rustig aan met het dansjequote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:10 schreef Smash-it het volgende:
Goeiemorgen! Morgen eindelijk verhuizen! Mijn rug is goed genoeg! Ik doe even een dansje.
Jealousy is a bitch.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier moet ik heeeeeel erg hard lachen!![]()
![]()
Hoi welkom!![]()
Ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Is dat die van de eettent op Kreta?
Zelfs hier is het mooiquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:47 schreef versabommie het volgende:
ssssssssssssssssssssssooooooooooowww het is me nu fucking mooi hier.. de zon schijnt nu op al die besneeuwde meuk.. let wel het sneeuwt nog steeds af en toe dus dat blijft wel liggen dit weekend![]()
maar waanzinnig mooi gezicht nu!
Verbaas je!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:05 schreef Noek het volgende:
Morning. Zo ook maar eens naar uitzending gemist.
Hoe dan ook. Ik zit er net in. Ik prijs alvast hun lef. Misschien is het pure domheid maar ze gaan wel gewoon eventjes. Dat vind ik alvast bewonderingswaardig. Straks ga ik ze afzeiken hoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verbaas je!
Eerst even wat dingetjes doen en dan ga ik vanmiddag even naar de update kijken.
quote:
Wij zijn echt buren hč?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:15 schreef blomst het volgende:
hopelijk zien we hier de zon ook verschijnen, maar voor nu zit die goed verstopt, en is het hier grijs.
Was ie er al?quote:
Het blijft een leuke hobby voor je hé Bolle om mensen af te zeiken.........quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:01 schreef Dementor het volgende:
Wat een figuur die buurjongen, ik heb die uitzending al eens eerder gezien.
Op een gegeven moment staan ze voor de concurrent te werken terwijl hun eigen toko gesloten blijft.![]()
Je had alleen maar hoeven scrollen hč. En Tssskquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Was ie er al?![]()
En ik heb nog wel snel even 2 pagina's terug gebladerd
En toch heb ik nog geen vrijdag gevoelquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je had alleen maar hoeven scrollen hč. En Tssskeen beetje mijn groundhogplaatje posten.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jealousy is a bitch.
God wat heb ik heerlijk geslapen.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:48 schreef Juud79 het volgende:
Mijn kerst was geweldig. Een gezellige tweede kerstdag met opa, oma, mams, broer en Tom. Maar het was vooral enorm fijn om het met mijn Tom te vieren. Naast al die andere mooie dagen die we samen hebben.
Ow en er lagen twee pakjes voor mij onder de boom.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze hebben we beiden al een paar weken om.![]()
[ afbeelding ]
edit;quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:57 schreef Juud79 het volgende:
Hebben jullie nog iets leuks gekregen?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Het blijft een leuke hobby voor je hé Bolle om mensen af te zeiken.........
dat jochie heeft meer lef en humor is zijn pink dan jij in je hele lijf........
jij zit gewwoon op een zak geld van je Pa te wachten........
ook stoer hoor.....
dan moet je niet sip kijken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wij zijn echt buren hč?![]()
Alhoewel, wij hadden wel water vanmorgen.
nee die studie heb ik al achter de rug schat...... in de avonduren ná mijn werk.....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wie zeikt nu wie af?
Iedereen hier in dit topic lacht om deze gast en ik zou er niet om mogen lachen?![]()
Sta jij op het punt om een studie af te ronden, ik dacht het niet.
Verwijt een ander dan niet niets van zijn of haar leven te maken.
En dat vloeken mag je achterwege laten.
Wat noem jij een studie? ;')quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:34 schreef FANN het volgende:
[..]
nee die studie heb ik al achter de rug schat...... in de avonduren ná mijn werk.....
maar ga gewoon lekker verder om jezelf voor schut te zetten.......
mij best hoor..... ik lig er ook niet wakker van......
groetjes
weer hé
misschien tot later.........
Oh het gaat mij opeens voor de wind en dat kan ze niet hebben.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:35 schreef Copycat het volgende:
Ik snap die hele beef niet, hoor.
Ik heb het idee dat jullie elk woord van elkaar op een weegschaal leggen en zo negatief als mogelijk interpreteren.
Opsterlandquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:33 schreef blomst het volgende:
[..]
dan moet je niet sip kijken.
Welk gedeelte woon jij?
ik val onder de gemeente heerenveen.
ze zei beef...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:35 schreef Copycat het volgende:
Ik snap die hele beef niet, hoor.
Ik heb het idee dat jullie elk woord van elkaar op een weegschaal leggen en zo negatief als mogelijk interpreteren.
Mjah maar ik zal er maar over ophouden voordat er weer een modje of admin langskomt die niet ziet wie er precies begon en ik voor het gemak weer een ban aan mijn broek krijg.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:37 schreef versabommie het volgende:
hey... vrijdag.. de sfeert zitter al goe in zien ik
We wachten nog ff op Gert en CarOquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En toch heb ik nog geen vrijdag gevoel
oh, nu voel ik het ookquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:37 schreef versabommie het volgende:
hey... vrijdag.. de sfeert zitter al goe in zien ik
wanneer is de bbq?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
oh, nu voel ik het ook![]()
*blij is dat ik niet terug lees
Ga toch weg man.......quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh het gaat mij opeens voor de wind en dat kan ze niet hebben.
Iedereen moet het schijnbaar even kut hebben in zijn of haar leven.
Met deze kou?quote:
Ja, dat dacht ik al.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:38 schreef blomst het volgende:
[..]
dan zijn we echt buren, ik werk in opsterland
Zoals ik al zei jealousy is a bitch.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga toch weg man.......![]()
je weet van gekkigheid niet meer hoe je je eruit moet lullen.......
koop nog een paar oorbellen ofzo.... dan kan je die verkering nog effe rekken
en dan Juud er ook nog een leuk schatkistje aan over als het weer over is........
En terrasverwarmingquote:
Maar da's met vuur enzo toch? Ga je gewoon wat dichterbij zitten.quote:
Nee hoor schat, zij zijn al gestoordquote:
ow ben je bang voor een ban Bolle.......quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mjah maar ik zal er maar over ophouden voordat er weer een modje of admin langskomt die niet ziet wie er precies begon en ik voor het gemak weer een ban aan mijn broek krijg.
Laten we het maar gezellig houden.
Blijft koudquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maar da's met vuur enzo toch? Ga je gewoon wat dichterbij zitten.
ssttt, straks denkt hij ook al dat je jaloers bent omdat je Griek niet op fok postquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ow ben je bang voor een bang Bolle.......
nou ik niet hoor....... ik hoef geen kusjes heen en weer te posten naar diegene die een paar meter verder op zit, jij blijkbaar wel........ dus hoe zielig ben jij dan........?
enne alle Mods zijn van harte uitgenodigd hoor........
De mods zijn uiteraard van harte uitgenodigd.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ow ben je bang voor een bang Bolle.......
nou ik niet hoor....... ik hoef geen kusjes heen en weer te posten naar diegene die een paar meter verder op zit, jij blijkbaar wel........ dus hoe zielig ben jij dan........?
enne alle Mods zijn van harte uitgenodigd hoor........
Jezus, Fann. Laat ze toch lekker genieten van elkaar en hun verliefdheid. Ik weet er allemaal het fijne niet van en dat boeit me ook totaal niet, maar dit komt wel heel erg over als de kift.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:40 schreef FANN het volgende:
Ga toch weg man.......![]()
je weet van gekkigheid niet meer hoe je je eruit moet lullen.......
koop nog een paar oorbellen ofzo.... dan kan je die verkering nog effe rekken
en dan Juud er ook nog een leuk schatkistje aan over als het weer over is........
Heb een dak boven mijn hoofd, maar daar is het dan ook wel mee gezegt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Hé jij, hoe is het? Ga je al up up up?
o ja......... da's natuurlijk ook weer zo zielig voor mij, had ik nog niet aan gedacht........quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:43 schreef blomst het volgende:
[..]
ssttt, straks denkt hij ook al dat je jaloers bent omdat je Griek niet op fok post
ja, dat kan niet missen hequote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al.Ik denk zelfs te weten wáár.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee hoor schat, zij zijn al gestoord
Ow hahahaha, nou ga ik m posten ook. Voorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Blijft koud![]()
Of jij moet tegen me aankruipen
Dak had je al. Je moet hoger.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb een dak boven mijn hoofd, maar daar is het dan ook wel mee gezegt.
Zo eindelijk iemand die het door heeft.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jezus, Fann. Laat ze toch lekker genieten van elkaar en hun verliefdheid. Ik weet er allemaal het fijne niet van en dat boeit me ook totaal niet, maar dit komt wel heel erg over als de kift.
Hij zei Jezus tegen je!quote:
ik zat te wachten op die reaktie van jou maar wat Cc zegt......... ze weet er het fijne niet van.......quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zo eindelijk iemand die het door heeft.
Thank you jesus.
Haha, ik mis ook altijd alles.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:39 schreef HiDiHo het volgende:
oh, nu voel ik het ook![]()
*blij is dat ik niet terug lees
Je bent me voor.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:49 schreef Noek het volgende:
En als je dan weer klaar bent, dan hebben jullie het er morgen, overmorgen en over maanden nog over.
kunnen jullie geen motelletje boeken?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zat te wachten op die reaktie van jou maar wat Cc zegt......... ze weet er het fijne niet van.......
dus die vlieger gaat niet op jongeman......
zo en nu ben ik wel weer klaar met je.......
Goed zo.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zat te wachten op die reaktie van jou maar wat Cc zegt......... ze weet er het fijne niet van.......
dus die vlieger gaat niet op jongeman......
zo en nu ben ik wel weer klaar met je.......
Flat is niets voor mijquote:
Er zijn heul geen knaken meer!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:48 schreef versabommie het volgende:
Nieuw beroep in deze tijd van recessie... schandknaak!
Nah!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:51 schreef blomst het volgende:
[..]
succes
Onee, je zit ik vertrek te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |