Dat was wel een mooi moment jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:50 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Whehe, laatste keer dat ik je zag was de bliksemmeet op Pinkpop 2007. Stonden jullie daar opeens voor ons
.
Jamai is kapot geknuffeld door Gielquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:54 schreef TheVulture het volgende:
Nikki is de eerste Idol die door 3FM wordt geaccepteerd
Komt omdat Nikkiquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:54 schreef TheVulture het volgende:
erg hehquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Tijdens de SR finale stond ie zeker 10 minuten lang voor ons, ik durfde niks, zo'n imposante gast! Maar hij leek me wel superaardig. Toch, ik durfde het nietToen kwam Veenstra met Corton kletsen en die durfde ik daarna wel lastig te vallen in 't wild.
Brabants, dan heb je dat he.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:54 schreef TheVulture het volgende:
Herkenbaar ja. Echt on-ge-loof-lijk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:55 schreef Cee het volgende:
3fm regel #1: Draai zeker één keer per dag een RHCP nummer.
3fm regel #2: Draai in één week niet twee maal het zelfde RHCP nummer.
3fm regel #3: Rouleer het rijtje dagelijkse RHCP-nummers iedere week.
Waarom Floortje dan niet? Die had een tijdje terug ook nog een verbazingwekkend goede single uitgebracht, is daarmee ook nog bij Ekstra Weekend geweest, maar daarna hebben we er nooit meer wat van gehoord.quote:
Inderdaad ja.. ook aardig gefloptquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waarom Floortje dan niet? Die had een tijdje terug ook nog een verbazingwekkend goede single uitgebracht, is daarmee ook nog bij Ekstra Weekend geweest, maar daarna hebben we er nooit meer wat van gehoord.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
erg hehdat had ik eerst ook, en daarna dacht ik...hup op de foto, misschien steek ik morgen over en ga ik dood op een zebrapad door een stomme oto, en heb ik niet alles gedaan wat ik wil
![]()
![]()
![]()
Ja maar tot aan Snow hey-ho waren het ook meestal goed te pruimen nummers.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Herkenbaar ja. Echt on-ge-loof-lijk.
En
3fm regel #4: Doe alsof je ont-zet-tend enthousiast bent over het zojuist gedraaide RHCP-nummer
Giel knuffelt alles kapot wat kwaliteitsarm is.... en met alle respect voor Jamai als musicalster maar een popidool is het nooit geweestquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jamai is kapot geknuffeld door Giel
Floortje is meerquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waarom Floortje dan niet? Die had een tijdje terug ook nog een verbazingwekkend goede single uitgebracht, is daarmee ook nog bij Ekstra Weekend geweest, maar daarna hebben we er nooit meer wat van gehoord.
Step right upquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Giel knuffelt alles kapot wat kwaliteitsarm is.... en met alle respect voor Jamai als musicalster maar een popidool is het nooit geweest
Omdat Floortje nep is...doet zich voor als het brave schoolmeisje terwijl ze meer zaad heeft geslikt dan mijn kanarie heeft gemorst... dan kun je nog zo'n leuk liedje hebben, dan blijf je kutquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
erg hehdat had ik eerst ook, en daarna dacht ik...hup op de foto, misschien steek ik morgen over en ga ik dood op een zebrapad door een stomme oto, en heb ik niet alles gedaan wat ik wil
![]()
![]()
![]()
M'n zusje heeft ergens de camera verstopt en is nu aan het werk... En ik heb geen zin om de hele kamer te gaan doorzoeken naar die cameraquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
waarom moet ik zo lang op jou foto's wachten
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
M'n zusje heeft ergens de camera verstopt en is nu aan het werk... En ik heb geen zin om de hele kamer te gaan doorzoeken naar die camera
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Omdat Floortje nep is...doet zich voor als het brave schoolmeisje terwijl ze meer zaad heeft geslikt dan mijn kanarie heeft gemorst... dan kun je nog zo'n leuk liedje hebben, dan blijf je kut
moet toch ergens bovenop de troep liggenquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
M'n zusje heeft ergens de camera verstopt en is nu aan het werk... En ik heb geen zin om de hele kamer te gaan doorzoeken naar die camera
ouwe RHCP platenquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Herkenbaar ja. Echt on-ge-loof-lijk.
En
3fm regel #4: Doe alsof je ont-zet-tend enthousiast bent over het zojuist gedraaide RHCP-nummer
Ik kan er nu ook wel goed naar kijken hoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Terwijl 't een tamelijk lekker wijf zou kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |