Is dit bedoeld als reactie op mijn post? Welke woorden bedoel je dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:31 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Als je formele woorden gebruikt, weet dan wel wat de betekenis is. Dit slaat echt alles.
Precies.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:01 schreef Burdie het volgende:
Verzorgingsproducten. Met Q10. Weten wij veel wat Q10 is, maar iedereen koopt het er toch maar om!
Haha, zie je niet vaak inderdaad. Hoe voelt het?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:14 schreef Federer-fan het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik een KLB-topic meemaak waarin de klacht alleen maar bijval krijgt.
Het is een enzym:quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
waaaat?
Die plus ook, wat nou plus, we weten niet eens wat Q10 is, waarom die plus.
WTF!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:25 schreef the_contract_killer het volgende:
becel pro-activ,no.1 cholesterol verlagend...aanbevolen door de nederlandse hartstichting.
blijkt dus dat becel een "vergoeding" heeft gegeven aan de nederlandse hartstichting zodat ze dat erop mogen zetten met het logo erbij.
en er zijn nog tal van andere merken die je gewoon belazeren op deze manier
Ik voel mij kiplekker.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:12 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Haha, zie je niet vaak inderdaad. Hoe voelt het?
Ja, precies. Belachelijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
WTF!!![]()
Dus als ik maar genoeg betaal kan ik zeggen dat chips aanbevolen wordt door de Ned. Hartstichting?
Lekker dan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
dit is dus uitgebreid op tv geweest,zelfs de stichtingen werden gebeld en toen kwamen deze constructies dus aan het licht,en de stichtingen vinden het goed...want het is ook reclame voor hunquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat zijn dan weer conclusies die he-le-maal nergens op slaan. De hartstichting kan er achter staan (na onderzoek), maar een "vergoeding" vragen voor het daadwerkelijke uitdragen door becel.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:55 schreef Man-E-Faces het volgende:
"nu vernieuwd!"Ja, da's nog waar ook. Van Pickwickthee bijvoorbeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:55 schreef Man-E-Faces het volgende:
"nu vernieuwd!"Vroeger was Pampers altijd nieuw en verbeterd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen hadden ze opeens een nieuwe vochtvreter ontwikkelt die echt veel beter vocht vasthield.
Hoe ga je dat dan aan je klanten vertellen!Life is what you make it.
Waarschijnlijk slecht vertaald van "virtually invisible" (vrijwel onzichtbaar).quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:09 schreef Dipkip het volgende:
Zo had je vroeger een make-up spul wat claimde dat het 'virtueel onzichtbaar' was. Iets wat onzichtbaar lijkt te zijn maar het niet is?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:32 schreef Xcalibur het volgende:
Goed topic;.... ik zag pas aspergesaus ofzo, met daarbij de lovende woorden "ook lekker bij asperges"![]()
Ja, zie ik ook weleens. "Dat gaat dan misschien zo bij zo'n bedrijfquote:[...]
Ik zag van de week nog een tube creme ofzo, bij de ingredienten stond serieus "aqua"
Echt?!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:43 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Dat doen ze om het product interessanter te maken![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |