Er zijn heul geen knaken meer!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:48 schreef versabommie het volgende:
Nieuw beroep in deze tijd van recessie... schandknaak!
Nah!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:51 schreef blomst het volgende:
[..]
succes
Onee, je zit ik vertrek te kijken.
Duitse?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:52 schreef Copycat het volgende:
En ondertussen ben ik aan het schrijven over knakworsten.
Nee. Oer-Hollandsche.quote:
ik ben er nog zo 1 die terugrekenen doetquote:
godverde... eerst beef nu knakworsten.. door jouw gelul wor ik dadelijk zo vet als bagger!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:52 schreef Copycat het volgende:
En ondertussen ben ik aan het schrijven over knakworsten.
Daar ben ik mee gekapt, daar word je immers niet vrolijker van.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:56 schreef versabommie het volgende:
ik ben er nog zo 1 die terugrekenen doet
En nu ook nog Euroknallers van MacD.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:57 schreef versabommie het volgende:
godverde... eerst beef nu knakworsten.. door jouw gelul wor ik dadelijk zo vet als bagger!
een schandtweeeurovijftig klinkt voor geen meter!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar ben ik mee gekapt, daar word je immers niet vrolijker van.
Maar eigenlijk word je dan dus een Euroknaller.
Nee joh, krijg je weeën van.quote:
Ach ja, ik heb ze nu niet gekeken. Wie is de mol jeweets.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee joh, krijg je weeën van.
Zo klaar. Ik vond ze wel koddig, die André met vriendin.
De mol!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb ze nu niet gekeken. Wie is de mol jeweets.En ik krijg altijd last van plaatsvervangende schaamte enzo
![]()
Maar ja, ik ben nog te schijterig om een studie op te pakken omdat ik bang ben weer iets te kiezen wat het net niet is. Dus wie ben ik.
Was leuk he?! En een on-boeiende eruit de eerste aflevering, prettig!quote:
Aw.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar ja, ik ben nog te schijterig om een studie op te pakken omdat ik bang ben weer iets te kiezen wat het net niet is. Dus wie ben ik.
laat maar Juud....... als je aan één iemand uitleg moet vragen is het aan je vriendje,quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:04 schreef Juud79 het volgende:
Fann, waarom praat jij ineens zo naar over mij, heb ik je iets misdaan?
Orthopedagogiekquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Aw.![]()
Je bent een bang meiske en ik snap dat wel. Aan welke richting zit je te denken, mop?
Ja daag, zo kom je er niet mee weg. Jij sneert naar mij en dat is nergens voor nodig. Ik heb jou niets misdaan, dus dan hoef je ook niet naar over mij te spreken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:11 schreef FANN het volgende:
[..]
laat maar Juud....... als je aan één iemand uitleg moet vragen is het aan je vriendje,
daar laat ik het liever bij......
Hmmm, klinkt wel als jouw ding. Waar zit de rem, behalve bang zijn dat het tegenvalt? Wat kan er tegenvallen?quote:
Graag gedaan hoor. Zo ben ik.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:13 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ja! Dank je, het ligt dus niet aan mij.
hotmail is zooooooooooooo 2001quote:
Oh, Welke hippe e-mail moet ik hebben zodat ik eens flink indruk kan maken ergens?quote:
toch gmail. al was het maar dat die relayen vanuit outlook op elk ipquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh, Welke hippe e-mail moet ik hebben zodat ik eens flink indruk kan maken ergens?
Oh, die heb ik. Geen flauw idee wat het adres was. Zie! Ik ben gewoon 2001.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
toch gmail. al was het maar dat die relayen vanuit outlook op elk ip
John de mol.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
De mol!
Maar ik denk dat het John is.
Moet ik je een invite sturen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:18 schreef Noek het volgende:
Oh, die heb ik. Geen flauw idee wat het adres was. Zie! Ik ben gewoon 2001.
John stond heel stom te doen bij een camera in de scheepswerf.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
John de mol.Nou hij was wel verdacht actief met niks ja. toch denk ik meer aan Dennis of Rick.
Staat een mooie theorie in het moltopic hier.
Dennis of Rick! Dat zijn ook mijn verdachten. Dan zijn ze het hoogstwaarschijnlijk dus niet, want ik volg dit programma echt al jáááááren en ik heb het nog nooit, echt nooit, goed gehad!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:20 schreef debuurvrouw het volgende:
toch denk ik meer aan Dennis of Rick. Staat een mooie theorie in het moltopic hier.
met een beetje creme, en daarna wassenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:20 schreef Smash-it het volgende:
Toen mijn haar nog blond was, maakte het nooit uit als je per ongeluk een beetje verf op je voorhoofd smeerde.
*bruin voorhoofd heeft..
Is het vrouwenvragenuurtje al begonnen? Hoe krijg ik dit eraf?
Ik heb ook ooit eens zo'n gmail aangemaakt, jaren geleden, maar ik heb het adres maar een paar keer gebruikt, weet ook niet meer wat t was. Heb al jarenlang dezelfde hotmail account, werkt eigenlijk allemaal prima en heb hem nu gekoppeld aan Windows Live Mail, dat werkt ideaal.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:18 schreef Noek het volgende:
[..]
hihi vintage!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan ben je happy, hip ende happening!quote:
ow.......als je het dan écht persé wil weten vond ik het een behoorlijk zielige post van jullie....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:14 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja daag, zo kom je er niet mee weg. Jij sneert naar mij en dat is nergens voor nodig. Ik heb jou niets misdaan, dus dan hoef je ook niet naar over mij te spreken.
Billendoekjes, pampers is tha best! Ook ideaal voor ondergekliederde broertjes met balpen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:20 schreef Smash-it het volgende:
Toen mijn haar nog blond was, maakte het nooit uit als je per ongeluk een beetje verf op je voorhoofd smeerde.
*bruin voorhoofd heeft..
Is het vrouwenvragenuurtje al begonnen? Hoe krijg ik dit eraf?
Nou, doe maar dan. Ik kan wel wat avontuur gebruiken want ik wilde eigenlijk net gaan strijken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan ben je happy, hip ende happening!
Dat ik het stom ga vinden ofzo. Of saai. Of dat ik er (zoals zoveel) na twee jaar wel op uitgekeken ben. en ik kan me gewoon niet veroorloven weer een keuze niet af te maken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Hmmm, klinkt wel als jouw ding. Waar zit de rem, behalve bang zijn dat het tegenvalt? Wat kan er tegenvallen?
PM me even een mailadres dat wél werkt!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:24 schreef Noek het volgende:
Nou, doe maar dan. Ik kan wel wat avontuur gebruiken want ik wilde eigenlijk net gaan strijken.
Gmailquote:
Maar wat zijn de alternatieven? Eerlijk, voor zover ik je "ken", lijkt het me wel echt iets voor jou. Niet dat mijn mening er gek veel toe doet maar toch.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat ik het stom ga vinden ofzo. Of saai. Of dat ik er (zoals zoveel) na twee jaar wel op uitgekeken ben. en ik kan me gewoon niet veroorloven weer een keuze niet af te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |