Hij is inderdaad in airtime flink gestegen , van 1 per 2 weken naar 20x per weekquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:19 schreef -Hans- het volgende:
Van Velzen is hot.. hoor die de laatste tijd weer redelijk vaak gedraaid worden.
Dat leek vrij verdacht veel op 'Henk' uit MIDNR, verbaast me niks met Erik-Jan als sidekick van Michiel. Moest ook lachenquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:16 schreef muisje-eliza het volgende:
Gister ochtend was een leuke *euh...dinges* van Michiel op de radio iets met
"als je doof bent ben je blij dat Michiel op de radio is"
ofzo..iemand gehoord? ik moest zo lachen
Wow, dat is een flinke stijging en dat ongetwijfeld met dank aan zijn nieuwe single. Ajb laat dat niet de nieuwe Megahit zijnquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hij is inderdaad in airtime flink gestegen , van 1 per 2 weken naar 20x per week
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:21 schreef Joncho het volgende:
[..]
Dat leek vrij verdacht veel op 'Henk' uit MIDNR, verbaast me niks met Erik-Jan als sidekick van Michiel. Moest ook lachen
Marc en mmerdude. Welkom terug!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:24 schreef Marc63 het volgende:
Daar ben ik weer!
durf te hopen/wedden dat het Fear wordt als ze beetje smaak hebbenquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wow, dat is een flinke stijging en dat ongetwijfeld met dank aan zijn nieuwe single. Ajb laat dat niet de nieuwe Megahit zijn.
Daar zet ik eigenlijk ook mijn geld opquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
durf te hopen/wedden dat het Fear wordt als ze beetje smaak hebben
Deze is leukquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:26 schreef Piles het volgende:
Je hebt een uur lang gehad om dit de draaien, en je doet het nu![]()
Dioquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Deze is leuk
Tijdmachine
Niet zo zeuren hequote:Op donderdag 8 januari 2009 21:26 schreef Piles het volgende:
Volledig correct!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:21 schreef Joncho het volgende:
[..]
Dat leek vrij verdacht veel op 'Henk' uit MIDNR, verbaast me niks met Erik-Jan als sidekick van Michiel. Moest ook lachen
Astrid Kunstquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:27 schreef muisje-eliza het volgende:
hoe heet die troela van Stereo en heb ze hyves
Jaaaa!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:26 schreef Marc63 het volgende:
Ik moet denk ik toch maar beroemd worden. Lijkt me erg gaaf om eens aan WidM mee te doen.
Wanneer doet Michiel eigenlijk mee?
http://astridkunst.hyves.nl/quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:27 schreef muisje-eliza het volgende:
hoe heet die troela van Stereo en heb ze hyves
Ik zou wel mol willen zijn. Al was het alleen maar omdat je dan zeker bent van deelname tot het eind.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:28 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Jaaaa!
Zou je de Mol willen zijn?
Ik twijfel... van de ene kant wel, fijn spelen!
Van de andere kant niet, kzou me toch een beetje buiten de groep voelen...
Oh, gemenerd!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kunnen we Giel niet saboteren, Diaree stimuleer middel in de cola, zodat Michiel vaker kan op de ochtend
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:26 schreef Piles het volgende:
Dat is zeker waar.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zou wel mol willen zijn. Al was het alleen maar omdat je dan zeker bent van deelname tot het eind.
als ik de rest in t glazen huis zo heb gehoord maakte die jongen er toch al een kledderboel van op de potquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kunnen we Giel niet saboteren, Diaree stimuleer middel in de cola, zodat Michiel vaker kan op de ochtend
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
als ik de rest in t glazen huis zo heb gehoord maakte die jongen er toch al een kledderboel van op de pot
Het halve topic?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:31 schreef Treezz het volgende:
heeft iemand hier "wie is de mol " gezien ?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:31 schreef Treezz het volgende:
heeft iemand hier "wie is de mol " gezien ?
Hoe zou Michiel dit lezen? Lijkt me dubbelzinnigquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Oh, gemenerd!
(hoewel michiel in de morgen (de slogan klinkt nu al vertrouwd) wel prettig zou zijn ja...)
ik mocht van Tjibbe geneens een extra badeend meenemenquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:32 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Het halve topic?
Niet spoileren voor Maricha
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:32 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Het halve topic?
Niet spoileren voor Maricha
Wat is er ingodsnaam fout gegaan met the killersquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:30 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Killers - Human !
Broekie ook al niet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik mocht van Tjibbe geneens een extra badeend meenemen
ook goedenavondquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat is er ingodsnaam fout gegaan met the killers![]()
In het begin kon ik ze best pruimen, lekkere gitaren maar sinds ze met die mixen zijn begonnen is het
Ach, deze plaat is wat commerciėler getint maar volgens mij is de opvolger van Human dat weer wat minder. Gewoon nog steeds een freaking briljante plaatquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat is er ingodsnaam fout gegaan met the killers![]()
In het begin kon ik ze best pruimen, lekkere gitaren maar sinds ze met die mixen zijn begonnen is het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |