Oh het gaat mij opeens voor de wind en dat kan ze niet hebben.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:35 schreef Copycat het volgende:
Ik snap die hele beef niet, hoor.
Ik heb het idee dat jullie elk woord van elkaar op een weegschaal leggen en zo negatief als mogelijk interpreteren.
Opsterlandquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:33 schreef blomst het volgende:
[..]
dan moet je niet sip kijken.
Welk gedeelte woon jij?
ik val onder de gemeente heerenveen.
ze zei beef...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:35 schreef Copycat het volgende:
Ik snap die hele beef niet, hoor.
Ik heb het idee dat jullie elk woord van elkaar op een weegschaal leggen en zo negatief als mogelijk interpreteren.
Mjah maar ik zal er maar over ophouden voordat er weer een modje of admin langskomt die niet ziet wie er precies begon en ik voor het gemak weer een ban aan mijn broek krijg.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:37 schreef versabommie het volgende:
hey... vrijdag.. de sfeert zitter al goe in zien ik
We wachten nog ff op Gert en CarOquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En toch heb ik nog geen vrijdag gevoel
oh, nu voel ik het ookquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:37 schreef versabommie het volgende:
hey... vrijdag.. de sfeert zitter al goe in zien ik
wanneer is de bbq?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
oh, nu voel ik het ook![]()
*blij is dat ik niet terug lees
Ga toch weg man.......quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh het gaat mij opeens voor de wind en dat kan ze niet hebben.
Iedereen moet het schijnbaar even kut hebben in zijn of haar leven.
Met deze kou?quote:
Ja, dat dacht ik al.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:38 schreef blomst het volgende:
[..]
dan zijn we echt buren, ik werk in opsterland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |