quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:15 schreef Sieps het volgende:
Voor de gein opende ik een account op een sex dating site ()
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:16 schreef Biels het volgende:
Voor de gein. Tuurlijk. Je bent gewoon zo'n sneuhaas die IRL geen pussy kan krijgen.
eerder alleen die van hem ken je lachenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:20 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
Ja! Kom maar op met die profielen!
quote:
quote:
Neuh heb er geen , dus trek altijd aan het kortste eind.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:33 schreef Sieps het volgende:
Wel rustig ineens hier, iedereen een profiel aan het maken?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:15 schreef Sieps het volgende:
Voor de gein opende ik een account op Fok om zonder avatar, sig en ondertitel stomme, nietszeggende topics te openen
Klacht: ik kan beter opbokken!
De buurvrouw ofzoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:35 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
Ja, wat een domper, is het zo'n Amerikaanse klotesite. Ik dacht dat we een leuke NL site kregen waar we nog iets grappigs konden tegenkomen... Fail.
Bruin... Denk ik... NIet dat ik me daar ooit geregistreerd heb ofzo hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:41 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Color eye`s : Hazel ... WTF
uhmmm niet dat ik een profiel aan het aanmaken ben... maar wat betekent dat?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:41 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Color eye`s : Hazel ... WTF
uhmmm niet dat ik een profiel aan het aanmaken ben... maar wat betekent dat?
Wel schraal om hem dan twee keer te noemenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:30 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Wat er niet bij verteld wordt is dat er van de 15 :
9 betaalde sex dates
1 travestiet met behaarde benen
3 overgeile homo`s
EN Echo99 gereageerd hebben
Mijn kloon heeft ook een leuk berichtje gestuurdquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:46 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Wel schraal om hem dan twee keer te noemen
3quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:46 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Wel schraal om hem dan twee keer te noemen
sure.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:15 schreef Sieps het volgende:
Voor de gein opende ik een account op een sex dating site ()
Screenshot or it didn't happen.quote:Nu leek mij dat de man-to-vrouw ratio op zo'n site ongeveer 30:1 zou zijn dus erg veel verwachte ik er ook niet van en na 1 keer rond te hebben gekeken ben ik er nooit meer op geweest. Maar toen ik net mijn mail checkte zag ik daar allemaal mailtjes van die site staan, dus ik mijn profiel even checken. Wat blijkt, ik heb een stuk of 15 (!) berichten gekregen van wijfen in nederland van 18 tot 50 die allemaal met mij af willen spreken![]()
Klacht: ik kan niet kiezen
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:16 schreef Biels het volgende:
Voor de gein. Tuurlijk. Je bent gewoon zo'n sneuhaas die IRL geen pussy kan krijgen.
En dan te bedenken dat de 'vrouwen' daar eigenlijk ook mannen zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:15 schreef Sieps het volgende:
Nu leek mij dat de man-to-vrouw ratio op zo'n site ongeveer 30:1
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
sure.
[..]
Screenshot or it didn't happen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |