quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:09 schreef cosmick het volgende:
En het gaat ook maar door dit hè.
Toch wel een van de meest verschrikkelijjke nummers uit the 80's.
quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Allemachtig, hoe krijgt ze het toch steeds weer voorelkaar.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:08 schreef cosmick het volgende:
Naar nummer. En gewoon BLIJVEN draaien.
quote:
Je bent de meest negatieve persoon die ik kenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dit is idd ook niet bijzonder leuk.
Je bent er maar druk mee; fucking loserquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Echt cosmick, even een greep uit je posts uit het vorige topic...
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Je bent de meest negatieve persoon die ik ken.
De enige loser hier ben jij, dat je naar een station luistert dat je blijkbaar alleen maar laatquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee; fucking loser.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee; fucking loser.
't Is echt behoorlijk triest..quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
De afwisseling in de muziek is weer compleet weg. Is het nou godverdomme zo lastig om es iets anders te draaien
Hoeveel nummers staan er in Dalet
10
Nou daag maar weer dan. Ga maar weer fijn voetballenquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De enige loser hier ben jij, dat je naar een station luistert dat je blijkbaar alleen maar laat'en.
.
Deze dag is toch al niet door te komen , ben al naar mp3.fm geswitched luister nu naar cd van ilsequote:Op donderdag 8 januari 2009 15:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
De afwisseling in de muziek is weer compleet weg. Is het nou godverdomme zo lastig om es iets anders te draaien
Hoeveel nummers staan er in Dalet
10
Nee hoor, de ergste negatieveling hier is TheZapster. Die komt echt alleen maar om te zeiken op de muziek en andere users hier.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Echt cosmick, even een greep uit je posts uit het vorige topic...
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Je bent de meest negatieve persoon die ik ken.
Wat probeer je nu weer, een flame? Even doorleren dan maarquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou daag maar weer dan. Ga maar weer fijn voetballen.
Hoi Brendaquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:15 schreef Brennel het volgende:
'middag!
Ik ben er weer, en ik wil gezelligheid, dus hou op met dat gemekker
Hoiquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:15 schreef Brennel het volgende:
'middag!
Ik ben er weer, en ik wil gezelligheid, dus hou op met dat gemekker
Is dat verder nog wat? Recensies waren niet zo overweldigd ("geen eigen geluid, te mainstream blablabla") namelijk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
.. luister nu naar cd van ilse
Nee, de normale kachel is eindelijk gemaaktquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoi Brenda, is het kacheltje al geregeld op het werk door je collega ?
Haiquote:
Toch maar es m'n iPhonemuziek doorpluggen ofzo. Meer dan 1.000 nummers bij de hand danquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Deze dag is toch al niet door te komen , ben al naar mp3.fm geswitched luister nu naar cd van ilse
Op zich vind The Zapster altijd wel komisch. In veel gevallen vind ik 'm wel gelijk hebbenquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, de ergste negatieveling hier is TheZapster. Die komt echt alleen maar om te zeiken op de muziek en andere users hier.
Het eerste wat ik ook dachtquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alweeeer Madonna.
Alsof ze 't erom doen![]()
.
Poging twee ook misluktquote:
die ik nu luister is de oudere cd "here i am 1998-2003" , maar de nieuwe is leuk , maar veel van het zelfde.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:16 schreef cosmick het volgende:
[..]
Is dat verder nog wat? Recensies waren niet zo overweldigd ("geen eigen geluid, te mainstream blablabla") namelijk.
Meer dan Daletquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Toch maar es m'n iPhonemuziek doorpluggen ofzo. Meer dan 1.000 nummers bij de hand dan.
Ach morgen is het weer over en gaat het weer dooien.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:23 schreef Dichterbijer het volgende:
Paul met steeds die schaats updates...
Ilsequote:Op donderdag 8 januari 2009 15:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
luister nu naar cd van ilse
Nou dat dus.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:35 schreef EdvandeBerg het volgende:
Gadverdamme. Had hier de radio even lekker stampen, krijg je zo'n Sky Radio zeiknummer erachteraan
Volgende week Lilly Allen als Megahitquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:33 schreef mboxman het volgende:
Ik vind dit toch anders wel redelijk afwisselend:
ARTIST JACKSONS
TRACK CAN YOU FEEL IT
Ik ben Bertolf alleen wel weer een beetje zat ondertussen ...
Avond Pilesquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:38 schreef Piles het volgende:
Mogguh![]()
Niet echt op tijd voor Stenders dus
Ben op de fiets naar het werk. Ik denk zo'n 15km heen en 15km terug.quote:
Net niet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:38 schreef Piles het volgende:
Mogguh![]()
Niet echt op tijd voor Stenders dus
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, de ergste negatieveling hier is TheZapster. Die komt echt alleen maar om te zeiken op de muziek en andere users hier.
Ik heb de radio maar even uitgezet. Niet vanwege muziekkeuze, maar omdat ik dan harder doorwerk.
Veel sterkte want ik vind het echt vies tegenvallen. Het is maar - 2.5, alleen het is echt waterkoud dus het voelt veel kouder aan. Daarnaast is het bijna overal ook hartstikke gladquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:42 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ben op de fiets naar het werk. Ik denk zo'n 15km heen en 15km terug.
[ afbeelding ]
* -Hans- zit al helemaal klaar voor het MARS momentquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:40 schreef Sirolf het volgende:
Van Twitter:
tijsv: Ik zie over 10 minuten een Mars momentje aankomen...
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:38 schreef fanneke het volgende:
Jewel @ 35th annual People's Choice awards in Los Angeles - January 7, 2009|
|
|
|
|
Mwah... zo koud vond ik het hier niet. Het is alleen al wel de hele dag mistig. Ik zie het gebouw aan de overkant van de parkeerplaats nog maar half, en da's een meter of 50.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Veel sterkte want ik vind het echt vies tegenvallen. Het is maar - 2.5, alleen het is echt waterkoud dus het voelt veel kouder aan. Daarnaast is het bijna overal ook hartstikke glad.
Staat je twitter al klaar?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
* -Hans- zit al helemaal klaar voor het MARS moment.
Hoe is het met de mist gesteld op dit moment in groningen en omgeving ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Veel sterkte want ik vind het echt vies tegenvallen. Het is maar - 2.5, alleen het is echt waterkoud dus het voelt veel kouder aan. Daarnaast is het bijna overal ook hartstikke glad.
Juist die mist zorgt er hier eigenlijk voor dat het toch wel erg koud aanvoelt. Overigens icm een vrij stevige Zuiden(?) wind. Paar dagen terug was het - 10, maar het voelt nu veel kouder. Misschien ben ik de kou ook wel een beetje zatquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:47 schreef Sirolf het volgende:
Mwah... zo koud vond ik het hier niet. Het is alleen al wel de hele dag mistig. Ik zie het gebouw aan de overkant van de parkeerplaats nog maar half, en da's een meter of 50.
Alsof ik bij houdt wie er allemaal twitter heeftquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft Hans dan Twitter?
Dan ben je geen echte 3FM Fanquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:51 schreef -Hans- het volgende:
Nog geen Twitter hier hoor. Gaat denk ik ook niet gebeuren.
Heb jij dan wel Twitter?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:51 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dan ben je geen echte 3FM Fan![]()
Mwa, valt eigenlijk wel mee. Althans, het is heel plaatselijk. Er zijn stukken waar eigenlijk geen mist hangt, maar in de buurt van water, plassen enzo is het wel mistig.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hoe is het met de mist gesteld op dit moment in groningen en omgeving ?
Ik had mijn +/- tien jaar oude GSTAR bubblecoat uit de kast getrokken de laatste paar dagen, maar van zo'n ritje staat toch echt wel het zweet op m'n rug. Dat ding is echt noordpoolproof! En een grote koptelefoon op m'n kanis zodat ik geen koude oren krijgquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ken je die grap van die Mars die zouden worden gespeeld op 3FM?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oepsquote:
Collega heeft ook zo'n GSTAR coat (nieuwer model) en dat zijn inderdaad erg dikke jassen. Misschien is mijn winterjas ook niet dik genoeg. In elk geval niet waterdicht en dus waarschijnlijk ook niet wind bestendigquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:55 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik had mijn +/- tien jaar oude GSTAR bubblecoat uit de kast getrokken de laatste paar dagen, maar van zo'n ritje staat toch echt wel het zweet op m'n rug. Dat ding is echt noordpoolproof! En een grote koptelefoon op m'n kanis zodat ik geen koude oren krijg
(Oja: Big Brovaz)
Shit gemist, zit ik daar al de hele dag op te wachten komt ie langs als je moet pissenquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:07 schreef cosmick het volgende:
Leuke plaat!!!
Eenschquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:13 schreef Piles het volgende:
Zo, eerst de Morning EM maar eens terugluisteren
Beter dan de C&S show
Maar die driehonderd keer Coldplay pik je dan wel weer mooi meequote:Op donderdag 8 januari 2009 16:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Shit gemist, zit ik daar al de hele dag op te wachten komt ie langs als je moet pissen
Nergensquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:12 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Maar euh... waar is jou Twitter?
Daar geniet ik ook zeker weten vanquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:16 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maar die driehonderd keer Coldplay pik je dan wel weer mooi mee!
Je hebt Boston in je onderschrift-dinges staanquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Daar geniet ik ook zeker weten van
Jij bent zo 2008quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:18 schreef MutZ het volgende:
[..]
NergensDus daar kun je heel erg lang naar zoeken...
Boston isquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je hebt Boston in je onderschrift-dinges staan!
Nietsquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:25 schreef Dichterbijer het volgende:
Tja... wat voegt GeenStijl nou toe aan de publieke omroepen..
treurigheidquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:25 schreef Dichterbijer het volgende:
Ach, 2009 is nog lang, dus ik heb nog wel ff de tijd om zooo 2009 te wordenquote:
TV voor de reaguurdersquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:25 schreef Dichterbijer het volgende:
Grappig, ik kocht 2 weken terug de cd Thriller (de originele uiteraard) en zat het boekje eens goed in te kijken, toen viel me al op dat Lukather en die andere Toto-knakkers op aardig wat nummers meedoen.quote:
Balen...quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:57 schreef 3FMaster het volgende:
Pff, ik denk dat ik maar naar bedje kruip. Me knie doet fokking veel pijn, m'n maag draait rond. En dat de dag voor mn verjaardag
Fijn... Is die opdracht nu wel klaar?quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:20 schreef borisz het volgende:
Voor je het weet ben je weer aan dag aan een opdracht kwijt zonder dat het in de planning staat
Hoi
Het gaat om een bedrijfsspel waarbij je dus een prijs moet kiezen, budget voor reclame, etc etc. We hebben wel de spreatsheets afgekregen met een hoop 'trial and error'. Dus de komende weken kunnen we het in een kwartiertje invullenquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
Fijn... Is die opdracht nu wel klaar?
Hoi
Dat is wel relaxed... Maar zoiets kost idd best wel wat tijd...quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Het gaat om een bedrijfsspel waarbij je dus een prijs moet kiezen, budget voor reclame, etc etc. We hebben wel de spreatsheets afgekregen met een hoop 'trial and error'. Dus de komende weken kunnen we het in een kwartiertje invullen.
je moet je richten op je luisterpubliekquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering,wat een gi-gan-tisch maatschappelijk probleem stellen de kneusjes weer aan de kaak![]()
.
Draai gewoon muziek, sukkels.
Moet dat als omroep of als programmamaker.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik zie GeenStijl graag als publieke omroep tegen heilige huisjes komen schoppen!
Die hoeven tenminste geen achterbannen tevreden te houden of politiek correct nieuws te brengen.
Geniet je een beetje Roel?quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering,wat een gi-gan-tisch maatschappelijk probleem stellen de kneusjes weer aan de kaak![]()
.
Draai gewoon muziek, sukkels.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:20 schreef borisz het volgende:
Voor je het weet ben je weer aan dag aan een opdracht kwijt zonder dat het in de planning staat
Hoi
Dat is wel leuke info. Wist ik eerlijk gezegd nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Grappig, ik kocht 2 weken terug de cd Thriller (de originele uiteraard) en zat het boekje eens goed in te kijken, toen viel me al op dat Lukather en die andere Toto-knakkers op aardig wat nummers meedoen.
Doe eens complete playlist postenquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:12 schreef DiedjeeJ het volgende:
Mykonos staat op de playlist van MYA.
Lui?quote:
Oké, baas.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+ SG / BRM O+!!
quote:
quote:Playlist:
22-23
The Hives - Tick Tick Boom
De Staat - The Fantastic Journey Of The Underground Man
Gabriella Cilmi - Sanctuary
Mr Oizo - It Takes Two
GEM - She Said Oh Oh Oh I Said Yeah Yeah Yeah
Yeasayer - 2080
Madness - Baggy Trousers
Santogold - Say Aha
Kooks - Mr Maker
Roosbeef - Live in de studio (1)
The Madd - Jump Now!
23-00
Infadels - Can't Get Enough
Raphael Saadiq - Love That Girl
Keane - Spiralling
Roosbeef - Live in de studio (2)
Red Hot Chili Peppers - Give It Away
Dewolff - Gold And Seaweed
Kelis - Caught Out There
The Killers - Human
Dio - Tijdmachine
Jazzanova - I Can See
Gossip - Standing In The Way Of Control (Soulwax Nite Version)
Fleet Foxes - Mykonos
00-01
Rudy's Guilty Pleasure: Inner Circle - Sweat
A Brand - Time
Miss Montreal - Just A Flirt
Frankmusik - 3 Little Words
Iglu & Hartly - In This City
White Lies - Death
Sam & Dave - Soul Man
Lilly Allen - The Fear
The Prodigy - Girls
Grace Jones - Williams Blood (Aeroplane Remix)
Live Request:
1. Wombats - Let's Dance To Joy Division
2. Starsailor - Alcoholic (Pinkpop 2004)
3. Panic At The Disco - Nine In The Afternoon (Werchter 2007)
Kings Of Leon - Use Somebody
Te gek man! de plaat die daar trouwens weer voor zit is ook niet verkeerdquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:12 schreef DiedjeeJ het volgende:
Mykonos staat op de playlist van MYA.
Er staan weer genoeg goede platen op. Ik vind 't alleen 'n beetje jammer dat Roosbeef live komt spelen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Te gek man! de plaat die daar trouwens weer voor zit is ook niet verkeerd.
Twitter staat bij mij al de hele dag aan teminste op tweetdeckquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:05 schreef Cee het volgende:
Bonsoir!
Vingers aan de knoppen, klaar om te twitteren....start!
Deze kwam niet door, bij mijn overzicht. Dus via slandr,net....quote:mars 13 minutes ago from m.slandr.net
Roosbeef is ook niet echt mijn ding, maar goed de rest van de lijst is wel leuk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:46 schreef DiedjeeJ het volgende:
Er staan weer genoeg goede platen op. Ik vind 't alleen 'n beetje jammer dat Roosbeef live komt spelen.
Die single vind ik echt bagger. Maar goed, ik laat me graag verrassen.
m.slandr.net is een mobiele site voor Twitter. Voor op je mobiel is dat handiger dan gewoon twitter.com.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:08 schreef Litton-Lane het volgende:
@Twitter:
[..]
Deze kwam niet door, bij mijn overzicht. Dus via slandr,net....
Het is meer praten dan zingen wat Roosbeef doet en zelfs dan nog klinkt het vals. Ik snap echt niet waarom ze overal zo gepromoot wordt. Ik zag vorige week op TV Gelderland een promo voor een programma waar ze in kwam en zelfs daar waren ze lovend over haar. En TV Gelderland is zo oubollig als de pest.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roosbeef is ook niet echt mijn ding, maar goed de rest van de lijst is wel leuk.
Ok,quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
m.slandr.net is een mobiele site voor Twitter. Voor op je mobiel is dat handiger dan gewoon twitter.com.
Ik heb geen van beide door gekregen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ok,
Maar Maricha poste "Mars" via slandr.net. En daarna met tweetdeck. In mijn follow lijst: Kwam die laatste wel en die eerste niet.... (dat vond ik vreemd)
Laughquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:14 schreef Cee het volgende:
Oh God is van dat hukkutukkebrr brrr deuntje ook een echt liedje?
I don't know whether to laugh or cry.![]()
Oh, wil je laten weten hoe die is, zit er over te denken om die bestellen. Of komt er een review van op de FP?quote:
Yup, is al heeeeeel oud... Schijnt in een reclame te zitten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:14 schreef Cee het volgende:
Oh God is van dat hukkutukkebrr brrr deuntje ook een echt liedje?
I don't know whether to laugh or cry.![]()
slandr ftw!quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
m.slandr.net is een mobiele site voor Twitter. Voor op je mobiel is dat handiger dan gewoon twitter.com.
*kuch* Tijdmachine *kuch*.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roosbeef is ook niet echt mijn ding, maar goed de rest van de lijst is wel leuk.
heb het net in het topic gegooit achter de schermen. Komt ie niet daar dan wel hierquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Oh, wil je laten weten hoe die is, zit er over te denken om die bestellen. Of komt er een review van op de FP?
Hukketukke brr brrr van de Kartonnen Auto Reclame Zanger!quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:16 schreef TheVulture het volgende:
Waar heb ik zojuist naar zitten luisteren voordat Beyonce begon te kwelen?
Bij mij wel teminste die van maricha welquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Waarom komen de tweets van slandr dan niet in het follow overzicht terecht?
Het is weinig up-tempo en ik vind het ook weinig met zingen te maken hebben. Zat net even een Youtube video van ze te checken en ik vind dat echt dramatisch saai klinken. Ik vraag mij trouwens af of die gasten laatst ook bij 3voor12 optraden. Er was daar laatst een band te horen waarvan het best wel eens Roosbeef geweest zou kunnen zijn. Dat vond ik echt DRAMATISCHquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:11 schreef Marc63 het volgende:
Het is meer praten dan zingen wat Roosbeef doet en zelfs dan nog klinkt het vals. Ik snap echt niet waarom ze overal zo gepromoot wordt. Ik zag vorige week op TV Gelderland een promo voor een programma waar ze in kwam en zelfs daar waren ze lovend over haar. En TV Gelderland is zo oubollig als de pest.
Mooi! gelijk downloaden, die past perfect in mijn I-tunes-collectiequote:Op donderdag 8 januari 2009 19:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Hukketukke brr brrr van de Kartonnen Auto Reclame Zanger!
Eensquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:21 schreef -Hans- het volgende:
En weer Milow op P1..Sorry Michiel, maar ik had wat meer variatie in de lijst verwacht.
Ik wist niet dat Michiel verantwoordelijk is voor Neerlands download-gedrag!quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:21 schreef -Hans- het volgende:
En weer Milow op P1..Sorry Michiel, maar ik had wat meer variatie in de lijst verwacht.
Ik tune net in, hoezo?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is er al een einde gekomen aan deze dra-ma-tische 3FM-dag?
Nummer 1 is nummer 1. En verder - me dunkt! Slechts 2 platen zijn meer dan 1 keer gedraaid in een week. Ik doe het ervoor!quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:21 schreef -Hans- het volgende:
Nee, idd. De nummer 1 is de meest verkochte, maar de andere 4 zijn de meest opvallende verschuivingen uit de hele Top 50.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:25 schreef Christiaan het volgende:
Dit is toch niet meestverkochte top 5? Of heb ik dat verkeerd begrepen? Wel erg leuk!
Volgens mij draait Michiel de meest verkochte platen van de afgelopen dag.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Michiel verantwoordelijk is voor Neerlands download-gedrag!![]()
Oftewel: hij moet toch elke keer de nummer 1 van het moment draaien, samen met de opvallendste stijgers en binnenkomers? Da's toch het principe? En als Milow weer op 1 staat is dat toch niet zijn schuld?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:17 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
heb het net in het topic gegooit achter de schermen. Komt ie niet daar dan wel hier
Dan luister ik waarschijnlijk te selectiefquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:26 schreef MichielV het volgende:
[..]
Nummer 1 is nummer 1. En verder - me dunkt! Slechts 2 platen zijn meer dan 1 keer gedraaid in een week. Ik doe het ervoor!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:31 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooeeeeedenavond![]()
![]()
nog één dagje, dan is het weer WEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEND!!!!![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
Avond Timoquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:31 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooeeeeedenavond![]()
![]()
nog één dagje, dan is het weer WEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEND!!!!![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
Heel twitter is volgens mij sloom atm.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:34 schreef Litton-Lane het volgende:
slandr.net komt binnen in twitter follow lijst..... beetje laat.
Goeie plaat iddquote:
Leuk om te zien, en volgens mij zie ik op http://www.flickr.com/pho(...)t-72157612314515474/ rechts in beeld een stel bekenden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:35 schreef Maricha het volgende:
mijn fotootjes van gisteren http://www.flickr.com/photos/maricha/sets/72157612314515474/
leuke foto'squote:Op donderdag 8 januari 2009 19:37 schreef muisje-eliza het volgende:
nieuwjaarsreceptie MetMichiel.
1.
We waren niet echt netjes op tijd, maar t was best nog stil...
[ afbeelding ]
2.
heerijke paarsesjips
[ afbeelding ]
3.
Milow![]()
[ afbeelding ]
4.
hoeveel fototoestellen zie je hier?
[ afbeelding ]
5.
jongste optredende artiest!!! (nieuwe Jordy??)
[ afbeelding ]
6.
GEM
[ afbeelding ]
7.
Cortone and me...lekker zwart zo heh
[ afbeelding ]
8.
stereo
[ afbeelding ]
9.
Hej! n muijs in t huis
[ afbeelding ]
de rest (heel veel) vind je[url=http://muisje-eliza.hyves.nl/album/30123916/3FM/zFP17eze/fotos/455288684/0/fUvF/]hier[/img]
Ik heb ze live gezien bij 3voor12. Dat wasquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:37 schreef TheVulture het volgende:
Het jaar is 8 dagen oud en ik heb nu al een plaat gevonden die aan het eind van het jaar heel hoog in mijn lijstje staat: De Staat
Ik heb ze een maand of wat geleden ook live gezien in het voorprogramma bij Voicst.... dat was ook alquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb ze live gezien bij 3voor12. Dat was. 22 januari zijn ze er weer, maar aanstaande zaterdag staan ze in de lokale oerkroeg bij mn ouders in het dorp omdat die kroeg 300 jaar bestaat (gitarist van De Staat is een vaste klant daar).
Omdat?quote:
Dat zou tof zijn! Hoewel ik em alleen nog maar 's avonds gehoord heb.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:42 schreef Cee het volgende:
Ik vind het ook een lekker nummer, van De Staat.
Ik zie 'm wel MH worden!
Liedje dat nu op is.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vandaag is het vooral RepeatFM.
Hmhm, matig. Ik luister enkel tijdens m'n werk (nu dusquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vandaag is het vooral RepeatFM.
Onschuldig!quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Leuk om te zien, en volgens mij zie ik op http://www.flickr.com/pho(...)t-72157612314515474/ rechts in beeld een stel bekenden.
Ik hoop dat je dat goed hebt gezien.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:42 schreef Cee het volgende:
Ik vind het ook een lekker nummer, van De Staat.
Ik zie 'm wel MH worden!
Hoi! Ben jij er ook nog!quote:
Aha.... ja ze is inderdaad cutequote:Op donderdag 8 januari 2009 19:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die staat met de zangeres van Stereo op de foto.
Astrid
Ik gok, wat deze week betreft, op Lily Allen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok op Fake Blood of De Staat als megahit...
Ik ookquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik gok, wat deze week betreft, op Lily Allen.
Ja, het schijntquote:
Corton is toch echt een reus zeg! Ik botste eerst perongeluk tegen hem op, en ik wou toen "sorrie" zeggen en toen keen ik omhoog in die prachtige ogen!! en ik durfde niks meer te zeggen en liep snel door, daarna toch maar naar m toe gestapt en hups op de foto, hij door de knietjes voor me en ik op mn tenenquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze is ook verder niet lang ofzo.
Nog niet gezien, die van mij komen morgen of overmorgenquote:
Corton is liefquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Corton is toch echt een reus zeg! Ik botste eerst perongeluk tegen hem op, en ik wou toen "sorrie" zeggen en toen keen ik omhoog in die prachtige ogen!! en ik durfde niks meer te zeggen en liep snel door, daarna toch maar naar m toe gestapt en hups op de foto, hij door de knietjes voor me en ik op mn tenen
Whehe, laatste keer dat ik je zag was de bliksemmeet op Pinkpop 2007quote:
Zou ook een hele fijne zijnquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik gok, wat deze week betreft, op Lily Allen.
Tijdens de SR finale stond ie zeker 10 minuten lang voor ons, ik durfde niks, zo'n imposante gast! Maar hij leek me wel superaardig. Toch, ik durfde het nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Corton is toch echt een reus zeg! Ik botste eerst perongeluk tegen hem op, en ik wou toen "sorrie" zeggen en toen keen ik omhoog in die prachtige ogen!! en ik durfde niks meer te zeggen en liep snel door, daarna toch maar naar m toe gestapt en hups op de foto, hij door de knietjes voor me en ik op mn tenen
Corton een reus?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Toen we nog muziek als anthem haddenquote:
Zekerquote:
was er ook niets iets met een muts die hij pikte van Annemiekequote:Op donderdag 8 januari 2009 19:52 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf is bezig met een compilatie van alle Arno-verschijningen tijdens de SR Headlines.
Ik heb tot nu toe 10 momenten, weet iemand of ik nog iets mis? Dit is wat ik al heb:
- Krimpfolie als veilingitem (1e keer)
- Paalzitten
- Grote grouphug
- Blauwe vuilniszak
- Afgevoerd door medewerkers, lopen Annemieke bijna omver
- Gekloond
- Bloemetje geven
- Op een karretje met witte lamp
- Cheerleader
- Rode lamp op hoofd
Ik mis iig de 'met een bureau aan het werk op de markt' nog. Zou iemand weten wanneer dat ongeveer was?
Nice!quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
AncillaTilia morgen in de freaknacht met michiel
Zet de taart maar vast klaarquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
AncillaTilia morgen in de freaknacht met michiel
Dat was wel een mooi moment jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:50 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Whehe, laatste keer dat ik je zag was de bliksemmeet op Pinkpop 2007. Stonden jullie daar opeens voor ons
.
Jamai is kapot geknuffeld door Gielquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:54 schreef TheVulture het volgende:
Nikki is de eerste Idol die door 3FM wordt geaccepteerd
Komt omdat Nikkiquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:54 schreef TheVulture het volgende:
erg hehquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Tijdens de SR finale stond ie zeker 10 minuten lang voor ons, ik durfde niks, zo'n imposante gast! Maar hij leek me wel superaardig. Toch, ik durfde het nietToen kwam Veenstra met Corton kletsen en die durfde ik daarna wel lastig te vallen in 't wild.
Brabants, dan heb je dat he.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:54 schreef TheVulture het volgende:
Herkenbaar ja. Echt on-ge-loof-lijk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:55 schreef Cee het volgende:
3fm regel #1: Draai zeker één keer per dag een RHCP nummer.
3fm regel #2: Draai in één week niet twee maal het zelfde RHCP nummer.
3fm regel #3: Rouleer het rijtje dagelijkse RHCP-nummers iedere week.
Waarom Floortje dan niet? Die had een tijdje terug ook nog een verbazingwekkend goede single uitgebracht, is daarmee ook nog bij Ekstra Weekend geweest, maar daarna hebben we er nooit meer wat van gehoord.quote:
Inderdaad ja.. ook aardig gefloptquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waarom Floortje dan niet? Die had een tijdje terug ook nog een verbazingwekkend goede single uitgebracht, is daarmee ook nog bij Ekstra Weekend geweest, maar daarna hebben we er nooit meer wat van gehoord.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
erg hehdat had ik eerst ook, en daarna dacht ik...hup op de foto, misschien steek ik morgen over en ga ik dood op een zebrapad door een stomme oto, en heb ik niet alles gedaan wat ik wil
![]()
![]()
![]()
Ja maar tot aan Snow hey-ho waren het ook meestal goed te pruimen nummers.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Herkenbaar ja. Echt on-ge-loof-lijk.
En
3fm regel #4: Doe alsof je ont-zet-tend enthousiast bent over het zojuist gedraaide RHCP-nummer
Giel knuffelt alles kapot wat kwaliteitsarm is.... en met alle respect voor Jamai als musicalster maar een popidool is het nooit geweestquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jamai is kapot geknuffeld door Giel
Floortje is meerquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waarom Floortje dan niet? Die had een tijdje terug ook nog een verbazingwekkend goede single uitgebracht, is daarmee ook nog bij Ekstra Weekend geweest, maar daarna hebben we er nooit meer wat van gehoord.
Step right upquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Giel knuffelt alles kapot wat kwaliteitsarm is.... en met alle respect voor Jamai als musicalster maar een popidool is het nooit geweest
Omdat Floortje nep is...doet zich voor als het brave schoolmeisje terwijl ze meer zaad heeft geslikt dan mijn kanarie heeft gemorst... dan kun je nog zo'n leuk liedje hebben, dan blijf je kutquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
erg hehdat had ik eerst ook, en daarna dacht ik...hup op de foto, misschien steek ik morgen over en ga ik dood op een zebrapad door een stomme oto, en heb ik niet alles gedaan wat ik wil
![]()
![]()
![]()
M'n zusje heeft ergens de camera verstopt en is nu aan het werk... En ik heb geen zin om de hele kamer te gaan doorzoeken naar die cameraquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
waarom moet ik zo lang op jou foto's wachten
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
M'n zusje heeft ergens de camera verstopt en is nu aan het werk... En ik heb geen zin om de hele kamer te gaan doorzoeken naar die camera
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Omdat Floortje nep is...doet zich voor als het brave schoolmeisje terwijl ze meer zaad heeft geslikt dan mijn kanarie heeft gemorst... dan kun je nog zo'n leuk liedje hebben, dan blijf je kut
moet toch ergens bovenop de troep liggenquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
M'n zusje heeft ergens de camera verstopt en is nu aan het werk... En ik heb geen zin om de hele kamer te gaan doorzoeken naar die camera
ouwe RHCP platenquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Herkenbaar ja. Echt on-ge-loof-lijk.
En
3fm regel #4: Doe alsof je ont-zet-tend enthousiast bent over het zojuist gedraaide RHCP-nummer
Ik kan er nu ook wel goed naar kijken hoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Terwijl 't een tamelijk lekker wijf zou kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |