quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:15 schreef Sieps het volgende:
Voor de gein opende ik een account op een sex dating site ()
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:16 schreef Biels het volgende:
Voor de gein. Tuurlijk. Je bent gewoon zo'n sneuhaas die IRL geen pussy kan krijgen.
eerder alleen die van hem ken je lachenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:20 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
Ja! Kom maar op met die profielen!
quote:
quote:
Neuh heb er geen , dus trek altijd aan het kortste eind.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:33 schreef Sieps het volgende:
Wel rustig ineens hier, iedereen een profiel aan het maken?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:15 schreef Sieps het volgende:
Voor de gein opende ik een account op Fok om zonder avatar, sig en ondertitel stomme, nietszeggende topics te openen
Klacht: ik kan beter opbokken!
De buurvrouw ofzoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:35 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
Ja, wat een domper, is het zo'n Amerikaanse klotesite. Ik dacht dat we een leuke NL site kregen waar we nog iets grappigs konden tegenkomen... Fail.
Bruin... Denk ik... NIet dat ik me daar ooit geregistreerd heb ofzo hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:41 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Color eye`s : Hazel ... WTF
uhmmm niet dat ik een profiel aan het aanmaken ben... maar wat betekent dat?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:41 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Color eye`s : Hazel ... WTF
uhmmm niet dat ik een profiel aan het aanmaken ben... maar wat betekent dat?
Wel schraal om hem dan twee keer te noemenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:30 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Wat er niet bij verteld wordt is dat er van de 15 :
9 betaalde sex dates
1 travestiet met behaarde benen
3 overgeile homo`s
EN Echo99 gereageerd hebben
Mijn kloon heeft ook een leuk berichtje gestuurdquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:46 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Wel schraal om hem dan twee keer te noemen
3quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:46 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Wel schraal om hem dan twee keer te noemen
sure.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:15 schreef Sieps het volgende:
Screenshot or it didn't happen.quote:Nu leek mij dat de man-to-vrouw ratio op zo'n site ongeveer 30:1 zou zijn dus erg veel verwachte ik er ook niet van en na 1 keer rond te hebben gekeken ben ik er nooit meer op geweest. Maar toen ik net mijn mail checkte zag ik daar allemaal mailtjes van die site staan, dus ik mijn profiel even checken. Wat blijkt, ik heb een stuk of 15 (!) berichten gekregen van wijfen in nederland van 18 tot 50 die allemaal met mij af willen spreken![]()
Klacht: ik kan niet kiezen
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:16 schreef Biels het volgende:
Voor de gein. Tuurlijk. Je bent gewoon zo'n sneuhaas die IRL geen pussy kan krijgen.
En dan te bedenken dat de 'vrouwen' daar eigenlijk ook mannen zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:15 schreef Sieps het volgende:
Nu leek mij dat de man-to-vrouw ratio op zo'n site ongeveer 30:1
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
sure.
[..]
Screenshot or it didn't happen.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wat TS niet weet is dat het waarschijnlijk allemaal mannen zijn die hem een berichtje hebben gestuurd
?quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:53 schreef Dussie het volgende:
Ik ben weleens benieuwd of er iemand ooit een date gemaakt heeft via zo'n site als bijvoorbeeld www.sexprofielen.nl
Heb echt het idee dat deze site alleen maar willen dat je inbeld en een computer de antwoorden terug laat sturen of zit ik mis??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
Wat fijn dat je je daarvoor geregistreerd hebtquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:39 schreef a10 het volgende:
die is wel nieuw maar wel een goede vind ik..
iddquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:09 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Wat fijn dat je je daarvoor geregistreerd hebt
Wat een paupersite.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:39 schreef a10 het volgende:
www.onlinenu.nl die is wel nieuw maar wel een goede vind ik..
quote:Op woensdag 11 maart 2009 01:47 schreef sitting_elfling het volgende:
sowieso, mensen die internet gebruiken om pussy te krijgen.
Ik had het dus ook over jouw jaquote:
je hoeft ook niet te kiezen neuk ze gewoon allemaal.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:15 schreef Sieps het volgende:
Nu leek mij dat de man-to-vrouw ratio op zo'n site ongeveer 30:1 zou zijn dus erg veel verwachte ik er ook niet van en na 1 keer rond te hebben gekeken ben ik er nooit meer op geweest. Maar toen ik net mijn mail checkte zag ik daar allemaal mailtjes van die site staan, dus ik mijn profiel even checken. Wat blijkt, ik heb een stuk of 15 (!) berichten gekregen van wijfen in nederland van 18 tot 50 die allemaal met mij af willen spreken![]()
Je hebt mijn eerste lach van de dag veroorzaakt, geniaalquote:
En daar open je een account voor?quote:Op maandag 16 maart 2009 01:32 schreef Mitchel01 het volgende:
Naar mijn imening is dat sexprofielen.nl pure oplichting. De vrouwen willen niets, geven niets prijs en je blijft maar onbenullige mailtjes a 80ct per minuut sturen. Antwoord op vragen krijg je ook niet. Volgens mij gewoon een aantal meiden die betaald worden om je terug te mailen.
Wat me ook opvalt is dat je de vrouwen die je mailt op welk uur dan ook, bijna meteen reageren op je mail, of het nou 11:00 of 03:00 is....
Wie weet meer over deze site?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 96% gewijzigd door leolinedance op 16-03-2009 17:31:03 ]
Echt serieus... na hoevel mailtjes begon je te twijfelen?quote:Op maandag 16 maart 2009 01:32 schreef Mitchel01 het volgende:
Naar mijn imening is dat sexprofielen.nl pure oplichting. De vrouwen willen niets, geven niets prijs en je blijft maar onbenullige mailtjes a 80ct per minuut sturen. Antwoord op vragen krijg je ook niet. Volgens mij gewoon een aantal meiden die betaald worden om je terug te mailen.
Wat me ook opvalt is dat je de vrouwen die je mailt op welk uur dan ook, bijna meteen reageren op je mail, of het nou 11:00 of 03:00 is....
Wie weet meer over deze site?
quote:Op maandag 16 maart 2009 14:03 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Echt serieus... na hoevel mailtjes begon je te twijfelen?
Met een telefoon moet je toch ook betalen om berichtjes te versturenquote:Op maandag 16 maart 2009 14:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]maakt het uit.. t is toch al kansloos dat je moet betalen om berichtjes te sturen
Straathoerenquote:Op woensdag 11 maart 2009 02:01 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik had het dus ook over jouw jaEchte bikkels halen de ladies van de straat
![]()
![]()
Ik ben ook benieuwd...kan er niet iemand een paar van die sites reviewen?quote:Op maandag 16 maart 2009 13:27 schreef Jim.Beam het volgende:
Wat zijn een beetje goede sites in dat genre? Heb ook wel zin in een date.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zodoende.![]()
quote:(C) Marcel Roubos (P)(Y) zegt (18:55):
*waneer ben jij jarig
haangel 10-04 EMERY 17-04 GROEZ \o/ zegt (18:56):
*23 april'D
(C) Marcel Roubos (P)(Y) zegt (18:56):
*ik 3 april
(C) Marcel Roubos (P)(Y) zegt (18:57):
*1966
quote:(C) Marcel Roubos (P)(Y) zegt (19:00):
*ik heb nog nooit een vriendinetje gehat in mijn leven mijn eerste moet ik nog krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meneer is millieubewust!![]()
![]()
ik ben ook lid daar wel mooie site hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:39 schreef a10 het volgende:
www.onlinenu.nl die is wel nieuw maar wel een goede vind ik..
Jij bent zo'n naieve vogel die denkt dat dat allemaal echte wijven zijn die er op wachten om van jou een veeg te krijgen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:15 schreef Sieps het volgende:
Nu leek mij dat de man-to-vrouw ratio op zo'n site ongeveer 30:1 zou zijn dus erg veel verwachte ik er ook niet van en na 1 keer rond te hebben gekeken ben ik er nooit meer op geweest. Maar toen ik net mijn mail checkte zag ik daar allemaal mailtjes van die site staan, dus ik mijn profiel even checken. Wat blijkt, ik heb een stuk of 15 (!) berichten gekregen van wijfen in nederland van 18 tot 50 die allemaal met mij af willen spreken![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:30 schreef hanglul het volgende:
reminds me of:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zodoende.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jammer, die link werkt niet....quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:40 schreef de_boswachter het volgende:
www.geilenegerinnendiebijjebankstelpassen.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |