treurigheidquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:25 schreef Dichterbijer het volgende:
Tja... wat voegt GeenStijl nou toe aan de publieke omroepen..
Ach, 2009 is nog lang, dus ik heb nog wel ff de tijd om zooo 2009 te wordenquote:
TV voor de reaguurdersquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:25 schreef Dichterbijer het volgende:
Tja... wat voegt GeenStijl nou toe aan de publieke omroepen..
Grappig, ik kocht 2 weken terug de cd Thriller (de originele uiteraard) en zat het boekje eens goed in te kijken, toen viel me al op dat Lukather en die andere Toto-knakkers op aardig wat nummers meedoen.quote:
Balen...quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:57 schreef 3FMaster het volgende:
Pff, ik denk dat ik maar naar bedje kruip. Me knie doet fokking veel pijn, m'n maag draait rond. En dat de dag voor mn verjaardag
Fijn... Is die opdracht nu wel klaar?quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:20 schreef borisz het volgende:
Voor je het weet ben je weer aan dag aan een opdracht kwijt zonder dat het in de planning staat
Hoi
Het gaat om een bedrijfsspel waarbij je dus een prijs moet kiezen, budget voor reclame, etc etc. We hebben wel de spreatsheets afgekregen met een hoop 'trial and error'. Dus de komende weken kunnen we het in een kwartiertje invullenquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
Fijn... Is die opdracht nu wel klaar?
Hoi
Dat is wel relaxed... Maar zoiets kost idd best wel wat tijd...quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Het gaat om een bedrijfsspel waarbij je dus een prijs moet kiezen, budget voor reclame, etc etc. We hebben wel de spreatsheets afgekregen met een hoop 'trial and error'. Dus de komende weken kunnen we het in een kwartiertje invullen.
je moet je richten op je luisterpubliekquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering,wat een gi-gan-tisch maatschappelijk probleem stellen de kneusjes weer aan de kaak![]()
.
Draai gewoon muziek, sukkels.
Moet dat als omroep of als programmamaker.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik zie GeenStijl graag als publieke omroep tegen heilige huisjes komen schoppen!
Die hoeven tenminste geen achterbannen tevreden te houden of politiek correct nieuws te brengen.
Geniet je een beetje Roel?quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering,wat een gi-gan-tisch maatschappelijk probleem stellen de kneusjes weer aan de kaak![]()
.
Draai gewoon muziek, sukkels.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:20 schreef borisz het volgende:
Voor je het weet ben je weer aan dag aan een opdracht kwijt zonder dat het in de planning staat
Hoi
Dat is wel leuke info. Wist ik eerlijk gezegd nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Grappig, ik kocht 2 weken terug de cd Thriller (de originele uiteraard) en zat het boekje eens goed in te kijken, toen viel me al op dat Lukather en die andere Toto-knakkers op aardig wat nummers meedoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |