jij ookquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:18 schreef crazy987 het volgende:
na jongens
ik ben er van tussen
laters
prettig weekend mensen
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:18 schreef crazy987 het volgende:
na jongens
ik ben er van tussen
laters
prettig weekend mensen
Latersquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:16 schreef WhiteLightning het volgende:
Mensen ik ga afsluiten. bedankt weer voor deze week!
Uiteraard allemaal een goed en losgeslagen weekend gewenst![]()
runx sterkte voor vanavond![]()
tot maandag allemaal!
niet schelde met kk, dan moet runx huilenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
@runx, dat vuile kk reflectieverslag slaat ook helemaal nergens op
WTF , wattan ? ik ga hem niet maken tot dat die leeraar gaat zeiken, wat die gaat vergetenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
@runx, dat vuile kk reflectieverslag slaat ook helemaal nergens op
ja kloptquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:20 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
niet schelde met kk, dan moet runx huilen
gvd, ik stuur die wous net een mailquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:21 schreef Runx het volgende:
[..]
WTF , wattan ? ik ga hem niet maken tot dat die leeraar gaat zeiken, wat die gaat vergeten
kerel, doe eens niet zo nep manquote:
ok naaaisquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
gvd, ik stuur die wous net een mail
ik had gezegt: moet ik het reflectieverslag zo maken als in de map staat, want dat slaat helemaal nergens op. Zo nee, hoe dan wel ?
en, wanneer moet het reflectieverslag worden ingeleverd, bij het eindgesprek, of mag het ook de dagen daarna nog?
die beatboxerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:23 schreef Runx het volgende:
[..]
ok naaaisnu wachten wat die terg stuurt, welke leraar heb je ?
whahahahahquote:
ik bedoel jurgens hequote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:24 schreef Runx het volgende:
[..]
whahahahah![]()
idd we moeten vragen hoe die dat doet
ja dat begreep ikquote:
eerder een honkbal knuppel op je hoofdquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:27 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
daarom juistmedeleven met deze kkzielepoot
niks medeleven , wereld is hardquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:27 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
daarom juistmedeleven met deze kkzielepoot
dude, dat wil die juistquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
eerder een honkbal knuppel op je hoofd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |