quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:04 schreef MichielV het volgende:
Niemand die gelooft dat ik VivaLa Vida nog steeds heel mooi vind ben ik bang.
Ik vind em ook nog mooi, maar dan moet ik wel mn ogen dicht doen en terugdenken aan de busreis de berg op op weg naar het oude centrum van San Marino.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:04 schreef MichielV het volgende:
Ik vind 'm nog steeds mooi hoor!quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:04 schreef MichielV het volgende:
Het is nog steeds een mooi nummer, maar ik denk mede daarom dat het juist beter is om 'm wat minder te gaan draaien. Dan blijft 'ie mooi.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:04 schreef MichielV het volgende:
Met andere woorden... Distant Sun draai je toch ook niet elke dag 3x?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is nog steeds een mooi nummer, maar ik denk mede daarom dat het juist beter is om 'm wat minder te gaan draaien. Dan blijft 'ie mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heb ik volgens mij niet eens 3 keer in totaal gedraaid, ooit. Die is privéquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Met andere woorden... Distant Sun draai je toch ook niet elke dag 3x?
Draai 'm niet NOG een keer vandaag. Mss dat ik 'm dan mooi blijf vinden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:04 schreef MichielV het volgende:
hoor! nieuwe plaatquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:06 schreef Piles het volgende:
3 weken op vakantie, vast een hoop nieuwe leuke muziek als je terugkomt, maar nee
Hoogte punten uit het huis, eric in kenia, huiskamer concerten, timur op reis, klusjesmannen, handjes schudden met Gerard, De bruiloft, glazen huizen in het buitenland, Suprisetruck!, laatste avond maal, veiling tv, en als bonus zouden er bloopers van Giel op moeten staan. Maar die kan ik niet vinden.quote:
Nikkiquote:ja die was de dag na of twee dagen na de 1e als het goed is, en ik denk rond 12:00 of 13:00 ofzo
Psies. Alles en iedereen bij 3FM is de Top Serious Request alweer vergeten. Honderden geweldige platen die nota bene door de LUISTERAAR zijn gekozen. En wat doet de muziekgestapo? Gewoon weer de standaardmeuk uit'kiezen'.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:09 schreef Piles het volgende:
Er zijn vast mensen die 'm nog mooi vinden, maar er zijn honderden mooie platen, dus waarom niet eens wat anders denk ik dan
Heeft ie niet toevallig deze week zn geveilde set gedraaid?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:13 schreef muisje-eliza het volgende:
waar komen al die DJ Sandstorm fans toch opeens vandaanin twee dagen opeens 15 erbij
Laatste avondmaal voor de dj's het huis in gingen bedoel je zeker?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:12 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Hoogte punten uit het huis, eric in kenia, huiskamer concerten, timur op reis, klusjesmannen, handjes schudden met Gerard, De bruiloft, glazen huizen in het buitenland, Suprisetruck!, laatste avond maal, veiling tv, en als bonus zouden er bloopers van Giel op moeten staan. Maar die kan ik niet vinden.
En ook beetje jammer is dat hij breedbeeld op de DVD staat en dus bij mijn ouderwetse beeldbuis de helft wegvalt
http://faasnl.hyves.nl/al(...)os/438442329/0/Ij0Y/quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:52 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf is bezig met een compilatie van alle Arno-verschijningen tijdens de SR Headlines.
Ik heb tot nu toe 10 momenten, weet iemand of ik nog iets mis? Dit is wat ik al heb:
- Krimpfolie als veilingitem (1e keer)
- Paalzitten
- Grote grouphug
- Blauwe vuilniszak
- Afgevoerd door medewerkers, lopen Annemieke bijna omver
- Gekloond
- Bloemetje geven
- Op een karretje met witte lamp
- Cheerleader
- Rode lamp op hoofd
Ik mis iig de 'met een bureau aan het werk op de markt' nog. Zou iemand weten wanneer dat ongeveer was?
Ik denk dat ze juist wel naar de TSR kijken. Maar dan alleen naar de hoogste regionen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Psies. Alles en iedereen bij 3FM is de Top Serious Request alweer vergeten. Honderden geweldige platen die nota bene door de LUISTERAAR zijn gekozen. En wat doet de muziekgestapo? Gewoon weer de standaardmeuk uit'kiezen'.
Men zou gewoon beleid moeten hebben 30% top50 en 70% vrije keuze dj en luisteraarsquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Psies. Alles en iedereen bij 3FM is de Top Serious Request alweer vergeten. Honderden geweldige platen en wat doet de muziekgestapo? Gewoon weer de standaardmeuk uit'kiezen'.
ik mag hopen van niet, want 3FM zou contact met mij opnemenquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heeft ie niet toevallig deze week zn geveilde set gedraaid?
Ja bij flinsteringquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:14 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Laatste avondmaal voor de dj's het huis in gingen bedoel je zeker?
Ik denk dat ik hem ook een keer ga bestellen deze week.
Arno heeft nog een aanvulling:quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:15 schreef Broekie het volgende:
[..]
http://faasnl.hyves.nl/al(...)os/438442329/0/Ij0Y/
Die foto is geplaatst op 22 dec om 14:04, dus ik gok op het uur daarvoor, 13h?
quote:Ik zie ook nog niet:
met een grote vuilnisbak in de rij (overdag)
achter annemieke op bordes met een hart hangen (keer 's avonds)
achter Annemieke voor het Glazen Huis staan en "ssst gebaar" maken (was ook kort na de 1e, de dag erna overdag)
Het nadeel alleen is dat de berg troep huge is...quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
moet toch ergens bovenop de troep liggen
Met een prullenbak stond ie ook in de rij voor de brievenbusquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:52 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf is bezig met een compilatie van alle Arno-verschijningen tijdens de SR Headlines.
Ik heb tot nu toe 10 momenten, weet iemand of ik nog iets mis? Dit is wat ik al heb:
- Krimpfolie als veilingitem (1e keer)
- Paalzitten
- Grote grouphug
- Blauwe vuilniszak
- Afgevoerd door medewerkers, lopen Annemieke bijna omver
- Gekloond
- Bloemetje geven
- Op een karretje met witte lamp
- Cheerleader
- Rode lamp op hoofd
Ik mis iig de 'met een bureau aan het werk op de markt' nog. Zou iemand weten wanneer dat ongeveer was?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:15 schreef Broekie het volgende:
[..]
http://faasnl.hyves.nl/al(...)os/438442329/0/Ij0Y/
Die foto is geplaatst op 22 dec om 14:04, dus ik gok op het uur daarvoor, 13h?
En anders kan ik het nog in m'n MSN logs terugzoeken, 't was immers mijn idee en werd meteen tot uitvoering gebracht
Ah, dan ga ik later vanavond even zoeken denk ik.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:12 schreef Marc63 het volgende:
Sirolf, Arno over die keer met het bureau:
[..]
Nikki
Zolang die vrije keuze van de dj maar niet uitdraait op standaard Weezer bij Veenstra en Metallica en Foo Fighters bij Corton. Ook dáár mag wel es wat meer variatie komen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Men zou gewoon beleid moeten hebben 30% top50 en 70% vrije keuze dj en luisteraars
Ik viel de eerste keer al bijna van mn stoel van het lachen. Hij vertelde me later idd dat jij hem ervoor uitgedaagd had. Ik weet eigenlijk niet wat hij met mijn voorstel heeft gedaan om jou voor de volgende headlines uit te dagen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:16 schreef Maricha het volgende:
[..]
Met een prullenbak stond ie ook in de rij voor de brievenbus
(en dit alles omdat ik "bluf" riep dat hij door het beeld zou schuiven in zijn folie verpakking....)
Ah, een flinke berg werk voor mij dus nog.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Arno heeft nog een aanvulling:
[..]
zeurquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zolang die vrije keuze van de dj maar niet uitdraait op standaard Weezer bij Veenstra en Metallica en Foo Fighters bij Corton. Ook dáár mag wel es wat meer variatie komen.
En ja, ik zeur ongetwijfeld weer. Maar feit is dat 3FM weer hard in kwaliteit achteruit gaat door de waardeloze keuze op de playlist. Afwisseling: nihil. Luister es naar de LUISTERAAR. Daarvoor is de publieke omroep. Niet voor de dj's zelf.
Nee heeft ie niet gedaan, maar ik was er overdag niet heel veel. Werkte 's avonds he, dan waren er al geen headlines meerquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik viel de eerste keer al bijna van mn stoel van het lachen. Hij vertelde me later idd dat jij hem ervoor uitgedaagd had. Ik weet eigenlijk niet wat hij met mijn voorstel heeft gedaan om jou voor de volgende headlines uit te dagen.
Ik denk dat er sowieso maar weinig mensen hier radio luisteren tussen 20.30 en 21.30.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:24 schreef Jannekje7 het volgende:
Hello allemaal!
Met Michiel luisteren op een koud station omdat de trein kapot is, is toch niet helemaal mijn favo bezigheid... ik luister liever lekker warm thuis op de bank...
En ik ga zo alweer uitschakelen, want Wie is de Mol begint zo; mijn verslaving
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk dat er sowieso maar weinig mensen hier radio luisteren tussen 20.30 en 21.30.
Ik had het over weinig. Ik zei niet dat het hier helemaal leeg zou zijnquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:25 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ik vind wie is de mol anders niet zo tof
Maar goed ga wel lekker saai een reviewtje tikken
Dan nog wel even het verzoek om hier in het topic GEEN spoilers te plaatsen. Volgens mij vinden Michiel en Maricha dat niet zo leuk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk dat er sowieso maar weinig mensen hier radio luisteren tussen 20.30 en 21.30.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:24 schreef Jannekje7 het volgende:
Hello allemaal!
Met Michiel luisteren op een koud station omdat de trein kapot is, is toch niet helemaal mijn favo bezigheid... ik luister liever lekker warm thuis op de bank...
Miljoenen anderen gelukkig wel, ze missen je niet als kijkerquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:25 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ik vind wie is de mol anders niet zo tof
Maar goed ga wel lekker saai een reviewtje tikken
En iedereen z'n mond houden, Maricha zal het wel weer opnemenquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik had het over weinig. Ik zei niet dat het hier helemaal leeg zou zijn
je gaat mij toch niet vertellen dat jij ook gaat kijken he!quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Miljoenen anderen gelukkig wel, ze missen je niet als kijker
ik kijk de uitzending gemist welquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:27 schreef muisje-eliza het volgende:
moet ik nu bijna verplicht dat gemol gaan kijken? straks is iedereen weg hier
ik kijk weinig tv , kijk bijna alleen films en series op dvdquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:27 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
je gaat mij toch niet vertellen dat jij ook gaat kijken he!
Ik spoil niet, maar ik was net op de site van Wie is de Mol en daar stond al bij één van de spelers "afgevallen in aflevering 1"quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan nog wel even het verzoek om hier in het topic GEEN spoilers te plaatsen. Volgens mij vinden Michiel en Maricha dat niet zo leuk.
pfffff wilde je al bijna dequote:Op donderdag 8 januari 2009 20:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik kijk de uitzending gemist wel
Jij bent niet de enige met die verslaving... Alleen wordt het voor mij ondertussen ook nog verder studeren, is echt niet door te komen...quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:24 schreef Jannekje7 het volgende:
Hello allemaal!
loik!quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:28 schreef JeroenV het volgende:
http://profile.imageshack.us/user/michelb86/
Hier mijn fotos van de nieuwjaarsborrel
Ik wil niet weten wat jij daar mee gaat doenquote:
Dat gaat niet werkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dit zingt Bren nu naar je
"I'm youhouohouourrrssss"
"I'll whisper in your eaheaheahr"
![]()
Graaaaaag! Dank jequote:Op donderdag 8 januari 2009 20:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan nog wel even het verzoek om hier in het topic GEEN spoilers te plaatsen. Volgens mij vinden Michiel en Maricha dat niet zo leuk.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ow![]()
"Poesje mauw, kom es gauw
ik heb lekkere meeeelleeeek voor jouw"
euh een gebouw boven aan een enge helling (die glad leek maar niet was) en we moesten met een deur van een ijzeren trap en toen over een loper en dan de pijltjes volgen op de deuren, links, recht, links, rechts en toen waren we dr...quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
waar was het eigenlijk qua ruimte, de bnn bar ?
Leuke foto'squote:Op donderdag 8 januari 2009 20:28 schreef JeroenV het volgende:
http://profile.imageshack.us/user/michelb86/
Hier mijn fotos van de nieuwjaarsborrel
Ik zou Twitter nu al sluiten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:30 schreef Maricha het volgende:
[..]
Graaaaaag! Dank je
(denk ook dat ik twitter om 21.30 uur ga sluiten...., maar denk dat het niet eens gaat werken....)
roel heeft 95% van de tijd een maandelijks probleem, dan vallen er alleen posts met eenquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:34 schreef miss_bleu het volgende:
brb even concenteren op de mail die ik naar de aannemer moet sturen voordat ik zometeen vraag om de voordeur te verwijderen ofzo...
Denk allemaal onscherp omdat ze toch je boezem fotografeerdequote:Op donderdag 8 januari 2009 20:34 schreef muisje-eliza het volgende:
trouwens!! trouens!! trouwens!!!
gister hebben heel veel mensen foto's gemaakt van mn boezem (lees: T-shirt) waar zijn al die foto's
Dwars?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:34 schreef muisje-eliza het volgende:
trouwens!! trouens!! trouwens!!!
gister hebben heel veel mensen foto's gemaakt van mn boezem (lees: T-shirt) waar zijn al die foto's
Denk je?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk allemaal onscherp omdat ze toch je boezem fotografeerde
Net3 gebouw, en dan de studio in de "kelder". NPS Studio 6 als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
waar was het eigenlijk qua ruimte, de bnn bar ?
wat heb je nu aan hem gevraagd , of hij het huis van de buren wil verbouwenquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:40 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ja je weet maar nooit!! Ben nog net niet blond.
Maar mail is eruit
nee of ze die tussenmuur eruit willen laten zodat ik een huis krijg van 350 vierkantenmeterquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat heb je nu aan hem gevraagd , of hij het huis van de buren wil verbouwen
Je kan niet alles hebben, en jij hebt al vergelijkingsmateriaalquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:37 schreef Broekie het volgende:
[..]
Net3 gebouw, en dan de studio in de "kelder". NPS Studio 6 als ik me niet vergis.
Moet eerlijk zeggen dat ik de locatie de vorige keer gezelliger vond, toen zaten we op de 7e verdieping met prachtig uitzicht en doordat het wat compacter was stond iedereen ook wat gezelliger bij elkaar.
doe maar luxequote:Op donderdag 8 januari 2009 20:43 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
nee of ze die tussenmuur eruit willen laten zodat ik een huis krijg van 350 vierkantenmeter
Adem in, adem uit. Wat is vier keer nou per etmaal? Ga voor de grap eens bij de buren luisteren, daar draaien ze alledrie de singles nog 6 keer per dag.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
VIER keer vandaag! Ik herhaal: VIER keer!
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/5956
Nou mijn buren draaien anders de hele dag Koos Albertsquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:46 schreef MichielV het volgende:
[..]
Adem in, adem uit. Wat is vier keer nou per etmaal? Ga voor de grap eens bij de buren luisteren, daar draaien ze alledrie de singles nog 6 keer per dag.
Daarom luister ik ook niet naar 538 en andere concullega'squote:Op donderdag 8 januari 2009 20:46 schreef MichielV het volgende:
[..]
Adem in, adem uit. Wat is vier keer nou per etmaal? Ga voor de grap eens bij de buren luisteren, daar draaien ze alledrie de singles nog 6 keer per dag.
mijne hebben kids die op piano en blokfluit zittenquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:48 schreef TearSong het volgende:
[..]
Nou mijn buren draaien anders de hele dag Koos Alberts![]()
auch...quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
mijne hebben kids die op piano en blokfluit zitten![]()
Tip: zet gewoon winamp erbij kan je switchenquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daarom luister ik ook niet naar 538 en andere concullega's.
4 keer is in elk geval zoveel dat het opvalt. En dan is het dus teveel. Keane is vandaag ook vier keer gedraaid, maar daar wordt tenminste nog enigszins afgewisseld qua nummers.
Dat je er nog op reageertquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:46 schreef MichielV het volgende:
[..]
daar waar hij woont is het heel koud hoorquote:
Yo! wat is er aan de hand?!quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:36 schreef muisje-eliza het volgende:
Hans!
Heb ik Boyfriend gemist?! damn, jammerquote:
Inderdaad! Ik heb geen Jordy van Loon meer gehoord sinds de TopSRquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Psies. Alles en iedereen bij 3FM is de Top Serious Request alweer vergeten. Honderden geweldige platen die nota bene door de LUISTERAAR zijn gekozen. En wat doet de muziekgestapo? Gewoon weer de standaardmeuk uit'kiezen'.
quote:NEW @U2 NEW SINGLE COMING SOON
January 07, 2009
posted by: m2
We're hearing lots of buzz about the first single from U2's new album, which is expected to be "Get On Your Boots." Confirming anything has been a challenge today, but here's what we think we know:
A fan in Boston tell us that WBCN radio announced on-air yesterday that the new U2 single will "hit the airwaves" next week. WBCN is, of course, a longtime U2-friendly radio station.
But, a good source elsewhere is saying the single won't be on US radio until January 19.
We do know that U.S. radio stations typically receive new singles on Thursdays or Fridays for airing the following week. So, it sounds like the new single should be out in the next week or two at most. We've got feelers out in a bunch of places, and we'll update this as we hear more.
On a semi-related note, U2tour.de is reporting that the UK standard version of No Line On The Horizon will include a bonus track. The U.K. and Japan typically get these bonus tracks. U2tour.de also expects the bonus track will be available on some of the limited editions of the album, too.
Noortje!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:10 schreef Noortje. het volgende:
Hoi en tot zo want ik ga even douchen.
Hij is inderdaad in airtime flink gestegen , van 1 per 2 weken naar 20x per weekquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:19 schreef -Hans- het volgende:
Van Velzen is hot.. hoor die de laatste tijd weer redelijk vaak gedraaid worden.
Dat leek vrij verdacht veel op 'Henk' uit MIDNR, verbaast me niks met Erik-Jan als sidekick van Michiel. Moest ook lachenquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:16 schreef muisje-eliza het volgende:
Gister ochtend was een leuke *euh...dinges* van Michiel op de radio iets met
"als je doof bent ben je blij dat Michiel op de radio is"
ofzo..iemand gehoord? ik moest zo lachen
Wow, dat is een flinke stijging en dat ongetwijfeld met dank aan zijn nieuwe single. Ajb laat dat niet de nieuwe Megahit zijnquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hij is inderdaad in airtime flink gestegen , van 1 per 2 weken naar 20x per week
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:21 schreef Joncho het volgende:
[..]
Dat leek vrij verdacht veel op 'Henk' uit MIDNR, verbaast me niks met Erik-Jan als sidekick van Michiel. Moest ook lachen
Marc en mmerdude. Welkom terug!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:24 schreef Marc63 het volgende:
Daar ben ik weer!
durf te hopen/wedden dat het Fear wordt als ze beetje smaak hebbenquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wow, dat is een flinke stijging en dat ongetwijfeld met dank aan zijn nieuwe single. Ajb laat dat niet de nieuwe Megahit zijn.
Daar zet ik eigenlijk ook mijn geld opquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
durf te hopen/wedden dat het Fear wordt als ze beetje smaak hebben
Deze is leukquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:26 schreef Piles het volgende:
Je hebt een uur lang gehad om dit de draaien, en je doet het nu![]()
Dioquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Deze is leuk
Tijdmachine
Niet zo zeuren hequote:Op donderdag 8 januari 2009 21:26 schreef Piles het volgende:
Volledig correct!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:21 schreef Joncho het volgende:
[..]
Dat leek vrij verdacht veel op 'Henk' uit MIDNR, verbaast me niks met Erik-Jan als sidekick van Michiel. Moest ook lachen
Astrid Kunstquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:27 schreef muisje-eliza het volgende:
hoe heet die troela van Stereo en heb ze hyves
Jaaaa!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:26 schreef Marc63 het volgende:
Ik moet denk ik toch maar beroemd worden. Lijkt me erg gaaf om eens aan WidM mee te doen.
Wanneer doet Michiel eigenlijk mee?
http://astridkunst.hyves.nl/quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:27 schreef muisje-eliza het volgende:
hoe heet die troela van Stereo en heb ze hyves
Ik zou wel mol willen zijn. Al was het alleen maar omdat je dan zeker bent van deelname tot het eind.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:28 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Jaaaa!
Zou je de Mol willen zijn?
Ik twijfel... van de ene kant wel, fijn spelen!
Van de andere kant niet, kzou me toch een beetje buiten de groep voelen...
Oh, gemenerd!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kunnen we Giel niet saboteren, Diaree stimuleer middel in de cola, zodat Michiel vaker kan op de ochtend
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:26 schreef Piles het volgende:
Dat is zeker waar.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zou wel mol willen zijn. Al was het alleen maar omdat je dan zeker bent van deelname tot het eind.
als ik de rest in t glazen huis zo heb gehoord maakte die jongen er toch al een kledderboel van op de potquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kunnen we Giel niet saboteren, Diaree stimuleer middel in de cola, zodat Michiel vaker kan op de ochtend
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
als ik de rest in t glazen huis zo heb gehoord maakte die jongen er toch al een kledderboel van op de pot
Het halve topic?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:31 schreef Treezz het volgende:
heeft iemand hier "wie is de mol " gezien ?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:31 schreef Treezz het volgende:
Hoe zou Michiel dit lezen? Lijkt me dubbelzinnigquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Oh, gemenerd!
(hoewel michiel in de morgen (de slogan klinkt nu al vertrouwd) wel prettig zou zijn ja...)
ik mocht van Tjibbe geneens een extra badeend meenemenquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:32 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Het halve topic?
Niet spoileren voor Maricha
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:32 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Het halve topic?
Niet spoileren voor Maricha
Wat is er ingodsnaam fout gegaan met the killersquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:30 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Killers - Human !
Broekie ook al niet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik mocht van Tjibbe geneens een extra badeend meenemen
ook goedenavondquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat is er ingodsnaam fout gegaan met the killers![]()
In het begin kon ik ze best pruimen, lekkere gitaren maar sinds ze met die mixen zijn begonnen is het
Ach, deze plaat is wat commerciëler getint maar volgens mij is de opvolger van Human dat weer wat minder. Gewoon nog steeds een freaking briljante plaatquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat is er ingodsnaam fout gegaan met the killers![]()
In het begin kon ik ze best pruimen, lekkere gitaren maar sinds ze met die mixen zijn begonnen is het
http://www.3fmfan.nl/page/webcamquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:34 schreef Treezz het volgende:
waarom staat de webcam niet aan ?
ik ookquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:34 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik heb trouwens alweer een verdenking bij WidM!
Je dacht nog wel aan me? Da's lief van jequote:Op donderdag 8 januari 2009 21:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Ik hoorde de nieuwe single Spaceman bij Stenders afgelopen vrijdag op kxradio en daar werd ik ook niet vrolijk vanquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ach, deze plaat is wat commerciëler getint maar volgens mij is de opvolger van Human dat weer wat minder. Gewoon nog steeds een freaking briljante plaat. Oude werk van de Killers is trouwens echt super!
Ikkequote:Op donderdag 8 januari 2009 21:31 schreef Treezz het volgende:
Is Linda het?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:34 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik heb trouwens alweer een verdenking bij WidM!
Oja, Spaceman heet dat ding. Betwijfel of die plaat het succes van Human gaat overtreffen. Ik verwacht eigenlijk van niet. Somebody Told me vind je ook kud?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik hoorde de nieuwe single Spaceman bij Stenders afgelopen vrijdag op kxradio en daar werd ik ook niet vrolijk van![]()
Het ouwe spul is wel top
Ik keek het al toen het nog met onbekende Nederlanders was, maar toen was het vooral meekijken. En omdat het uitzendtijdstip mij niet altijd even goed uit kwam heb ik ook niet alle seizoenen even intensief gevolgd.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:31 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dat is zeker waar.
Hoe lang kijk je al Marc? Wie vond jij de beste Mol aller tijden?
3Voor12 met Eric Corton, vind t een heerlijk programma. Meer alternatieve (indie) muziek.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:39 schreef drummerdude het volgende:
Is de volgende show luisterbaar, of moet ik over op mijn The Killers collectie?
Nee somebody told me isquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, Spaceman heet dat ding. Betwijfel of die plaat het succes van Human gaat overtreffen. Ik verwacht eigenlijk van niet. Somebody Told me vind je ook kud?
Te gekke plaat ja, maar had eigenlijk verwacht dat je die plaat niets zou vindenquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nee somebody told me is![]()
Als ze meer van dat soort nummers hadden gemaakt was ik misschien wel fan geworden
Spaceman is veul beter dan Humanquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, Spaceman heet dat ding. Betwijfel of die plaat het succes van Human gaat overtreffen. Ik verwacht eigenlijk van niet. Somebody Told me vind je ook kud?
Het is John dus bespaar je de moeite van het kijkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
dames en heren graag hier niet over de mol 2009 hebben er willen nog mensen kijken
Ik ook, ik heb me rot gelachen, vooral de laatste aflevering!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik keek het al toen het nog met onbekende Nederlanders was, maar toen was het vooral meekijken. En omdat het uitzendtijdstip mij niet altijd even goed uit kwam heb ik ook niet alle seizoenen even intensief gevolgd.
Beste mol allertijden? Geen idee. Ik vond Milouska Meulens wel goed omdat ik me kapot aan haar zat te ergeren, maar ik me eigenlijk nooit bedacht dat ze de mol zou zijn.
Ik heb nog geen spoilers gezien hoor!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
dames en heren graag hier niet over de mol 2009 hebben er willen nog mensen kijken
Dat mocht van mij niet, omdat er al niet eens genoeg voor alle bezoekers waren... ze zijn op dit moment helemaal op! Worden weer gemaakt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh zie Janne, ik wou er heus wel 1 voor je meenemen hoor, maar t mocht niet van Marichaquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:43 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dat mocht van mij niet, omdat er al niet eens genoeg voor alle bezoekers waren... ze zijn op dit moment helemaal op! Worden weer gemaakt.
En blij te horen dat Tjitse z'n werk goed deed(grapje dus, dat wist ik wel hoor!)
ook dat ie zei dat het zijn feestje was?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:43 schreef Maricha het volgende:
[..]
En blij te horen dat Tjitse z'n werk goed deed(grapje dus, dat wist ik wel hoor!)
Het zal toch wel?quote:
Nouja zeg, Maricha toch! En ik had me nog wel zo netjes voorgesteld in Breda!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh zie Janne, ik wou er heus wel 1 voor je meenemen hoor, maar t mocht niet van Maricha
Klopt ! hoor ik vakerquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Op jouw muzikale smaak is ook geen peil te trekken
wikipediaquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:46 schreef Jannekje7 het volgende:
Iemand proberen uitleggen wat "wie is de Mol" is.... lastig
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:48 schreef -Hans- het volgende:
Hebben we allemaal even MARS op Twitter geschreven?!
Uiteraardquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:48 schreef -Hans- het volgende:
Hebben we allemaal even MARS op Twitter geschreven?!
kHeb ook vetbollen op mn balkon, maar de Eksters jagen de kleine vogeltjes weg hier...quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:47 schreef muisje-eliza het volgende:
ik heb elk jaar braaf vetbollen hangen in de tuin
moet je kat beter zn best doenquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:50 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
kHeb ook vetbollen op mn balkon, maar de Eksters jagen de kleine vogeltjes weg hier...
Haha, truequote:Op donderdag 8 januari 2009 21:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Beter geen peil, dan beneden peil toch
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:51 schreef themauster het volgende:
ow nu staat er twitter problem not sent gaat weer lekker daar
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:50 schreef Joncho het volgende:
Echter is het nu:
Twitter is over capacity.
Too many tweets! Please wait a moment and try again.
Hij doet al heel erg zijn best door de hele dag op de bank te slapen... hij snapt alleen niet dat je daarmee geen vogels wegjaagtquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
moet je kat beter zn best doen
De Moonwalk natuurlijk!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:50 schreef muisje-eliza het volgende:
ik vroeg me gister op de party af hoe je op MARS danst
ik deed de "robot"quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De Moonwalk natuurlijk!
Die kan op elke type muziek
Maar hoe weet jij wie ik ben op twitter?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb je getwittert , weet je gelijk wie ik ben op fok
Meeste mensen gebruiken of hun echte naam of hun alterego naam , net zoals jij doetquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:54 schreef TearSong het volgende:
[..]
Maar hoe weet jij wie ik ben op twitter?
Je kunt beter vragen hoe snel het groeit....quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:54 schreef Piles het volgende:
Hoe klein is dat Twitter nou eigenlijk, dat het zo snel plat gaat
oooh is dat het *grin*quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Meeste mensen gebruiken of hun echte naam of hun alterego naam , net zoals jij doet
Dat was dus ook niet de reden!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:48 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nouja zeg, Maricha toch! En ik had me nog wel zo netjes voorgesteld in Breda!
Dat begreep ik ook welquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:56 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dat was dus ook niet de reden!
Vond het erg leuk dat je me aanschoot en je voorstelde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |