Slowchats zijn er om gezellig te zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:25 schreef HeatWave het volgende:
Adhv het Feedback topic even een algemene, en voor Papi.Chulo in het bijzonder geldende, waarschuwing + toch kudo's. Post gewoon normaal mee, ga niet lopen trollen en baggeren om het baggeren.
toch netjesquote:
fix het danquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:59 schreef Papi.Chulo het volgende:
IK WAS HELEMAAL NIET DE LAATSTE, SLOTJE DAN MAAR
ho there tigerquote:
dacht het niet hequote:Waar we Papi.Chulo steeds meer waarderen
[quote Op vrijdag 9 januari 2009 14:25 schreef HeatWave het volgende:quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:03 schreef Papi.Chulo het volgende:
kudo's + propz Stokslagen en anale penetratie voor Papi
hoeft heul geen nieuwequote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:02 schreef Friday12 het volgende:
wie vraagt om slotje en start nieuwe
zelf te lui voor![]()
stokslagen kan ik mee leven, maar als jij hem anaal gaat penetreren ben ik wegquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
stokslagen kan ik mee leven, maar als jij hem anaal gaat penetreren ben ik weg
ja zeg maar dat die het even moet halen, ik heb ook nog wel wat doosjes sigaren liggenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
moeten eigenlijk van die sigaren hebben die erwin toen had
balmoral ofzo
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
met dat kan het prima
jij snapt em.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
met dat kan het prima
maar die ruiken naar paardenshitquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:06 schreef Runx het volgende:
[..]
ja zeg maar dat die het even moet halen, ik heb ook nog wel wat doosjes sigaren liggen
ikke niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
stokslagen kan ik mee leven, maar als jij hem anaal gaat penetreren ben ik weg
jezelf proberen omhoog te werken in de OP is noiot mooiquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:06 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
Omdat ik zo'n mooie openingspost heb gemaakt
schapen of die schaap van een kutuser.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:09 schreef Runx het volgende:
[..]wat zeg jij dan ik doe schapen ... Bôh
sommige wel iddquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
maar die ruiken naar paardenshit
zie uw e-mailquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:11 schreef Runx het volgende:
[..]
sommige wel idd, maar zeg tegen erwin dat die het even moet halen
wat een loser manquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:09 schreef crazy987 het volgende:
Bankrover wil geld storten bij overvallen bank
dat een schaap slimmer is dan de kutuser dat is het verschilquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:10 schreef crazy987 het volgende:
[..]
schapen of die schaap van een kutuser.
wat is het verschil ?
ach, kan je hem misschien nog leuke dingen laten doenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:11 schreef Runx het volgende:
[..]
dat een schaap slimmer is dan de kutuser dat is het verschil![]()
smsen jullie ook elkaar als je een antwoord opelkaar heb gereplyed op een forum??quote:
yup altijdquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:18 schreef tripack het volgende:
[..]
smsen jullie ook elkaar als je een antwoord opelkaar heb gereplyed op een forum??en daarna een belletje dat je hebt gesmst
etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |