dan moet je niet sip kijken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wij zijn echt buren hè?
Alhoewel, wij hadden wel water vanmorgen.

nee die studie heb ik al achter de rug schat...... in de avonduren ná mijn werk.....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wie zeikt nu wie af?
Iedereen hier in dit topic lacht om deze gast en ik zou er niet om mogen lachen?
Sta jij op het punt om een studie af te ronden, ik dacht het niet.
Verwijt een ander dan niet niets van zijn of haar leven te maken.
En dat vloeken mag je achterwege laten.

Wat noem jij een studie? ;')quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:34 schreef FANN het volgende:
[..]
nee die studie heb ik al achter de rug schat...... in de avonduren ná mijn werk.....
maar ga gewoon lekker verder om jezelf voor schut te zetten.......
mij best hoor..... ik lig er ook niet wakker van......
groetjes
weer hé
misschien tot later.........

Oh het gaat mij opeens voor de wind en dat kan ze niet hebben.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:35 schreef Copycat het volgende:
Ik snap die hele beef niet, hoor.
Ik heb het idee dat jullie elk woord van elkaar op een weegschaal leggen en zo negatief als mogelijk interpreteren.

Opsterlandquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:33 schreef blomst het volgende:
[..]
dan moet je niet sip kijken.
Welk gedeelte woon jij?
ik val onder de gemeente heerenveen.

ze zei beef...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:35 schreef Copycat het volgende:
Ik snap die hele beef niet, hoor.
Ik heb het idee dat jullie elk woord van elkaar op een weegschaal leggen en zo negatief als mogelijk interpreteren.

Mjah maar ik zal er maar over ophouden voordat er weer een modje of admin langskomt die niet ziet wie er precies begon en ik voor het gemak weer een ban aan mijn broek krijg.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:37 schreef versabommie het volgende:
hey... vrijdag.. de sfeert zitter al goe in zien ik

We wachten nog ff op Gert en CarOquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En toch heb ik nog geen vrijdag gevoel

oh, nu voel ik het ookquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:37 schreef versabommie het volgende:
hey... vrijdag.. de sfeert zitter al goe in zien ik

wanneer is de bbq?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
oh, nu voel ik het ook
*blij is dat ik niet terug lees

Ga toch weg man.......quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh het gaat mij opeens voor de wind en dat kan ze niet hebben.
Iedereen moet het schijnbaar even kut hebben in zijn of haar leven.

Met deze kou?quote:

Ja, dat dacht ik al.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:38 schreef blomst het volgende:
[..]
dan zijn we echt buren, ik werk in opsterland
 Ik denk zelfs te weten wáár.
  Ik denk zelfs te weten wáár.

Zoals ik al zei jealousy is a bitch.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga toch weg man.......
je weet van gekkigheid niet meer hoe je je eruit moet lullen.......
koop nog een paar oorbellen ofzo.... dan kan je die verkering nog effe rekken
en dan Juud er ook nog een leuk schatkistje aan over als het weer over is........

En terrasverwarmingquote:

Maar da's met vuur enzo toch? Ga je gewoon wat dichterbij zitten.quote:

Nee hoor schat, zij zijn al gestoordquote:

ow ben je bang voor een ban Bolle.......quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mjah maar ik zal er maar over ophouden voordat er weer een modje of admin langskomt die niet ziet wie er precies begon en ik voor het gemak weer een ban aan mijn broek krijg.
Laten we het maar gezellig houden.

Blijft koudquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maar da's met vuur enzo toch? Ga je gewoon wat dichterbij zitten.

ssttt, straks denkt hij ook al dat je jaloers bent omdat je Griek niet op fok postquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ow ben je bang voor een bang Bolle.......
nou ik niet hoor....... ik hoef geen kusjes heen en weer te posten naar diegene die een paar meter verder op zit, jij blijkbaar wel........ dus hoe zielig ben jij dan........?
enne alle Mods zijn van harte uitgenodigd hoor........

De mods zijn uiteraard van harte uitgenodigd.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ow ben je bang voor een bang Bolle.......
nou ik niet hoor....... ik hoef geen kusjes heen en weer te posten naar diegene die een paar meter verder op zit, jij blijkbaar wel........ dus hoe zielig ben jij dan........?
enne alle Mods zijn van harte uitgenodigd hoor........

Jezus, Fann. Laat ze toch lekker genieten van elkaar en hun verliefdheid. Ik weet er allemaal het fijne niet van en dat boeit me ook totaal niet, maar dit komt wel heel erg over als de kift.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:40 schreef FANN het volgende:
Ga toch weg man.......
je weet van gekkigheid niet meer hoe je je eruit moet lullen.......
koop nog een paar oorbellen ofzo.... dan kan je die verkering nog effe rekken
en dan Juud er ook nog een leuk schatkistje aan over als het weer over is........

Heb een dak boven mijn hoofd, maar daar is het dan ook wel mee gezegt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Hé jij, hoe is het? Ga je al up up up?

o ja......... da's natuurlijk ook weer zo zielig voor mij, had ik nog niet aan gedacht........quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:43 schreef blomst het volgende:
[..]
ssttt, straks denkt hij ook al dat je jaloers bent omdat je Griek niet op fok post

ja, dat kan niet missen hequote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al.Ik denk zelfs te weten wáár.

quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee hoor schat, zij zijn al gestoord

Ow hahahaha, nou ga ik m posten ook. Voorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Blijft koud
Of jij moet tegen me aankruipen

CarO
  CarO  
    (en jou dan nu in dit geval
  (en jou dan nu in dit geval  )
 ) 

Dak had je al. Je moet hoger.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb een dak boven mijn hoofd, maar daar is het dan ook wel mee gezegt.

Zo eindelijk iemand die het door heeft.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jezus, Fann. Laat ze toch lekker genieten van elkaar en hun verliefdheid. Ik weet er allemaal het fijne niet van en dat boeit me ook totaal niet, maar dit komt wel heel erg over als de kift.

.
 .  

Hij zei Jezus tegen je!quote:

ik zat te wachten op die reaktie van jou maar wat Cc zegt......... ze weet er het fijne niet van.......quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zo eindelijk iemand die het door heeft.
Thank you jesus.

Haha, ik mis ook altijd alles.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:39 schreef HiDiHo het volgende:
oh, nu voel ik het ook
*blij is dat ik niet terug lees

Je bent me voor.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:49 schreef Noek het volgende:
En als je dan weer klaar bent, dan hebben jullie het er morgen, overmorgen en over maanden nog over.

kunnen jullie geen motelletje boeken?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zat te wachten op die reaktie van jou maar wat Cc zegt......... ze weet er het fijne niet van.......
dus die vlieger gaat niet op jongeman......
zo en nu ben ik wel weer klaar met je.......

Goed zo.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zat te wachten op die reaktie van jou maar wat Cc zegt......... ze weet er het fijne niet van.......
dus die vlieger gaat niet op jongeman......
zo en nu ben ik wel weer klaar met je.......

Flat is niets voor mijquote:

Er zijn heul geen knaken meer!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:48 schreef versabommie het volgende:
Nieuw beroep in deze tijd van recessie... schandknaak!

Nah!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:51 schreef blomst het volgende:
[..]
succes
Onee, je zit ik vertrek te kijken.

.
 .

Duitse?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:52 schreef Copycat het volgende:
En ondertussen ben ik aan het schrijven over knakworsten.

Nee. Oer-Hollandsche.quote:

ik ben er nog zo 1 die terugrekenen doetquote:

godverde... eerst beef nu knakworsten.. door jouw gelul wor ik dadelijk zo vet als bagger!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:52 schreef Copycat het volgende:
En ondertussen ben ik aan het schrijven over knakworsten.

Daar ben ik mee gekapt, daar word je immers niet vrolijker van.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:56 schreef versabommie het volgende:
ik ben er nog zo 1 die terugrekenen doet

En nu ook nog Euroknallers van MacD.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:57 schreef versabommie het volgende:
godverde... eerst beef nu knakworsten.. door jouw gelul wor ik dadelijk zo vet als bagger!

een schandtweeeurovijftig klinkt voor geen meter!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar ben ik mee gekapt, daar word je immers niet vrolijker van.
Maar eigenlijk word je dan dus een Euroknaller.

Nee joh, krijg je weeën van.quote:

Ach ja, ik heb ze nu niet gekeken. Wie is de mol jeweets.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee joh, krijg je weeën van.
Zo klaar. Ik vond ze wel koddig, die André met vriendin.
 En ik krijg altijd last van plaatsvervangende schaamte enzo
 En ik krijg altijd last van plaatsvervangende schaamte enzo  

De mol!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb ze nu niet gekeken. Wie is de mol jeweets.En ik krijg altijd last van plaatsvervangende schaamte enzo

Maar ja, ik ben nog te schijterig om een studie op te pakken omdat ik bang ben weer iets te kiezen wat het net niet is. Dus wie ben ik.

Was leuk he?! En een on-boeiende eruit de eerste aflevering, prettig!quote:

Aw.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar ja, ik ben nog te schijterig om een studie op te pakken omdat ik bang ben weer iets te kiezen wat het net niet is. Dus wie ben ik.

laat maar Juud....... als je aan één iemand uitleg moet vragen is het aan je vriendje,quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:04 schreef Juud79 het volgende:
Fann, waarom praat jij ineens zo naar over mij, heb ik je iets misdaan?

Orthopedagogiekquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Aw.
Je bent een bang meiske en ik snap dat wel. Aan welke richting zit je te denken, mop?

Ja daag, zo kom je er niet mee weg. Jij sneert naar mij en dat is nergens voor nodig. Ik heb jou niets misdaan, dus dan hoef je ook niet naar over mij te spreken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:11 schreef FANN het volgende:
[..]
laat maar Juud....... als je aan één iemand uitleg moet vragen is het aan je vriendje,
daar laat ik het liever bij......

Hmmm, klinkt wel als jouw ding. Waar zit de rem, behalve bang zijn dat het tegenvalt? Wat kan er tegenvallen?quote:

Graag gedaan hoor. Zo ben ik.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:13 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ja! Dank je, het ligt dus niet aan mij.

hotmail is zooooooooooooo 2001quote:

Oh, Welke hippe e-mail moet ik hebben zodat ik eens flink indruk kan maken ergens?quote:

toch gmail. al was het maar dat die relayen vanuit outlook op elk ipquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh, Welke hippe e-mail moet ik hebben zodat ik eens flink indruk kan maken ergens?

Oh, die heb ik. Geen flauw idee wat het adres was. Zie! Ik ben gewoon 2001.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
toch gmail. al was het maar dat die relayen vanuit outlook op elk ip

John de mol.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
De mol!
Maar ik denk dat het John is.
 Nou hij was wel verdacht actief met niks ja. toch denk ik meer aan Dennis of Rick.
  Nou hij was wel verdacht actief met niks ja. toch denk ik meer aan Dennis of Rick. 

Moet ik je een invite sturen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:18 schreef Noek het volgende:
Oh, die heb ik. Geen flauw idee wat het adres was. Zie! Ik ben gewoon 2001.

John stond heel stom te doen bij een camera in de scheepswerf.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
John de mol.Nou hij was wel verdacht actief met niks ja. toch denk ik meer aan Dennis of Rick.
Staat een mooie theorie in het moltopic hier.

Dennis of Rick! Dat zijn ook mijn verdachten. Dan zijn ze het hoogstwaarschijnlijk dus niet, want ik volg dit programma echt al jáááááren en ik heb het nog nooit, echt nooit, goed gehad!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:20 schreef debuurvrouw het volgende:
toch denk ik meer aan Dennis of Rick. Staat een mooie theorie in het moltopic hier.

met een beetje creme, en daarna wassenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:20 schreef Smash-it het volgende:
Toen mijn haar nog blond was, maakte het nooit uit als je per ongeluk een beetje verf op je voorhoofd smeerde.
*bruin voorhoofd heeft..
Is het vrouwenvragenuurtje al begonnen? Hoe krijg ik dit eraf?

Ik heb ook ooit eens zo'n gmail aangemaakt, jaren geleden, maar ik heb het adres maar een paar keer gebruikt, weet ook niet meer wat t was. Heb al jarenlang dezelfde hotmail account, werkt eigenlijk allemaal prima en heb hem nu gekoppeld aan Windows Live Mail, dat werkt ideaal.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:18 schreef Noek het volgende:
[..]

hihi vintage!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:18 schreef Noek het volgende:
[..]

Dan ben je happy, hip ende happening!quote:

ow.......als je het dan écht persé wil weten vond ik het een behoorlijk zielige post van jullie....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:14 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja daag, zo kom je er niet mee weg. Jij sneert naar mij en dat is nergens voor nodig. Ik heb jou niets misdaan, dus dan hoef je ook niet naar over mij te spreken.

Billendoekjes, pampers is tha best! Ook ideaal voor ondergekliederde broertjes met balpen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:20 schreef Smash-it het volgende:
Toen mijn haar nog blond was, maakte het nooit uit als je per ongeluk een beetje verf op je voorhoofd smeerde.
*bruin voorhoofd heeft..

Nou, doe maar dan. Ik kan wel wat avontuur gebruiken want ik wilde eigenlijk net gaan strijken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan ben je happy, hip ende happening!

Dat ik het stom ga vinden ofzo. Of saai. Of dat ik er (zoals zoveel) na twee jaar wel op uitgekeken ben. en ik kan me gewoon niet veroorloven weer een keuze niet af te maken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Hmmm, klinkt wel als jouw ding. Waar zit de rem, behalve bang zijn dat het tegenvalt? Wat kan er tegenvallen?

PM me even een mailadres dat wél werkt!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:24 schreef Noek het volgende:
Nou, doe maar dan. Ik kan wel wat avontuur gebruiken want ik wilde eigenlijk net gaan strijken.

Gmailquote:

Maar wat zijn de alternatieven? Eerlijk, voor zover ik je "ken", lijkt het me wel echt iets voor jou. Niet dat mijn mening er gek veel toe doet maar toch.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat ik het stom ga vinden ofzo. Of saai. Of dat ik er (zoals zoveel) na twee jaar wel op uitgekeken ben. en ik kan me gewoon niet veroorloven weer een keuze niet af te maken.

Uhm ik kreeg net zoveel pm's terug.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:22 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.......als je het dan écht persé wil weten vond ik het een behoorlijk zielige post van jullie....
en dan te bedenken dat jullie dat waarschijnlijk met zijn tweetjes hebben zitten te bespreken
en in één kamer zitten te posten, ja sorry dat vind ik ik behoorlijk sneu
en wat de rest aangaat........ dat moet je maar even aan die Bolle vragen........
want die begon gisteren over iemand waar hij nou nét niet over had moeten beginnen.
Aangezien ik zo'n 30 pm'tjes per dag van hem kreeg en heb gezegd dat ie een keer moest
kappen met die shit en ik mijn PM heb dichtgegooid was ie ineens niet zo blij meer met me
en nog een héleboel meer......... maar daar gaan we het hier nu even niet over hebben als
je het niet erg vindt, want daar zijn ook andere mensen bij betrokken........
en voor de rest heb ik gewoon eerlijk gezegd een pleuris hekel aan jou vriendje

Met shampoo of zeep toch? tenminste dat doe ik altijd wel gewoon. Ja ik ben een natural brunette maar nature gave me greyquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:20 schreef Smash-it het volgende:
*bruin voorhoofd heeft..
 En anders heeft het kruidvat speciaal doekjes daarvoor. alhoewel ik me realiseer dat dit nu wat laat is voor je
  En anders heeft het kruidvat speciaal doekjes daarvoor. alhoewel ik me realiseer dat dit nu wat laat is voor je   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |