quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:04 schreef MichielV het volgende:
Niemand die gelooft dat ik VivaLa Vida nog steeds heel mooi vind ben ik bang.
Ik vind em ook nog mooi, maar dan moet ik wel mn ogen dicht doen en terugdenken aan de busreis de berg op op weg naar het oude centrum van San Marino.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:04 schreef MichielV het volgende:
Ik vind 'm nog steeds mooi hoor!quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:04 schreef MichielV het volgende:
Het is nog steeds een mooi nummer, maar ik denk mede daarom dat het juist beter is om 'm wat minder te gaan draaien. Dan blijft 'ie mooi.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:04 schreef MichielV het volgende:
Met andere woorden... Distant Sun draai je toch ook niet elke dag 3x?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is nog steeds een mooi nummer, maar ik denk mede daarom dat het juist beter is om 'm wat minder te gaan draaien. Dan blijft 'ie mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heb ik volgens mij niet eens 3 keer in totaal gedraaid, ooit. Die is privéquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Met andere woorden... Distant Sun draai je toch ook niet elke dag 3x?
Draai 'm niet NOG een keer vandaag. Mss dat ik 'm dan mooi blijf vinden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:04 schreef MichielV het volgende:
hoor! nieuwe plaatquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:06 schreef Piles het volgende:
3 weken op vakantie, vast een hoop nieuwe leuke muziek als je terugkomt, maar nee
Hoogte punten uit het huis, eric in kenia, huiskamer concerten, timur op reis, klusjesmannen, handjes schudden met Gerard, De bruiloft, glazen huizen in het buitenland, Suprisetruck!, laatste avond maal, veiling tv, en als bonus zouden er bloopers van Giel op moeten staan. Maar die kan ik niet vinden.quote:
Nikkiquote:ja die was de dag na of twee dagen na de 1e als het goed is, en ik denk rond 12:00 of 13:00 ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |