Hoe dan ook. Ik zit er net in. Ik prijs alvast hun lef. Misschien is het pure domheid maar ze gaan wel gewoon eventjes. Dat vind ik alvast bewonderingswaardig. Straks ga ik ze afzeiken hoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verbaas je!
Eerst even wat dingetjes doen en dan ga ik vanmiddag even naar de update kijken.
quote:
Wij zijn echt buren hè?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:15 schreef blomst het volgende:
hopelijk zien we hier de zon ook verschijnen, maar voor nu zit die goed verstopt, en is het hier grijs.
Was ie er al?quote:
Het blijft een leuke hobby voor je hé Bolle om mensen af te zeiken.........quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:01 schreef Dementor het volgende:
Wat een figuur die buurjongen, ik heb die uitzending al eens eerder gezien.
Op een gegeven moment staan ze voor de concurrent te werken terwijl hun eigen toko gesloten blijft.![]()
Je had alleen maar hoeven scrollen hè. En Tssskquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Was ie er al?![]()
En ik heb nog wel snel even 2 pagina's terug gebladerd
En toch heb ik nog geen vrijdag gevoelquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je had alleen maar hoeven scrollen hè. En Tssskeen beetje mijn groundhogplaatje posten.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jealousy is a bitch.
God wat heb ik heerlijk geslapen.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:48 schreef Juud79 het volgende:
Mijn kerst was geweldig. Een gezellige tweede kerstdag met opa, oma, mams, broer en Tom. Maar het was vooral enorm fijn om het met mijn Tom te vieren. Naast al die andere mooie dagen die we samen hebben.
Ow en er lagen twee pakjes voor mij onder de boom.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze hebben we beiden al een paar weken om.![]()
[ afbeelding ]
edit;quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:57 schreef Juud79 het volgende:
Hebben jullie nog iets leuks gekregen?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Het blijft een leuke hobby voor je hé Bolle om mensen af te zeiken.........
dat jochie heeft meer lef en humor is zijn pink dan jij in je hele lijf........
jij zit gewwoon op een zak geld van je Pa te wachten........
ook stoer hoor.....
dan moet je niet sip kijken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wij zijn echt buren hè?![]()
Alhoewel, wij hadden wel water vanmorgen.
nee die studie heb ik al achter de rug schat...... in de avonduren ná mijn werk.....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wie zeikt nu wie af?
Iedereen hier in dit topic lacht om deze gast en ik zou er niet om mogen lachen?![]()
Sta jij op het punt om een studie af te ronden, ik dacht het niet.
Verwijt een ander dan niet niets van zijn of haar leven te maken.
En dat vloeken mag je achterwege laten.
Wat noem jij een studie? ;')quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:34 schreef FANN het volgende:
[..]
nee die studie heb ik al achter de rug schat...... in de avonduren ná mijn werk.....
maar ga gewoon lekker verder om jezelf voor schut te zetten.......
mij best hoor..... ik lig er ook niet wakker van......
groetjes
weer hé
misschien tot later.........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |