Slowchats zijn er om gezellig te zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:25 schreef HeatWave het volgende:
Adhv het Feedback topic even een algemene, en voor Papi.Chulo in het bijzonder geldende, waarschuwing + toch kudo's. Post gewoon normaal mee, ga niet lopen trollen en baggeren om het baggeren.
toch netjesquote:
fix het danquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:59 schreef Papi.Chulo het volgende:
IK WAS HELEMAAL NIET DE LAATSTE, SLOTJE DAN MAAR
ho there tigerquote:
dacht het niet hequote:Waar we Papi.Chulo steeds meer waarderen
[quote Op vrijdag 9 januari 2009 14:25 schreef HeatWave het volgende:quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:03 schreef Papi.Chulo het volgende:
kudo's + propz Stokslagen en anale penetratie voor Papi
hoeft heul geen nieuwequote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:02 schreef Friday12 het volgende:
wie vraagt om slotje en start nieuwe
zelf te lui voor![]()
stokslagen kan ik mee leven, maar als jij hem anaal gaat penetreren ben ik wegquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
stokslagen kan ik mee leven, maar als jij hem anaal gaat penetreren ben ik weg
ja zeg maar dat die het even moet halen, ik heb ook nog wel wat doosjes sigaren liggenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
moeten eigenlijk van die sigaren hebben die erwin toen had
balmoral ofzo
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
met dat kan het prima
jij snapt em.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
met dat kan het prima
maar die ruiken naar paardenshitquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:06 schreef Runx het volgende:
[..]
ja zeg maar dat die het even moet halen, ik heb ook nog wel wat doosjes sigaren liggen
ikke niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
stokslagen kan ik mee leven, maar als jij hem anaal gaat penetreren ben ik weg
jezelf proberen omhoog te werken in de OP is noiot mooiquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:06 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
Omdat ik zo'n mooie openingspost heb gemaakt
schapen of die schaap van een kutuser.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:09 schreef Runx het volgende:
[..]wat zeg jij dan ik doe schapen ... Bôh
sommige wel iddquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
maar die ruiken naar paardenshit
zie uw e-mailquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:11 schreef Runx het volgende:
[..]
sommige wel idd, maar zeg tegen erwin dat die het even moet halen
wat een loser manquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:09 schreef crazy987 het volgende:
Bankrover wil geld storten bij overvallen bank
dat een schaap slimmer is dan de kutuser dat is het verschilquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:10 schreef crazy987 het volgende:
[..]
schapen of die schaap van een kutuser.
wat is het verschil ?
ach, kan je hem misschien nog leuke dingen laten doenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:11 schreef Runx het volgende:
[..]
dat een schaap slimmer is dan de kutuser dat is het verschil![]()
smsen jullie ook elkaar als je een antwoord opelkaar heb gereplyed op een forum??quote:
yup altijdquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:18 schreef tripack het volgende:
[..]
smsen jullie ook elkaar als je een antwoord opelkaar heb gereplyed op een forum??en daarna een belletje dat je hebt gesmst
etc.
je vergeet rooksignalen, en de postduifquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:18 schreef tripack het volgende:
[..]
smsen jullie ook elkaar als je een antwoord opelkaar heb gereplyed op een forum??en daarna een belletje dat je hebt gesmst
etc.
rooksignalen voor een blinde allochtoonquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je vergeet rooksignalen, en de postduif
je hebt toch ook een neus ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:23 schreef Runx het volgende:
[..]
rooksignalen voor een blinde allochtoon![]()
ja iddquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Zo, tijd om af te bouwen. Bijna weekend.
ja daarmee ruik ik me zelf , en elke keer wordt bevestigd dat ik stinkquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:25 schreef Runx het volgende:
[..]
ja daarmee ruk ik me zelf , en elke keer wordt bevestigd dat ik stink![]()
gvd wat is die rechter lekkerquote:
wordquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
gvd wat is die rechter lekker
dat die rechter lekker isquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:27 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg ik ken weinig Slang hoor. vertaling aub!
oktoberfest is da place 2 bequote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Eensquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Vrouwen die zuipen = een grote afknapperquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oktoberfest is da place 2 be![]()
echt ik wil daar naartoe!
heul nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:31 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Vrouwen die zuipen = een grote afknapper
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:31 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
dat vinden mannen niet hoor!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:31 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:30 schreef renedis het volgende:
mensen ik ga ! tot ziens en waarschijnlijk tot maandag!
byeeeeeeeeeeeee!
Later Renequote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:30 schreef renedis het volgende:
byeeeeeeeeeeeee!
later rene, en houdt die hand uit de broek tijdens het rijdenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:30 schreef renedis het volgende:
byeeeeeeeeeeeee!
ja man ik wil daar ook echt een keer, lijkt me echt vetquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oktoberfest is da place 2 be![]()
echt ik wil daar naartoe!
heb je nog lekkere sma'tjes in je msn ?quote:
jullie doen toch niet aan carpoolen hoop ik ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
later rene, en houdt die hand uit de broek tijdens het rijden
neeuh hoeft niet altijd hoarquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:31 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
zat, en op hyvesquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
heb je nog lekkere sma'tjes in je msn ?
whahahquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jullie doen toch niet aan carpoolen hoop ik ?
idd oktoberfest, en daarna door naar zweden.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:32 schreef Runx het volgende:
[..]
ja man ik wil daar ook echt een keer, lijkt me echt vet![]()
oh hell noquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jullie doen toch niet aan carpoolen hoop ik ?
hahah goed plan, ze noemen je niet voor niks de man achter de geniale plannen alleen wie is de bobquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd oktoberfest, en daarna door naar zweden.
even een plaatje hoe zweden eruit ziet
[ afbeelding ]
van links naar rechts:quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
das heul verquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:36 schreef Runx het volgende:
[..]
hahah goed plan, ze noemen je niet voor niks de man achter de geniale plannen alleen wie is de bobof gaan we daar schapen zoeken en gaan we die berijden naar zweden
rijden ??? Miles high club FTW!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:36 schreef Runx het volgende:
[..]
hahah goed plan, ze noemen je niet voor niks de man achter de geniale plannen alleen wie is de bobof gaan we daar schapen zoeken en gaan we die berijden naar zweden
van links naar rechts:quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:36 schreef Papi.Chulo het volgende:
van links naar rechts, al gedaan, al gedaan, al gedaan, al gedaan, al gedaan
hhahahah niccee, maar ben jij al lid danquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
rijden ??? Miles high club FTW!
nicequote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nee dat niet, maar wat nog niet is kan nog komen natuurlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:39 schreef Runx het volgende:
[..]
hhahahah niccee, maar ben jij al lid dan
Zou ik niet in Tsjechie op vakantie gaan als ik jou was.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:31 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
whehehehehehehehe LEUK!!!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
van links naar rechts:
in je dromen, in je dromen, in je dromen, in je dromen, in je dromen, in je dromen
die rechter dan als eerstquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
van links naar rechts:
zou d'r doen, zou d'r doen, zou d'r doen, zou d'r doen, zou d'r doen, zou d'r doen
ok oktoberfest, tsjechie, zweden it isquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:40 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zou ik niet in Tsjechie op vakantie gaan als ik jou was.
van links naar rechts:quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
van links naar rechts:
in je dromen, in je dromen, in je dromen, in je dromen, in je dromen, in je dromen
hahah ja worden we meteen lid , moeten wel wel een grote vliegtuig hebben met een paar wc's , en je moet mij een seintje geven als we op de magische hoogte zitten want ik kan die tv niet lezenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee dat niet, maar wat nog niet is kan nog komen natuurlijk
JA HAJRHAJKDHASJKHAHHAHAHAHHH wousquote:
okquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
JA HAJRHAJKDHASJKHAHHAHAHAHHH wous
Welkom!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:47 schreef WhiteLightning het volgende:
sorry ik was even fappen! ik ben er weer
gelukt ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:47 schreef WhiteLightning het volgende:
sorry ik was even fappen! ik ben er weer
uiteraard. ik had even wat uitgeprintquote:
pics?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
uiteraard. ik had even wat uitgeprint
voorwaarden miles high club ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
uiteraard. ik had even wat uitgeprint
# Call your local travel agent and book a flight to wherever, it doesn't matter. Hint: you'll have a better chance if it's a red-eye.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:50 schreef Runx het volgende:
[..]
voorwaarden miles high club ?die ken ik uit het hoofd
ik weet het neit hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
en wat zei je "opshouten bokkelul" ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:55 schreef crazy987 het volgende:
lol.
we hebben hier zo`n gast rondlopen, vergelijk em maar met kutuser.
hij is irritant
gelooft hij niet dat ik een programma kan schrijven zonder een studie.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:52 schreef Runx het volgende:
[..]
# Call your local travel agent and book a flight to wherever, it doesn't matter. Hint: you'll have a better chance if it's a red-eye.
# Get to the gate early and seek out a cute solo traveler (like yourself) that looks like they left their inhibitions back at home, were they belong.
# Be ready to negotiate your seat assignment for one closer to your unsuspecting passenger. Hint: don't offer your blanket and pillows, because you'll need them, ok!
# Wait for the movie to start before you start your own movie (if you know what I mean). You don't want to get arrested for indecent exposure aboard an airline. Trust me.
# Before you start your aerial pleasures, make sure you are at least 5,280ft AGL (a mile high above the earth), just to make it official.
# And of course, don't forget to share this intimate experience with us at MileHighClub.com through our Tales of the Mile High Club section.
Good Luck, and we hope you enjoy your flight!
nice ava WLquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en wat zei je "opshouten bokkelul" ?
laat je het hem zienquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:55 schreef crazy987 het volgende:
lol.
we hebben hier zo`n gast rondlopen, vergelijk em maar met kutuser.
hij is irritant
gelooft hij niet dat ik een programma kan schrijven zonder een studie.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik weet het neit hoorwel goed maar ken beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mwaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en wat zei je "opshouten bokkelul" ?
en als alles gebeurt is natuurlijk op hun site postenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zet je wel aan het denken zoiets heh
al gedaanquote:
vervelendquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:59 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mwa
die gast die wordt hier door iedereen uitgekaffert.
maar is ook echt een irritante gozer.
bemoeit zich overal mee
ja zoiets had ik al gedacht jaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:57 schreef Runx het volgende:
[..]
nice ava WL, nu moet ik je geilen , sorry
op je ava dan
omg fap fap .quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja zoiets had ik al gedacht jaals je nog eens kijkt
niet zeuren gewoon fappenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
blond is niet mijn first choice jeweet
ahzoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
blond is niet mijn first choice jeweet
lekkerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:05 schreef Droxz.nl het volgende:
Fysio weer gehad, eindelijk echt VAKANTIE!!!!!!!![]()
* Droxz.nl zet kratten bier neer!
relax, ik moet tot 17.00quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:08 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik moet nog 15 minuten
ik meot nog 20 minutenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:09 schreef Runx het volgende:
[..]
relax, ik moet tot 17.00en daarna weeeeekend
, mijn schapen staan al te springen
werksequote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik meot nog 20 minuten
maar ik meot morgen ook nog werken![]()
vanavond hel bij ons , ik ga maken dat ik weg komquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik meot nog 20 minuten
maar ik meot morgen ook nog werken![]()
jij ookquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:18 schreef crazy987 het volgende:
na jongens
ik ben er van tussen
laters
prettig weekend mensen
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:18 schreef crazy987 het volgende:
na jongens
ik ben er van tussen
laters
prettig weekend mensen
Latersquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:16 schreef WhiteLightning het volgende:
Mensen ik ga afsluiten. bedankt weer voor deze week!
Uiteraard allemaal een goed en losgeslagen weekend gewenst![]()
runx sterkte voor vanavond![]()
tot maandag allemaal!
niet schelde met kk, dan moet runx huilenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
@runx, dat vuile kk reflectieverslag slaat ook helemaal nergens op
WTF , wattan ? ik ga hem niet maken tot dat die leeraar gaat zeiken, wat die gaat vergetenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
@runx, dat vuile kk reflectieverslag slaat ook helemaal nergens op
ja kloptquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:20 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
niet schelde met kk, dan moet runx huilen
gvd, ik stuur die wous net een mailquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:21 schreef Runx het volgende:
[..]
WTF , wattan ? ik ga hem niet maken tot dat die leeraar gaat zeiken, wat die gaat vergeten
kerel, doe eens niet zo nep manquote:
ok naaaisquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
gvd, ik stuur die wous net een mail
ik had gezegt: moet ik het reflectieverslag zo maken als in de map staat, want dat slaat helemaal nergens op. Zo nee, hoe dan wel ?
en, wanneer moet het reflectieverslag worden ingeleverd, bij het eindgesprek, of mag het ook de dagen daarna nog?
die beatboxerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:23 schreef Runx het volgende:
[..]
ok naaaisnu wachten wat die terg stuurt, welke leraar heb je ?
whahahahahquote:
ik bedoel jurgens hequote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:24 schreef Runx het volgende:
[..]
whahahahah![]()
idd we moeten vragen hoe die dat doet
ja dat begreep ikquote:
eerder een honkbal knuppel op je hoofdquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:27 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
daarom juistmedeleven met deze kkzielepoot
niks medeleven , wereld is hardquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:27 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
daarom juistmedeleven met deze kkzielepoot
dude, dat wil die juistquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
eerder een honkbal knuppel op je hoofd![]()
gossiepossiequote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
eerder een honkbal knuppel op je hoofd![]()
je moeder, die heeft het pas hardquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:29 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
gast, de wereld is hard... de kindjes in afrika, die hebben het pas hard..
wat doe je hier dan, ga ze helpenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:29 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
gast, de wereld is hard... de kindjes in afrika, die hebben het pas hard..
Nog 1x en dan zeg ik het niet meer hoor, ik heb geen moederquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:30 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
je moeder, die heeft het pas harddie kinderen in afrika zijn al dik zat
das kut manquote:
wattan ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:50 schreef Friday12 het volgende:
arme runx
Ligt aan de filequote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:50 schreef Runx het volgende:
[..]
das kut manhoe lang ben je onderweg dan als je om gaat ?
das lelijk man, allemaal verspilde tijdquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:51 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ligt aan de filemaar minstens 30 minuten als ik gewoon door kan scheuren
In gister hadden ze het asfalt gejat stond er 2 uur vertraging
ja voor even, was wel bang hoarquote:
dat zuigtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:51 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ligt aan de filemaar minstens 30 minuten als ik gewoon door kan scheuren
In gister hadden ze het asfalt gejat stond er 2 uur vertraging
das wel weer relax, alleen nadeel van de bus vind ik, de tijden en dat ze laat kunnen komen , en over volle bussenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dat zuigt![]()
ik ben gelukkig met de bus die over een busbaan rijd langs de files heen
mijn bus is thuis net bij het begin en vanaf me werk ookquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:57 schreef Runx het volgende:
[..]
das wel weer relax, alleen nadeel van de bus vind ik, de tijden en dat ze laat kunnen komen , en over volle bussen
Dat is echt niet normaal...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:53 schreef Runx het volgende:
[..]
das lelijk man, allemaal verspilde tijd, misschien kan je filedaten
Whahaha PWND!!! ze dist je sukkolquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:12 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat was duidelijk tegen mij bedoeld
Nouw en ze dist jou ook dus....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:15 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Whahaha PWND!!! ze dist je sukkol [ afbeelding ]
Hey Leannequote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:25 schreef Leanne het volgende:
[..]
Hoi Moozzie, heb je last van je persoonlijkheden?![]()
Maar ze bedoelde mij ze heeft gewoon moeite ons uit elkaar te houdenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:26 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Zie je kneus ze vind mij wel aardig![]()
Dude ga je eigen vrienden zoeken doei doeiquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Maar ze bedoelde mij ze heeft gewoon moeite ons uit elkaar te houden![]()
haai Moozzie!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:26 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey Leanne![]()
huh waar heb je het over???
Tijd niet gezien hier
Hoe gaat het ermee?
Zie je kneus ze vind mij wel aardig![]()
Vroeger kwam je nog wel eens langs huppelenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:29 schreef Leanne het volgende:
[..]
haai Moozzie!
Ja, ik ben ook niet altijd hier in grtdojw
Maar t gaat goed! En met jou??
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:34 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey
Ja maar ik ga maar eens naar huis
Staat alleen wel 13.5 kilometer file![]()
welkequote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:35 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ik wou nog wel naar de film
Word een filmpje later denk ik
Yes man volgens mijquote:
Nu heb je der weggepest mongoolquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:31 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Vroeger kwam je nog wel eens langs huppelen
Met mij gaat het ook goed, zie je toch
Snoepjes??quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:49 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je bedoeld die lekkere snoepjes bij het ontbijt?
Ja vergeten
maar dat maakt toch niet uit
fijn weekend en renedis heb je niets te doen ofzowquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:30 schreef Sgele het volgende:
* Sgele gaat nu pas naar huis
fijn weekend iedereen!
ik moest en zou die foto vinden.. want ik wist 100% zeker dat het nep was en van die site af komt! (die site is namelijk erg populair in Zweden en ik ken nogal wat Zweedse mensenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
fijn weekend en renedis heb je niets te doen ofzow
liever jij dan ikquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:46 schreef renedis het volgende:
[..]
ik moest en zou die foto vinden.. want ik wist 100% zeker dat het nep was en van die site af komt! (die site is namelijk erg populair in Zweden en ik ken nogal wat Zweedse mensen)
zit wat dinge te doen en ondertussen te fokkenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:40 schreef Mjahtogh het volgende:
En waarom ben je eigenmlijk nu nog wakker als je niet aant werk bent?
Ach tis wat. Ik mag morgen en zondag ook weer nachtje doenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik kom net thuis en ik móést gewoon even fokken
Morgen om 10 uur moet ik weer werken
Ik heb een verneukt slaapritme dat is echt kut, toch maar ff erin duiken en nog wat uurtjes meepikkenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:49 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Ach tis wat. Ik mag morgen en zondag ook weer nachtje doen
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:02 schreef Sm0keZ het volgende:
Godverdomme..
Ik ga nóóit meer de hele avond Hertog Jan Grand Prestiges drinken! Wat ben ik vernaggeld zeg
SGELE !!!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:45 schreef Sgele het volgende:
[..]Grand Prestige is wel lekker!
![]()
Ik ben godverdomme pas nu wakkerBeetje ziek enzo
Fijn weekend allemaal![]()
je zou niet on komen van het weekendquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:19 schreef Papi.Chulo het volgende:
GUESS WHOOOOZ BACKKKK NIGGERSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Godsammequote:
quote:roses are #FF0000
violets are #0000FF
all my base
are belong to you
Daarom staat het er ook specifiek bijquote:Op zondag 11 januari 2009 20:04 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
lmao.. ik ben geen computer nerd.. echt niet..
dank jequote:Op zondag 11 januari 2009 20:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Daarom staat het er ook specifiek bij![]()
voor je baggerdag!
zat bij mn schoonmoeder in huis.. allemaal "visite" en zo.. not fun!quote:
je bent al bijna een lijk johquote:Op zondag 11 januari 2009 21:19 schreef Crazy-p het volgende:
volgens mij ben ik nog steeds ziek
net voor de lol mn temperatuur opgenomen.. 35.9..
ach tuurlijk niet..quote:
Mwa valt mee...niks bijzondersquote:Op maandag 12 januari 2009 00:15 schreef Runx het volgende:
kijk weer een nais vrouwtje , maar denk dat het een kloon ishttp://fotoboek.fok.nl/ADame
Mogguhquote:Op maandag 12 januari 2009 07:28 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Goedemorgen!!! Al iemand aanwezig?
Nicequote:Op maandag 12 januari 2009 07:51 schreef Sgele het volgende:
hey p00p!
nee ik ben gewoon al bijna op het werkeven stukje lopen nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |