hahah ja worden we meteen lid , moeten wel wel een grote vliegtuig hebben met een paar wc's , en je moet mij een seintje geven als we op de magische hoogte zitten want ik kan die tv niet lezenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee dat niet, maar wat nog niet is kan nog komen natuurlijk

JA HAJRHAJKDHASJKHAHHAHAHAHHH wousquote:

okquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
JA HAJRHAJKDHASJKHAHHAHAHAHHH wous

Welkom!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:47 schreef WhiteLightning het volgende:
sorry ik was even fappen! ik ben er weer

gelukt ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:47 schreef WhiteLightning het volgende:
sorry ik was even fappen! ik ben er weer

uiteraard. ik had even wat uitgeprintquote:

pics?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
uiteraard. ik had even wat uitgeprint

voorwaarden miles high club ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
uiteraard. ik had even wat uitgeprint

# Call your local travel agent and book a flight to wherever, it doesn't matter. Hint: you'll have a better chance if it's a red-eye.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:50 schreef Runx het volgende:
[..]
voorwaarden miles high club ?die ken ik uit het hoofd

ik weet het neit hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt

en wat zei je "opshouten bokkelul" ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:55 schreef crazy987 het volgende:
lol.
we hebben hier zo`n gast rondlopen, vergelijk em maar met kutuser.
hij is irritant
gelooft hij niet dat ik een programma kan schrijven zonder een studie.

quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:52 schreef Runx het volgende:
[..]
# Call your local travel agent and book a flight to wherever, it doesn't matter. Hint: you'll have a better chance if it's a red-eye.
# Get to the gate early and seek out a cute solo traveler (like yourself) that looks like they left their inhibitions back at home, were they belong.
# Be ready to negotiate your seat assignment for one closer to your unsuspecting passenger. Hint: don't offer your blanket and pillows, because you'll need them, ok!
# Wait for the movie to start before you start your own movie (if you know what I mean). You don't want to get arrested for indecent exposure aboard an airline. Trust me.
# Before you start your aerial pleasures, make sure you are at least 5,280ft AGL (a mile high above the earth), just to make it official.
# And of course, don't forget to share this intimate experience with us at MileHighClub.com through our Tales of the Mile High Club section.
Good Luck, and we hope you enjoy your flight!

nice ava WLquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en wat zei je "opshouten bokkelul" ?

laat je het hem zienquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:55 schreef crazy987 het volgende:
lol.
we hebben hier zo`n gast rondlopen, vergelijk em maar met kutuser.
hij is irritant
gelooft hij niet dat ik een programma kan schrijven zonder een studie.

quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik weet het neit hoorwel goed maar ken beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

mwaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en wat zei je "opshouten bokkelul" ?

en als alles gebeurt is natuurlijk op hun site postenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zet je wel aan het denken zoiets heh

al gedaanquote:

vervelendquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:59 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mwa
die gast die wordt hier door iedereen uitgekaffert.
maar is ook echt een irritante gozer.
bemoeit zich overal mee

ja zoiets had ik al gedacht jaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:57 schreef Runx het volgende:
[..]
nice ava WL, nu moet ik je geilen , sorry
op je ava dan

omg fap fap .quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja zoiets had ik al gedacht jaals je nog eens kijkt

niet zeuren gewoon fappenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
blond is niet mijn first choice jeweet

ahzoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
blond is niet mijn first choice jeweet

lekkerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:05 schreef Droxz.nl het volgende:
Fysio weer gehad, eindelijk echt VAKANTIE!!!!!!!![]()
* Droxz.nl zet kratten bier neer!

relax, ik moet tot 17.00quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:08 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik moet nog 15 minuten

ik meot nog 20 minutenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:09 schreef Runx het volgende:
[..]
relax, ik moet tot 17.00en daarna weeeeekend
, mijn schapen staan al te springen

werksequote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik meot nog 20 minuten
maar ik meot morgen ook nog werken![]()

vanavond hel bij ons , ik ga maken dat ik weg komquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik meot nog 20 minuten
maar ik meot morgen ook nog werken![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |