Dak had je al. Je moet hoger.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb een dak boven mijn hoofd, maar daar is het dan ook wel mee gezegt.

Zo eindelijk iemand die het door heeft.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jezus, Fann. Laat ze toch lekker genieten van elkaar en hun verliefdheid. Ik weet er allemaal het fijne niet van en dat boeit me ook totaal niet, maar dit komt wel heel erg over als de kift.

.
 .  

Hij zei Jezus tegen je!quote:

ik zat te wachten op die reaktie van jou maar wat Cc zegt......... ze weet er het fijne niet van.......quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zo eindelijk iemand die het door heeft.
Thank you jesus.

Haha, ik mis ook altijd alles.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:39 schreef HiDiHo het volgende:
oh, nu voel ik het ook
*blij is dat ik niet terug lees

Je bent me voor.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:49 schreef Noek het volgende:
En als je dan weer klaar bent, dan hebben jullie het er morgen, overmorgen en over maanden nog over.

kunnen jullie geen motelletje boeken?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zat te wachten op die reaktie van jou maar wat Cc zegt......... ze weet er het fijne niet van.......
dus die vlieger gaat niet op jongeman......
zo en nu ben ik wel weer klaar met je.......

Goed zo.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zat te wachten op die reaktie van jou maar wat Cc zegt......... ze weet er het fijne niet van.......
dus die vlieger gaat niet op jongeman......
zo en nu ben ik wel weer klaar met je.......

Flat is niets voor mijquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |