Ik ookquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik gok, wat deze week betreft, op Lily Allen.
Ja, het schijntquote:
Corton is toch echt een reus zeg! Ik botste eerst perongeluk tegen hem op, en ik wou toen "sorrie" zeggen en toen keen ik omhoog in die prachtige ogen!! en ik durfde niks meer te zeggen en liep snel door, daarna toch maar naar m toe gestapt en hups op de foto, hij door de knietjes voor me en ik op mn tenenquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze is ook verder niet lang ofzo.
Nog niet gezien, die van mij komen morgen of overmorgenquote:
Corton is liefquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Corton is toch echt een reus zeg! Ik botste eerst perongeluk tegen hem op, en ik wou toen "sorrie" zeggen en toen keen ik omhoog in die prachtige ogen!! en ik durfde niks meer te zeggen en liep snel door, daarna toch maar naar m toe gestapt en hups op de foto, hij door de knietjes voor me en ik op mn tenen
Whehe, laatste keer dat ik je zag was de bliksemmeet op Pinkpop 2007quote:
Zou ook een hele fijne zijnquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik gok, wat deze week betreft, op Lily Allen.
Tijdens de SR finale stond ie zeker 10 minuten lang voor ons, ik durfde niks, zo'n imposante gast! Maar hij leek me wel superaardig. Toch, ik durfde het nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Corton is toch echt een reus zeg! Ik botste eerst perongeluk tegen hem op, en ik wou toen "sorrie" zeggen en toen keen ik omhoog in die prachtige ogen!! en ik durfde niks meer te zeggen en liep snel door, daarna toch maar naar m toe gestapt en hups op de foto, hij door de knietjes voor me en ik op mn tenen
Corton een reus?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Toen we nog muziek als anthem haddenquote:
Zekerquote:
was er ook niets iets met een muts die hij pikte van Annemiekequote:Op donderdag 8 januari 2009 19:52 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf is bezig met een compilatie van alle Arno-verschijningen tijdens de SR Headlines.
Ik heb tot nu toe 10 momenten, weet iemand of ik nog iets mis? Dit is wat ik al heb:
- Krimpfolie als veilingitem (1e keer)
- Paalzitten
- Grote grouphug
- Blauwe vuilniszak
- Afgevoerd door medewerkers, lopen Annemieke bijna omver
- Gekloond
- Bloemetje geven
- Op een karretje met witte lamp
- Cheerleader
- Rode lamp op hoofd
Ik mis iig de 'met een bureau aan het werk op de markt' nog. Zou iemand weten wanneer dat ongeveer was?
Nice!quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
AncillaTilia morgen in de freaknacht met michiel
Zet de taart maar vast klaarquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
AncillaTilia morgen in de freaknacht met michiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |