Ghehe, afgelopen week stond die vraag in nrc.next, in next question ofzo. Het blijkt in principe wel te kunnenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:39 schreef Koenholio het volgende:
Of bij die reclame van die wc-reiniger of zoiets:
"In je wc verzamelt zich allemaal onhygiënisch vuil! Met dit middel wordt je wc weer hygiënisch schoon!"
Kan iets onhygiënisch schoon zijn? Of hygiënisch vies? Wtf
"Lekker, gemakkelijk en gezond"quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:17 schreef BasementDweller het volgende:
Albert Hein huismerken hebben altijd van die baasteksten
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:21 schreef BasementDweller het volgende:
[ afbeelding ]
OMGGGGG!!!!! HAGELSLAG VAN ECHTE CHOCOLADE. EPIC!
Die is niet zo heel gek. Chocolade mag pas zo heten als het een bepaald percentage aan cacao bevat. De goedkopere merken laag in de schappen halen dat niet. Kijk maar eens naar de naam daarvan, je zult nergens het woord chocolade tegen komen op de verpakking.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:21 schreef BasementDweller het volgende:
[ afbeelding ]
OMGGGGG!!!!! HAGELSLAG VAN ECHTE CHOCOLADE. EPIC!
Da's een grap hoop ik, of is het echt?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:25 schreef kamustra het volgende:
"Zonder toegevoegde suikers" op een appel
Die nephagel vind ik stiekem erg lekker, net als koetjesrepen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die is niet zo heel gek. Chocolade mag pas zo heten als het een bepaald percentage aan cacao bevat. De goedkopere merken laag in de schappen halen dat niet. Kijk maar eens naar de naam daarvan, je zult nergens het woord chocolade tegen komen op de verpakking.
Een verkapte tvpquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's een grap hoop ik, of is het echt?
quote:NIEUW OLVARIT MET ECHTE STUKJES GLAS
Ik kies ook altijd bewust. Onbewust kiezen is volgens mij geen kiezen. Kiezen is een bewuste handeling.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:44 schreef Isegrim het volgende:
Ik kies trouwens altijd bewust. En soms kies ik bewust voor patat met kroketten en mayo.
Je weet dat "ik kies bewust" er alleen op mag staan als er minder zout in zit als in vergelijkbare producten?quote:
Dat ook nog eens.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik kies ook altijd bewust. Onbewust kiezen is volgens mij geen kiezen. Kiezen is een bewuste handeling.
18 pagina's tellende documentatiequote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:28 schreef Isegrim het volgende:
Oh en ik erger me ook aan dat blauwe klavertje en dat 'ik kies bewust'-gedoe want het is uiterst misleidend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |