Waarvoor ??quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:00 schreef liesje1979 het volgende:En Soury kondigde het nog wel aan!
Maar top Ruud!
Ruud is een snert jongquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ruud Soury zou de nieuwe maken!!!!
Een deel staat er alquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Plemp er maar bij wat je voorbereid had![]()
Ik ga maar even wegquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ruud Soury zou de nieuwe maken!!!!
![]()
quote:
Wmhaaaaa fotoshop is een eitjequote:
Wat ben je liefquote:
Ze zijn er nooit weer geweest na die zomer.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:01 schreef Copycat het volgende:
Foei!
Maar LS, klopt dat ongeloofwaardige einde nou?
Ja je bent wel te pruimenquote:
Oi ik vind het best .. No problem .. Echt nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom heb je eigenlijk een niew topic geopend, Ruud?
1. Je had niet eens de LaPo
2. Soury had het al aangekondigd in vorige topic
Fuck toch op man.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom heb je eigenlijk een niew topic geopend, Ruud?
1. Je had niet eens de LaPo
2. Soury had het al aangekondigd in vorige topic
Nee zo is Ruud nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Fuck tocj op man.![]()
Die lapo is geen gouden regel, en Ruudje heeft dat van Soury niet gelezen. Klaar.
Toch, Ruud?
Of deed je het wel degelijk om te jennen?
Twas echt lache ... heb het niet helemaal gezien. Maar jesus sorry hoor. Dom komt echt wel in me opquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:17 schreef FANN het volgende:
en toch vind ik dat die twee respect verdienen......![]()
serieus, ze weten in ieder geval wat werken is en tuurlijk dom dom en slecht voorbereid, allemaal
waar...... maar ook lef![]()
Andé....... hier is het altijd ellende als je naar het nieuws kijkt, daar niet, want je verstaat het toch niet![]()
![]()
heerlijk joch
En zo is het maar net!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:17 schreef FANN het volgende:
Andé....... hier is het altijd ellende als je naar het nieuws kijkt, daar niet, want je verstaat het toch niet![]()
![]()
ja tuurlijk........ maar ik denk dat ze daar nu zelf ook wel achter zijn,quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Twas echt lache ... heb het niet helemaal gezien. Maar jesus sorry hoor. Dom komt echt wel in me op
vanaf 32:30quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:18 schreef Copycat het volgende:
Er is een vervolg!
http://player.omroep.nl/?aflID=4429451&md5=8506dbd810a1e2d54491f2ed8d92c0a1
dat was wel ''de topper'' van het programma die uitspraak......quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
En zo is het maar net!
Ik ga ook naar bed.
Fuck zelf op. Had ik jou wat gevraagd?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Fuck toch op man.![]()
Die lapo is geen gouden regel, en Ruudje heeft dat van Soury niet gelezen. Klaar.
Toch, Ruud?
Echt niet !!!! Ben de laatste tijd wat minder aanwezig, vandaar misschien de "ongeschreven regels"wat minder in de gaten gehad.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Fuck toch op man.![]()
Toch, Ruud?
Truste liefquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:23 schreef FANN het volgende:
[..]
dat was wel ''de topper'' van het programma die uitspraak......
ik ga ook pitten
trusten allemaal........
![]()
Is allang goed LSquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Fuck zelf op. Had ik jou wat gevraagd?
Ciao Fannquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:23 schreef FANN het volgende:
[..]
dat was wel ''de topper'' van het programma die uitspraak......
ik ga ook pitten
trusten allemaal........
![]()
Er zijn geen regels .. De mod's liepen een beetje te mopperen omdat er soms wel 3/4 SC'ts werden geopend. De lapo als opvolger was en is geen goed plan. Dus proberen we het een beetje te regelen onderling. Vandaarquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Echt niet !!!! Ben de laatste tijd wat minder aanwezig, vandaar misschien de "ongeschreven regels"wat minder in de gaten gehad.![]()
WTF![]()
( Wat the Fok!
![]()
)
Jij mij nu wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Fuck zelf op. Had ik jou wat gevraagd?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn geen regels .. De mod's liepen een beetje te mopperen omdat er soms wel 3/4 SC'ts werden geopend. De lapo als opvolger was en is geen goed plan. Dus proberen we het een beetje te regelen onderling. Vandaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |