Geldt ook voor de rest hier, dus fuck us all.quote:

Ciao Coos, lavoro domani. Jij weet vast wel wat dat is in het Spaans.quote:

Nog een spanjoolquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het is kouddddddddddd buiten, maar wel hastikkkkke mooi met die bevroren nevel aan de bomen en bosjes.
 Trusten LS
  Trusten LS   

Morguh Liesje!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 06:30 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen Fok!
Oeh! Bong! Was je oranje?

Geen watert? leidingen bevroren ?quote:

nee, storing.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geen watert? leidingen bevroren ?

hier gewoon water, koffie en natuurlijk heel veel sneeuwquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:22 schreef blomst het volgende:
[..]
nee, storing.
gelukkig nog wel wat waterflesjes in huis voor

Dat was vast en zeker een nachtmerrie.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:04 schreef Copycat het volgende:
Ik heb gedroomd over buurjongen André. Ik weet niet meer wat, maar voor straf is op mijn werk de verwarming uitgevallen.

Staan je collega's al met een normale kookpan te frituren?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:04 schreef Copycat het volgende:
Ik heb gedroomd over buurjongen André. Ik weet niet meer wat, maar voor straf is op mijn werk de verwarming uitgevallen.

Gelukkig maar, kun je douchen.quote:

rustig aan met het dansjequote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:10 schreef Smash-it het volgende:
Goeiemorgen! Morgen eindelijk verhuizen! Mijn rug is goed genoeg! Ik doe even een dansje.

Jealousy is a bitch.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier moet ik heeeeeel erg hard lachen!

Hoi welkom!

Ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Is dat die van de eettent op Kreta?

Zelfs hier is het mooiquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:47 schreef versabommie het volgende:
ssssssssssssssssssssssooooooooooowww het is me nu fucking mooi hier.. de zon schijnt nu op al die besneeuwde meuk.. let wel het sneeuwt nog steeds af en toe dus dat blijft wel liggen dit weekend
maar waanzinnig mooi gezicht nu!

Verbaas je!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:05 schreef Noek het volgende:
Morning. Zo ook maar eens naar uitzending gemist.

Hoe dan ook. Ik zit er net in. Ik prijs alvast hun lef. Misschien is het pure domheid maar ze gaan wel gewoon eventjes. Dat vind ik alvast bewonderingswaardig. Straks ga ik ze afzeiken hoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verbaas je!
Eerst even wat dingetjes doen en dan ga ik vanmiddag even naar de update kijken.

quote:
 Doe eens teruglezen.
 Doe eens teruglezen.  

Wij zijn echt buren hè?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:15 schreef blomst het volgende:
hopelijk zien we hier de zon ook verschijnen, maar voor nu zit die goed verstopt, en is het hier grijs.

Was ie er al?quote:

Het blijft een leuke hobby voor je hé Bolle om mensen af te zeiken.........quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:01 schreef Dementor het volgende:
Wat een figuur die buurjongen, ik heb die uitzending al eens eerder gezien.
Op een gegeven moment staan ze voor de concurrent te werken terwijl hun eigen toko gesloten blijft.

Je had alleen maar hoeven scrollen hè. En Tssskquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Was ie er al?
En ik heb nog wel snel even 2 pagina's terug gebladerd
 een beetje mijn groundhogplaatje posten.
  een beetje mijn groundhogplaatje posten.  

En toch heb ik nog geen vrijdag gevoelquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je had alleen maar hoeven scrollen hè. En Tssskeen beetje mijn groundhogplaatje posten.

quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jealousy is a bitch.
God wat heb ik heerlijk geslapen.
 tis écht té triest voor woorden dat jij denkt dat je hiermee...... iemand jaloers zou kunnen
   tis écht té triest voor woorden dat jij denkt dat je hiermee...... iemand jaloers zou kunnenquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:48 schreef Juud79 het volgende:
Mijn kerst was geweldig. Een gezellige tweede kerstdag met opa, oma, mams, broer en Tom. Maar het was vooral enorm fijn om het met mijn Tom te vieren. Naast al die andere mooie dagen die we samen hebben.
Ow en er lagen twee pakjes voor mij onder de boom.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze hebben we beiden al een paar weken om.
[ afbeelding ]
edit;quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:57 schreef Juud79 het volgende:
Hebben jullie nog iets leuks gekregen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |