ow ben je bang voor een ban Bolle.......quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mjah maar ik zal er maar over ophouden voordat er weer een modje of admin langskomt die niet ziet wie er precies begon en ik voor het gemak weer een ban aan mijn broek krijg.
Laten we het maar gezellig houden.
Blijft koudquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maar da's met vuur enzo toch? Ga je gewoon wat dichterbij zitten.
ssttt, straks denkt hij ook al dat je jaloers bent omdat je Griek niet op fok postquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ow ben je bang voor een bang Bolle.......
nou ik niet hoor....... ik hoef geen kusjes heen en weer te posten naar diegene die een paar meter verder op zit, jij blijkbaar wel........ dus hoe zielig ben jij dan........?
enne alle Mods zijn van harte uitgenodigd hoor........
De mods zijn uiteraard van harte uitgenodigd.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ow ben je bang voor een bang Bolle.......
nou ik niet hoor....... ik hoef geen kusjes heen en weer te posten naar diegene die een paar meter verder op zit, jij blijkbaar wel........ dus hoe zielig ben jij dan........?
enne alle Mods zijn van harte uitgenodigd hoor........
Jezus, Fann. Laat ze toch lekker genieten van elkaar en hun verliefdheid. Ik weet er allemaal het fijne niet van en dat boeit me ook totaal niet, maar dit komt wel heel erg over als de kift.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:40 schreef FANN het volgende:
Ga toch weg man.......![]()
je weet van gekkigheid niet meer hoe je je eruit moet lullen.......
koop nog een paar oorbellen ofzo.... dan kan je die verkering nog effe rekken
en dan Juud er ook nog een leuk schatkistje aan over als het weer over is........
Heb een dak boven mijn hoofd, maar daar is het dan ook wel mee gezegt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Hé jij, hoe is het? Ga je al up up up?
o ja......... da's natuurlijk ook weer zo zielig voor mij, had ik nog niet aan gedacht........quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:43 schreef blomst het volgende:
[..]
ssttt, straks denkt hij ook al dat je jaloers bent omdat je Griek niet op fok post
ja, dat kan niet missen hequote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al.Ik denk zelfs te weten wáár.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee hoor schat, zij zijn al gestoord
Ow hahahaha, nou ga ik m posten ook. Voorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Blijft koud![]()
Of jij moet tegen me aankruipen
Dak had je al. Je moet hoger.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb een dak boven mijn hoofd, maar daar is het dan ook wel mee gezegt.
Zo eindelijk iemand die het door heeft.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jezus, Fann. Laat ze toch lekker genieten van elkaar en hun verliefdheid. Ik weet er allemaal het fijne niet van en dat boeit me ook totaal niet, maar dit komt wel heel erg over als de kift.
Hij zei Jezus tegen je!quote:
ik zat te wachten op die reaktie van jou maar wat Cc zegt......... ze weet er het fijne niet van.......quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zo eindelijk iemand die het door heeft.
Thank you jesus.
Haha, ik mis ook altijd alles.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:39 schreef HiDiHo het volgende:
oh, nu voel ik het ook![]()
*blij is dat ik niet terug lees
Je bent me voor.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:49 schreef Noek het volgende:
En als je dan weer klaar bent, dan hebben jullie het er morgen, overmorgen en over maanden nog over.
kunnen jullie geen motelletje boeken?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zat te wachten op die reaktie van jou maar wat Cc zegt......... ze weet er het fijne niet van.......
dus die vlieger gaat niet op jongeman......
zo en nu ben ik wel weer klaar met je.......
Goed zo.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zat te wachten op die reaktie van jou maar wat Cc zegt......... ze weet er het fijne niet van.......
dus die vlieger gaat niet op jongeman......
zo en nu ben ik wel weer klaar met je.......
Flat is niets voor mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |