wel, maar er worden wel heel veel standaard grappen/opmerkingen gemaakt, zeg.
Dermatologisch getest, sporen van noten, lightproduct bij Big Mac-menu.
Zonde.
http://www.nrcnext.nl/pro(...)_als_hygienisch_vuilquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:39 schreef Koenholio het volgende:
Ik volg dat artikel niet helemaalquote:Op zondag 11 januari 2009 17:28 schreef freiss het volgende:
[..]
http://www.nrcnext.nl/pro(...)_als_hygienisch_vuil
geen idee, maar het zal vast wel beter zijn. Kopen maar.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
waaaat?
Die plus ook, wat nou plus, we weten niet eens wat Q10 is, waarom die plus.
Of met spa en de nierstichting.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:25 schreef the_contract_killer het volgende:
becel pro-activ,no.1 cholesterol verlagend...aanbevolen door de nederlandse hartstichting.
blijkt dus dat becel een "vergoeding" heeft gegeven aan de nederlandse hartstichting zodat ze dat erop mogen zetten met het logo erbij.
en er zijn nog tal van andere merken die je gewoon belazeren op deze manier
Kalkaanslag? Kalk is niet onhygienisch, maar wel vuil. Of zand bijv..?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:39 schreef Koenholio het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |